[Apokaliptyczne Pola Walki] Arena 3 - grupa 1

Miejsce, w którym toczą się starcia na Apokaliptycznym Polu Walki.
BlindKitty
Bosman
Bosman
Posty: 2482
Rejestracja: środa, 26 lipca 2006, 22:20
Numer GG: 1223257
Lokalizacja: Free City Vratislavia/Sigil
Kontakt:

Post autor: BlindKitty »

No nie wiem, jak Doi i T0m3k odpiszą, to pociągnę to dalej... A jak nie to w sobotę i tak pociągnę to dalej. :D
What doesn't kill you, just makes you... Stranger.

But above all - I feel I'm still on my long trip to nothingness.
t0m3ek
Mat
Mat
Posty: 550
Rejestracja: środa, 5 lipca 2006, 08:45
Kontakt:

Post autor: t0m3ek »

Wiesz ja mogę odpisywać na każdy Twój update tego samego dnia tylko kurde ciężko zrobić cokolwiek nie wiedząc czym się dysponuje :/ ale pojedziemy w ciemno

Strzelanie do 4
Mścicielstwo do 4

Używając mścicielstwa omijam swoich wrogów, a sam biegnę do pierwszego wolnego magazynu/bloku i rekrutuję ludzi do swojego limitu a resztę zabijam.
Meniyaki tsukete shinugaii!
Altar
Majtek
Majtek
Posty: 115
Rejestracja: sobota, 2 września 2006, 05:17
Lokalizacja: Z pokoju!

Post autor: Altar »

MY mieliśmy dołączyć?
....
AC
Bosman
Bosman
Posty: 2204
Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:11
Numer GG: 4159090
Lokalizacja: Las Szamanów
Kontakt:

Post autor: AC »

Kiedy tu update?
Obrazek
M_M
Kok
Kok
Posty: 951
Rejestracja: piątek, 11 listopada 2005, 10:00
Numer GG: 0
Lokalizacja: Sosaria... Kraina rozpusty :]

Post autor: M_M »

Nie, my mieliśmy dołączyć po update
Rowerem pod górkę nie zjedziesz...
Ant
Kok
Kok
Posty: 1228
Rejestracja: poniedziałek, 28 sierpnia 2006, 21:54
Numer GG: 8228852
Lokalizacja: Dziki kraj pod Rosją

Post autor: Ant »

Blind czekamy na upka!
BlindKitty
Bosman
Bosman
Posty: 2482
Rejestracja: środa, 26 lipca 2006, 22:20
Numer GG: 1223257
Lokalizacja: Free City Vratislavia/Sigil
Kontakt:

Post autor: BlindKitty »

Chciałem oficjalnie przeprosić, ale nawet w święta nie będę miał czasu ciągnąć tego dalej ;/ Zagrożenie z niemca i matmy to nie w kij dmuchał, więc muszę niestety zrezygnować z dalszego mistrzowania w tej sesji. Przepraszam.
What doesn't kill you, just makes you... Stranger.

But above all - I feel I'm still on my long trip to nothingness.
AC
Bosman
Bosman
Posty: 2204
Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:11
Numer GG: 4159090
Lokalizacja: Las Szamanów
Kontakt:

Post autor: AC »

Wszyscy:
Stoicie na dachu pięciopiętrowego budynku, na parterze znajduję się bomba atomowa, która odlicza czas, macie 2 tury "życia" (chyba że ktoś ją wyłączy). Stoicie od siebie w bliskiej odległości, wasi zombie zostali teleportowani 2 km nad wami i lecą w wielkiej kuli w dół, zlecą za jedną turę. Wokół tego bloku są wielkie betonowe, płaskie przestrzenie.
Obrazek
Pavciooo
Kok
Kok
Posty: 1245
Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:22
Lokalizacja: Legionowo
Kontakt:

Post autor: Pavciooo »

No to biorę za moje zaoszczędzone 3 moce Skok na ile tam mogę (miałem wcześniej chyba Skok lvl1 albo 2, nie pamiętam) i skokami uciekam jak najdalej mogę :) Jakby ktoś mnie zaczepiał to pazurkami po oczach i dalej uciekam z tego miejsca.
I tak nikt tego nie czyta...
Gisher
Marynarz
Marynarz
Posty: 381
Rejestracja: piątek, 23 grudnia 2005, 13:31
Numer GG: 0
Lokalizacja: z buszu :)
Kontakt:

Post autor: Gisher »

Dodaję sobie 1 do szybkości

Biegnę jak najszybciej potrafię na dół po schodach, jeżeli odbijając się od ścian będzie szybciej, robię to. Jeżeli dotrę na dół w tej turze, wyłączam bombę.
Hakuna matata!
Ant
Kok
Kok
Posty: 1228
Rejestracja: poniedziałek, 28 sierpnia 2006, 21:54
Numer GG: 8228852
Lokalizacja: Dziki kraj pod Rosją

Post autor: Ant »

Ruch
poziom 4 - mięśnie twoich nóg mutują, +2 szybkość
poziom 5 - Twoja prędkość podwaja się na stałe
Próba Traw
poziom 1 - (pusty)
poziom 2 - (pusty)

Skaczę z budynku (ruch poziom 1) ląduję(ruch poziom 2) i odrazu skaczę (ruch poziom 3) w kierunku bomby. Jak nie doskoczę to dobiegam i wyłączam bombę. Jak po wyłączeniu bomby dobiegnie Gisher strzelam mu głowę(strzelanie 5). Jak oblije strzał to w strzelam inne punkty witalne.

Zrobisz karty postaci?
AC
Bosman
Bosman
Posty: 2204
Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:11
Numer GG: 4159090
Lokalizacja: Las Szamanów
Kontakt:

Post autor: AC »

Pavciooo chyba nie zdawał sobie sprawy z powagi sytuacji - biegł, biegł i biegł aż dobiegł do budynku. Na maksymalnej prędkości skręcił w lewo i znów biegł i biegł aż dotarł do tego samego budynku. To jakiś, kurde, bym powiedział półplan lub dziura rzeczywistości. A może wszystko to straszna lipa - tak czy inaczej bomba wybuchnie za turę więc lepiej coś zrób.

Gisher - bomba ma trzy cyfrowy kod wyłączający. To nie takie trudne. Tyle, że za cholerę nie widzisz nigdzie danej liczby. Trzeba będzie przecinać druciki, jest niebieski, zielony i żółty. Niestety to wszystko przerwały ci strzały Anta. Pocisk uderzył w konsolę bomby, teraz już nie można wpisać kodu, a z miejscu w którym leżysz że wystarczyło wcisnąć 114. Shit Happens.
Obrazek
Pavciooo
Kok
Kok
Posty: 1245
Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:22
Lokalizacja: Legionowo
Kontakt:

Post autor: Pavciooo »

Skołowany zaistniałą sytuacją wracam na górę budynku i zabijam tych, co się w ogóle nie ruszają (itak wszyscy zginiemy pewnie :P )
I tak nikt tego nie czyta...
Ant
Kok
Kok
Posty: 1228
Rejestracja: poniedziałek, 28 sierpnia 2006, 21:54
Numer GG: 8228852
Lokalizacja: Dziki kraj pod Rosją

Post autor: Ant »

niebieski symbolizuje fałsz lub zdradę
zielony symbolizuje nadzieję
Żółty ułudę, fałsz lub zbrodnię

Eliminując "fałszywe" kolory przecinam zielony drucik siekierą. Gdy to zrobię strzelam do Gishera by go ostatecznie zabić.
AC
Bosman
Bosman
Posty: 2204
Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:11
Numer GG: 4159090
Lokalizacja: Las Szamanów
Kontakt:

Post autor: AC »

[Ant zatrzymał timer w bombie ale update tam dopiero jak Gisher odpowie]


Pavciooo:
Ładnie zabiłeś ich wszystkich, masz teraz "w pyte" mocy. Jednak....





Finał inaczej zrobimy: wszyscy w jednym momencie zmieniają się we Władców Żywych Trupów z nowych zasad na poziomie 50 z ukrytymi mocami. Więc Pavciooo, Ant i Gisher przyślijcie mi swój wybór na moje PW.

Moce bierzecie stąd: http://www.tawerna.rpg.pl/forum/viewtopic.php?t=2035

Aaaaa, i jeszcze jedno, statsy jednak będą widziane, więc tutaj je dacie (jako że była gwiazdka to macie 20 punktów na moce tak jak w oryginalnym WŻT)
Obrazek
Pavciooo
Kok
Kok
Posty: 1245
Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:22
Lokalizacja: Legionowo
Kontakt:

Post autor: Pavciooo »

Przed przemianą:

Moce Magiczne: 0
Moce Półmagiczne: 5
Moce Mutacyjne: 0
Moce Walki: 5
Moce Technologiczne: 5
Moce Przywódcy: 5

Po przemianie:

Moce Magiczne: 0
Moce Półmagiczne: 5
Moce Mutacyjne: 0
Moce Walki: 5
Moce Technologiczne: 0
Moce Przywódcy: 5
Moce Wilkewilskie: 5
I tak nikt tego nie czyta...
Gisher
Marynarz
Marynarz
Posty: 381
Rejestracja: piątek, 23 grudnia 2005, 13:31
Numer GG: 0
Lokalizacja: z buszu :)
Kontakt:

Post autor: Gisher »

Wcześniejsze

22 punktów do rozlokowania:
Umiejętności magiczne 3
Umiejętności wiary 1
Umiejętności technologiczne 4
Umiejętności walki 5
Umiejętności przywódcy 3
Charyzma 6

wybraniec ludzkości lvl 16

Żywotność 43
Siła 1
Szybkość 2

Moce:
Strzelanie 1,2,3
Fortyfikacje 1
Pedagogika 1
Sztuki walki 1,2,3,4
Mścicielstwo 1,2
Perswazja 1
Broń biała 1,2,3,4


Jeszcze jako człowiek unikając strzałów Anta, odbijam się od ścian (jeśli to korytarz, tzn. jeśli mogę), odbijam strzały mieczem i przybliżam się do niego, żeby nie trafił. Gdy będzie w zasięgu miecza, tnę go cybernetycznym mieczem na pół, i poprawiam jeśli trzeba.

Przemiana:
WŻT
Początkowe statystyki:
Żywotność 5
Siła 1
Szybkość 1

20 punktów do rozlokowania:
Moce magiczne 3 (max.5)
Moce półmagiczne 3 (max.5)
Moce mutacyjne 4 (max.5)
Moce technologiczne 4 (max.5)
Moce walki 5
Moce przywódcy 1 (max.5)

Mam 50 mocy do wyboru? Przyślę na pv wieczorem.
Hakuna matata!
Zablokowany