[Wojny Żywych Trupów] XV: Święto Godów
-
- Bombardier
- Posty: 621
- Rejestracja: poniedziałek, 26 grudnia 2005, 13:44
- Lokalizacja: Gdynia
- Kontakt:
-
- Kok
- Posty: 1245
- Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:22
- Lokalizacja: Legionowo
- Kontakt:
-
- Bosman
- Posty: 2204
- Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:11
- Numer GG: 4159090
- Lokalizacja: Las Szamanów
- Kontakt:
Tomek:
Było prosto, przejąłeś sobie ponad dziesięciu ludzi. Przyjemnie, prosta akcja, niestety skończyła się gdy doszedłeś na parter. Spotkaliście coś na co zupełnie nie byliście przygotowani. To nieświeży donut. Amerykańska, imperialistyczna podróba pączka. Jeden z twoich sług go zjadł, tylko martwi mogą to przełknąć. Drzwi na zewnątrz są zamkniętę, zresztą jest śnieżyca, może lepiej zapuścić się do mrocznych komnat i lochów piwnicy? Dostałeś poziom tak przy okazji, użyj go z rozwagą, bo może to być twój ostatni.
Pavciooo:
Spadł kolejny granat, wszyscy twoi słudzy zginęli. Ty pozostając sam próbowałeś dotrzeć do kanałów, ale ktoś ci wpakował serię w tył głowy. Zginąłeś na miejscu. To dość miła perspektywa, ale niestety nic takiego się nie przydarzyło. Co prawda granat kolejny spadł, ale nie trafił w cel. Bezpiecznie przeszliście do kanałów, a chwilę później kawałek bloku się zawalił zamykając drogę. Na jakiś czas jesteście bezpieczni. Twój Ognik oświetlił wam drogę. Możecie iść z tego co widać na wschód lub zachód. Gdzieniegdzie na ścianach jest coś obleśnego, to śluz, podłoga jest tego pełna, ślisko tu.
Paula:
Pojedyńczy granat sprawił, że woleliście uciekać. Wbiegliście do bloku numer 11. Nagle stał się jakiś błysk i gdy tylko weszliście do środka zobaczyliście przez małą szybkę, że na zewnątrz panuje mrok i śnieżyca. Czas chyba przejąć ten blok. To by było proste, ot tak tylko "blok przejęty", trochę poziomów, a tu nic, dopiero w przyszłej turze.
Memo:
Oni nie wchodzą, bo by trzeba było iść do wrót, a tego rozkazu nie zrobiłeś. I żeby zrobić z długiej historii krótszą - obiecuję, że w TEJ wieżyczce nie ma nic co by cię odrazu zaatakowało.
Paula (Blind):
Poziom: 7
Żywotność: 16/11
Ekwipunek: Miecz Świetlny, Złamany Miecz
Ilość sług: 16
- Rycerz Jedi - BrońBiała4 - Miecz Świetlny
- Łucznik Jedi - BrońBiała2, Strzelanie(bh-t)5 - Łuk Plazmowy (naboi:5; regeneracja: 1nabój/2tury)
Specjalni słudzy:
Karavella
- mała czarna lalka obleczona kośćmi, w jej oczodołach świeci się zielone światło
- Maksimum kontroli istot z kośćmi: 2
Tomek:
Poziom: 8
Żywotność: 12
Ekwipunek:
Ilość sług: 79/86
- 2*DrugGang - Trucizna7
Specjalni słudzy:
Major Pierdziel - Sierżant Żywych Trupów
Poziom: 5
Żywotność: 9
Moce technologiczne: 3
Moce przywódcze: 1
Moce:
- Strzelanie (bp) 3
- Rakietowość 2
Ekwipunek:
- Dwururka (naboi: 12; obr: 5)
Ognik
- Duża szybkość
- Przenikanie przez ściany
- Popełniając samobójstwo może zadać obr:3 jednej najbliższej istocie
- Podatność: Woda
Mniejszy Żywiołak Ognia
- Płonie (wszystko czego dotknie zaczyna płonąć zadając obr:2 w jednej turze)
Żywiołak Ognia
- Płonie (wszystko czego dotknie zaczyna płonąć zadając obr:5 w jednej turze)
- Mała Kula Ognia (raz na turę może strzelać słabą kulą ognia obr:2)
- Infernalny Uśmiech (samobójczy atak, gdy podejdzie do celu może mu zadać obr:10, przez kolejną turę nie można przywołać Żywiołaka Ognia)
Pavciooo:
Poziom: 7
Żywotność: 4/11
Ekwipunek:
Ilość sług: 27/76
- Bomberson - KamikazeS (tak jak Kamikaze1, ale po wybuchu wraca do normalnej postaci, żeby umarł musi ktoś mu obciąć głowę)
- Uderzacz - BrońBiała3
Specjalni słudzy:
Ognik
- Duża szybkość
- Przenikanie przez ściany
- Popełniając samobójstwo może zadać obr:3 jednej najbliższej istocie
- Podatność: Woda
Mniejszy Żywiołak Ognia
- Płonie (wszystko czego dotknie zaczyna płonąć zadając obr:2 w jednej turze)
Memo:
Poziom: 9
Żywotność: 14
Ekwipunek: Miecz Świetlny
Ilość sług: 40/85
- Okultystka - Woda(ciecz)1
- 15*dzieci - Słabsze Sz i S
Było prosto, przejąłeś sobie ponad dziesięciu ludzi. Przyjemnie, prosta akcja, niestety skończyła się gdy doszedłeś na parter. Spotkaliście coś na co zupełnie nie byliście przygotowani. To nieświeży donut. Amerykańska, imperialistyczna podróba pączka. Jeden z twoich sług go zjadł, tylko martwi mogą to przełknąć. Drzwi na zewnątrz są zamkniętę, zresztą jest śnieżyca, może lepiej zapuścić się do mrocznych komnat i lochów piwnicy? Dostałeś poziom tak przy okazji, użyj go z rozwagą, bo może to być twój ostatni.
Pavciooo:
Spadł kolejny granat, wszyscy twoi słudzy zginęli. Ty pozostając sam próbowałeś dotrzeć do kanałów, ale ktoś ci wpakował serię w tył głowy. Zginąłeś na miejscu. To dość miła perspektywa, ale niestety nic takiego się nie przydarzyło. Co prawda granat kolejny spadł, ale nie trafił w cel. Bezpiecznie przeszliście do kanałów, a chwilę później kawałek bloku się zawalił zamykając drogę. Na jakiś czas jesteście bezpieczni. Twój Ognik oświetlił wam drogę. Możecie iść z tego co widać na wschód lub zachód. Gdzieniegdzie na ścianach jest coś obleśnego, to śluz, podłoga jest tego pełna, ślisko tu.
Paula:
Pojedyńczy granat sprawił, że woleliście uciekać. Wbiegliście do bloku numer 11. Nagle stał się jakiś błysk i gdy tylko weszliście do środka zobaczyliście przez małą szybkę, że na zewnątrz panuje mrok i śnieżyca. Czas chyba przejąć ten blok. To by było proste, ot tak tylko "blok przejęty", trochę poziomów, a tu nic, dopiero w przyszłej turze.
Memo:
Oni nie wchodzą, bo by trzeba było iść do wrót, a tego rozkazu nie zrobiłeś. I żeby zrobić z długiej historii krótszą - obiecuję, że w TEJ wieżyczce nie ma nic co by cię odrazu zaatakowało.
Paula (Blind):
Poziom: 7
Żywotność: 16/11
Ekwipunek: Miecz Świetlny, Złamany Miecz
Ilość sług: 16
- Rycerz Jedi - BrońBiała4 - Miecz Świetlny
- Łucznik Jedi - BrońBiała2, Strzelanie(bh-t)5 - Łuk Plazmowy (naboi:5; regeneracja: 1nabój/2tury)
Specjalni słudzy:
Karavella
- mała czarna lalka obleczona kośćmi, w jej oczodołach świeci się zielone światło
- Maksimum kontroli istot z kośćmi: 2
Tomek:
Poziom: 8
Żywotność: 12
Ekwipunek:
Ilość sług: 79/86
- 2*DrugGang - Trucizna7
Specjalni słudzy:
Major Pierdziel - Sierżant Żywych Trupów
Poziom: 5
Żywotność: 9
Moce technologiczne: 3
Moce przywódcze: 1
Moce:
- Strzelanie (bp) 3
- Rakietowość 2
Ekwipunek:
- Dwururka (naboi: 12; obr: 5)
Ognik
- Duża szybkość
- Przenikanie przez ściany
- Popełniając samobójstwo może zadać obr:3 jednej najbliższej istocie
- Podatność: Woda
Mniejszy Żywiołak Ognia
- Płonie (wszystko czego dotknie zaczyna płonąć zadając obr:2 w jednej turze)
Żywiołak Ognia
- Płonie (wszystko czego dotknie zaczyna płonąć zadając obr:5 w jednej turze)
- Mała Kula Ognia (raz na turę może strzelać słabą kulą ognia obr:2)
- Infernalny Uśmiech (samobójczy atak, gdy podejdzie do celu może mu zadać obr:10, przez kolejną turę nie można przywołać Żywiołaka Ognia)
Pavciooo:
Poziom: 7
Żywotność: 4/11
Ekwipunek:
Ilość sług: 27/76
- Bomberson - KamikazeS (tak jak Kamikaze1, ale po wybuchu wraca do normalnej postaci, żeby umarł musi ktoś mu obciąć głowę)
- Uderzacz - BrońBiała3
Specjalni słudzy:
Ognik
- Duża szybkość
- Przenikanie przez ściany
- Popełniając samobójstwo może zadać obr:3 jednej najbliższej istocie
- Podatność: Woda
Mniejszy Żywiołak Ognia
- Płonie (wszystko czego dotknie zaczyna płonąć zadając obr:2 w jednej turze)
Memo:
Poziom: 9
Żywotność: 14
Ekwipunek: Miecz Świetlny
Ilość sług: 40/85
- Okultystka - Woda(ciecz)1
- 15*dzieci - Słabsze Sz i S
-
- Bombardier
- Posty: 621
- Rejestracja: poniedziałek, 26 grudnia 2005, 13:44
- Lokalizacja: Gdynia
- Kontakt:
No to wchodzę do środka z mieczem świetlnym w łapie i jak coś w tej wieżyczce (najbliższej) zaatakuje mnie od razu, to ciacham to w głowę (chyba, że to nie ma głowy, więc ciacham gdzie popadnie).
Raz sierpem, raz młotem w czerwoną hołotę!
Odmiana nicka mego:
M: Memo; D: Mema; C: Memowi; B: Mema; N: Memem; Msc: Memie; W: Memo!
Odmiana nicka mego:
M: Memo; D: Mema; C: Memowi; B: Mema; N: Memem; Msc: Memie; W: Memo!
-
- Mat
- Posty: 550
- Rejestracja: środa, 5 lipca 2006, 08:45
- Kontakt:
Karavella 1
Puszczam Ognika na zwiad do piwnic, jeżeli jest zagrożenie że coś mnie tam może zabić to i tak tam wchodzę tylko przygotowany do walki. Karavella przejmuje najsilniejszego wroga jakiego może, przodem idzie 10 zwykłych zombie jako mięso armatnie, Major wali z dwururki, Żywiołaki robią sobie sprint przez wrogów tak by dotknąć jak największą ich ilość.
A jeżeli się da to próbuje wszystko załatwić dyplomatycznie korzystając ze zdolności mówienia.
Puszczam Ognika na zwiad do piwnic, jeżeli jest zagrożenie że coś mnie tam może zabić to i tak tam wchodzę tylko przygotowany do walki. Karavella przejmuje najsilniejszego wroga jakiego może, przodem idzie 10 zwykłych zombie jako mięso armatnie, Major wali z dwururki, Żywiołaki robią sobie sprint przez wrogów tak by dotknąć jak największą ich ilość.
A jeżeli się da to próbuje wszystko załatwić dyplomatycznie korzystając ze zdolności mówienia.
-
- Bosman
- Posty: 2482
- Rejestracja: środa, 26 lipca 2006, 22:20
- Numer GG: 1223257
- Lokalizacja: Free City Vratislavia/Sigil
- Kontakt:
Paula
Czas wziąć się za przemienianie. Karavella przejmuje kontrolę nad tym, co napotkamy, a potem jest to przemienianie i zmienianie w moje zombi, a Karavella w kolejnych mieszkaniach przechwytuje kolejnych.
Czas wziąć się za przemienianie. Karavella przejmuje kontrolę nad tym, co napotkamy, a potem jest to przemienianie i zmienianie w moje zombi, a Karavella w kolejnych mieszkaniach przechwytuje kolejnych.
What doesn't kill you, just makes you... Stranger.
But above all - I feel I'm still on my long trip to nothingness.
But above all - I feel I'm still on my long trip to nothingness.
-
- Kok
- Posty: 1245
- Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:22
- Lokalizacja: Legionowo
- Kontakt:
-
- Bosman
- Posty: 2204
- Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:11
- Numer GG: 4159090
- Lokalizacja: Las Szamanów
- Kontakt:
Tomek:
Twoja paranoja może jest uzasadniona, ale jednak nikogo nie ma w piwnicach. Kilka drzwi w mrocznym korytarzu można z łatwością otworzyć, znalazłeś tam sporo "sprzętu ręcznego" - łopaty, kilofy, młotki i inne takie. Znalazłeś też gwoździe i deski. Dwóch drzwi nie jesteś w stanie otworzyć normalnymi sposobami. Jedne są ciężkie, żelazne, z pewnością trzeba mnóstwo siły żeby drgnęły, a drugie są zwykłe stalowe, za nimi słychać jakąś maszynerię. Dobrym pomysłem by teraz było zachowanie stanu gry, ale to multiplayer, więc może lepiej zamknąć drogę z piwnicy do budynku jakby ktoś chciał cię zajść od "tylca"?
Memo:
Znalazleś w wieżyczce dwa karabiny maszynowe i przycisk, przypadkowo go wcisnąłeś i na wewnętrznej stronie murów powstały schodki dzięki czemu twoi słudzy mogą wejść na górę. Dalsza część (wieżyczka to zadaszone, duże pomieszczenie z pancernymi szybami, w których są miejsca na otwarcie i ostrzeliwanie wrogów; jest tu wiele wyłączonych komputerów) wieżyczki jest przyciemniona. Jest tu nadwyraz wilgotno.
Paula:
Wszystko by było dobrze gdyby nie ostatni człowiek, nad którym z jakiś powodów Karavella nie mógł przejąć kontroli. Twoi słudzy padli jak muchy, gdy zaczął strzelać ze swojego karabinu, wreszcie wyczerpała mu się amunicja i uciekł schodami w górę zapewne na dach. Wtedy dopiero twoi Jedi przebili się, ale było już za późno. Można spróbować otworzyć drzwi laserem, pewnie się uda. Plus trzy poziomy dla ciebie.
Pavciooo:
Wyszliście w piwnicach bloku numer 2 i szybko przejęliście kilku ludzi, którzy znajdowało się tam. Dostałeś dodatkowy poziom, w ostatnim momencie dostrzegłeś, że drzwi prowadzące z piwnicy na zewnątrz są zaminowane (od strony piwnicy), zapewne jeśli ktoś by otworzył je od zewnątrz to pół korytarza by szlag trafił.
Paula (Blind):
Poziom: 10
Żywotność: 16/14
Ekwipunek: Miecz Świetlny, Złamany Miecz
Ilość sług: 20/49
- Rycerz Jedi - BrońBiała4 - Miecz Świetlny
- Łucznik Jedi - BrońBiała2, Strzelanie(bh-t)5 - Łuk Plazmowy (naboi:5; regeneracja: 1nabój/2tury)
Specjalni słudzy:
Karavella
- mała czarna lalka obleczona kośćmi, w jej oczodołach świeci się zielone światło
- Maksimum kontroli istot z kośćmi: 2
Tomek:
Poziom: 8
Żywotność: 12
Ekwipunek:
Ilość sług: 79/86
- 2*DrugGang - Trucizna7
Specjalni słudzy:
Major Pierdziel - Sierżant Żywych Trupów
Poziom: 5
Żywotność: 9
Moce technologiczne: 3
Moce przywódcze: 1
Moce:
- Strzelanie (bp) 3
- Rakietowość 2
Ekwipunek:
- Dwururka (naboi: 12; obr: 5)
Ognik
- Duża szybkość
- Przenikanie przez ściany
- Popełniając samobójstwo może zadać obr:3 jednej najbliższej istocie
- Podatność: Woda
Mniejszy Żywiołak Ognia
- Płonie (wszystko czego dotknie zaczyna płonąć zadając obr:2 w jednej turze)
Żywiołak Ognia
- Płonie (wszystko czego dotknie zaczyna płonąć zadając obr:5 w jednej turze)
- Mała Kula Ognia (raz na turę może strzelać słabą kulą ognia obr:2)
- Infernalny Uśmiech (samobójczy atak, gdy podejdzie do celu może mu zadać obr:10, przez kolejną turę nie można przywołać Żywiołaka Ognia)
Karavella
- mała czarna lalka obleczona kośćmi, w jej oczodołach świeci się zielone światło
- Maksimum kontroli istot z kośćmi: 1
Pavciooo:
Poziom: 8
Żywotność: 12
Ekwipunek:
Ilość sług: 31/80
- Bomberson - KamikazeS (tak jak Kamikaze1, ale po wybuchu wraca do normalnej postaci, żeby umarł musi ktoś mu obciąć głowę)
- Uderzacz - BrońBiała3
Specjalni słudzy:
Ognik
- Duża szybkość
- Przenikanie przez ściany
- Popełniając samobójstwo może zadać obr:3 jednej najbliższej istocie
- Podatność: Woda
Mniejszy Żywiołak Ognia
- Płonie (wszystko czego dotknie zaczyna płonąć zadając obr:2 w jednej turze)
Memo:
Poziom: 9
Żywotność: 14
Ekwipunek: Miecz Świetlny
Ilość sług: 40/85
- Okultystka - Woda(ciecz)1
- 15*dzieci - Słabsze Sz i S
Twoja paranoja może jest uzasadniona, ale jednak nikogo nie ma w piwnicach. Kilka drzwi w mrocznym korytarzu można z łatwością otworzyć, znalazłeś tam sporo "sprzętu ręcznego" - łopaty, kilofy, młotki i inne takie. Znalazłeś też gwoździe i deski. Dwóch drzwi nie jesteś w stanie otworzyć normalnymi sposobami. Jedne są ciężkie, żelazne, z pewnością trzeba mnóstwo siły żeby drgnęły, a drugie są zwykłe stalowe, za nimi słychać jakąś maszynerię. Dobrym pomysłem by teraz było zachowanie stanu gry, ale to multiplayer, więc może lepiej zamknąć drogę z piwnicy do budynku jakby ktoś chciał cię zajść od "tylca"?
Memo:
Znalazleś w wieżyczce dwa karabiny maszynowe i przycisk, przypadkowo go wcisnąłeś i na wewnętrznej stronie murów powstały schodki dzięki czemu twoi słudzy mogą wejść na górę. Dalsza część (wieżyczka to zadaszone, duże pomieszczenie z pancernymi szybami, w których są miejsca na otwarcie i ostrzeliwanie wrogów; jest tu wiele wyłączonych komputerów) wieżyczki jest przyciemniona. Jest tu nadwyraz wilgotno.
Paula:
Wszystko by było dobrze gdyby nie ostatni człowiek, nad którym z jakiś powodów Karavella nie mógł przejąć kontroli. Twoi słudzy padli jak muchy, gdy zaczął strzelać ze swojego karabinu, wreszcie wyczerpała mu się amunicja i uciekł schodami w górę zapewne na dach. Wtedy dopiero twoi Jedi przebili się, ale było już za późno. Można spróbować otworzyć drzwi laserem, pewnie się uda. Plus trzy poziomy dla ciebie.
Pavciooo:
Wyszliście w piwnicach bloku numer 2 i szybko przejęliście kilku ludzi, którzy znajdowało się tam. Dostałeś dodatkowy poziom, w ostatnim momencie dostrzegłeś, że drzwi prowadzące z piwnicy na zewnątrz są zaminowane (od strony piwnicy), zapewne jeśli ktoś by otworzył je od zewnątrz to pół korytarza by szlag trafił.
Paula (Blind):
Poziom: 10
Żywotność: 16/14
Ekwipunek: Miecz Świetlny, Złamany Miecz
Ilość sług: 20/49
- Rycerz Jedi - BrońBiała4 - Miecz Świetlny
- Łucznik Jedi - BrońBiała2, Strzelanie(bh-t)5 - Łuk Plazmowy (naboi:5; regeneracja: 1nabój/2tury)
Specjalni słudzy:
Karavella
- mała czarna lalka obleczona kośćmi, w jej oczodołach świeci się zielone światło
- Maksimum kontroli istot z kośćmi: 2
Tomek:
Poziom: 8
Żywotność: 12
Ekwipunek:
Ilość sług: 79/86
- 2*DrugGang - Trucizna7
Specjalni słudzy:
Major Pierdziel - Sierżant Żywych Trupów
Poziom: 5
Żywotność: 9
Moce technologiczne: 3
Moce przywódcze: 1
Moce:
- Strzelanie (bp) 3
- Rakietowość 2
Ekwipunek:
- Dwururka (naboi: 12; obr: 5)
Ognik
- Duża szybkość
- Przenikanie przez ściany
- Popełniając samobójstwo może zadać obr:3 jednej najbliższej istocie
- Podatność: Woda
Mniejszy Żywiołak Ognia
- Płonie (wszystko czego dotknie zaczyna płonąć zadając obr:2 w jednej turze)
Żywiołak Ognia
- Płonie (wszystko czego dotknie zaczyna płonąć zadając obr:5 w jednej turze)
- Mała Kula Ognia (raz na turę może strzelać słabą kulą ognia obr:2)
- Infernalny Uśmiech (samobójczy atak, gdy podejdzie do celu może mu zadać obr:10, przez kolejną turę nie można przywołać Żywiołaka Ognia)
Karavella
- mała czarna lalka obleczona kośćmi, w jej oczodołach świeci się zielone światło
- Maksimum kontroli istot z kośćmi: 1
Pavciooo:
Poziom: 8
Żywotność: 12
Ekwipunek:
Ilość sług: 31/80
- Bomberson - KamikazeS (tak jak Kamikaze1, ale po wybuchu wraca do normalnej postaci, żeby umarł musi ktoś mu obciąć głowę)
- Uderzacz - BrońBiała3
Specjalni słudzy:
Ognik
- Duża szybkość
- Przenikanie przez ściany
- Popełniając samobójstwo może zadać obr:3 jednej najbliższej istocie
- Podatność: Woda
Mniejszy Żywiołak Ognia
- Płonie (wszystko czego dotknie zaczyna płonąć zadając obr:2 w jednej turze)
Memo:
Poziom: 9
Żywotność: 14
Ekwipunek: Miecz Świetlny
Ilość sług: 40/85
- Okultystka - Woda(ciecz)1
- 15*dzieci - Słabsze Sz i S
-
- Mat
- Posty: 550
- Rejestracja: środa, 5 lipca 2006, 08:45
- Kontakt:
-
- Bombardier
- Posty: 621
- Rejestracja: poniedziałek, 26 grudnia 2005, 13:44
- Lokalizacja: Gdynia
- Kontakt:
Wkładam karabiny do ekwipunku. Jak wszystkie sługi wejdą na górę to naciskam jeszcze raz ten guzik by schody zniknęły (jak nie znikną to trudno). Klikam kilka pierwszych lepszych guzików na wszystkich komputerach.
Raz sierpem, raz młotem w czerwoną hołotę!
Odmiana nicka mego:
M: Memo; D: Mema; C: Memowi; B: Mema; N: Memem; Msc: Memie; W: Memo!
Odmiana nicka mego:
M: Memo; D: Mema; C: Memowi; B: Mema; N: Memem; Msc: Memie; W: Memo!
-
- Kok
- Posty: 1245
- Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:22
- Lokalizacja: Legionowo
- Kontakt:
Pyrochron 2
Chowamy się w bezpiecznym miejscu i posyłam żywiołaka by zdetonował miny. Następnie przywołuję nowego. Jeżeli da się teraz jakoś przejść to idziemy w wyżej przejmować ludzi, ognik oczywiście lata pierwszy i robi zwiad.
Gdyby przejście się zawaliło tak, że nie da się go odkopać to wracamy do kanałów i idziemy w drugą stronę...
Chowamy się w bezpiecznym miejscu i posyłam żywiołaka by zdetonował miny. Następnie przywołuję nowego. Jeżeli da się teraz jakoś przejść to idziemy w wyżej przejmować ludzi, ognik oczywiście lata pierwszy i robi zwiad.
Gdyby przejście się zawaliło tak, że nie da się go odkopać to wracamy do kanałów i idziemy w drugą stronę...
I tak nikt tego nie czyta...
-
- Bosman
- Posty: 2204
- Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:11
- Numer GG: 4159090
- Lokalizacja: Las Szamanów
- Kontakt:
Tomek:
Tak, to była dobra podpowiedź, żeby zablokować drzwi. Szkoda tylko, że straciłeś jednego ze sług, gdy drugi pociął go na kawałki, żeby lepiej zamknąć drzwi. Nagle coś się stało i gdy Żywiołak Ognia przebijał się przez wielki stalowy właz sługa, który zamykał drzwi szybko przybiegł do ciebie mówiąc: Panie! Ktoś z drugiej strony zdaję się zaspawał drzwi. Jesteśmy tu uwięzieni! Chwilę później przybiegł Major również krzycząc: Radzę natychmiast uciekać w mrok za drzwiami, które otworzył Żywiołak! Maszyneria właśnie przemieliła dwóch naszych i uwalnia się z niej dziwny paraliżujący gaz! Spojrzałeś się gdzie wszedł Żywiołak Ognia - nawet jego ogień jest tam mniej widoczny - ciemno tam jak u przysłowiowego murzyna w dupie. Gdybyś był Spider-Manem to może byś miał szósty zmysł ostrzegający o niebezpieczeństwie, ale nie jesteś i szczerze mówiąc to nie wiesz czy w mroku kryją się złe istoty z innego wymiaru czy to tylko przejście do innych piwnic.
Memo:
Właściwie nic się nie stało, a przynajmniej nie zobaczyłeś, żeby cokolwiek się stało. W pewnym momencie jednak z cienia wyleciała dziwna latająca maszyna, nie wiadomo czemu, ale ma połączenie telekinetyczne z jednym z twoich sług, jako że ty jego możesz kontrolować to masz połączenie z tą maszyną. Schody nie zniknęły, no i po chwili zapaliły się światła. Jest tu kilka niedokończonych cyborgów i dwa martwe ciała nad którymi krąży sporo much. Zostali zabici pojedyńczymi strzałami w głowę.
Pavciooo:
To nie był jeden z twoich lepszych pomysłów. Miny zostały zdetowane i już nie ma wyjścia z tej piwnicy oprócz tego, którym tu dotarłeś. Idąc w drugą stronę spostrzegłeś, że jest jeszcze dziwnie mroczny tunel prowadzący na północ. Nawet ogień Ognika go nie oświetla. Tam gdzieś dalej słyszysz czyjś krzyk, niestety to są fragmenty po równocześnie słychać jakieś buchanie pary: Radzę nat... uciekać [...] Żywiołak! Maszyneria [...] naszych i [...] para... gaz!
Blind:
Stoicie sobie na ostatnim piętrze. Jest całkiem spokojnie, słychać, że na zewnątrz szaleje zamieć. Tu jest całkiem ciepło. Mucha przeleciała przy żarówce.
Paula (Blind):
Poziom: 10
Żywotność: 16/14
Ekwipunek: Miecz Świetlny, Złamany Miecz
Ilość sług: 20/49
- Rycerz Jedi - BrońBiała4 - Miecz Świetlny
- Łucznik Jedi - BrońBiała2, Strzelanie(bh-t)5 - Łuk Plazmowy (naboi:5; regeneracja: 1nabój/2tury)
Specjalni słudzy:
Karavella
- mała czarna lalka obleczona kośćmi, w jej oczodołach świeci się zielone światło
- Maksimum kontroli istot z kośćmi: 2
Tomek:
Poziom: 8
Żywotność: 12
Ekwipunek:
Ilość sług: 76/86
- 2*DrugGang - Trucizna7
Specjalni słudzy:
Major Pierdziel - Sierżant Żywych Trupów
Poziom: 5
Żywotność: 9
Moce technologiczne: 3
Moce przywódcze: 1
Moce:
- Strzelanie (bp) 3
- Rakietowość 2
Ekwipunek:
- Dwururka (naboi: 12; obr: 5)
Ognik
- Duża szybkość
- Przenikanie przez ściany
- Popełniając samobójstwo może zadać obr:3 jednej najbliższej istocie
- Podatność: Woda
Mniejszy Żywiołak Ognia
- Płonie (wszystko czego dotknie zaczyna płonąć zadając obr:2 w jednej turze)
Żywiołak Ognia
- Płonie (wszystko czego dotknie zaczyna płonąć zadając obr:5 w jednej turze)
- Mała Kula Ognia (raz na turę może strzelać słabą kulą ognia obr:2)
- Infernalny Uśmiech (samobójczy atak, gdy podejdzie do celu może mu zadać obr:10, przez kolejną turę nie można przywołać Żywiołaka Ognia)
Karavella
- mała czarna lalka obleczona kośćmi, w jej oczodołach świeci się zielone światło
- Maksimum kontroli istot z kośćmi: 1
Pavciooo:
Poziom: 8
Żywotność: 12
Ekwipunek:
Ilość sług: 31/80
- Bomberson - KamikazeS (tak jak Kamikaze1, ale po wybuchu wraca do normalnej postaci, żeby umarł musi ktoś mu obciąć głowę)
- Uderzacz - BrońBiała3
Specjalni słudzy:
Ognik
- Duża szybkość
- Przenikanie przez ściany
- Popełniając samobójstwo może zadać obr:3 jednej najbliższej istocie
- Podatność: Woda
Mniejszy Żywiołak Ognia
- Płonie (wszystko czego dotknie zaczyna płonąć zadając obr:2 w jednej turze)
Memo:
Poziom: 9
Żywotność: 14
Ekwipunek: Miecz Świetlny
Ilość sług: 40/85
- Okultystka - Woda(ciecz)1
- 15*dzieci - Słabsze Sz i S
Specjalni słudzy:
Latający Bot Maszynowy - m16, Antygrawiton - program na Nieumarłych (nie wystrzeli w nic żywego)
Tak, to była dobra podpowiedź, żeby zablokować drzwi. Szkoda tylko, że straciłeś jednego ze sług, gdy drugi pociął go na kawałki, żeby lepiej zamknąć drzwi. Nagle coś się stało i gdy Żywiołak Ognia przebijał się przez wielki stalowy właz sługa, który zamykał drzwi szybko przybiegł do ciebie mówiąc: Panie! Ktoś z drugiej strony zdaję się zaspawał drzwi. Jesteśmy tu uwięzieni! Chwilę później przybiegł Major również krzycząc: Radzę natychmiast uciekać w mrok za drzwiami, które otworzył Żywiołak! Maszyneria właśnie przemieliła dwóch naszych i uwalnia się z niej dziwny paraliżujący gaz! Spojrzałeś się gdzie wszedł Żywiołak Ognia - nawet jego ogień jest tam mniej widoczny - ciemno tam jak u przysłowiowego murzyna w dupie. Gdybyś był Spider-Manem to może byś miał szósty zmysł ostrzegający o niebezpieczeństwie, ale nie jesteś i szczerze mówiąc to nie wiesz czy w mroku kryją się złe istoty z innego wymiaru czy to tylko przejście do innych piwnic.
Memo:
Właściwie nic się nie stało, a przynajmniej nie zobaczyłeś, żeby cokolwiek się stało. W pewnym momencie jednak z cienia wyleciała dziwna latająca maszyna, nie wiadomo czemu, ale ma połączenie telekinetyczne z jednym z twoich sług, jako że ty jego możesz kontrolować to masz połączenie z tą maszyną. Schody nie zniknęły, no i po chwili zapaliły się światła. Jest tu kilka niedokończonych cyborgów i dwa martwe ciała nad którymi krąży sporo much. Zostali zabici pojedyńczymi strzałami w głowę.
Pavciooo:
To nie był jeden z twoich lepszych pomysłów. Miny zostały zdetowane i już nie ma wyjścia z tej piwnicy oprócz tego, którym tu dotarłeś. Idąc w drugą stronę spostrzegłeś, że jest jeszcze dziwnie mroczny tunel prowadzący na północ. Nawet ogień Ognika go nie oświetla. Tam gdzieś dalej słyszysz czyjś krzyk, niestety to są fragmenty po równocześnie słychać jakieś buchanie pary: Radzę nat... uciekać [...] Żywiołak! Maszyneria [...] naszych i [...] para... gaz!
Blind:
Stoicie sobie na ostatnim piętrze. Jest całkiem spokojnie, słychać, że na zewnątrz szaleje zamieć. Tu jest całkiem ciepło. Mucha przeleciała przy żarówce.
Paula (Blind):
Poziom: 10
Żywotność: 16/14
Ekwipunek: Miecz Świetlny, Złamany Miecz
Ilość sług: 20/49
- Rycerz Jedi - BrońBiała4 - Miecz Świetlny
- Łucznik Jedi - BrońBiała2, Strzelanie(bh-t)5 - Łuk Plazmowy (naboi:5; regeneracja: 1nabój/2tury)
Specjalni słudzy:
Karavella
- mała czarna lalka obleczona kośćmi, w jej oczodołach świeci się zielone światło
- Maksimum kontroli istot z kośćmi: 2
Tomek:
Poziom: 8
Żywotność: 12
Ekwipunek:
Ilość sług: 76/86
- 2*DrugGang - Trucizna7
Specjalni słudzy:
Major Pierdziel - Sierżant Żywych Trupów
Poziom: 5
Żywotność: 9
Moce technologiczne: 3
Moce przywódcze: 1
Moce:
- Strzelanie (bp) 3
- Rakietowość 2
Ekwipunek:
- Dwururka (naboi: 12; obr: 5)
Ognik
- Duża szybkość
- Przenikanie przez ściany
- Popełniając samobójstwo może zadać obr:3 jednej najbliższej istocie
- Podatność: Woda
Mniejszy Żywiołak Ognia
- Płonie (wszystko czego dotknie zaczyna płonąć zadając obr:2 w jednej turze)
Żywiołak Ognia
- Płonie (wszystko czego dotknie zaczyna płonąć zadając obr:5 w jednej turze)
- Mała Kula Ognia (raz na turę może strzelać słabą kulą ognia obr:2)
- Infernalny Uśmiech (samobójczy atak, gdy podejdzie do celu może mu zadać obr:10, przez kolejną turę nie można przywołać Żywiołaka Ognia)
Karavella
- mała czarna lalka obleczona kośćmi, w jej oczodołach świeci się zielone światło
- Maksimum kontroli istot z kośćmi: 1
Pavciooo:
Poziom: 8
Żywotność: 12
Ekwipunek:
Ilość sług: 31/80
- Bomberson - KamikazeS (tak jak Kamikaze1, ale po wybuchu wraca do normalnej postaci, żeby umarł musi ktoś mu obciąć głowę)
- Uderzacz - BrońBiała3
Specjalni słudzy:
Ognik
- Duża szybkość
- Przenikanie przez ściany
- Popełniając samobójstwo może zadać obr:3 jednej najbliższej istocie
- Podatność: Woda
Mniejszy Żywiołak Ognia
- Płonie (wszystko czego dotknie zaczyna płonąć zadając obr:2 w jednej turze)
Memo:
Poziom: 9
Żywotność: 14
Ekwipunek: Miecz Świetlny
Ilość sług: 40/85
- Okultystka - Woda(ciecz)1
- 15*dzieci - Słabsze Sz i S
Specjalni słudzy:
Latający Bot Maszynowy - m16, Antygrawiton - program na Nieumarłych (nie wystrzeli w nic żywego)
-
- Bombardier
- Posty: 621
- Rejestracja: poniedziałek, 26 grudnia 2005, 13:44
- Lokalizacja: Gdynia
- Kontakt:
-
- Mat
- Posty: 550
- Rejestracja: środa, 5 lipca 2006, 08:45
- Kontakt:
-
- Bosman
- Posty: 2482
- Rejestracja: środa, 26 lipca 2006, 22:20
- Numer GG: 1223257
- Lokalizacja: Free City Vratislavia/Sigil
- Kontakt:
Infernalista 1
Uczenie się 1
Broń biała (def) 1
Paula przerabia zwłoki swoich sług w Golema z Mięsa i otwiera mieczem świetlnym drzwi. Puszczając przodem Golema wyrusza na dach w towarzystwie swoich by zabić, a jeszcze lepiej przejąć tego ostatniego gnojka.
Uczenie się 1
Broń biała (def) 1
Paula przerabia zwłoki swoich sług w Golema z Mięsa i otwiera mieczem świetlnym drzwi. Puszczając przodem Golema wyrusza na dach w towarzystwie swoich by zabić, a jeszcze lepiej przejąć tego ostatniego gnojka.
What doesn't kill you, just makes you... Stranger.
But above all - I feel I'm still on my long trip to nothingness.
But above all - I feel I'm still on my long trip to nothingness.
-
- Kok
- Posty: 1245
- Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:22
- Lokalizacja: Legionowo
- Kontakt:
-
- Kok
- Posty: 1245
- Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:22
- Lokalizacja: Legionowo
- Kontakt:
Wysyłam ognika na zwiady do tych trzech ludzi. Jeśli nie stwierdzi żeby mieli jakąś super-hiper-wypas-technologiczną broń albo niszczycielskie zdolności to posyłam na nich żywiołaka ognia i bombera. Jak żywiołak padnie to przyzywam nowego. Ognik ma się zdetonować przy najsilniejszym z ludzi i wtedy przyzywam drugiego który też robi atak kamikadze. Ja sam posyłam kule ognia po czym ruszam z resztą trupów do ataku.
Jeżeli jednak stanowią naprawde duże zagrożenie to przemykamy się korzystając że jest okropna śnieżyca i zakradamy się do któregoś z bloków, który nie jest jeszcze pusty.
Pavciooo:
Poziom: 8
Żywotność: 12
Ekwipunek:
Ilość sług: 31/80
- Bomberson - KamikazeS (tak jak Kamikaze1, ale po wybuchu wraca do normalnej postaci, żeby umarł musi ktoś mu obciąć głowę)
- Uderzacz - BrońBiała3
Specjalni słudzy:
Ognik
- Duża szybkość
- Przenikanie przez ściany
- Popełniając samobójstwo może zadać obr:3 jednej najbliższej istocie
- Podatność: Woda
Mniejszy Żywiołak Ognia
- Płonie (wszystko czego dotknie zaczyna płonąć zadając obr:2 w jednej turze)
Jeżeli jednak stanowią naprawde duże zagrożenie to przemykamy się korzystając że jest okropna śnieżyca i zakradamy się do któregoś z bloków, który nie jest jeszcze pusty.
Pavciooo:
Poziom: 8
Żywotność: 12
Ekwipunek:
Ilość sług: 31/80
- Bomberson - KamikazeS (tak jak Kamikaze1, ale po wybuchu wraca do normalnej postaci, żeby umarł musi ktoś mu obciąć głowę)
- Uderzacz - BrońBiała3
Specjalni słudzy:
Ognik
- Duża szybkość
- Przenikanie przez ściany
- Popełniając samobójstwo może zadać obr:3 jednej najbliższej istocie
- Podatność: Woda
Mniejszy Żywiołak Ognia
- Płonie (wszystko czego dotknie zaczyna płonąć zadając obr:2 w jednej turze)
I tak nikt tego nie czyta...