[Apokaliptyczne Pola Walki] Arena 3 - grupa 1
-
- Bosman
- Posty: 2482
- Rejestracja: środa, 26 lipca 2006, 22:20
- Numer GG: 1223257
- Lokalizacja: Free City Vratislavia/Sigil
- Kontakt:
-
- Mat
- Posty: 550
- Rejestracja: środa, 5 lipca 2006, 08:45
- Kontakt:
Wiesz ja mogę odpisywać na każdy Twój update tego samego dnia tylko kurde ciężko zrobić cokolwiek nie wiedząc czym się dysponuje :/ ale pojedziemy w ciemno
Strzelanie do 4
Mścicielstwo do 4
Używając mścicielstwa omijam swoich wrogów, a sam biegnę do pierwszego wolnego magazynu/bloku i rekrutuję ludzi do swojego limitu a resztę zabijam.
Strzelanie do 4
Mścicielstwo do 4
Używając mścicielstwa omijam swoich wrogów, a sam biegnę do pierwszego wolnego magazynu/bloku i rekrutuję ludzi do swojego limitu a resztę zabijam.
Meniyaki tsukete shinugaii!
-
- Bosman
- Posty: 2204
- Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:11
- Numer GG: 4159090
- Lokalizacja: Las Szamanów
- Kontakt:
-
- Bosman
- Posty: 2482
- Rejestracja: środa, 26 lipca 2006, 22:20
- Numer GG: 1223257
- Lokalizacja: Free City Vratislavia/Sigil
- Kontakt:
Chciałem oficjalnie przeprosić, ale nawet w święta nie będę miał czasu ciągnąć tego dalej ;/ Zagrożenie z niemca i matmy to nie w kij dmuchał, więc muszę niestety zrezygnować z dalszego mistrzowania w tej sesji. Przepraszam.
What doesn't kill you, just makes you... Stranger.
But above all - I feel I'm still on my long trip to nothingness.
But above all - I feel I'm still on my long trip to nothingness.
-
- Bosman
- Posty: 2204
- Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:11
- Numer GG: 4159090
- Lokalizacja: Las Szamanów
- Kontakt:
Wszyscy:
Stoicie na dachu pięciopiętrowego budynku, na parterze znajduję się bomba atomowa, która odlicza czas, macie 2 tury "życia" (chyba że ktoś ją wyłączy). Stoicie od siebie w bliskiej odległości, wasi zombie zostali teleportowani 2 km nad wami i lecą w wielkiej kuli w dół, zlecą za jedną turę. Wokół tego bloku są wielkie betonowe, płaskie przestrzenie.
Stoicie na dachu pięciopiętrowego budynku, na parterze znajduję się bomba atomowa, która odlicza czas, macie 2 tury "życia" (chyba że ktoś ją wyłączy). Stoicie od siebie w bliskiej odległości, wasi zombie zostali teleportowani 2 km nad wami i lecą w wielkiej kuli w dół, zlecą za jedną turę. Wokół tego bloku są wielkie betonowe, płaskie przestrzenie.
-
- Kok
- Posty: 1245
- Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:22
- Lokalizacja: Legionowo
- Kontakt:
-
- Marynarz
- Posty: 381
- Rejestracja: piątek, 23 grudnia 2005, 13:31
- Numer GG: 0
- Lokalizacja: z buszu :)
- Kontakt:
-
- Kok
- Posty: 1228
- Rejestracja: poniedziałek, 28 sierpnia 2006, 21:54
- Numer GG: 8228852
- Lokalizacja: Dziki kraj pod Rosją
Ruch
poziom 4 - mięśnie twoich nóg mutują, +2 szybkość
poziom 5 - Twoja prędkość podwaja się na stałe
Próba Traw
poziom 1 - (pusty)
poziom 2 - (pusty)
Skaczę z budynku (ruch poziom 1) ląduję(ruch poziom 2) i odrazu skaczę (ruch poziom 3) w kierunku bomby. Jak nie doskoczę to dobiegam i wyłączam bombę. Jak po wyłączeniu bomby dobiegnie Gisher strzelam mu głowę(strzelanie 5). Jak oblije strzał to w strzelam inne punkty witalne.
Zrobisz karty postaci?
poziom 4 - mięśnie twoich nóg mutują, +2 szybkość
poziom 5 - Twoja prędkość podwaja się na stałe
Próba Traw
poziom 1 - (pusty)
poziom 2 - (pusty)
Skaczę z budynku (ruch poziom 1) ląduję(ruch poziom 2) i odrazu skaczę (ruch poziom 3) w kierunku bomby. Jak nie doskoczę to dobiegam i wyłączam bombę. Jak po wyłączeniu bomby dobiegnie Gisher strzelam mu głowę(strzelanie 5). Jak oblije strzał to w strzelam inne punkty witalne.
Zrobisz karty postaci?
-
- Bosman
- Posty: 2204
- Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:11
- Numer GG: 4159090
- Lokalizacja: Las Szamanów
- Kontakt:
Pavciooo chyba nie zdawał sobie sprawy z powagi sytuacji - biegł, biegł i biegł aż dobiegł do budynku. Na maksymalnej prędkości skręcił w lewo i znów biegł i biegł aż dotarł do tego samego budynku. To jakiś, kurde, bym powiedział półplan lub dziura rzeczywistości. A może wszystko to straszna lipa - tak czy inaczej bomba wybuchnie za turę więc lepiej coś zrób.
Gisher - bomba ma trzy cyfrowy kod wyłączający. To nie takie trudne. Tyle, że za cholerę nie widzisz nigdzie danej liczby. Trzeba będzie przecinać druciki, jest niebieski, zielony i żółty. Niestety to wszystko przerwały ci strzały Anta. Pocisk uderzył w konsolę bomby, teraz już nie można wpisać kodu, a z miejscu w którym leżysz że wystarczyło wcisnąć 114. Shit Happens.
Gisher - bomba ma trzy cyfrowy kod wyłączający. To nie takie trudne. Tyle, że za cholerę nie widzisz nigdzie danej liczby. Trzeba będzie przecinać druciki, jest niebieski, zielony i żółty. Niestety to wszystko przerwały ci strzały Anta. Pocisk uderzył w konsolę bomby, teraz już nie można wpisać kodu, a z miejscu w którym leżysz że wystarczyło wcisnąć 114. Shit Happens.
-
- Kok
- Posty: 1245
- Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:22
- Lokalizacja: Legionowo
- Kontakt:
-
- Kok
- Posty: 1228
- Rejestracja: poniedziałek, 28 sierpnia 2006, 21:54
- Numer GG: 8228852
- Lokalizacja: Dziki kraj pod Rosją
-
- Bosman
- Posty: 2204
- Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:11
- Numer GG: 4159090
- Lokalizacja: Las Szamanów
- Kontakt:
[Ant zatrzymał timer w bombie ale update tam dopiero jak Gisher odpowie]
Pavciooo:
Ładnie zabiłeś ich wszystkich, masz teraz "w pyte" mocy. Jednak....
Finał inaczej zrobimy: wszyscy w jednym momencie zmieniają się we Władców Żywych Trupów z nowych zasad na poziomie 50 z ukrytymi mocami. Więc Pavciooo, Ant i Gisher przyślijcie mi swój wybór na moje PW.
Moce bierzecie stąd: http://www.tawerna.rpg.pl/forum/viewtopic.php?t=2035
Aaaaa, i jeszcze jedno, statsy jednak będą widziane, więc tutaj je dacie (jako że była gwiazdka to macie 20 punktów na moce tak jak w oryginalnym WŻT)
Pavciooo:
Ładnie zabiłeś ich wszystkich, masz teraz "w pyte" mocy. Jednak....
Finał inaczej zrobimy: wszyscy w jednym momencie zmieniają się we Władców Żywych Trupów z nowych zasad na poziomie 50 z ukrytymi mocami. Więc Pavciooo, Ant i Gisher przyślijcie mi swój wybór na moje PW.
Moce bierzecie stąd: http://www.tawerna.rpg.pl/forum/viewtopic.php?t=2035
Aaaaa, i jeszcze jedno, statsy jednak będą widziane, więc tutaj je dacie (jako że była gwiazdka to macie 20 punktów na moce tak jak w oryginalnym WŻT)
-
- Kok
- Posty: 1245
- Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:22
- Lokalizacja: Legionowo
- Kontakt:
Przed przemianą:
Moce Magiczne: 0
Moce Półmagiczne: 5
Moce Mutacyjne: 0
Moce Walki: 5
Moce Technologiczne: 5
Moce Przywódcy: 5
Po przemianie:
Moce Magiczne: 0
Moce Półmagiczne: 5
Moce Mutacyjne: 0
Moce Walki: 5
Moce Technologiczne: 0
Moce Przywódcy: 5
Moce Wilkewilskie: 5
Moce Magiczne: 0
Moce Półmagiczne: 5
Moce Mutacyjne: 0
Moce Walki: 5
Moce Technologiczne: 5
Moce Przywódcy: 5
Po przemianie:
Moce Magiczne: 0
Moce Półmagiczne: 5
Moce Mutacyjne: 0
Moce Walki: 5
Moce Technologiczne: 0
Moce Przywódcy: 5
Moce Wilkewilskie: 5
I tak nikt tego nie czyta...
-
- Marynarz
- Posty: 381
- Rejestracja: piątek, 23 grudnia 2005, 13:31
- Numer GG: 0
- Lokalizacja: z buszu :)
- Kontakt:
Wcześniejsze
22 punktów do rozlokowania:
Umiejętności magiczne 3
Umiejętności wiary 1
Umiejętności technologiczne 4
Umiejętności walki 5
Umiejętności przywódcy 3
Charyzma 6
wybraniec ludzkości lvl 16
Żywotność 43
Siła 1
Szybkość 2
Moce:
Strzelanie 1,2,3
Fortyfikacje 1
Pedagogika 1
Sztuki walki 1,2,3,4
Mścicielstwo 1,2
Perswazja 1
Broń biała 1,2,3,4
Jeszcze jako człowiek unikając strzałów Anta, odbijam się od ścian (jeśli to korytarz, tzn. jeśli mogę), odbijam strzały mieczem i przybliżam się do niego, żeby nie trafił. Gdy będzie w zasięgu miecza, tnę go cybernetycznym mieczem na pół, i poprawiam jeśli trzeba.
Przemiana:
WŻT
Początkowe statystyki:
Żywotność 5
Siła 1
Szybkość 1
20 punktów do rozlokowania:
Moce magiczne 3 (max.5)
Moce półmagiczne 3 (max.5)
Moce mutacyjne 4 (max.5)
Moce technologiczne 4 (max.5)
Moce walki 5
Moce przywódcy 1 (max.5)
Mam 50 mocy do wyboru? Przyślę na pv wieczorem.
22 punktów do rozlokowania:
Umiejętności magiczne 3
Umiejętności wiary 1
Umiejętności technologiczne 4
Umiejętności walki 5
Umiejętności przywódcy 3
Charyzma 6
wybraniec ludzkości lvl 16
Żywotność 43
Siła 1
Szybkość 2
Moce:
Strzelanie 1,2,3
Fortyfikacje 1
Pedagogika 1
Sztuki walki 1,2,3,4
Mścicielstwo 1,2
Perswazja 1
Broń biała 1,2,3,4
Jeszcze jako człowiek unikając strzałów Anta, odbijam się od ścian (jeśli to korytarz, tzn. jeśli mogę), odbijam strzały mieczem i przybliżam się do niego, żeby nie trafił. Gdy będzie w zasięgu miecza, tnę go cybernetycznym mieczem na pół, i poprawiam jeśli trzeba.
Przemiana:
WŻT
Początkowe statystyki:
Żywotność 5
Siła 1
Szybkość 1
20 punktów do rozlokowania:
Moce magiczne 3 (max.5)
Moce półmagiczne 3 (max.5)
Moce mutacyjne 4 (max.5)
Moce technologiczne 4 (max.5)
Moce walki 5
Moce przywódcy 1 (max.5)
Mam 50 mocy do wyboru? Przyślę na pv wieczorem.
Hakuna matata!