[Apokaliptyczne Pola Walki] Arena 2
-
- Marynarz
- Posty: 234
- Rejestracja: sobota, 22 lipca 2006, 17:08
- Lokalizacja: Z domu<Toruń :D >
Ukrywam się za jakimś murkiem i strzelam do ElitForce Commander'a z rakietnicy. Chwile później zasypuje go 2 granatami i puszczam serie już we wszystkie sługi Anta.
Gdy zostane ranny to włączam moduł naprawczy i cofam się za następną przeszkode terenową.
Cały czas strzelam do sług z karabinu i trucizny oraz mam włączona ostrość.
Gdy zostane ranny to włączam moduł naprawczy i cofam się za następną przeszkode terenową.
Cały czas strzelam do sług z karabinu i trucizny oraz mam włączona ostrość.
-
- Kok
- Posty: 1228
- Rejestracja: poniedziałek, 28 sierpnia 2006, 21:54
- Numer GG: 8228852
- Lokalizacja: Dziki kraj pod Rosją
-
- Bosman
- Posty: 2482
- Rejestracja: środa, 26 lipca 2006, 22:20
- Numer GG: 1223257
- Lokalizacja: Free City Vratislavia/Sigil
- Kontakt:
-
- Bosman
- Posty: 2204
- Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:11
- Numer GG: 4159090
- Lokalizacja: Las Szamanów
- Kontakt:
Czekam ale jeśli zobaczę gdzieś Blinda to rzucam bombę atomową (nastawioną na wybuch po turze) na czołg i posyłam go jak najdalej tak żeby uszkodził Blinda i kogośtam jeszcze. Sam chowam się w laboratorium i zamykam wrota. Jeśli nie ma Blinda a ktoś by mnie atakował i bym nie miał szans go odrzucić czołgiem i plazmą to zamykam siebie razem z bombą w laboratorium i czekam aż sobie pójdą.
-
- Majtek
- Posty: 115
- Rejestracja: sobota, 2 września 2006, 05:17
- Lokalizacja: Z pokoju!
Ulepszenia: Magnetyczny
Włączam moduł naprawczy!!! Przyciągam bronie żołnierzy Ant'a gdy dolecą biorę najcięższą (w sensie najmocniejszą) w jedna ręke a jakąś inna biorę w drugą... i strzelam do żołnierzy Ant'a i do samego Ant'a jeśli za nimi stoją jakieś samochody lub coś
w tym stylu to przyciągam je żeby ich zmiażdżyły po drodze. A następnie jak już oddziały ant'a nie będą w stanie mi już zaszkodzić lecę w stronę podlatuje w górę aby zrobić wstrząsy podczas spadnięcia na ant'a jeśli trafie i go przygniecie to odpalam elektryczność i bijąc go pięściami gdzie popadnie... A jeśli nie uda się upaść koło nie go to przytulam go mocno odpalając elektryczność i rzucam nim w stronę Doi następnie do skakuje tam miażdżąc Ant'a. JEśLI POCZUJE ZE JESTEM JUż ZA SłABY TO UżYWAM TELEPORTU W MIEJSCE KTóRE WYDAJE SIę BEZPIECZNE.
Włączam moduł naprawczy!!! Przyciągam bronie żołnierzy Ant'a gdy dolecą biorę najcięższą (w sensie najmocniejszą) w jedna ręke a jakąś inna biorę w drugą... i strzelam do żołnierzy Ant'a i do samego Ant'a jeśli za nimi stoją jakieś samochody lub coś
w tym stylu to przyciągam je żeby ich zmiażdżyły po drodze. A następnie jak już oddziały ant'a nie będą w stanie mi już zaszkodzić lecę w stronę podlatuje w górę aby zrobić wstrząsy podczas spadnięcia na ant'a jeśli trafie i go przygniecie to odpalam elektryczność i bijąc go pięściami gdzie popadnie... A jeśli nie uda się upaść koło nie go to przytulam go mocno odpalając elektryczność i rzucam nim w stronę Doi następnie do skakuje tam miażdżąc Ant'a. JEśLI POCZUJE ZE JESTEM JUż ZA SłABY TO UżYWAM TELEPORTU W MIEJSCE KTóRE WYDAJE SIę BEZPIECZNE.
Ostatnio zmieniony środa, 1 listopada 2006, 10:43 przez Altar, łącznie zmieniany 1 raz.
....
-
- Mat
- Posty: 550
- Rejestracja: środa, 5 lipca 2006, 08:45
- Kontakt:
Sojusze:
Doi-Altar
Altar, Doi vs. Ant
Rakieta Doi poleciała prosto w EliteForceCommandera, co nie zmienia faktu, że zginęł też inne sługi Anta. Nastepnie poleciały dwa granaty, zniszczyły jeszcze więcej sług Władcy. Altar, który przyciagnął sobie Miniguna (jakimś cudem nie został zniszczony w wybuchu) zaczął robić czystkę w reszcie sług Anta, zabłakane pociski trafiły też Zółtego
Ant może robić za sitko!!!
Niestety ale dwa wysokopoziomowe Cyborgi to zbyt wiele dla Ciebie było, zapraszam do innych wersji o ile te będą jeszcze w takiej formie
Altar, Doi wasz sojusz przestanie obowiązywać w następnej turze. Dodatkowo Altar dostaje poziom za Anta.
Blind
Gdy zabiłeś swego sługe pojawił się w Twojej dłoni dziwny przedmio co spowodowało natychmiastowe przyjęcie formy człowieka. Wszedłeś do wielkiej maszyny. Jeden z Twoich powiedział "Wrrr, wr, grrr, arrr" co mniej więcej znaczyło "wyświetlacz pokazuje, że do końca transformacji 2 tury." Tracisz następnego Update'a.
AC
Dalej stoisz w "oknie" jakie sobie stworzyłeś. Blinda nie widzisz, nikt Cię nie atakuje. Wyglądasz niczym Schwarzenegger w Terminatorze 2 jak stał w sklepie na warcie.
AC, Cyborg poziom 7
Żywotność: 15+100
Ekwipunek: Karabin Plazmowy, Roboticon, Rakietnica (5 rakiet), głowica nuklearna
Podwładni: 2
- 2*Latający Bot Maszynowy - m16, Antygrawiton - program na WŻT i Cyborgi, blokada na Ludzi
- czołg, odporny na obrażenia od kwasu, ognia
Ilość zabitych: 294
Blind, Wódz Plemion Wilkołaczych poziom 20
Żywotność: 30
Ekwipunk: Brak
Współplemieńcy: 7
- Słaby - żw4, s4, sz4
- Sylwerado - żw10, s6, sz6, Srebrzystość3, TwardośćSkóry1 (za 1 tury)
- Sylwerado - żw10, s6, sz6, Srebrzystość3, TwardośćSkóry1 (za 2 tur)
- 2*Sylwer - żw6, s6, sz6, Srebrzystość2 (za 1 tury)
- Daikon - żw15, s8, sz7, TwardośćSkóry2, StalowePazury3 (za 5 tur)
- 2* Sylwerstyl - żw6, s12, sz6, Srebrzystość3, StalowePazury4 (za 3 tur)
Ilość zabitych: 87
Altar, Cyborg poziom 13
Żywotność: 20+15
Ekwipunek: Karabin Maszynowy (0 naboi), Rakietnica (0 rakiet), Minigun (500 naboi)
Podwładni: 2
- Naukowiec - 3żw, S1, Sz1, leczy 5żw co 2 tury
- Latający Bot Maszynowy - m16, Antygrawiton - program na WŻT i Cyborgi, blokada na Ludzi
Ilość zabitych: 498
Doi, Cyborg poziom 5
Żywotność: 20
Ekwipunek: Karabin maszynowy (220 naboi), noże do rzucania, Rakietnica (4 rakiet), 2*Granat niemiecki
Ilość zabitych: 295
Doi-Altar
Altar, Doi vs. Ant
Rakieta Doi poleciała prosto w EliteForceCommandera, co nie zmienia faktu, że zginęł też inne sługi Anta. Nastepnie poleciały dwa granaty, zniszczyły jeszcze więcej sług Władcy. Altar, który przyciagnął sobie Miniguna (jakimś cudem nie został zniszczony w wybuchu) zaczął robić czystkę w reszcie sług Anta, zabłakane pociski trafiły też Zółtego
Ant może robić za sitko!!!
Niestety ale dwa wysokopoziomowe Cyborgi to zbyt wiele dla Ciebie było, zapraszam do innych wersji o ile te będą jeszcze w takiej formie
Altar, Doi wasz sojusz przestanie obowiązywać w następnej turze. Dodatkowo Altar dostaje poziom za Anta.
Blind
Gdy zabiłeś swego sługe pojawił się w Twojej dłoni dziwny przedmio co spowodowało natychmiastowe przyjęcie formy człowieka. Wszedłeś do wielkiej maszyny. Jeden z Twoich powiedział "Wrrr, wr, grrr, arrr" co mniej więcej znaczyło "wyświetlacz pokazuje, że do końca transformacji 2 tury." Tracisz następnego Update'a.
AC
Dalej stoisz w "oknie" jakie sobie stworzyłeś. Blinda nie widzisz, nikt Cię nie atakuje. Wyglądasz niczym Schwarzenegger w Terminatorze 2 jak stał w sklepie na warcie.
AC, Cyborg poziom 7
Żywotność: 15+100
Ekwipunek: Karabin Plazmowy, Roboticon, Rakietnica (5 rakiet), głowica nuklearna
Podwładni: 2
- 2*Latający Bot Maszynowy - m16, Antygrawiton - program na WŻT i Cyborgi, blokada na Ludzi
- czołg, odporny na obrażenia od kwasu, ognia
Ilość zabitych: 294
Blind, Wódz Plemion Wilkołaczych poziom 20
Żywotność: 30
Ekwipunk: Brak
Współplemieńcy: 7
- Słaby - żw4, s4, sz4
- Sylwerado - żw10, s6, sz6, Srebrzystość3, TwardośćSkóry1 (za 1 tury)
- Sylwerado - żw10, s6, sz6, Srebrzystość3, TwardośćSkóry1 (za 2 tur)
- 2*Sylwer - żw6, s6, sz6, Srebrzystość2 (za 1 tury)
- Daikon - żw15, s8, sz7, TwardośćSkóry2, StalowePazury3 (za 5 tur)
- 2* Sylwerstyl - żw6, s12, sz6, Srebrzystość3, StalowePazury4 (za 3 tur)
Ilość zabitych: 87
Altar, Cyborg poziom 13
Żywotność: 20+15
Ekwipunek: Karabin Maszynowy (0 naboi), Rakietnica (0 rakiet), Minigun (500 naboi)
Podwładni: 2
- Naukowiec - 3żw, S1, Sz1, leczy 5żw co 2 tury
- Latający Bot Maszynowy - m16, Antygrawiton - program na WŻT i Cyborgi, blokada na Ludzi
Ilość zabitych: 498
Doi, Cyborg poziom 5
Żywotność: 20
Ekwipunek: Karabin maszynowy (220 naboi), noże do rzucania, Rakietnica (4 rakiet), 2*Granat niemiecki
Ilość zabitych: 295
Meniyaki tsukete shinugaii!
-
- Majtek
- Posty: 115
- Rejestracja: sobota, 2 września 2006, 05:17
- Lokalizacja: Z pokoju!
ulepszenia:
Impuls elektryczny
Nadal mam włączony moduł naprawczy ... Lecę jak najdalej od doi nie chce żeby mnie nie spodziewanie zaatakował. Następnie kombinuje jakąś amunicje do miniguna. i czekam na następne ruchy naprawiając sie modułem i mechanikiem...
Czemu moduł naprawczy nic mi nie naprawił w tej turze?
Impuls elektryczny
Nadal mam włączony moduł naprawczy ... Lecę jak najdalej od doi nie chce żeby mnie nie spodziewanie zaatakował. Następnie kombinuje jakąś amunicje do miniguna. i czekam na następne ruchy naprawiając sie modułem i mechanikiem...
Czemu moduł naprawczy nic mi nie naprawił w tej turze?
....
-
- Marynarz
- Posty: 234
- Rejestracja: sobota, 22 lipca 2006, 17:08
- Lokalizacja: Z domu<Toruń :D >
Biegne do Centrum Handlowego. Uważam na przeciwniów staram się ich omijać. Gdy zostane zaatakowany to włączam madół naprawczy i chowam się za jakimś murkiem by móc się bezpiecznie ostrzeliwać.
Gdy dotrę do CH to staram się zablokować wejście poczym szukam jakiś osób które może się tu schroniły. Gdy wszystko zabije przeszukuje cały teren sklepu w poszukiwaniu bezpiecznej kryjówki i jakiś ciekawych narzędzi mordu
Gdy dotrę do CH to staram się zablokować wejście poczym szukam jakiś osób które może się tu schroniły. Gdy wszystko zabije przeszukuje cały teren sklepu w poszukiwaniu bezpiecznej kryjówki i jakiś ciekawych narzędzi mordu
-
- Mat
- Posty: 550
- Rejestracja: środa, 5 lipca 2006, 08:45
- Kontakt:
-
- Bosman
- Posty: 2204
- Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:11
- Numer GG: 4159090
- Lokalizacja: Las Szamanów
- Kontakt:
-
- Mat
- Posty: 550
- Rejestracja: środa, 5 lipca 2006, 08:45
- Kontakt:
Altar
Jesteś przy blokach 1-9, nie znalazłeś nic ciekawego. Nie naprawiłeś się ponieważ nie miałeś uszkodzeń swojej struktury.
Doi
Dotarłeś do CH bez przeszkód, nikogo już tam nie było ale za to zabarykadowałeś się od środka. Jeżeli ktoś nie będzie miał czołgu albo rakietnicy to nie powinien wejść do środka.
Blind
Cały zabieg się skończył. Woda się rozlała, drzwi otworzyły. Czułeś się silniejszy, Twój szkielet został wzmocniony, jesteś niczym Wolverine, nawet masz takie same pazurki. Jedyne co Cię zdziwiło to Twoi słudzy grający w klasy z nudów.
AC
Jakby to napisać, a dam to samo co przedtem
Dalej stoisz w "oknie" jakie sobie stworzyłeś. Blinda nie widzisz, nikt Cię nie atakuje. Wyglądasz niczym Schwarzenegger w Terminatorze 2 jak stał w sklepie na warcie.
AC, Cyborg poziom 7
Żywotność: 15+100
Ekwipunek: Karabin Plazmowy, Roboticon, Rakietnica (5 rakiet), głowica nuklearna
Podwładni: 2
- 2*Latający Bot Maszynowy - m16, Antygrawiton - program na WŻT i Cyborgi, blokada na Ludzi
- czołg, odporny na obrażenia od kwasu, ognia
Ilość zabitych: 294
Blind, Wódz Plemion Wilkołaczych poziom 20
Żywotność: 30
Ekwipunk: Brak
Współplemieńcy: 7
- Słaby - żw4, s4, sz4
- Sylwerado - żw10, s6, sz6, Srebrzystość3, TwardośćSkóry1 (za 1 tury)
- Sylwerado - żw10, s6, sz6, Srebrzystość3, TwardośćSkóry1 (za 2 tur)
- 2*Sylwer - żw6, s6, sz6, Srebrzystość2 (za 1 tury)
- Daikon - żw15, s8, sz7, TwardośćSkóry2, StalowePazury3 (za 5 tur)
- 2* Sylwerstyl - żw6, s12, sz6, Srebrzystość3, StalowePazury4 (za 3 tur)
Ilość zabitych: 87
Dodatki: Adamantytowy szkielet, pazury jak u Wolverina
Altar, Cyborg poziom 13
Żywotność: 20+15
Ekwipunek: Karabin Maszynowy (0 naboi), Rakietnica (0 rakiet), Minigun (500 naboi)
Podwładni: 2
- Naukowiec - 3żw, S1, Sz1, leczy 5żw co 2 tury
- Latający Bot Maszynowy - m16, Antygrawiton - program na WŻT i Cyborgi, blokada na Ludzi
Ilość zabitych: 498
Doi, Cyborg poziom 5
Żywotność: 20
Ekwipunek: Karabin maszynowy (220 naboi), noże do rzucania, Rakietnica (4 rakiet), 2*Granat niemiecki
Ilość zabitych: 295
Jesteś przy blokach 1-9, nie znalazłeś nic ciekawego. Nie naprawiłeś się ponieważ nie miałeś uszkodzeń swojej struktury.
Doi
Dotarłeś do CH bez przeszkód, nikogo już tam nie było ale za to zabarykadowałeś się od środka. Jeżeli ktoś nie będzie miał czołgu albo rakietnicy to nie powinien wejść do środka.
Blind
Cały zabieg się skończył. Woda się rozlała, drzwi otworzyły. Czułeś się silniejszy, Twój szkielet został wzmocniony, jesteś niczym Wolverine, nawet masz takie same pazurki. Jedyne co Cię zdziwiło to Twoi słudzy grający w klasy z nudów.
AC
Jakby to napisać, a dam to samo co przedtem
Dalej stoisz w "oknie" jakie sobie stworzyłeś. Blinda nie widzisz, nikt Cię nie atakuje. Wyglądasz niczym Schwarzenegger w Terminatorze 2 jak stał w sklepie na warcie.
AC, Cyborg poziom 7
Żywotność: 15+100
Ekwipunek: Karabin Plazmowy, Roboticon, Rakietnica (5 rakiet), głowica nuklearna
Podwładni: 2
- 2*Latający Bot Maszynowy - m16, Antygrawiton - program na WŻT i Cyborgi, blokada na Ludzi
- czołg, odporny na obrażenia od kwasu, ognia
Ilość zabitych: 294
Blind, Wódz Plemion Wilkołaczych poziom 20
Żywotność: 30
Ekwipunk: Brak
Współplemieńcy: 7
- Słaby - żw4, s4, sz4
- Sylwerado - żw10, s6, sz6, Srebrzystość3, TwardośćSkóry1 (za 1 tury)
- Sylwerado - żw10, s6, sz6, Srebrzystość3, TwardośćSkóry1 (za 2 tur)
- 2*Sylwer - żw6, s6, sz6, Srebrzystość2 (za 1 tury)
- Daikon - żw15, s8, sz7, TwardośćSkóry2, StalowePazury3 (za 5 tur)
- 2* Sylwerstyl - żw6, s12, sz6, Srebrzystość3, StalowePazury4 (za 3 tur)
Ilość zabitych: 87
Dodatki: Adamantytowy szkielet, pazury jak u Wolverina
Altar, Cyborg poziom 13
Żywotność: 20+15
Ekwipunek: Karabin Maszynowy (0 naboi), Rakietnica (0 rakiet), Minigun (500 naboi)
Podwładni: 2
- Naukowiec - 3żw, S1, Sz1, leczy 5żw co 2 tury
- Latający Bot Maszynowy - m16, Antygrawiton - program na WŻT i Cyborgi, blokada na Ludzi
Ilość zabitych: 498
Doi, Cyborg poziom 5
Żywotność: 20
Ekwipunek: Karabin maszynowy (220 naboi), noże do rzucania, Rakietnica (4 rakiet), 2*Granat niemiecki
Ilość zabitych: 295
Meniyaki tsukete shinugaii!
-
- Marynarz
- Posty: 234
- Rejestracja: sobota, 22 lipca 2006, 17:08
- Lokalizacja: Z domu<Toruń :D >
przeszukuje CH w poszukiwaniu jakiejś broni. Gdy już wszystko sprawdziłem to szukam pomieszczenia które może przetrwać wybuch bomby atomowej. Jeśli takiego nie ma to schodze do najniższego położonego pomiesczenia. W obu przypadkach taram się zabarykadować tak by nikt nie mógł do mnie wejść. Później zaczynam sie modlić o przetrwanie.
-
- Bosman
- Posty: 2204
- Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:11
- Numer GG: 4159090
- Lokalizacja: Las Szamanów
- Kontakt:
-
- Bosman
- Posty: 2482
- Rejestracja: środa, 26 lipca 2006, 22:20
- Numer GG: 1223257
- Lokalizacja: Free City Vratislavia/Sigil
- Kontakt:
Ech, zapomniałem tu odpisać
Warczę na sługi, żeby ruszyli tyłki, i rzucam się na publiczność w Koloseum. Tak czy siak, warto żeby przysłużyli się ludzkości poprzez podniesienie mojego poziomu, no nie? Aha, a 3 przerabiam na Res-Were.
Warczę na sługi, żeby ruszyli tyłki, i rzucam się na publiczność w Koloseum. Tak czy siak, warto żeby przysłużyli się ludzkości poprzez podniesienie mojego poziomu, no nie? Aha, a 3 przerabiam na Res-Were.
What doesn't kill you, just makes you... Stranger.
But above all - I feel I'm still on my long trip to nothingness.
But above all - I feel I'm still on my long trip to nothingness.
-
- Majtek
- Posty: 115
- Rejestracja: sobota, 2 września 2006, 05:17
- Lokalizacja: Z pokoju!
-
- Mat
- Posty: 550
- Rejestracja: środa, 5 lipca 2006, 08:45
- Kontakt:
Altar
Próbowałeś dość długo wejść do CH ale cóż, nie udało Ci się. Stoisz przed frontowymi drzwiami i czekasz na rozwój wydarzeń.
Doi
Zszedłeś do piwnicy. Wątpie czy przeżyjesz tu atak bombą atomową ale spróbować można.
Blind
Wszystko byłoby dobrze gdyby nie fakt, że ubliczność była chroniona przez jakieś pole siłowe, które wyrzucało Cię spowrotem na arenę.
AC
Poruszyłeś się, a nie to tylko złudzenie optyczne, stoisz dalej w bezruchu wyczekyjąc pojawienia się Blinda.
AC, Cyborg poziom 7
Żywotność: 15+100
Ekwipunek: Karabin Plazmowy, Roboticon, Rakietnica (5 rakiet), głowica nuklearna
Podwładni: 2
- 2*Latający Bot Maszynowy - m16, Antygrawiton - program na WŻT i Cyborgi, blokada na Ludzi
- czołg, odporny na obrażenia od kwasu, ognia
Ilość zabitych: 294
Blind, Wódz Plemion Wilkołaczych poziom 20
Żywotność: 30
Ekwipunk: Brak
Współplemieńcy: 7
- Słaby - żw4, s4, sz4
- Sylwerado - żw10, s6, sz6, Srebrzystość3, TwardośćSkóry1 (za 1 tury)
- Sylwerado - żw10, s6, sz6, Srebrzystość3, TwardośćSkóry1 (za 2 tur)
- 2*Sylwer - żw6, s6, sz6, Srebrzystość2 (za 1 tury)
- Daikon - żw15, s8, sz7, TwardośćSkóry2, StalowePazury3 (za 5 tur)
- 2* Sylwerstyl - żw6, s12, sz6, Srebrzystość3, StalowePazury4 (za 3 tur)
Ilość zabitych: 87
Altar, Cyborg poziom 13
Żywotność: 20+15
Ekwipunek: Karabin Maszynowy (0 naboi), Rakietnica (0 rakiet), Minigun (500 naboi)
Podwładni: 2
- Naukowiec - 3żw, S1, Sz1, leczy 5żw co 2 tury
- Latający Bot Maszynowy - m16, Antygrawiton - program na WŻT i Cyborgi, blokada na Ludzi
Ilość zabitych: 498
Doi, Cyborg poziom 5
Żywotność: 20
Ekwipunek: Karabin maszynowy (220 naboi), noże do rzucania, Rakietnica (4 rakiet), 2*Granat niemiecki
Ilość zabitych: 295
Próbowałeś dość długo wejść do CH ale cóż, nie udało Ci się. Stoisz przed frontowymi drzwiami i czekasz na rozwój wydarzeń.
Doi
Zszedłeś do piwnicy. Wątpie czy przeżyjesz tu atak bombą atomową ale spróbować można.
Blind
Wszystko byłoby dobrze gdyby nie fakt, że ubliczność była chroniona przez jakieś pole siłowe, które wyrzucało Cię spowrotem na arenę.
AC
Poruszyłeś się, a nie to tylko złudzenie optyczne, stoisz dalej w bezruchu wyczekyjąc pojawienia się Blinda.
AC, Cyborg poziom 7
Żywotność: 15+100
Ekwipunek: Karabin Plazmowy, Roboticon, Rakietnica (5 rakiet), głowica nuklearna
Podwładni: 2
- 2*Latający Bot Maszynowy - m16, Antygrawiton - program na WŻT i Cyborgi, blokada na Ludzi
- czołg, odporny na obrażenia od kwasu, ognia
Ilość zabitych: 294
Blind, Wódz Plemion Wilkołaczych poziom 20
Żywotność: 30
Ekwipunk: Brak
Współplemieńcy: 7
- Słaby - żw4, s4, sz4
- Sylwerado - żw10, s6, sz6, Srebrzystość3, TwardośćSkóry1 (za 1 tury)
- Sylwerado - żw10, s6, sz6, Srebrzystość3, TwardośćSkóry1 (za 2 tur)
- 2*Sylwer - żw6, s6, sz6, Srebrzystość2 (za 1 tury)
- Daikon - żw15, s8, sz7, TwardośćSkóry2, StalowePazury3 (za 5 tur)
- 2* Sylwerstyl - żw6, s12, sz6, Srebrzystość3, StalowePazury4 (za 3 tur)
Ilość zabitych: 87
Altar, Cyborg poziom 13
Żywotność: 20+15
Ekwipunek: Karabin Maszynowy (0 naboi), Rakietnica (0 rakiet), Minigun (500 naboi)
Podwładni: 2
- Naukowiec - 3żw, S1, Sz1, leczy 5żw co 2 tury
- Latający Bot Maszynowy - m16, Antygrawiton - program na WŻT i Cyborgi, blokada na Ludzi
Ilość zabitych: 498
Doi, Cyborg poziom 5
Żywotność: 20
Ekwipunek: Karabin maszynowy (220 naboi), noże do rzucania, Rakietnica (4 rakiet), 2*Granat niemiecki
Ilość zabitych: 295
Meniyaki tsukete shinugaii!