[Polityka Żywych Trupów] 1: Wojna na Górze

Miejsce, w którym toczą się starcia na Apokaliptycznym Polu Walki.
AC
Bosman
Bosman
Posty: 2204
Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:11
Numer GG: 4159090
Lokalizacja: Las Szamanów
Kontakt:

[Polityka Żywych Trupów] 1: Wojna na Górze

Post autor: AC »

Rojaliści:

Drakoni:
1. Soul (Centrum; Uniwersytet Astral)
2. Pavciooo (Pojezierze; Akademia Datury)

Fianna:
1. Arxel (Centrum; Uniwersytet Astral)



Patrioci:

Arystokracja - Maelvil:
1. Asd7 (Centrum; Uniwersystet Astral)

Arystokracja - Progenitor:
1. Artos (Centrum; Akademia Datury)

Plebejusz Miejski - Eidolon:
1. Blindkitty (Wschodnie Krainy; Uniwersytet Astral)



Ruch Robotniczy:

Plebejusz Miejski - Eidolon:
1. Tomek (Wschodnie Krainy; Średnie)



Stronnictwo Chłopskie:

Chłopi:
1. Drewno (Zielone Równiny; brak)



Pacyfiści:

Plebejusze Miejscy - Datura:
1. Memo (Pojezierze, Akademia Datury)



Obrazek

Obrazek




Wyniki jakie są każdy widzi. Na pierwszym posiedzeniu marszałkiem został Krzaczor Śliwicki, zasłużony w wojnie ze wschodem, Książe Żywych Trupów z partii Rojaliści.

Jeszcze za nim wybrano rząd powstało szereg pilnych problemów do rozwiązania, różne partie zgodnie ze swoimi przekonaniami różnie chcą je rozwiązać. Te pilne problemy to:
1. Wielkie braki w drogach asfaltowych.
2. Zupełny brak kolei - trzeba wyznaczyć skąd dokąd ma być poprowadzona pierwsza linia.
3. Dotacje na przemieszczanie się sposobami magicznymi - niestety inwestycje w nią zniweczą plany budowy dróg asfaltowych i kolei.
4. Stosunek państwa do Kultu Śmierci, Kultu Wojny, Kultu Zarazy, Kultu Głodu i Zgromadzenia Technicznego Manty.
5. Stosunek państwa do Królestwa Żywych Trupów Jangulianów (na zachodzie), Republiki Górskiej Rozurii (na południowym zachodzie, prowadzą wojnę z Cesarstwem rozciągającym się dalej na południu), Księstwa Draha Wampira (na południowym wschodzie) i Marchią Ludową Osterii (na wschodzie).
6. Reformy rolne - kompletne przerwanie łańcucha feudalnego - pańszczyzny.
7. Poprawienie infrastruktury przemysłowej w Górach.
8. Zoorganizowanie turnieju Wojen Żywych Trupów w jednym z miast w celu rozładowania napięcia - dane miasto dostanie dodatkowe dotacje.
9. Ustalić nazwę państwa.


Każda partia może zgłosić jednego kandytata na premiera (gracze narazie jeszcze nie będą zgłaszani). Zostali zgłoszeni:

książe Hadryk Progenitor (szef Rojalistów)
Julianna Progenitor (wiceszefowa Patriotów)
Tytus Ronin (wiceszef Stronnictwa Chłopskiego)


Być może ktoś się spyta: I co teraz? Tu jest odpowiedź:
1. Według dolnych statystyk wybierzcie ile z waszych głosów pójdzie na jakiego kandytata na premiera.
2. Jeśli interesuje was któryś z problemów, z tych które przedstawiłem powyżej niech napisze co on by zrobił gdyby dorwał się do władzy (najmilej jakby to było z przekonaniami które sam wybrał, bo jeśli by nie było powoli te przekonania będą się zmieniać i gdy mocno będą odbiegać od waszej partii to poprostu was wyrzucą, wtedy będziecie mogli założyć swoją własną partię i zebrać podobnych do siebie oszołomów... znaczy współtowarzyszy).
3. Każdy z was to Władca Żywych Trupów na poziomie 20, jeśli chcecie możecie wybrać sobie Statystyki Mocy i Moce i wyzwać kogoś na pojedynek (można też się pojedynkować z NPC). Pojedynki przebiegają tak, że ja opisuję jak wygląda Arena i ile macie sług pod ręką, wy piszecie swój pierwszy ruch, potem obrońca (lub ja, gdy walczycie z NPC), potem znów wy, potem obrońca i ja na koniec pisze podsumowanie (lub drugi tekst obrońcy jest odrazu z podsumowaniem jeśli walczycie z NPC; wynik da wam prestiż - wpływy w sejmie w waszej partii będą większe; czasem też część posłów partii przegranego przejdzie pod wasz wpływ i w końcu zmienią obóz; również każda wygrana dodaje wam dwa poziomy, więc po 15 pojedynkach będziecie mogli stać się Księciami Żywych Trupów)


Dolne statystyki będą oznaczać wpływy graczy wśród posłów ze swojej partii (jeśli będzie się miało wpływy również w innych to to będzie specjalnie zaznaczone):

Rojaliści:
Soul - 29
Pavciooo - 34
Arxel - 20

Patrioci:
Blind - 11
Asd7 - 30
Artos - 25

Ruch Robotniczy:
Tomek - 38

Stronnictwo Chłopskie:
Drewno (choć zapewne nie będzie go :( ) - 45

Pacyfiści:
Memo - 14
Obrazek
BlindKitty
Bosman
Bosman
Posty: 2482
Rejestracja: środa, 26 lipca 2006, 22:20
Numer GG: 1223257
Lokalizacja: Free City Vratislavia/Sigil
Kontakt:

Post autor: BlindKitty »

1. Środki nieduże, większość przeznaczyć na kolej.
2. Pierwsza linia powinna łączyć największe miasta; kolejne linie powinny łączyć mniejsze miasta ze stolicą, ale druga powinna być poprowadzona w Góry, żeby ułatwić transport materiałów przemysłowych. Możliwie duże środki - dla ludności kolej jest lepsza niż drogi, bo bilety są tańsze niż samochodzy, a państwu kolej przynosi większe zyski niż drogi.
3. Dotacji brak.
4. Państwo powinno być neutralne wyznaniowo, i nie faworyzować żadnego z kultów.
5. W początkowym okresie proponuję podpisanie paktów o nieagresji na możliwie długi okres ze wszystkimi sąsiadami.
6. Proponuję - oczywiście - całkowite uwłaszczenie chłopów, na możliwie równych zasadach; ale szczegółami niech zajmie się najlepiej ktoś kto się na tym lepiej zna.
7. Gdy w Góry zostanie poprowadzona linia kolejowa, w stolicy regionu zorganizujemy WŻT i dodatkowo przeznaczymy pewne środki z kasy państwa na poszukiwanie surowców mineralnych w tym regionie, prywatni inwestorzy sami zajmą się poprawą infrastruktury przemysłowej.
8. W Szczęśliwicach, by wspomóc rozwój regionu.
9. Rzeczpospolita Trupia.

Premier: Juliana Progenitor

Uwaga! To jeszcze nie jest rodział moich głosów, jedynie propozycje dla Artosa i Asd7. Głosy rozdzielę gdy wypowiedzą się towarzysze partyjni.

Przy okazji rozdzielę moce :)

Wampiryzacja 1,2
Moc wampira 1,2
Wyssanie wampiryczne 1,2,3,4,5
Chaos 1,2,3,4,5
Żywotność 1,2,3
What doesn't kill you, just makes you... Stranger.

But above all - I feel I'm still on my long trip to nothingness.
Memo
Bombardier
Bombardier
Posty: 621
Rejestracja: poniedziałek, 26 grudnia 2005, 13:44
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: Memo »

Głosy: Julianna Progenitor
Sprawy:
1-3. - Precz z teleportacją! Precz z drogami! Nie sądzicie, że łatwiej by było gdyby każdy z was po prostu wziął 5 punktów w zdolność Skrzydlaty? Nie jest tak niebezpieczna jak magia, która może wyteleportować gdziekolwiek, ani nie niszczy środowiska jak drogi!
4. - Neutralne wyznaniowo?! Chyba kpisz! Musimy pozbyć się tych zboczeńców! Do lochów z Kultami!
5. - Peace and love! Ale nie wpuszczajmy ich do nas! Jesteśmy od nich lepsi!
6. - Precz z feudalizmem!
7. - Nie nasza sprawa.
8. - Gdziekolwiek, byle na Pojezierzu!
9. - Cesarstwo WuŻeTowe!
- A tak poza tym, to Hadryk musi odejść!
Statystyki:
Moce magiczne: 0
Moce półmagiczne: 0
Moce mutacyjne: 5
Moce technologiczne: 5
Moce walki: 5
Moce przywódcy: 3
Umiejętności:
Trucizna level 1 - twoje mięso staje się trujące, każdy kto cię ugryzie będzie tracił 5żw co turę
Trucizna level 2 - raz na turę możesz sparaliżować dowolnego dotkniętego zombie/człowieka
Radioaktywność level 1 - wym.Truciznalvl2, świecisz i emanujesz radem (jeśli masz również Rad efekt działa jak Powłoka Ognia)
Radioaktywność level 2 - twoje świecenie może oślepiać wrogów
Radioaktywność level 3 - masz dwie pary rąk
Pająk level 1 - wym.Radioaktywność3; możesz chodzić po ścianach i suficie
Pająk level 2 - możesz skakać na 5 metrów wzwyż
Pająk level 3 - wym.Szybkość lvl4; zwiększona zwinność (sz+1, nie liczy się do obliczania maksimum)
Pająk level 4 - wykształcasz Pajęcze Zmysły ostrzegające przed niebezpieczeństwem
Pająk level 5 - mutujesz w postać Pająka - o 5 zwiększona siła, 3 pary ramion, ze wszystkich dłoni możesz strzelać pajęczyną
Szybkość level 1 - dodatkowy punkt do twojej szybkości (sz3)
Szybkość level 2 - dodatkowy punkt do twojej szybkości (sz4)
Szybkość level 3 - dodatkowy punkt do twojej szybkości (sz5), maksimum zwykłego człowieka
Szybkość level 4 - dodatkowy punkt do twojej szybkości (sz6)
Piącha level 1 - możesz uderzyć kogoś pięścią
Piącha level 2 - możesz celować gdzie chcesz uderzyć piąchą
Piącha level 3 - istnieje szansa że wydłubiesz komuś oczy (20%, max 2 razy na turę)
Piącha level 4 - możesz komuś zniszczyć szczękę jednym uderzeniem (33%, max 1 na turę)
Piącha level 5 - jedno sprawne uderzenie w szyję sprawi że wróg na turę straci przytomność
Kopniak level 1 - możesz kogoś kopnąć
Raz sierpem, raz młotem w czerwoną hołotę!
Odmiana nicka mego:
M: Memo; D: Mema; C: Memowi; B: Mema; N: Memem; Msc: Memie; W: Memo!
t0m3ek
Mat
Mat
Posty: 550
Rejestracja: środa, 5 lipca 2006, 08:45
Kontakt:

Post autor: t0m3ek »

1. Drogi do każdego miasta, miasteczka i wioski!!! Równość obywatele, równość!!!
2. Jedna długa linia kolejowa z bliźniaczą obok przez wszystkie miejscowości w kraju, jeszcze raz mówmy równość!!!
3. Magia jest dla elit!!! Precz z magią, równość dla wszystkich!!!
4. Religia opium dla mas!!! Jeden kult dla wszystkich, musi być równość!!!
5. Każde państwo traktować tak samo, liczba kontaktów minimalna, nasz Naród sam sobie poradzi dzięki równości!!!
6. Wprowadzenie Centralnych Gospodarstw Trupich - CGT - dzięki którym każdy będzie miał prace na wsi, a Naród nie będzie głodował!!!
7. Góry kryją niezliczone dobro naszej kochanej matki państwa, rozbudujemy siec kopalń dzięki której mieszkańcy tych terenów będą mieli pracę i będą mogli otrzymać za nią narzędzia do pracy stworzone przez wykopane ich rekoma minerły przerobione w fabrykach stworzonych blisko kopalń.
8. Turniej w Eidolon - mieście gdzie powstała Pierwsza Partia Robotnicza, wstęp wolny dla każdego.
9. Ludowa Republika Trupia

Pierwsza Partia Robotnczia chwilow wstrzymuje się od głosu odnsnie premiera.
Meniyaki tsukete shinugaii!
Memo
Bombardier
Bombardier
Posty: 621
Rejestracja: poniedziałek, 26 grudnia 2005, 13:44
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: Memo »

<Z krzeseł zajętych przez Mema i jego czternastu popleczników słychać głośne buczenie gdy przemawia Tomek.>
Raz sierpem, raz młotem w czerwoną hołotę!
Odmiana nicka mego:
M: Memo; D: Mema; C: Memowi; B: Mema; N: Memem; Msc: Memie; W: Memo!
AC
Bosman
Bosman
Posty: 2204
Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:11
Numer GG: 4159090
Lokalizacja: Las Szamanów
Kontakt:

Post autor: AC »

Bułhakow, jeden z Ruchu Robotniczego z Gór, zdenerwowany wstał ze swojego miejsca i wyzwał Mema na pojedynek (gdy jest pojedynek interesy graczy w sejmie są reprezentowane przez jednego z jego popleczników, więc nie ma problemu).


Bułhakow "Czerwony Nekromanta", Władca Żywych Trupów poziom 18; posiada następujące moce: Karavella5, Szkieletornik5, Nekromanta5, Kamikaze3. W sejmie posiada 5 popleczników.

Zasady (na ten pojedynek, można grać również o inne stawki):
- całkowite zwycięstwo (Perfekt, bez stracenia żywotności) - wygrany zabiera przegranemu 5 popleczników w sejmie, którzy zmieniają barwy klubowe. Dodatkowo istnieje 50% szansy że 5 z własnego klubu przejdzie na stronę wygranego. Wygrany zyskuje 2 poziomy
- mniejsze zwycięstwo (wróg traci żywotność, wygrany zostaje i jest na tyle silny żeby walczyć dalej) - wygrany zabiera przegranemu 3 popleczników w sejmie, którzy zmieniają barwy klubowe. Dodatkowo istnieje 50% szansy że 3 z własnego klubu przejdzie na stronę wygranego. Wygrany zyskuje poziom.
- pyrrusowe zwycięstwo (wróg traci żywotność, wygrany ma jeszcze punkty żywotności ale nie jest w stanie dalej walczyć) - wygrany zabiera przegranemu 3 popleczników w sejmie, którzy zmieniają barwy klubowe. Wygrany zyskuje poziom.
- przegrana kamikaze (wygrany ginie po unicestwieniu przegranego) - wygrany zabiera przegranemu 2 popleczników w sejmie, którzy zmieniają barwy klubowe. Wygrany zyskuje poziom.
- poddanie się (jeden z oponentów może się poddać zanim ktokolwiek zaatakuje) - wygrany i przegrany zyskują poziom; wygrany zabiera przegranemu 5 popleczników w sejmie, którzy zmieniają barwy klubowe. Dodatkowo istnieje 50% szansy że 5 z własnego klubu przejdzie na stronę wygranego. Istnieje również 75% szansy, że przegrany straci wszystkich swoich popleczników na rzecz swojej partii (lub jeśli rządzi partią stworzą oni nową partię)


Arena: Sześcian 10m-10m-10m, idealnia płaska powierzchnia ścian, wyjście dopiero po pojedynku. Bułhakow i Memo na początku stoją w przeciwległych kątach. Bułhakow posiada Karavellę, Memo posiada jednego żywego trupa (Trucizna2, Kopniak3). Na środku pomieszczenia, na podłodze leżą zwłoki (sztuk: 3), na środku sufitu natomiast leży tarcza zatrzymująca działanie czarów ofensywnych.



Zaczyna Bułhakow:
Bułhakow pisze:Karavella niech zlikwiduje prawą piszczel Mema, ja sam ożywiam zwłoki na środku i jeśli mam jeszcze czas przyzywam Murraja. Moje sługi mają zablokować ataki, które mogą nadejść od sługi Mema lub niego samego.
(Memo raz odpisuje, potem Bułhakow jeszcze raz i piszę śródpodsumowanie, potem Memo jeszcze raz i piszę podsumowanie walki)
Obrazek
Pavciooo
Kok
Kok
Posty: 1245
Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:22
Lokalizacja: Legionowo
Kontakt:

Post autor: Pavciooo »

1-3. Najpierw koleje, maja łączyć największe miasta, oraz góry by łatwiej można było transportować surowce. Kilka linii kolejowych również do ważniejszych miejsc obronnych. Jak starczy funduszy to również drogi aswaltowe w ważniejszych miejscach. Na magiczne środki transportu pieniądze znajdą się w przyszłorocznym budżecie.
4. brak ustosunkowania do kultów.
5. Po wybraniu rządu należy wysłać kogoś z arystokracji by omówił kontynuowanie starych traktatów.
6. Reformy rolne - Nie! Trzeba zostawić wszystko tak jak jest! Skoro się sprawdzało przez tyle lat, to czemu mamy to zmieniać???
7. Poprawienie infrastruktury przemysłowej w Górach: Linie kolejowe mają poprawić przesyłanie surowców z naszych kopalni w górach (swoją drogą trzeba ich zbudować więcej!)
8. Zoorganizowanie turnieju Wojen Żywych Trupów w jednym z miast z regionu gór, niech wiedzą, że tam też o nich dbamy, a pieniądze zwiększą ich motywację do pracy.
9. Czekamy na inne propozycje.

książe Hadryk Progenitor (szef Rojalistów) na premiera!

Statystyki:
Moce magiczne: 5
Moce półmagiczne: 5
Moce mutacyjne: 0
Moce technologiczne: 0
Moce walki: 3
Moce przywódcy: 5
Umiejętności:
- Czynienie Strachu 10
- Ponury Żniwiarz 4
- Żywotność 2
- Paralizacja 4
I tak nikt tego nie czyta...
Memo
Bombardier
Bombardier
Posty: 621
Rejestracja: poniedziałek, 26 grudnia 2005, 13:44
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: Memo »

Olewam brak kości, w końcu pająki nie potrzebują wszystkich nóg do poruszania się. Razem z moim sługą biegniemy na Bułhakowa, po drodze paraliżując dwa żywe trupy, które będą nam zagradzały drogę. Trzeciego mój sługa ma podciąć i skopać.

Gdy dojdę już do Nekromanty, a Murraja nie ma, staram się go ogłuszyć, po czym wydłubać oczy, rozwalić szczękę po czym jeszcze przygnieść go do podłogi i rozpocząć okładanie sześcioma pięściami po całym ciele.

Gdy dojdę już do Nekromanty, a Murraj jest, staram się tego drugiego ogłuszyć, jak nie zostanie ogłuszony to po prostu wykonuję serię ciosów czteroma rękoma, pozostałymi dwoma staram się trzymać Bułhakowa. Jak Murraj padnie, staram się Nekromancie wydłubać oczy i rozwalić szczękę po czym zaserwować mu serię sierpowych w brzuch i twarz.
Raz sierpem, raz młotem w czerwoną hołotę!
Odmiana nicka mego:
M: Memo; D: Mema; C: Memowi; B: Mema; N: Memem; Msc: Memie; W: Memo!
Artos
Kok
Kok
Posty: 928
Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 19:37
Numer GG: 1692393
Lokalizacja: Świnoujście - Koszalin -Szczecin
Kontakt:

Post autor: Artos »

Wypatruje najslapszego przedstawiciela Stronnictwa Chłopskiego. gdy go wypatrze wyzywam na pojedynek.

1. Środki nieduże, większość przeznaczyć na kolej.
2. Prawie wszystkie środki przeznaczyć na rozbudowę koleji, szczególnie w kierunku gór.
3. Minimalne dotacje.
4. Państwo powinno być neutralne wyznaniowo, i nie faworyzować żadnego z kultów.
5. Spróbowaćpodpisać jak najwięcej umów handlowych z innymi krajami
6. jestem za przyznaniem chłopom wolności wszelakich i praw obywatelskich, lecz nie nadawanie im ziemi, która i tak jest własnoscią arystokracji, której nie mozemy okradac z powodu wyzwolenia chłopów. Chłopi mogą wynajmować ziemie.
7. Rozwoj przemysłu jest najważniejszy, a co za tym idzie istnieje konieczność poprowadzenia głównych lini kolejowych w tamtą stronę by zapewnić jak najsprawniejszą komunikację i wymianę towarów, które będą tam produkowane na miejscu zaraz przy surowcach naturalnych, co zminimalizuje koszta. jestem również za wzmocnieniem w takim wypadku naszych sił militarnych w tamtym obszaze.
8. jestem za okresowym zmienianiem lokalizacji, co by dało lepszy wpływ na ogólną gospodarkę kraju.
9. Rzeczpospolita Trupia.

Premier: Juliana Progenitor

Umiejętności:
1- Trucizna level 1 - twoje mięso staje się trujące, każdy kto cię ugryzie umrze w tej samej turze
2- Trucizna level 2 - raz na turę możesz sparaliżować dowolnego dotkniętego zombie/człowieka
3- Radioaktywność level 1 - wym.Truciznalvl2, świecisz i emanujesz radem
4- Radioaktywność level 2 - twoje świecenie może oślepiać wrogów
5- Radioaktywność level 3 - masz dwie pary rąk
6- Sztuki walki level 1 - w zwarciu bez broni nikt cię nie pokona (chyba że jest lepszy w tych sztukach)
7- Sztuki walki level 2 - w zwarciu bez broni nikt cię nie pokona (chyba że jest lepszy w tych sztukach)
8- Sztuki walki level 3 - w zwarciu bez broni nikt cię nie pokona (chyba że jest lepszy w tych sztukach), możesz unikać broni białych
9- Sztuki walki level 4 - w zwarciu bez broni nikt cię nie pokona (chyba że jest lepszy w tych sztukach), możesz unikać pojedyńczych kul
10- Sztuki walki level 5 - w zwarciu bez broni nikt cię nie pokona (chyba że jest lepszy w tych sztukach), możesz odbijać się od ścian i nie dotykać podłoża (w korytarzach)
11- Pająk level 1 - wym.Radioaktywność3; możesz chodzić po ścianach i suficie
12- Pająk level 2 - możesz skakać na 5 metrów wzwyż
13- Pająk level 3 - wym.SztukiWalki3; zwiększona zwinność
14- Pająk level 4 - wykształcasz Pajęcze Zmysły ostrzegające przed niebezpieczeństwem
15- Pająk level 5 - mutujesz w postać Pająka - o 5 zwiększona siła, 3 pary ramion, ze wszystkich dłoni możesz strzelać pajęczyną, możesz pluć kwasem
16- Kopanie level 1 - wykształcają ci się potężne szpony wzmacniające twoje ciosy (siła +2)
17- Zwierzę level 1 - wym.Szybkość+2; twoje nogi stają się silne i jesteś w stanie przeskakiwać wrogów
18- Zwierzę level 2 - wym.Kopanie1; twoje szpony stają się wzmocnione i niezniszczalne
19- Zwierzę level 3 - rosną ci uszy i pojawia się zmysł nietoperza, dzięki czemu "widzisz" na dalszą odległość
20- Przemiana level 1 - wym.WŻT lvl5; Zamieniasz się w szczura na 1 turę (+10 do szybkości, łatwo się schować)
Ostatnio zmieniony piątek, 3 listopada 2006, 16:10 przez Artos, łącznie zmieniany 3 razy.
Obrazek
Obrazek
War, war never changes...
Asd7
Marynarz
Marynarz
Posty: 215
Rejestracja: sobota, 17 czerwca 2006, 23:21

Post autor: Asd7 »

1. Niewielkie środki na rozwój dróg jedynie na terenach uprzemysłowionych i w okolicach dużych miast.
2. Duże na kłady na szybki rozwój i połączenie najważniejszych pod względem ekonomicznym miast z górami
3. brak
4. Państwo neutralne w stosunku do wyznań.
5. Próby negocjacji handlowych.
6. Zniesienie władzy absolutnej arystokracji nad chłopami, nadanie im wszystkich praw obywatelskich, zniesienie obowiązku odpracowywanie pańszczyzny. Chłopi płacą arystokracji podatek od użytkowanych ziem ustalony odgórnie przez pańtwo.
7. Duże nakłady pieniężne na rozwój tamtejszych miast kopalń i zakładów. Nacisk na rozwój instytucji społecznych.
8. Poparcie pomysłu towarzysza Blind'a ( ;) ) co do organizacji przedsiemwzięcia w Szczęśliwcach.
9. RP Trupia

Premier: Juliana Progenitor
"Nie wiem, jaka broń będzie użyta w trzeciej wojnie światowej, ale czwarta będzie na maczugi"

- Albert Einstein
BlindKitty
Bosman
Bosman
Posty: 2482
Rejestracja: środa, 26 lipca 2006, 22:20
Numer GG: 1223257
Lokalizacja: Free City Vratislavia/Sigil
Kontakt:

Post autor: BlindKitty »

1,2,3,4 - partia się zgadza, więc i ja tak będę głosował
5 - pakty handlowe to dobry pomysł; głosuję za
6 - głosowanie za pełnymi prawami obywatelskimi i zniesieniem pańszczyzny; czynsz za wynajem ziemi ustalany odgórnie przez państwo (czyli popieram kolegę partyjnego Asd7 - i znów sojusz :) )
7,8 - podtrzymuję moje propozycje, czyli zgadzam się z Asd7 :)
9 - RP Trupia, nadal :)

Reszta bez zmian
What doesn't kill you, just makes you... Stranger.

But above all - I feel I'm still on my long trip to nothingness.
AC
Bosman
Bosman
Posty: 2204
Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:11
Numer GG: 4159090
Lokalizacja: Las Szamanów
Kontakt:

Post autor: AC »

Pojedynek Mema:

Twój sługa został zatrzymany na wskrzeszeńcu Bułhakowa, niestety Murraj przybył dużo wcześniej niż to było spodziewane i rzucił w ciebie swoim zakrzywionym mieczem. Na szczęście dzięki twoim szóstym zmysłom ominąłeś ten pocisk. Niestety przez to wszystko zupełnie nie zauważyłeś, że twój sługa zmienił front - Karavella przejął nad nim kontrolę i z pozostałym sługą Bułhakowa zaatakowali cię od tyłu. Padłeś przed samym Bułhakowem, jesteś otoczony. Oni zdaję się zaraz cię zaatakują, trudno załatwić pięciu przeciwników w jednej turze (ale to jest możliwe ;) ).
Bułhakow pisze:Cóż tu można jeszcze zrobić? Rozszarpujemy Mema.
------------------------------------------------------------------------------------------------


Wybranie nowego premiera (i co za tym idzie programu, który przedstawiliście) stało się niezwykle trudne. Głosy rozproszyły się na trzech kandytatów, najdłużej wstrzymywał się Ruch Robotniczy, ale w końcu oddali głos na Tytusa Ronina. Tak wypadły głosy:

[przy okazji chciałbym zaznaczyć, że doszukałem się błędu w rysunku, który sam dałem - przez formatowanie komórek program dodał jednego posła, którego tracą teraz Pacyfiści; choć rysunek się nie zmienia to zapamiętajcie to]

książe Hadryk Progenitor (szef Rojalistów) - 137 głosów
Julianna Progenitor (wiceszefowa Patriotów) - 145 głosów
Tytus Ronin (wiceszef Stronnictwa Chłopskiego) - 178 głosów

Żeby wybrać premiera premier musi mieć conajmniej 231 głosów na niego, w takim wypadku odpada kandytat, który dostał najmniej głosów. Powtórne głosowanie:

Julianna Progenitor (wiceszefowa Patriotów)
Tytus Ronin (wiceszef Stronnictwa Chłopskiego)

I Julianna i Tytus zgodzą się na nazwę RP Trupia, więc ta nazwa zapewne będzie obowiązywać. Do innych spraw wrócimy, gdy będzie już premier, bo to wpłynie co przejdzie.


Rojaliści:
Soul - 29
Pavciooo - 34
Arxel - 20

Patrioci:
Blind - 11
Asd7 - 30
Artos - 25

Ruch Robotniczy:
Tomek - 38

Stronnictwo Chłopskie:
Drewno (choć zapewne nie będzie go :( ) - 45

Pacyfiści:
Memo - 14
Obrazek
Awatar użytkownika
BLACKs
Tawerniany Cygan
Tawerniany Cygan
Posty: 3040
Rejestracja: poniedziałek, 21 listopada 2005, 17:30

Post autor: BLACKs »

1. Wielkie braki w drogach asfaltowych - Przeznaczyć dużą część na drogi - są ważniejsze niż koleje. Mniejsza część niech idzie na koleje.
2. Zupełny brak kolei - trzeba wyznaczyć skąd dokąd ma być poprowadzona pierwsza linia: dwa największe miasta (stolica i któreś jeszcze).
3. Dotacje na przemieszczanie się sposobami magicznymi - niestety inwestycje w nią zniweczą plany budowy dróg asfaltowych i kolei: nie przeznaczać nic.
4. Stosunek państwa do Kultu Śmierci, Kultu Wojny, Kultu Zarazy, Kultu Głodu i Zgromadzenia Technicznego Manty: faworyzować kult Śmierci, tępić Zgromadzenie Technicznej Manty.
5. Pakt o nieagresję i traktaty handlowe.
6. Feudalizm musi pozostać! Uwłaszczyć chłopów!
7. Poprawienie infrastruktury przemysłowej w Górach: Linie kolejowe mają poprawić przesyłanie surowców z naszych kopalni w górach (swoją drogą trzeba ich zbudować więcej!)
8. W mieście w rejonie gór.
9. Wstrzymam się od propozycji.

Tytus Ronin na premiera.
Asd7
Marynarz
Marynarz
Posty: 215
Rejestracja: sobota, 17 czerwca 2006, 23:21

Post autor: Asd7 »

Podtrzymuję wcześniejszy wybór.
"Nie wiem, jaka broń będzie użyta w trzeciej wojnie światowej, ale czwarta będzie na maczugi"

- Albert Einstein
BlindKitty
Bosman
Bosman
Posty: 2482
Rejestracja: środa, 26 lipca 2006, 22:20
Numer GG: 1223257
Lokalizacja: Free City Vratislavia/Sigil
Kontakt:

Post autor: BlindKitty »

Podtrzymuję to co powiedziałem wcześniej; i jednocześnie pętam się po Sejmie przekonując pojedyńczych niezdecydowanych posłów, że Julianna Progenitor będzie o wiele lepszym premierem niż Tytus Ronin
What doesn't kill you, just makes you... Stranger.

But above all - I feel I'm still on my long trip to nothingness.
Memo
Bombardier
Bombardier
Posty: 621
Rejestracja: poniedziałek, 26 grudnia 2005, 13:44
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: Memo »

Okej, a więc tak: Zaczynam świecić radem najmocniej jak potrafię. Paraliżuję Murraja trucizną, ogłuszam piąchą mojego byłego sługę, co by mnie nie mógł sparaliżować. W dwóch sługów Bułhakowa wystrzeliwuję po trzy strumienie pajęczyny co by unieruchomić chamów. Jak zostanie tylko Nekromanta, staram się wydłubać mu oczy i rozwalić szczękę. Korzystając z mojej nadludzkiej i nadżywotrupiej siły i szybkości rozwalam oślepionego Bułhakowa ciosami z sześciu rąk naraz!
Raz sierpem, raz młotem w czerwoną hołotę!
Odmiana nicka mego:
M: Memo; D: Mema; C: Memowi; B: Mema; N: Memem; Msc: Memie; W: Memo!
t0m3ek
Mat
Mat
Posty: 550
Rejestracja: środa, 5 lipca 2006, 08:45
Kontakt:

Post autor: t0m3ek »

Pierwsza Partia Robotnicza oddaje swój głos na Tytusa Ronina. Wyzywam także drugieg najsilniejszego w Partii Chłopskiej na pojedynek o 8 posłów.

Statystyki:
Moce magiczne: 0
Moce półmagiczne: 0
Moce mutacyjne: 5
Moce technologiczne: 5
Moce walki: 5
Moce przywódcy: 3

Piącha level 1 - możesz uderzyć kogoś pięścią
Piącha level 2 - możesz celować gdzie chcesz uderzyć piąchą
Piącha level 3 - istnieje szansa że wydłubiesz komuś oczy (20%, max 2 razy na turę)
Piącha level 4 - możesz komuś zniszczyć szczękę jednym uderzeniem (33%, max 1 na turę)
Piącha level 5 - jedno sprawne uderzenie w szyję sprawi że wróg na turę straci przytomność

Kopniak level 1 - możesz kogoś kopnąć
Kopniak level 2 - możesz celować gdzie chcesz kopnąć
Kopniak level 3 - możesz kogoś podciąć
Kopniak level 4 - możesz komuś zniszczyć szczękę jednym uderzeniem (66%, max 1 na turę)
Kopniak level 5 - jedno sprawne uderzenie wyrzuci wroga na 10m w górę

Sztuki walki level 1 - wym.Piącha5&Kopniak5; w zwarciu bez broni nikt cię nie pokona (chyba że jest lepszy w tych sztukach)
Sztuki walki level 2 - w zwarciu bez broni nikt cię nie pokona (chyba że jest lepszy w tych sztukach)
Sztuki walki level 3 - w zwarciu bez broni nikt cię nie pokona (chyba że jest lepszy w tych sztukach), dodatkowy unik do broni białych
Sztuki walki level 4 - w zwarciu bez broni nikt cię nie pokona (chyba że jest lepszy w tych sztukach), dodatkowy unik do broni palnej
Sztuki walki level 5 - w zwarciu bez broni nikt cię nie pokona (chyba że jest lepszy w tych sztukach), możesz odbijać się od ścian i nie dotykać podłoża (w korytarzach)

Styl Hieny level 1 - wym.SztukiWalki2; masz 50% szansy że jeżeli ktoś cię bezpośrednio zaatakuje walką wręcz będziesz mógł uciec
Styl Hieny level 2 - twój atak zębami jest mocniejszy (obr+1)
Styl Hieny level 3 - jeśli masz w zasięgu wzroku jakiegoś prawdziwego trupa możesz się śmiać
Styl Hieny level 4 - wym. WŻT lvl20; twój śmiech jest tak głupi że możesz sparaliżować śmiechem wszystkich w zasięgu 5 metrów, sam możesz używać tylko Kopniaków i Pięści wtedy
Styl Hieny level 5 - jedna z twoich dłoni urwana może działać samodzielnie, jednak gdy ty giniesz i ona ginie
Meniyaki tsukete shinugaii!
Zablokowany