[Polityka Żywych Trupów] 1: Wojna na Górze
-
- Kok
- Posty: 1245
- Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:22
- Lokalizacja: Legionowo
- Kontakt:
-
- Bosman
- Posty: 2204
- Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:11
- Numer GG: 4159090
- Lokalizacja: Las Szamanów
- Kontakt:
-
- Mat
- Posty: 550
- Rejestracja: środa, 5 lipca 2006, 08:45
- Kontakt:
-
- Kok
- Posty: 928
- Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 19:37
- Numer GG: 1692393
- Lokalizacja: Świnoujście - Koszalin -Szczecin
- Kontakt:
-
- Bosman
- Posty: 2204
- Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:11
- Numer GG: 4159090
- Lokalizacja: Las Szamanów
- Kontakt:
Artos, wybacz nie wiedziałeś, ale użyłeś złych mocy, tych "starych" te nowe są tutaj: http://www.tawerna.rpg.pl/forum/viewtopic.php?t=2035 jak widzisz jest ich znacznie więcej.
Pojedynek Mema:
Ajajaj, gdyby nie dwie luki udałoby ci się wszystko w stuprocentach. Murraj to szkielet, szkielety nie mają organizmu przez co przez otrucie nie można ich sparaliżować (aczkolwiek magia ich paraliżuje). Zresztą to nieistotne, szybko i tak pokonałeś wszystkich a na koniec wyzerowałeś żywotność Bułhakowowi. Niestety tu pojawiła się druga luka w planie - Bułhakow to kamikaze, a ty nie zrobiłeś nic, żeby uciec.
- przegrana kamikaze (wygrany ginie po unicestwieniu przegranego) - wygrany zabiera przegranemu 2 popleczników w sejmie, którzy zmieniają barwy klubowe. Wygrany zyskuje poziom.
Pojedynek Tomka:
[muszę to chyba gdzieś napisać tak, żeby każdy widział, zapewne będzie w pierwszym poście]
Zasady (na ten pojedynek, można grać również o inne stawki):
- całkowite zwycięstwo (Perfekt, bez stracenia żywotności) - wygrany zabiera przegranemu 8 popleczników w sejmie, którzy zmieniają barwy klubowe. Dodatkowo istnieje 50% szansy że 8 z własnego klubu przejdzie na stronę wygranego. Wygrany zyskuje 2 poziomy
- mniejsze zwycięstwo (wróg traci żywotność, wygrany zostaje i jest na tyle silny żeby walczyć dalej) - wygrany zabiera przegranemu 5 popleczników w sejmie, którzy zmieniają barwy klubowe. Dodatkowo istnieje 50% szansy że 5 z własnego klubu przejdzie na stronę wygranego. Wygrany zyskuje poziom.
- pyrrusowe zwycięstwo (wróg traci żywotność, wygrany ma jeszcze punkty żywotności ale nie jest w stanie dalej walczyć) - wygrany zabiera przegranemu 5 popleczników w sejmie, którzy zmieniają barwy klubowe. Wygrany zyskuje poziom.
- przegrana kamikaze (wygrany ginie po unicestwieniu przegranego) - wygrany zabiera przegranemu 3 popleczników w sejmie, którzy zmieniają barwy klubowe. Wygrany zyskuje poziom.
- poddanie się (jeden z oponentów może się poddać zanim ktokolwiek zaatakuje) - wygrany i przegrany zyskują poziom; wygrany zabiera przegranemu 8 popleczników w sejmie, którzy zmieniają barwy klubowe. Dodatkowo istnieje 50% szansy że 8 z własnego klubu przejdzie na stronę wygranego. Istnieje również 75% szansy, że przegrany straci wszystkich swoich popleczników na rzecz swojej partii (lub jeśli rządzi partią stworzą oni nową partię)
Chelb Władca Żywych Trupów poziom 32; posiada następujące moce: Pinokio5, Żywotność4, Rozbrojenie5, BrońBiała5, Ponury Żniwiarz4, BrońBiała(def)5, BrońBiała(Specjale)3, Siła1
Żywotność: 52
Uzbrojenie: Kosa Ponurego Żniwiarza, Sztylet
Arena: Sześcian 10m-10m-10m, idealnia płaska powierzchnia ścian, wyjście dopiero po pojedynku. Tomek i Chelb na początku stoją w przeciwległych kątach. Dokładnie na środku sześcianu są zwłoki wiszące na pętli przyspawanej do nanoostrza wiszącego niczym linka w powietrzu. Cokolwiek dotknie tego zostanie przecięte (istnieją wyjątki, ale ci pojedynkowicze nie posiadają nic takiego (ani mocy, ani ekwipunku).
Problem Soula:
Za swój głos straciłeś kilku ze swoich władców w parlamencie. Czy jesteś szalony? Być może w przyszłości zapłacisz za swój postępek.
Pavciooo z wielkim niesmakiem zagłosował jednak tak jak jego partia (zwłaszcza, gdy zobaczył co zrobił Soul do którego teraz zapałał nienawiścią). Wyniki przedstawiły się tak:
Julianna Progenitor (wiceszefowa Patriotów) - 260 głosów
Tytus Ronin (wiceszef Stronnictwa Chłopskiego) - 200 głosów
Zarysowała się wtedy koalicja, konieczna, żeby rząd funkcjonował.
Premier - Julianna Progenitor (Patrioci)
Sprawy Wewnętrzne - Zaszokowany (Patrioci)
Sprawy Zagraniczne - książę Hadryk Progenitor (Rojaliści)
Skarb - Szymon zwany Trąbką (Pacyfiści)
Sprawy Wojskowe - Moolbrikan Drakon (Rojaliści)
Sprawy Sanitarne - Kentho (Patrioci)
Wojny Żywych Trupów odbędą się w Górach, w Szczęśliwiacach. Od teraz w każdy update będzie podsumowaniem pół roku, które będą mijać bardzo szybko, między update'ami będą też między update'y tylko do celów pojedynków. W następnym pełnym update, będzie powiedziane co z tego co wcześniej pisaliście wyszło i następne problemy do rozwiązania. Pojawią się też nowe areny i sposoby walki do pojedynków.
Rojaliści:
Soul - 22
Pavciooo - 34
Arxel - 20
Różnice głosów względem wyborów: 0
Patrioci:
Blind - 11
Asd7 - 30
Artos - 25
Różnice głosów względem wyborów: 0
Ruch Robotniczy:
Tomek - 38
Różnice głosów względem wyborów: -2
Pacyfiści:
Memo - 16
Różnice głosów względem wyborów: +2
Pojedynek Mema:
Ajajaj, gdyby nie dwie luki udałoby ci się wszystko w stuprocentach. Murraj to szkielet, szkielety nie mają organizmu przez co przez otrucie nie można ich sparaliżować (aczkolwiek magia ich paraliżuje). Zresztą to nieistotne, szybko i tak pokonałeś wszystkich a na koniec wyzerowałeś żywotność Bułhakowowi. Niestety tu pojawiła się druga luka w planie - Bułhakow to kamikaze, a ty nie zrobiłeś nic, żeby uciec.
- przegrana kamikaze (wygrany ginie po unicestwieniu przegranego) - wygrany zabiera przegranemu 2 popleczników w sejmie, którzy zmieniają barwy klubowe. Wygrany zyskuje poziom.
Pojedynek Tomka:
[muszę to chyba gdzieś napisać tak, żeby każdy widział, zapewne będzie w pierwszym poście]
Zasady (na ten pojedynek, można grać również o inne stawki):
- całkowite zwycięstwo (Perfekt, bez stracenia żywotności) - wygrany zabiera przegranemu 8 popleczników w sejmie, którzy zmieniają barwy klubowe. Dodatkowo istnieje 50% szansy że 8 z własnego klubu przejdzie na stronę wygranego. Wygrany zyskuje 2 poziomy
- mniejsze zwycięstwo (wróg traci żywotność, wygrany zostaje i jest na tyle silny żeby walczyć dalej) - wygrany zabiera przegranemu 5 popleczników w sejmie, którzy zmieniają barwy klubowe. Dodatkowo istnieje 50% szansy że 5 z własnego klubu przejdzie na stronę wygranego. Wygrany zyskuje poziom.
- pyrrusowe zwycięstwo (wróg traci żywotność, wygrany ma jeszcze punkty żywotności ale nie jest w stanie dalej walczyć) - wygrany zabiera przegranemu 5 popleczników w sejmie, którzy zmieniają barwy klubowe. Wygrany zyskuje poziom.
- przegrana kamikaze (wygrany ginie po unicestwieniu przegranego) - wygrany zabiera przegranemu 3 popleczników w sejmie, którzy zmieniają barwy klubowe. Wygrany zyskuje poziom.
- poddanie się (jeden z oponentów może się poddać zanim ktokolwiek zaatakuje) - wygrany i przegrany zyskują poziom; wygrany zabiera przegranemu 8 popleczników w sejmie, którzy zmieniają barwy klubowe. Dodatkowo istnieje 50% szansy że 8 z własnego klubu przejdzie na stronę wygranego. Istnieje również 75% szansy, że przegrany straci wszystkich swoich popleczników na rzecz swojej partii (lub jeśli rządzi partią stworzą oni nową partię)
Chelb Władca Żywych Trupów poziom 32; posiada następujące moce: Pinokio5, Żywotność4, Rozbrojenie5, BrońBiała5, Ponury Żniwiarz4, BrońBiała(def)5, BrońBiała(Specjale)3, Siła1
Żywotność: 52
Uzbrojenie: Kosa Ponurego Żniwiarza, Sztylet
Arena: Sześcian 10m-10m-10m, idealnia płaska powierzchnia ścian, wyjście dopiero po pojedynku. Tomek i Chelb na początku stoją w przeciwległych kątach. Dokładnie na środku sześcianu są zwłoki wiszące na pętli przyspawanej do nanoostrza wiszącego niczym linka w powietrzu. Cokolwiek dotknie tego zostanie przecięte (istnieją wyjątki, ale ci pojedynkowicze nie posiadają nic takiego (ani mocy, ani ekwipunku).
Problem Soula:
Za swój głos straciłeś kilku ze swoich władców w parlamencie. Czy jesteś szalony? Być może w przyszłości zapłacisz za swój postępek.
Pavciooo z wielkim niesmakiem zagłosował jednak tak jak jego partia (zwłaszcza, gdy zobaczył co zrobił Soul do którego teraz zapałał nienawiścią). Wyniki przedstawiły się tak:
Julianna Progenitor (wiceszefowa Patriotów) - 260 głosów
Tytus Ronin (wiceszef Stronnictwa Chłopskiego) - 200 głosów
Zarysowała się wtedy koalicja, konieczna, żeby rząd funkcjonował.
Premier - Julianna Progenitor (Patrioci)
Sprawy Wewnętrzne - Zaszokowany (Patrioci)
Sprawy Zagraniczne - książę Hadryk Progenitor (Rojaliści)
Skarb - Szymon zwany Trąbką (Pacyfiści)
Sprawy Wojskowe - Moolbrikan Drakon (Rojaliści)
Sprawy Sanitarne - Kentho (Patrioci)
Wojny Żywych Trupów odbędą się w Górach, w Szczęśliwiacach. Od teraz w każdy update będzie podsumowaniem pół roku, które będą mijać bardzo szybko, między update'ami będą też między update'y tylko do celów pojedynków. W następnym pełnym update, będzie powiedziane co z tego co wcześniej pisaliście wyszło i następne problemy do rozwiązania. Pojawią się też nowe areny i sposoby walki do pojedynków.
Rojaliści:
Soul - 22
Pavciooo - 34
Arxel - 20
Różnice głosów względem wyborów: 0
Patrioci:
Blind - 11
Asd7 - 30
Artos - 25
Różnice głosów względem wyborów: 0
Ruch Robotniczy:
Tomek - 38
Różnice głosów względem wyborów: -2
Pacyfiści:
Memo - 16
Różnice głosów względem wyborów: +2
-
- Mat
- Posty: 550
- Rejestracja: środa, 5 lipca 2006, 08:45
- Kontakt:
Podbiegam do Chelba na odległość 5 metrów i zaczynam się śmiać. Kiedy jest już sparaliżowany to pierwsze co robie wytrącam mu Kosę. Jeżeli nadal jest nieruchomy to rzucam go na nanoostrze, jeżeli nie mogę tego zrobić staram się wyrządzić mu jak najwięcej krzywdy kopniakami i piąchami. Cały czas sie smieje.
Meniyaki tsukete shinugaii!
-
- Kok
- Posty: 928
- Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 19:37
- Numer GG: 1692393
- Lokalizacja: Świnoujście - Koszalin -Szczecin
- Kontakt:
Wyzywam upatrzonego polityka z partii chłopskiej (najslapszego) na pojedynek o 4 posłów
Poprawione umiejętności:
Radioaktywność level 1 - wym.Truciznalvl2, świecisz i emanujesz radem (jeśli masz również Rad efekt działa jak Powłoka Ognia)
Radioaktywność level 2 - twoje świecenie może oślepiać wrogów
Radioaktywność level 3 - masz dwie pary rąk
Szybkość level 1 - dodatkowy punkt do twojej szybkości (sz3)
Szybkość level 2 - dodatkowy punkt do twojej szybkości (sz4)
Szybkość level 3 - dodatkowy punkt do twojej szybkości (sz5), maksimum zwykłego człowieka
Szybkość level 4 - dodatkowy punkt do twojej szybkości (sz6)
Pająk level 1 - wym.Radioaktywność3; możesz chodzić po ścianach i suficie
Pająk level 2 - możesz skakać na 5 metrów wzwyż
Pająk level 3 - wym.Szybkość lvl4; zwiększona zwinność (sz+1, nie liczy się do obliczania maksimum)
Pająk level 4 - wykształcasz Pajęcze Zmysły ostrzegające przed niebezpieczeństwem
Pająk level 5 - mutujesz w postać Pająka - o 5 zwiększona siła, 3 pary ramion, ze wszystkich dłoni możesz strzelać pajęczyną
Unik level 1 - możesz unikać Piąchy&Kopniaka level 1 (75%, 5 razy na turę)
Unik level 2 - możesz unikać Piąchy&Kopniaka level 2 (50%, 5 razy na turę)
Unik level 3 - możesz unikać Piąchy&Kopniaka level 3 (50%, 3 razy na turę)
Unik level 4 - możesz unikać Piąchy&Kopniaka level 4 (75%, 3 razy na turę)
Unik level 5 - możesz unikać BroniBiałej lvl1-6 (50%, 3 razy na turę)
Piącha level 1 - możesz uderzyć kogoś pięścią
Piącha level 2 - możesz celować gdzie chcesz uderzyć piąchą
Piącha level 3 - istnieje szansa że wydłubiesz komuś oczy (20%, max 2 razy na turę)
Poprawione umiejętności:
Radioaktywność level 1 - wym.Truciznalvl2, świecisz i emanujesz radem (jeśli masz również Rad efekt działa jak Powłoka Ognia)
Radioaktywność level 2 - twoje świecenie może oślepiać wrogów
Radioaktywność level 3 - masz dwie pary rąk
Szybkość level 1 - dodatkowy punkt do twojej szybkości (sz3)
Szybkość level 2 - dodatkowy punkt do twojej szybkości (sz4)
Szybkość level 3 - dodatkowy punkt do twojej szybkości (sz5), maksimum zwykłego człowieka
Szybkość level 4 - dodatkowy punkt do twojej szybkości (sz6)
Pająk level 1 - wym.Radioaktywność3; możesz chodzić po ścianach i suficie
Pająk level 2 - możesz skakać na 5 metrów wzwyż
Pająk level 3 - wym.Szybkość lvl4; zwiększona zwinność (sz+1, nie liczy się do obliczania maksimum)
Pająk level 4 - wykształcasz Pajęcze Zmysły ostrzegające przed niebezpieczeństwem
Pająk level 5 - mutujesz w postać Pająka - o 5 zwiększona siła, 3 pary ramion, ze wszystkich dłoni możesz strzelać pajęczyną
Unik level 1 - możesz unikać Piąchy&Kopniaka level 1 (75%, 5 razy na turę)
Unik level 2 - możesz unikać Piąchy&Kopniaka level 2 (50%, 5 razy na turę)
Unik level 3 - możesz unikać Piąchy&Kopniaka level 3 (50%, 3 razy na turę)
Unik level 4 - możesz unikać Piąchy&Kopniaka level 4 (75%, 3 razy na turę)
Unik level 5 - możesz unikać BroniBiałej lvl1-6 (50%, 3 razy na turę)
Piącha level 1 - możesz uderzyć kogoś pięścią
Piącha level 2 - możesz celować gdzie chcesz uderzyć piąchą
Piącha level 3 - istnieje szansa że wydłubiesz komuś oczy (20%, max 2 razy na turę)
-
- Bombardier
- Posty: 621
- Rejestracja: poniedziałek, 26 grudnia 2005, 13:44
- Lokalizacja: Gdynia
- Kontakt:
-
- Kok
- Posty: 1245
- Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:22
- Lokalizacja: Legionowo
- Kontakt:
-
- Bosman
- Posty: 2482
- Rejestracja: środa, 26 lipca 2006, 22:20
- Numer GG: 1223257
- Lokalizacja: Free City Vratislavia/Sigil
- Kontakt:
Głosy zostały wcześniej rozdzielone, więc to wiadome - Weronika pęta się po hotelu poselskim, zachowując się możliwie prowokująco, i gdy ktoś zacznie robić jakieś aluzje albo dobierać się do niej, wyzywa go na pojedynek. (No co, trzeba mieć oryginalne pomysły)
What doesn't kill you, just makes you... Stranger.
But above all - I feel I'm still on my long trip to nothingness.
But above all - I feel I'm still on my long trip to nothingness.
-
- Marynarz
- Posty: 215
- Rejestracja: sobota, 17 czerwca 2006, 23:21
-
- Bosman
- Posty: 2204
- Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:11
- Numer GG: 4159090
- Lokalizacja: Las Szamanów
- Kontakt:
OK, no to pula.
Artos, Memo, Pavciooo, Tomek, Blind, Asd7, Chelb, Janko, Antek.
Free for all.
Chelb Władca Żywych Trupów poziom 32; posiada następujące moce: Pinokio5, Żywotność4, Rozbrojenie5, BrońBiała5, Ponury Żniwiarz4, BrońBiała(def)5, BrońBiała(Specjale)3, Siła1
Janko Władca Żywych Trupów poziom 21; posiada następujące moce: Strzelanie(b.p.)4, Rambo2, Trucizna7, Paszcza:Trucizna, Zmysły1, Rakietowość5, Unik1
Antek Władca Żywych Trupów poziom 26; posiada następujące moce: Infernalista4, Infernalpomoc5, Pyrosum5, Pyrochron5, Pyromanta5, Kamikaze2
Każdy z zawodników postawił 5 swoich posłów, wynik tej walki może przesądzić o przyszłości sejmu - zwycięsca dostanie 45 głosów, przegrani stracą 5.
Artos, Memo, Pavciooo, Tomek, Blind, Asd7, Chelb, Janko, Antek.
Free for all.
Chelb Władca Żywych Trupów poziom 32; posiada następujące moce: Pinokio5, Żywotność4, Rozbrojenie5, BrońBiała5, Ponury Żniwiarz4, BrońBiała(def)5, BrońBiała(Specjale)3, Siła1
Janko Władca Żywych Trupów poziom 21; posiada następujące moce: Strzelanie(b.p.)4, Rambo2, Trucizna7, Paszcza:Trucizna, Zmysły1, Rakietowość5, Unik1
Antek Władca Żywych Trupów poziom 26; posiada następujące moce: Infernalista4, Infernalpomoc5, Pyrosum5, Pyrochron5, Pyromanta5, Kamikaze2
Każdy z zawodników postawił 5 swoich posłów, wynik tej walki może przesądzić o przyszłości sejmu - zwycięsca dostanie 45 głosów, przegrani stracą 5.
-
- Kok
- Posty: 1245
- Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:22
- Lokalizacja: Legionowo
- Kontakt:
-
- Bombardier
- Posty: 621
- Rejestracja: poniedziałek, 26 grudnia 2005, 13:44
- Lokalizacja: Gdynia
- Kontakt:
Stoję sobie obserwując innych. Moje pajęcze zmysły winny mnie ochronić przed kulami ognia, więc staram się nimi nie przejmować. Jak ktoś zacznie do mnie strzelać/walić czarami/na mnie biec to ja z moją maksymalną prędkością biegnę na niego i masakruję sześcioma rękoma, wydłubując oczy, rozwalając szczękę i kopiąc w krocza.
Raz sierpem, raz młotem w czerwoną hołotę!
Odmiana nicka mego:
M: Memo; D: Mema; C: Memowi; B: Mema; N: Memem; Msc: Memie; W: Memo!
Odmiana nicka mego:
M: Memo; D: Mema; C: Memowi; B: Mema; N: Memem; Msc: Memie; W: Memo!
-
- Bosman
- Posty: 2482
- Rejestracja: środa, 26 lipca 2006, 22:20
- Numer GG: 1223257
- Lokalizacja: Free City Vratislavia/Sigil
- Kontakt:
-
- Mat
- Posty: 550
- Rejestracja: środa, 5 lipca 2006, 08:45
- Kontakt:
-
- Bosman
- Posty: 2482
- Rejestracja: środa, 26 lipca 2006, 22:20
- Numer GG: 1223257
- Lokalizacja: Free City Vratislavia/Sigil
- Kontakt: