1. Wygląd: http://arania.kamiki.net/contestentries ... 20form.jpg
2. Kolor: Czerwony
Podstawowe statystyki:
Żywotność 10
Siła 5
Szybkość 5
3. 8 punktów do rozlokowania:
Zdolności plemienne 1
Zdolności ewolucyjne 3
Zdolności plugawe 4
Szacunek 10
4. Wybrać dwóch spośród dziesięciu patronów: Karneroi, Entior
Pavciooo:
1. Wygląd: Duży, masywny wilkołak o czerwonych oczach i sierści w dwóch kolorach: Czarnym i ciemnozielonym.
2. Kolor: Zielony
Podstawowe statystyki:
Żywotność 10
Siła 5
Szybkość 5
3. Zdolności plemienne 3
Zdolności ewolucyjne 5
Zdolności plugawe 0
Szacunek 10
4.patroni: Kandor, Entior
MISTRZ_MIECZA:
1. Wygląd: brzyyyydal

2. Kolor: Błękitny
Podstawowe statystyki:
Żywotność 10
Siła 5
Szybkość 5
3. Zdolności plemienne 3
Zdolności ewolucyjne 5
Zdolności plugawe 0
Szacunek 10
4. Wybrać dwóch spośród dziesięciu patronów: Saterei, Unjar
Asd7:
1. Wygląd: Wysoki czarny wilkołak z białym pasem na grzbiecie. Charakterystyczna blizna ( o taką : http://img138.imageshack.us/my.php?imag ... s23yl5.jpg) na karku.
2. Kolor: -
Podstawowe statystyki:
Żywotność 10
Siła 5
Szybkość 5
3. Zdolności plemienne 3
Zdolności ewolucyjne 5
Zdolności plugawe 0
Szacunek 10 (max.15)
4. Saterei, Karneroi.
Tomek:
1. Wygląd: http://web.mit.edu/people/sekullbe/garou/werewolf.gif
2. Kolor: Żółty
Podstawowe statystyki:
Żywotność 10
Siła 5
Szybkość 5
3. Zdolności plemienne 0
Zdolności ewolucyjne 3
Zdolności plugawe 5
Szacunek 10
4.Patron: Oligan, Hadryk
Sergi:
Wygląd: Wysoki ponad dwu metrowy wilkołak o sierści ciemnej niczym noc i czerwonych ślepiach, bordowa przepaska na biodrach z białym symbolem księżyca w pełni. Dodatkowo nosi niedbale połączone szczątki różnych zbroi dopasowane do jego postury. Głęboka szrama na pysku, zdobyta w walce o przywódctwo w dawnym plemieniu. Po zdradzie dokonanej przez swego sojusznika ciało wilkołaka naznaczone jest wieloma bliznami po lodowych soplach, w miejscach tych nie posiada sierści. Z tego powodu wygląd Lykana jest dość upiorny.
Kolor:Niebieski
Podstawowe statystyki:
Żywotność 10
Siła 5
Szybkość 5
Zdolności plemienne: 0
Zdolności ewolucyjne: 3
Zdolności plugawe: 5
Szacunek: 10
Patron: Erlanekai i Hadryk
Memo:
1. Wygląd: Wilkołak z dalekiej półocy o gęstej, śnieżnobiałej (aczkolwiek teraz pewnie się zabrudzi) sierści i jasnoszarych oczach. Ma ponad dwa metry wzrostu, krótki ogon. Owłosienie na jego pysku układa się tak, że wygląda jakby miał wąsy, za co był u siebie wyśmiewany, w końcu chciał zostać przywódcą i wyzwał Wodza Plemienia. Błąd. Po tym zdarzeniu nie ma lewego ucha (ale słyszy dobrze), ale zyskał paskudną szramę od pazura ciągnącą się od prawego ramienia po łokieć.
2. Kolor: Biały
Podstawowe statystyki:
Żywotność 10
Siła 5
Szybkość 5
3. Zdolności:
Zdolności plemienne: 0
Zdolności ewolucyjne: 5
Zdolności plugawe: 3
Szacunek: 10
4. Patroni: Vonader, Żuki
GORAS:
1. Wygląd: http://www.ilmondodielena.it/tendress/l ... olf-11.jpg
2. Kolor: Czarny
Podstawowe statystyki:
Żywotność 10
Siła 5
Szybkość 5
3. Zdolności plemienne 0
Zdolności ewolucyjne 4
Zdolności plugawe 4
Szacunek 10
4.patroni: Żuki, Vonader.
Gra dzieli się na dwie fazy - drużynową i solową, pierwsza faza kończy się w momenci śmierci dwóch Hrabiów Wilkołaczych.
Mapa: http://img398.imageshack.us/img398/5053 ... akivo5.jpg
Trochę tła: trwa wojna między siłami ludzkimi, jest późne średniowiecze, aczkolwiek trochę bardziej zaawansowane technicznie niż to znane z naszego świata, no i oni posiadają trochę magii.
Po lewej stronie mostu ma siedzibę ród van der Helden, po prawej ród Karenbaumów, po planszy ciągle biegają jakieś armie.
Gracze czerwoni (Pavciooo, MM, Asd7, Smoku) zaczynają w centrum wioski van der Helden, gracze niebiescy (Sergi, Memo, Goras, Tomek) zaczynają w centrum wioski Karenbaumów.
Wioska van der Heldenów jest narazie chroniona przez jakieś pole siłowe - nikt nie może być w niej uśmiercony, z kolei Niebiescy zawarli sojusz z Karenbaumami.
Odwiedzenie kaplic może coś wam dać lub nic

Narazie rozejdźcie się po okolicy próbując znaleźć kogoś na polanach.
Przywódcą Czerwonych jest hrabia Alenajus, który uzgodnił z van der Heldenami, że w ich wiosce dobre Wilkołaki będą uzdrawiane (aczkolwiek ludzie nie widzą różnicy kto jest kto).
Przywódca Niebieskich hrabia Ichnatius urzęduje w wiosce Karenbaumów przy świątyni dwóch bóstw. Posyła was na mordowanie tych po drugiej stronie rzeki - wszystkich.