[Wojny Żywych Trupów] XVII: Krwawa Łaźnia
: sobota, 12 maja 2007, 21:55
Flash:
Wygląd: http://www.taganet.it/public/tutorials/10/nemesis.gif
Uczucia: nie
Krwawa łaźnia: tak
Uszkodzenia ciała nie do odbudowania:
- Trąd - co jakiś czas jakaś część ciała ci odpadnie...
Moce:
Ponury Żniwiarz level 1 - możesz zabijać (i przemieniać) ludzi myślą na odległość 5m, niestety raz na turę
Ponury Żniwiarz level 2 - to samo tylko że dwa razy na turę
Ponury Żniwiarz level 3 - możesz przemieniać 3 ludzi na 15m i niszczyć 2 zombie na 5m
Ponury Żniwiarz level 4 - pojawia się dla ciebie ogromna kosa, ten artefakt, gdy uderzysz ostrzem w człowieka lub zombie to jest to traktowane jako cios w mózg
Ponury Żniwiarz level 5 - wym.WŻT lvl10; możesz wezwać jednego Ponurego Żniwiarza do pomocy i nasłać go na kogoś konkretnego
Infernalista level 1 - możesz tworzyć ze zwłok Golemy z Mięsa (jednego na turę)
Infernalista level 2 - 5 twoich sług również może tworzyć ze zwłok Golema z Mięsa (istnieją jednak tylko do obrony)
Infernalista level 3 - rzucając ten czar na dowolny kij możesz stworzyć Laskę Nienawiści (możesz mieć taką jedną)
Infernalista level 4 - możesz otworzyć "Infernalne Wrota do Avernus"
Przenikalność level 1 - możesz przechodzić przez cienkie ściany
Przenikalność level 2 - możesz przechodzić przez grubsze ściany
Przenikalność level 3 - możesz przeniknąć broń białą niemagiczną i mieć szansę na uniknięcie pocisków z broni palnej (25%/pocisk)
Kamikaze level 1 - w momencie, w którym twoja żywotność spadnie do 0 twoje ciało eksploduje jak granat
Kamikaze level 2 - możesz dawać moc Kamikazelevel1 swoim podwładnym (max 2 na turę)
Rzucanie level 1 - umiesz rzucać
Skrzydła level 1 - wyrosły ci skrzydła na plecach, możesz ich używać jak spadochronu
Skrzydła level 2 - możesz przelecieć niezgrabnie 10m
Skrzydła level 3 - całkiem nieźle latasz, ale nie wyżej niż 10m
Skrzydła level 4 - latasz jak sęp
Skrzydła level 5 - możesz przybrać formę Skrzydlatego Mściciela
Kervyn:
Wygląd: http://www.witchswoods.com/home_files/Zombie.gif wersja garniturowa
Uczucia: nie
Krwawa łaźnia: tak
Uszkodzenia ciała nie do odbudowania:
Moce:
Infernalista level 1 - możesz tworzyć ze zwłok Golemy z Mięsa (jednego na turę)
Infernalista level 2 - 5 twoich sług również może tworzyć ze zwłok Golema z Mięsa (istnieją jednak tylko do obrony)
Infernalista level 3 - rzucając ten czar na dowolny kij możesz stworzyć Laskę Nienawiści (możesz mieć taką jedną)
Tomek:
Wygląd: http://images.wikia.com/uncyclopedia/im ... Zombie.jpg
Uczucia: tak
Krwawa łaźnia: tak
Uszkodzenia ciała nie do odbudowania: Brak skóry na twarzy
Moce:
Trucizna level 1 - twoje mięso staje się trujące, każdy kto cię ugryzie będzie tracił 5żw co turę
Trucizna level 2 - raz na turę możesz sparaliżować dowolnego dotkniętego zombie/człowieka
Trucizna level 3 - twój smród zabija 10% żywych istot które spotykasz w danej turze bez możliwości wskrzeszenia
Trucizna level 4 - raz na 2 tury możesz zrobić wokół siebie chmurę Trucizny; paraliżuje ona każdego kto się zbliży na 2m
Kamikaze level 1 - w momencie, w którym twoja żywotność spadnie do 0 twoje ciało eksploduje jak granat
Kamikaze level 2 - możesz dawać moc Kamikazelevel1 swoim podwładnym (max 2 na turę)
Kamikaze level 3 - w momencie zniszczenia eksplodujesz dość silnie żeby zniszczyć 3 piętrowy budynek (lub stację metra)
Ponury Żniwiarz level 1 - możesz zabijać (i przemieniać) ludzi myślą na odległość 5m, niestety raz na turę
Ponury Żniwiarz level 2 - to samo tylko że dwa razy na turę
Ponury Żniwiarz level 3 - możesz przemieniać 3 ludzi na 15m i niszczyć 2 zombie na 5m
Ponury Żniwiarz level 4 - pojawia się dla ciebie ogromna kosa, ten artefakt, gdy uderzysz ostrzem w człowieka lub zombie to jest to traktowane jako cios w mózg
Ponury Żniwiarz level 5 - wym.WŻT lvl10; możesz wezwać jednego Ponurego Żniwiarza do pomocy i nasłać go na kogoś konkretnego
Radioaktywność level 1 - wym.Truciznalvl2, świecisz i emanujesz radem (jeśli masz również Rad efekt działa jak Powłoka Ognia)
Radioaktywność level 2 - twoje świecenie może oślepiać wrogów
Radioaktywność level 3 - masz dwie pary rąk
Skrzydła level 1 - wyrosły ci skrzydła na plecach, możesz ich używać jak spadochronu
Skrzydła level 2 - możesz przelecieć niezgrabnie 10m
Skrzydła level 3 - całkiem nieźle latasz, ale nie wyżej niż 10m
Skrzydła level 4 - latasz jak sęp
Skrzydła level 5 - możesz przybrać formę Skrzydlatego Mściciela
Smoku:
Wygląd: http://www.truemetal.org/metalwallpaper ... tbirth.jpg
Uczucia: nie
Krwawa łaźnia: tak
Uszkodzenia ciała nie do odbudowania:
Moce:
Infernalista level 1 - możesz tworzyć ze zwłok Golemy z Mięsa (jednego na turę)
Infernalista level 2 - 5 twoich sług również może tworzyć ze zwłok Golema z Mięsa (istnieją jednak tylko do obrony)
Infernalista level 3 - rzucając ten czar na dowolny kij możesz stworzyć Laskę Nienawiści (możesz mieć taką jedną)
Przenikalność level 1 - możesz przechodzić przez cienkie ściany
Przenikalność level 2 - możesz przechodzić przez grubsze ściany
Rad level 1 - świecisz i emanujesz radem (jeśli masz również Radioaktywność efekt działa jak Powłoka Ognia)
Rad level 2 - niemagiczna woda-ciecz szybko paruje gdy ją dotkniesz
Rad level 3 - masz 40% odporności na ogień (nie sumuje się z innymi mocami odporności na ogień)
Rad level 4 - możesz przemienić 10 swoich żywych trupów na stałe w Gorejące Zwłoki
Arcane:
Wygląd: http://www.zonalibre.org/blog/vzk/archi ... zombie.jpg
Uczucia: nie
Krwawa łaźnia: tak
Uszkodzenia ciała nie do odbudowania:
Moce:
Infernalista level 1 - możesz tworzyć ze zwłok Golemy z Mięsa (jednego na turę)
Trucizna level 1 - twoje mięso staje się trujące, każdy kto cię ugryzie będzie tracił 5żw co turę
Trucizna level 2 - raz na turę możesz sparaliżować dowolnego dotkniętego zombie/człowieka
Radioaktywność level 1 - wym.Truciznalvl2, świecisz i emanujesz radem (jeśli masz również Rad efekt działa jak Powłoka Ognia)
Radioaktywność level 2 - twoje świecenie może oślepiać wrogów
Radioaktywność level 3 - masz dwie pary rąk
Radioaktywność level 4 - nie wiadomo jak, ale twój mózg jest teraz obok serca w klatce piersiowej
Radioaktywność level 5 - masz Kościany Pancerz, twoja skóra ulega destrukcji
Rad level 1 - świecisz i emanujesz radem (jeśli masz również Radioaktywność efekt działa jak Powłoka Ognia)
Rad level 2 - niemagiczna woda-ciecz szybko paruje gdy ją dotkniesz
Rad level 3 - masz 40% odporności na ogień (nie sumuje się z innymi mocami odporności na ogień)
Rad level 4 - możesz przemienić 10 swoich żywych trupów na stałe w Gorejące Zwłoki
Chaos level 1 - jedna z mocy magicznych użyta przez wroga działa w nieprzewidziany sposób w twoim otoczeniu
Eglarest:
Wygląd: http://www.elisanet.fi/ihelo/portfolio/ ... mbie_1.jpg
Uczucia: nie
Krwawa łaźnia: tak
Uszkodzenia ciała nie do odbudowania:
Moce:
Ponury Żniwiarz level 1 - możesz zabijać (i przemieniać) ludzi myślą na odległość 5m, niestety raz na turę
Skrzydła level 1 - wyrosły ci skrzydła na plecach, możesz ich używać jak spadochronu
Skrzydła level 2 - możesz przelecieć niezgrabnie 10m
Mapa walk (istnieją kanały jednak jako "tajne pomieszczenia", bez mapy, wejścia do nich można znaleźć):
I mapy przybliżenia:
Suppa Market
Basen
Park i Parter Szkoły
Pierwsze Piętro Szkoły
Drugie Piętro Szkoły
Trzecie Piętro Szkoły
Parter Bloku
Pierwsze Piętro Bloku
Drugie Piętro Bloku
Trzecie Piętro Bloku
Czwarte Piętro Bloku
System Dyplomacji:
Sojusz - może być związkiem wielu Władców Zombie (to wy); sojusznicy nie mogą sobie wypowiadać wojny, ale mogą wyjść z sojuszu (i w następnej turze zaatakować); sojusznicy mają wspólnych wrogów; w czasie wojny przywódcą sojuszu jest ten który najbardziej uczestniczy w walkach i tylko z nim można zrobić pokój całkowity; istnieją pokoje separatystyczne, ale one nie kończą wojny
Sojusz Wspólnego Interesu - jest to sojusz, który ma na celu jedynie wykonanie jakiegoś zadania, a potem samoistnie się rozwiązuje
Pakt o Nieagresji - wasi podwładni nie będą się atakować, jakto może się czasem zdarzyć
Uznanie Wyższości - jeżeli komuś naprawdę źle idzie może poprosić o pomoc kogoś potężniejszego, ale wtedy zostanie z nim związany wieczystym sojuszem
Wysłanie Listu Gończego - do wszystkich Władców Zombie można wysłać List Gończy za kimś (dosłownie kimkolwiek) i obiecać nagrodę, może ktoś odpowie.
Wszyscy [Smoku, Tomek, Arcane, Flash, Kervyn]:
Wczesne godziny poranne - okres lata. Stoicie przed wielkimi drzwiami Suppa Market (tymi wschodnimi). Są otwarte i stoi w nich kobieta. Po krótkiej chwili krzyknęła i uciekła do środka. Czujnik ruchu nie zamknął drzwi. To może być wasza pierwsza ofiara, nie możecie narazie walczyć (między sobą), ale zawsze możecie się odpychać czy podstawiać sobie nogi. Za wami stoi van z wielkim graffiti banana na bokach. Tylne drzwi są otwarte, jest tam tylko jedna skrzynka bananów. Każdy z was posiada skórkę od banana i żyłkę wędkarską. Nie wiecie co się działo chwilę wcześniej, nie wiecie skąd pochodzicie - nie znacie nic z przeszłości. Wiecie natomiast, że istnieją pewne Zasady
[Jako banda bezdusznych maszyn do zabijania nie macie umiejętności komunikowania się z ludźmi - między sobą komunikujecie się telepatycznie czy w inny taki "magiczny" sposób; wasi poddani wypełniają dokładnie waszą wolę z zasadą "im bliżej tym lepiej". I jeszcze jedno: możecie nosić przeróżną broń i przedmioty, ale musicie mieć umiejętność, żeby je obsługiwać - np bez umiejętności jesteście wstanie sobie strzelić w głowę. Nie możecie zadawać sobie obrażeń (a więc macie immunitet) do czasu aż będziecie mieli 5 sług. Na dole każdego update'u będą ogólne statystyki gry, wasz ekwipunek i wyliczenie szczególnych podwładnych których zdobędziecie i ilość waszych żyć. Zaczynacie z 4, wasi podwładni w większości będą mieli 1, oni też awansują czasem. Moce które możecie wziąść są spisane w Rekrutacji, z innych nie korzystamy. Po osiągnięciu pierwszego poziomu pojawią się dla was zwierzęta, które sobie wcześniej wybraliście. Wszyscy macie zaznaczoną opcję Krwawą Łaźnię więc pewnie ciekawe rzeczy przyjdzie nam tu oglądać Ostrzeżenie: kanały są hardkorowe, ale znając was i tak byście chcieli tam iść - dopiero po osiągnięciu poziomu 8 będziecie mieli taką możliwość, wybaczcie]
Standardowo:
[tak piszemy spostrzeżenia jako forumowicz]
tak piszemy to co nasza postać mówi
tak piszemy to co chcemy zrobić
tak nie wiem co piszemy, więc nie używajcie takiego pisania
Flash:
Żywotność: 4
Ekwipunek: Skórka od banana, Żyłka wędkarska
Ilość sług: 0
Kervyn:
Żywotność: 4
Ekwipunek: Skórka od banana, Żyłka wędkarska
Ilość sług: 0
Tomek:
Żywotność: 4
Ekwipunek: Skórka od banana, Żyłka wędkarska
Ilość sług: 0
Smoku:
Żywotność: 4
Ekwipunek: Skórka od banana, Żyłka wędkarska
Ilość sług: 0
Arcane:
Żywotność: 4
Ekwipunek: Skórka od banana, Żyłka wędkarska
Ilość sług: 0
Wygląd: http://www.taganet.it/public/tutorials/10/nemesis.gif
Uczucia: nie
Krwawa łaźnia: tak
Uszkodzenia ciała nie do odbudowania:
- Trąd - co jakiś czas jakaś część ciała ci odpadnie...
Moce:
Ponury Żniwiarz level 1 - możesz zabijać (i przemieniać) ludzi myślą na odległość 5m, niestety raz na turę
Ponury Żniwiarz level 2 - to samo tylko że dwa razy na turę
Ponury Żniwiarz level 3 - możesz przemieniać 3 ludzi na 15m i niszczyć 2 zombie na 5m
Ponury Żniwiarz level 4 - pojawia się dla ciebie ogromna kosa, ten artefakt, gdy uderzysz ostrzem w człowieka lub zombie to jest to traktowane jako cios w mózg
Ponury Żniwiarz level 5 - wym.WŻT lvl10; możesz wezwać jednego Ponurego Żniwiarza do pomocy i nasłać go na kogoś konkretnego
Infernalista level 1 - możesz tworzyć ze zwłok Golemy z Mięsa (jednego na turę)
Infernalista level 2 - 5 twoich sług również może tworzyć ze zwłok Golema z Mięsa (istnieją jednak tylko do obrony)
Infernalista level 3 - rzucając ten czar na dowolny kij możesz stworzyć Laskę Nienawiści (możesz mieć taką jedną)
Infernalista level 4 - możesz otworzyć "Infernalne Wrota do Avernus"
Przenikalność level 1 - możesz przechodzić przez cienkie ściany
Przenikalność level 2 - możesz przechodzić przez grubsze ściany
Przenikalność level 3 - możesz przeniknąć broń białą niemagiczną i mieć szansę na uniknięcie pocisków z broni palnej (25%/pocisk)
Kamikaze level 1 - w momencie, w którym twoja żywotność spadnie do 0 twoje ciało eksploduje jak granat
Kamikaze level 2 - możesz dawać moc Kamikazelevel1 swoim podwładnym (max 2 na turę)
Rzucanie level 1 - umiesz rzucać
Skrzydła level 1 - wyrosły ci skrzydła na plecach, możesz ich używać jak spadochronu
Skrzydła level 2 - możesz przelecieć niezgrabnie 10m
Skrzydła level 3 - całkiem nieźle latasz, ale nie wyżej niż 10m
Skrzydła level 4 - latasz jak sęp
Skrzydła level 5 - możesz przybrać formę Skrzydlatego Mściciela
Kervyn:
Wygląd: http://www.witchswoods.com/home_files/Zombie.gif wersja garniturowa
Uczucia: nie
Krwawa łaźnia: tak
Uszkodzenia ciała nie do odbudowania:
Moce:
Infernalista level 1 - możesz tworzyć ze zwłok Golemy z Mięsa (jednego na turę)
Infernalista level 2 - 5 twoich sług również może tworzyć ze zwłok Golema z Mięsa (istnieją jednak tylko do obrony)
Infernalista level 3 - rzucając ten czar na dowolny kij możesz stworzyć Laskę Nienawiści (możesz mieć taką jedną)
Tomek:
Wygląd: http://images.wikia.com/uncyclopedia/im ... Zombie.jpg
Uczucia: tak
Krwawa łaźnia: tak
Uszkodzenia ciała nie do odbudowania: Brak skóry na twarzy
Moce:
Trucizna level 1 - twoje mięso staje się trujące, każdy kto cię ugryzie będzie tracił 5żw co turę
Trucizna level 2 - raz na turę możesz sparaliżować dowolnego dotkniętego zombie/człowieka
Trucizna level 3 - twój smród zabija 10% żywych istot które spotykasz w danej turze bez możliwości wskrzeszenia
Trucizna level 4 - raz na 2 tury możesz zrobić wokół siebie chmurę Trucizny; paraliżuje ona każdego kto się zbliży na 2m
Kamikaze level 1 - w momencie, w którym twoja żywotność spadnie do 0 twoje ciało eksploduje jak granat
Kamikaze level 2 - możesz dawać moc Kamikazelevel1 swoim podwładnym (max 2 na turę)
Kamikaze level 3 - w momencie zniszczenia eksplodujesz dość silnie żeby zniszczyć 3 piętrowy budynek (lub stację metra)
Ponury Żniwiarz level 1 - możesz zabijać (i przemieniać) ludzi myślą na odległość 5m, niestety raz na turę
Ponury Żniwiarz level 2 - to samo tylko że dwa razy na turę
Ponury Żniwiarz level 3 - możesz przemieniać 3 ludzi na 15m i niszczyć 2 zombie na 5m
Ponury Żniwiarz level 4 - pojawia się dla ciebie ogromna kosa, ten artefakt, gdy uderzysz ostrzem w człowieka lub zombie to jest to traktowane jako cios w mózg
Ponury Żniwiarz level 5 - wym.WŻT lvl10; możesz wezwać jednego Ponurego Żniwiarza do pomocy i nasłać go na kogoś konkretnego
Radioaktywność level 1 - wym.Truciznalvl2, świecisz i emanujesz radem (jeśli masz również Rad efekt działa jak Powłoka Ognia)
Radioaktywność level 2 - twoje świecenie może oślepiać wrogów
Radioaktywność level 3 - masz dwie pary rąk
Skrzydła level 1 - wyrosły ci skrzydła na plecach, możesz ich używać jak spadochronu
Skrzydła level 2 - możesz przelecieć niezgrabnie 10m
Skrzydła level 3 - całkiem nieźle latasz, ale nie wyżej niż 10m
Skrzydła level 4 - latasz jak sęp
Skrzydła level 5 - możesz przybrać formę Skrzydlatego Mściciela
Smoku:
Wygląd: http://www.truemetal.org/metalwallpaper ... tbirth.jpg
Uczucia: nie
Krwawa łaźnia: tak
Uszkodzenia ciała nie do odbudowania:
Moce:
Infernalista level 1 - możesz tworzyć ze zwłok Golemy z Mięsa (jednego na turę)
Infernalista level 2 - 5 twoich sług również może tworzyć ze zwłok Golema z Mięsa (istnieją jednak tylko do obrony)
Infernalista level 3 - rzucając ten czar na dowolny kij możesz stworzyć Laskę Nienawiści (możesz mieć taką jedną)
Przenikalność level 1 - możesz przechodzić przez cienkie ściany
Przenikalność level 2 - możesz przechodzić przez grubsze ściany
Rad level 1 - świecisz i emanujesz radem (jeśli masz również Radioaktywność efekt działa jak Powłoka Ognia)
Rad level 2 - niemagiczna woda-ciecz szybko paruje gdy ją dotkniesz
Rad level 3 - masz 40% odporności na ogień (nie sumuje się z innymi mocami odporności na ogień)
Rad level 4 - możesz przemienić 10 swoich żywych trupów na stałe w Gorejące Zwłoki
Arcane:
Wygląd: http://www.zonalibre.org/blog/vzk/archi ... zombie.jpg
Uczucia: nie
Krwawa łaźnia: tak
Uszkodzenia ciała nie do odbudowania:
Moce:
Infernalista level 1 - możesz tworzyć ze zwłok Golemy z Mięsa (jednego na turę)
Trucizna level 1 - twoje mięso staje się trujące, każdy kto cię ugryzie będzie tracił 5żw co turę
Trucizna level 2 - raz na turę możesz sparaliżować dowolnego dotkniętego zombie/człowieka
Radioaktywność level 1 - wym.Truciznalvl2, świecisz i emanujesz radem (jeśli masz również Rad efekt działa jak Powłoka Ognia)
Radioaktywność level 2 - twoje świecenie może oślepiać wrogów
Radioaktywność level 3 - masz dwie pary rąk
Radioaktywność level 4 - nie wiadomo jak, ale twój mózg jest teraz obok serca w klatce piersiowej
Radioaktywność level 5 - masz Kościany Pancerz, twoja skóra ulega destrukcji
Rad level 1 - świecisz i emanujesz radem (jeśli masz również Radioaktywność efekt działa jak Powłoka Ognia)
Rad level 2 - niemagiczna woda-ciecz szybko paruje gdy ją dotkniesz
Rad level 3 - masz 40% odporności na ogień (nie sumuje się z innymi mocami odporności na ogień)
Rad level 4 - możesz przemienić 10 swoich żywych trupów na stałe w Gorejące Zwłoki
Chaos level 1 - jedna z mocy magicznych użyta przez wroga działa w nieprzewidziany sposób w twoim otoczeniu
Eglarest:
Wygląd: http://www.elisanet.fi/ihelo/portfolio/ ... mbie_1.jpg
Uczucia: nie
Krwawa łaźnia: tak
Uszkodzenia ciała nie do odbudowania:
Moce:
Ponury Żniwiarz level 1 - możesz zabijać (i przemieniać) ludzi myślą na odległość 5m, niestety raz na turę
Skrzydła level 1 - wyrosły ci skrzydła na plecach, możesz ich używać jak spadochronu
Skrzydła level 2 - możesz przelecieć niezgrabnie 10m
Mapa walk (istnieją kanały jednak jako "tajne pomieszczenia", bez mapy, wejścia do nich można znaleźć):
I mapy przybliżenia:
Suppa Market
Basen
Park i Parter Szkoły
Pierwsze Piętro Szkoły
Drugie Piętro Szkoły
Trzecie Piętro Szkoły
Parter Bloku
Pierwsze Piętro Bloku
Drugie Piętro Bloku
Trzecie Piętro Bloku
Czwarte Piętro Bloku
System Dyplomacji:
Sojusz - może być związkiem wielu Władców Zombie (to wy); sojusznicy nie mogą sobie wypowiadać wojny, ale mogą wyjść z sojuszu (i w następnej turze zaatakować); sojusznicy mają wspólnych wrogów; w czasie wojny przywódcą sojuszu jest ten który najbardziej uczestniczy w walkach i tylko z nim można zrobić pokój całkowity; istnieją pokoje separatystyczne, ale one nie kończą wojny
Sojusz Wspólnego Interesu - jest to sojusz, który ma na celu jedynie wykonanie jakiegoś zadania, a potem samoistnie się rozwiązuje
Pakt o Nieagresji - wasi podwładni nie będą się atakować, jakto może się czasem zdarzyć
Uznanie Wyższości - jeżeli komuś naprawdę źle idzie może poprosić o pomoc kogoś potężniejszego, ale wtedy zostanie z nim związany wieczystym sojuszem
Wysłanie Listu Gończego - do wszystkich Władców Zombie można wysłać List Gończy za kimś (dosłownie kimkolwiek) i obiecać nagrodę, może ktoś odpowie.
Wszyscy [Smoku, Tomek, Arcane, Flash, Kervyn]:
Wczesne godziny poranne - okres lata. Stoicie przed wielkimi drzwiami Suppa Market (tymi wschodnimi). Są otwarte i stoi w nich kobieta. Po krótkiej chwili krzyknęła i uciekła do środka. Czujnik ruchu nie zamknął drzwi. To może być wasza pierwsza ofiara, nie możecie narazie walczyć (między sobą), ale zawsze możecie się odpychać czy podstawiać sobie nogi. Za wami stoi van z wielkim graffiti banana na bokach. Tylne drzwi są otwarte, jest tam tylko jedna skrzynka bananów. Każdy z was posiada skórkę od banana i żyłkę wędkarską. Nie wiecie co się działo chwilę wcześniej, nie wiecie skąd pochodzicie - nie znacie nic z przeszłości. Wiecie natomiast, że istnieją pewne Zasady
[Jako banda bezdusznych maszyn do zabijania nie macie umiejętności komunikowania się z ludźmi - między sobą komunikujecie się telepatycznie czy w inny taki "magiczny" sposób; wasi poddani wypełniają dokładnie waszą wolę z zasadą "im bliżej tym lepiej". I jeszcze jedno: możecie nosić przeróżną broń i przedmioty, ale musicie mieć umiejętność, żeby je obsługiwać - np bez umiejętności jesteście wstanie sobie strzelić w głowę. Nie możecie zadawać sobie obrażeń (a więc macie immunitet) do czasu aż będziecie mieli 5 sług. Na dole każdego update'u będą ogólne statystyki gry, wasz ekwipunek i wyliczenie szczególnych podwładnych których zdobędziecie i ilość waszych żyć. Zaczynacie z 4, wasi podwładni w większości będą mieli 1, oni też awansują czasem. Moce które możecie wziąść są spisane w Rekrutacji, z innych nie korzystamy. Po osiągnięciu pierwszego poziomu pojawią się dla was zwierzęta, które sobie wcześniej wybraliście. Wszyscy macie zaznaczoną opcję Krwawą Łaźnię więc pewnie ciekawe rzeczy przyjdzie nam tu oglądać Ostrzeżenie: kanały są hardkorowe, ale znając was i tak byście chcieli tam iść - dopiero po osiągnięciu poziomu 8 będziecie mieli taką możliwość, wybaczcie]
Standardowo:
[tak piszemy spostrzeżenia jako forumowicz]
tak piszemy to co nasza postać mówi
tak piszemy to co chcemy zrobić
tak nie wiem co piszemy, więc nie używajcie takiego pisania
Flash:
Żywotność: 4
Ekwipunek: Skórka od banana, Żyłka wędkarska
Ilość sług: 0
Kervyn:
Żywotność: 4
Ekwipunek: Skórka od banana, Żyłka wędkarska
Ilość sług: 0
Tomek:
Żywotność: 4
Ekwipunek: Skórka od banana, Żyłka wędkarska
Ilość sług: 0
Smoku:
Żywotność: 4
Ekwipunek: Skórka od banana, Żyłka wędkarska
Ilość sług: 0
Arcane:
Żywotność: 4
Ekwipunek: Skórka od banana, Żyłka wędkarska
Ilość sług: 0