Strona 1 z 5

[Wojny Plemienne Wilkołaków] I: Apokanos

: sobota, 26 sierpnia 2006, 22:15
autor: AC
Smoku:
1. Wygląd: http://arania.kamiki.net/contestentries ... 20form.jpg
2. Kolor: Czerwony
Podstawowe statystyki:
Żywotność 10
Siła 5
Szybkość 5
3. 8 punktów do rozlokowania:
Zdolności plemienne 1
Zdolności ewolucyjne 3
Zdolności plugawe 4
Szacunek 10
4. Wybrać dwóch spośród dziesięciu patronów: Karneroi, Entior

Pavciooo:
1. Wygląd: Duży, masywny wilkołak o czerwonych oczach i sierści w dwóch kolorach: Czarnym i ciemnozielonym.
2. Kolor: Zielony
Podstawowe statystyki:
Żywotność 10
Siła 5
Szybkość 5
3. Zdolności plemienne 3
Zdolności ewolucyjne 5
Zdolności plugawe 0
Szacunek 10
4.patroni: Kandor, Entior

MISTRZ_MIECZA:
1. Wygląd: brzyyyydal :P
2. Kolor: Błękitny
Podstawowe statystyki:
Żywotność 10
Siła 5
Szybkość 5
3. Zdolności plemienne 3
Zdolności ewolucyjne 5
Zdolności plugawe 0
Szacunek 10
4. Wybrać dwóch spośród dziesięciu patronów: Saterei, Unjar

Asd7:
1. Wygląd: Wysoki czarny wilkołak z białym pasem na grzbiecie. Charakterystyczna blizna ( o taką : http://img138.imageshack.us/my.php?imag ... s23yl5.jpg) na karku.
2. Kolor: -
Podstawowe statystyki:
Żywotność 10
Siła 5
Szybkość 5
3. Zdolności plemienne 3
Zdolności ewolucyjne 5
Zdolności plugawe 0
Szacunek 10 (max.15)
4. Saterei, Karneroi.


Tomek:
1. Wygląd: http://web.mit.edu/people/sekullbe/garou/werewolf.gif
2. Kolor: Żółty
Podstawowe statystyki:
Żywotność 10
Siła 5
Szybkość 5
3. Zdolności plemienne 0
Zdolności ewolucyjne 3
Zdolności plugawe 5
Szacunek 10
4.Patron: Oligan, Hadryk

Sergi:
Wygląd: Wysoki ponad dwu metrowy wilkołak o sierści ciemnej niczym noc i czerwonych ślepiach, bordowa przepaska na biodrach z białym symbolem księżyca w pełni. Dodatkowo nosi niedbale połączone szczątki różnych zbroi dopasowane do jego postury. Głęboka szrama na pysku, zdobyta w walce o przywódctwo w dawnym plemieniu. Po zdradzie dokonanej przez swego sojusznika ciało wilkołaka naznaczone jest wieloma bliznami po lodowych soplach, w miejscach tych nie posiada sierści. Z tego powodu wygląd Lykana jest dość upiorny.
Kolor:Niebieski
Podstawowe statystyki:
Żywotność 10
Siła 5
Szybkość 5
Zdolności plemienne: 0
Zdolności ewolucyjne: 3
Zdolności plugawe: 5
Szacunek: 10
Patron: Erlanekai i Hadryk

Memo:
1. Wygląd: Wilkołak z dalekiej półocy o gęstej, śnieżnobiałej (aczkolwiek teraz pewnie się zabrudzi) sierści i jasnoszarych oczach. Ma ponad dwa metry wzrostu, krótki ogon. Owłosienie na jego pysku układa się tak, że wygląda jakby miał wąsy, za co był u siebie wyśmiewany, w końcu chciał zostać przywódcą i wyzwał Wodza Plemienia. Błąd. Po tym zdarzeniu nie ma lewego ucha (ale słyszy dobrze), ale zyskał paskudną szramę od pazura ciągnącą się od prawego ramienia po łokieć.
2. Kolor: Biały
Podstawowe statystyki:
Żywotność 10
Siła 5
Szybkość 5
3. Zdolności:
Zdolności plemienne: 0
Zdolności ewolucyjne: 5
Zdolności plugawe: 3
Szacunek: 10
4. Patroni: Vonader, Żuki

GORAS:
1. Wygląd: http://www.ilmondodielena.it/tendress/l ... olf-11.jpg
2. Kolor: Czarny
Podstawowe statystyki:
Żywotność 10
Siła 5
Szybkość 5
3. Zdolności plemienne 0
Zdolności ewolucyjne 4
Zdolności plugawe 4
Szacunek 10
4.patroni: Żuki, Vonader.


Gra dzieli się na dwie fazy - drużynową i solową, pierwsza faza kończy się w momenci śmierci dwóch Hrabiów Wilkołaczych.

Mapa: http://img398.imageshack.us/img398/5053 ... akivo5.jpg


Trochę tła: trwa wojna między siłami ludzkimi, jest późne średniowiecze, aczkolwiek trochę bardziej zaawansowane technicznie niż to znane z naszego świata, no i oni posiadają trochę magii.

Po lewej stronie mostu ma siedzibę ród van der Helden, po prawej ród Karenbaumów, po planszy ciągle biegają jakieś armie.

Gracze czerwoni (Pavciooo, MM, Asd7, Smoku) zaczynają w centrum wioski van der Helden, gracze niebiescy (Sergi, Memo, Goras, Tomek) zaczynają w centrum wioski Karenbaumów.

Wioska van der Heldenów jest narazie chroniona przez jakieś pole siłowe - nikt nie może być w niej uśmiercony, z kolei Niebiescy zawarli sojusz z Karenbaumami.

Odwiedzenie kaplic może coś wam dać lub nic :D

Narazie rozejdźcie się po okolicy próbując znaleźć kogoś na polanach.

Przywódcą Czerwonych jest hrabia Alenajus, który uzgodnił z van der Heldenami, że w ich wiosce dobre Wilkołaki będą uzdrawiane (aczkolwiek ludzie nie widzą różnicy kto jest kto).

Przywódca Niebieskich hrabia Ichnatius urzęduje w wiosce Karenbaumów przy świątyni dwóch bóstw. Posyła was na mordowanie tych po drugiej stronie rzeki - wszystkich.

: sobota, 26 sierpnia 2006, 22:18
autor: t0m3ek
No to najpierw szukam sobie jakichś ludzi co mógłbym ich przemienić. Narazie 5 mi starczy.

: sobota, 26 sierpnia 2006, 22:21
autor: Asd7
Mile widziane pytania do naszego Mistrza Gry (w postach) koniec ogłoszeń
A więc idę na pole w celu znalezienia jakiegoś dobrze zbudowanego chłopa...jak będzie ich więcej to nie pogardze ;)

: sobota, 26 sierpnia 2006, 22:42
autor: AC
Asd7:
Za nim wyszedłeś zobaczyłeś jak z miasta wyjeżdża 5 paladynów w zbrojach płytowych z wielkimi mieczami na mechanicznych rumakach. Nie chcąc się narażać nikomu nie zaatakowałeś ich. Po krótkiej drodze znalazłeś dwóch wieśniaków, których "przejąłeś" na swoją stronę. Najbliższy będzie za dwie tury [odpisz dopiero po update dla reszty graczy]

Tomek:
To zadziwiające, ale przechodząc między domami trzech ludzi zgłosiło się na ochotnika. Najbliższy będzie za trzy tury. Zauważyłeś, że po terenie kręci się kilkunastu zombie, zdaję się, że ci ludzie mają wielu różnych sojuszników. [odpisz dopiero po update dla reszty graczy]



I tak, prosiłbym o pytania.

: sobota, 26 sierpnia 2006, 22:44
autor: Memo
Wybiegam przez bramę i biegnę na południowy-wschód do lasu, poprzemieniać drwali. Przy okazji odwiedzam kapliczkę Żuków.
- O, potężny Żuki! Władco Ziemi! Twój pokorny sługa jest gotowy walczyć w twoim imieniu!

Nie mam pytań

edit: poprawione ;p

: sobota, 26 sierpnia 2006, 22:47
autor: Pavciooo
No to jak MG przykazał, biegnę na pole przemienić jakichś chłopów silnych :)

Potem udaję się do kapliczki i proszę patronów o jakąś moc.

Edit: Pytanie... Te skały to most? I czy jest jakoś strzeżony? I czy mogę przemieniać kogo chcę bez obawy że mnie za to wygonią/ukatrupią?

: sobota, 26 sierpnia 2006, 22:58
autor: AC
Memo - Żuki to imie, to nie jest liczba mnoga tylko pojedyńcza :P

: sobota, 26 sierpnia 2006, 23:13
autor: Sergi
Zaczynam bieć w stronę budynkó z numerami 1 i 2 , przemieniam wszystko co się da ( najlepiej aby były to słabi i szybko przemieniajacy się). Dodatkowo pożywaim się miesem ludzkim gdy tylko nadaży się okazja.Szuam czegokolwiek co może mi się przydać. Jeśli zdąze to idę do kaplicy, może uda mi się coś ciekawego tam znaleśc.

: sobota, 26 sierpnia 2006, 23:35
autor: GORAS
Udaję się do 4, potem do 5 i 3 na końcu do kaplicy.
W domkach przemieniam kogo moge i robie przeszukanie( szukam Szat i broni, niepogradze zbroją)

W świątyni staram sie nie zwracać na siebie uwagi, ale jeżeli nadazy sie okazje to pokąsam kogos :D

Skille dajemy po lvl?

: niedziela, 27 sierpnia 2006, 07:31
autor: M_M
Idę do koszar, jeśli jakieś są i przemieniam kuszników/łuczników. Jeśli żadnych nie ma no to biegam po domach w szukaniu ofiar. No i oczywiście nie zabijam tylko ogłuszam.

: niedziela, 27 sierpnia 2006, 11:34
autor: Smoku
krecę się miedzy domami, szukając mieszczań których mógłbym rekrutowac, mile widziani byli by także strażnicy miejscy, lub ludzie posiadający jakiś przydatny sprzet lub umiejetności

: poniedziałek, 28 sierpnia 2006, 10:53
autor: AC
Skały są bardzo ostre i prędzej się potniecie niż dacie kilka kroków po nich.

Apokanos przemawia w waszych umysłach: Wy śmiertelni Wilkołacy przestańcie wyznawać stare bóstwa i przyłączcie się do mnie! Jestem w centralnej części planszy, gdy tu dotrzecie staniecie się godni służenia mi. W przeciwnym razie gińcie!

Od teraz, co turę będą atakowane dwie świątynie - po jednej na każdą stronę, gdy upadną świątynie obu patronów graczy ich postacie zostają przejęte przez najbliższego gracza przeciwnego obozu i doteleportowane do niego. Gracze nie mogą zniszczyć świątyń chyba że służą Apokanosowi.

Upadają świątynie: Karneroi i Oligan.


Sergi:
Za dezercję i za nie przestrzeganie kodeksu jedyną karą jest śmierć! - po zabiciu kilku ludzi pojawił się Ichnatius i w błyskawiczny ataku urwał ci głowę.

SERGI WŁAŚNIE ZGINĄŁ PONIEWAŻ ZŁAMAŁ SOJUSZ
[a łamać sojusz można tylko gdy ktoś się przyłącza do Apokanosa]


Memo:
Twe modły coś dały - zyskujesz zdolność Żuki level 1. Zyskałeś też 3 Res-Were.

Pavciooo:
Zdążyłeś tylko zabić dwóch wieśniaków. Jesteś na polu, w oddali na północy widzisz jakąś bitwę.

Goras:
Wchodziłeś po kolei do budynków, które wymieniłeś. Nic tam nie było ciekawe, w jednym tylko usłyszałeś od jakiegoś starego żołnierza A ty tu kurwa czego? Zobaczyłeś jak Sergi zrobił rzeźnię i chwilę później stracił głowę w ataku waszego dowódcy. Ucieszyłeś się, że nie wspomniałeś w swoich planach że idziesz mordować tylko poprostu sobie połazić. [tak, zaznaczam w update ile zdolności możecie brać w danej turze]

MM:
Wioska ma jakieś dziwne pole - nikogo tu nie możesz nawet zaatakować. 10 kuszników proponuje że się do ciebie przyłączą (ale musisz dać zaznaczyć że mają immunitet względem ciebie i wice wersa).

Smoku:
Zawsze serdeczność popłaca - 10 wojowników z północy udało ci się zrekrutować. Wyszliście za bramy miasta i po kolej przemieniłeś ich w Res-Were. Zyskujesz poziom (weź zdolność ewolucyjną).

Smoku, Wódz Plemienia Wilkołaków poziom 1:
Żywotność: 10
Ekwipunek:
Ilość Współplemieńców: 0
- 5*Sylwerado (5 tur)
- 2*Sylwerstyl (5 tur)
- 3*Normalny (2 tury)
Ilość zabitych: 10
Pavciooo, Wódz Plemienia Wilkołaków poziom 0:
Żywotność: 10
Ekwipunek:
Ilość Współplemieńców: 0
- Normalny (za 2 tury)
- Normalny (za 3 tury)
Ilość zabitych: 2
MM, Wódz Plemienia Wilkołaków poziom 0:
Żywotność: 10
Ekwipunek:
Ilość Współplemieńców: 0
Ilość zabitych: 0
Asd7, Wódz Plemienia Wilkołaków poziom 0:
Żywotność: 10
Ekwipunek:
Ilość Współplemieńców: 0
- Normalny (za 2 tury)
- Sylwerado (za 4 tury)
Ilość zabitych: 2

Tomek, Wódz Plemienia Wilkołaków poziom 0:
Żywotność: 10
Ekwipunek:
Ilość Współplemieńców: 0
- 2*Plusus (za 3 tury)
- Sylwer (za 5 tur)
Ilość zabitych: 3
Memo, Wódz Plemienia Wilkołaków poziom 0:
Żywotność: 10
Ekwipunek:
Ilość Współplemieńców: 0
- 3*Kiepski (za turę)
Ilość zabitych: 3
Goras, Wódz Plemienia Wilkołaków poziom 0:
Żywotność: 10
Ekwipunek:
Ilość Współplemieńców: 0
Ilość zabitych: 0

: poniedziałek, 28 sierpnia 2006, 11:03
autor: Pavciooo
Idę do kapliczki poprosić patronów o jakąś moc, następnie idę w kierunku jakichś strażników/żołnierzy w koszarach i pytam się, czy ktoś się przyłaczy.

: poniedziałek, 28 sierpnia 2006, 11:06
autor: Memo
Przywołuję Żuka, pakuję na niego Res-Were i siebie i lecimy do centralnej części planszy.
- Wszechpotężny Apokanosie! Twój pierwszy wyznawca jest gotów do wykonywania twych rozkazów!

: poniedziałek, 28 sierpnia 2006, 11:22
autor: Smoku
Masowa ewolucja level 1

udajemy się do kapliczki Saterei i proszę o wsparcie od patrona

: poniedziałek, 28 sierpnia 2006, 11:30
autor: GORAS
Będąc w świątyni proszę bogów o pomoc.
Potem idę na środek miasta, i wywieszam tam transparent. "Poszukiwani Woje Do drużyny Śmierci"
Czekam aż uzbierają się chętni do przystąpienia do mojego oddziału śmierci.
Niezdecydowanych "przekonuje" aby przystąpili do mnie.

: poniedziałek, 28 sierpnia 2006, 13:58
autor: t0m3ek
Idę do świątyni Oligana w nadziei że coś tam jeszcze znajdę. Po drodze poszukuje jakichś słabych ludzi by mieć szybko zwolenników.