Komentarze APW/ Zasady tam: http://duszakrew.mojeforum.net
-
- Bosman
- Posty: 2204
- Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:11
- Numer GG: 4159090
- Lokalizacja: Las Szamanów
- Kontakt:
-
- Tawerniak
- Posty: 1271
- Rejestracja: środa, 14 lutego 2007, 21:43
- Numer GG: 10455731
- Lokalizacja: Radzymin
-
- Bosman
- Posty: 2074
- Rejestracja: wtorek, 7 grudnia 2004, 07:23
- Numer GG: 6094143
- Lokalizacja: Roanapur
- Kontakt:
A to ja też się zgłoszę. Tylko o PW ze szczegółowymi zasadami poproszę.
Spłodził największe potwory - wielkiego wilka Fenrira, węża Midgardsorma i boginię umarłych Hel.
Nordycka Zielona Lewica
Nordycka Zielona Lewica
-
- Bosman
- Posty: 2204
- Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:11
- Numer GG: 4159090
- Lokalizacja: Las Szamanów
- Kontakt:
-
- Pomywacz
- Posty: 42
- Rejestracja: poniedziałek, 22 stycznia 2007, 20:56
- Numer GG: 2527774
- Lokalizacja: Od zawsze tu byłem
-
- Bombardier
- Posty: 827
- Rejestracja: piątek, 13 kwietnia 2007, 17:04
- Numer GG: 1074973
- Lokalizacja: Sandland
-
- Bosman
- Posty: 2204
- Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:11
- Numer GG: 4159090
- Lokalizacja: Las Szamanów
- Kontakt:
-
- Bombardier
- Posty: 827
- Rejestracja: piątek, 13 kwietnia 2007, 17:04
- Numer GG: 1074973
- Lokalizacja: Sandland
Nie używam GG ani żadnego innego komunikatora
Nie można poprzez PM'y? Czytałam sesje, są dość niejasne, bo nie wiem, na czym bazują. Przyzwyczaiłam się do długich niezobowiązujących statystycznie wypowiedzi interakcyjnych.
Tu natomiast następuje zwrot o 180 stopni, stąd pytanie, gdyż pomysł wydaje się wciągający.
Nie można poprzez PM'y? Czytałam sesje, są dość niejasne, bo nie wiem, na czym bazują. Przyzwyczaiłam się do długich niezobowiązujących statystycznie wypowiedzi interakcyjnych.
Tu natomiast następuje zwrot o 180 stopni, stąd pytanie, gdyż pomysł wydaje się wciągający.
-
- Bosman
- Posty: 2204
- Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:11
- Numer GG: 4159090
- Lokalizacja: Las Szamanów
- Kontakt:
No sama gra istnieje od (około sierpień) 2005 r., sam tworzyłem zwykłe RPG wcześniej - niestety forum na którym byłem "się skasowało". Osobiście nie lubię tych frpg w których od groma się piszę i właściwie często to jest bezsensu bo i tak nie można ingerować w świat gry. Tu jest inaczej, bo gracze mogą ingerować w świat gry dowolnie (najwyżej im zaneguje jeżeli coś totalnie odrealnione od zwykłego świata i zasad gry). Dzięki statystyką każdy widzi jaki poziom reprezentuje który gracz.
No i jest też to inne, że gracze zabijają siebie nawzajem więc sesje mają limit czasowy.
Chciałbym jednak zrobić jeszcze jedną forumową sesję w której gracze by współpracowali, niestety ciężko o drużynę taką jak była 2 lata temu
No i jest też to inne, że gracze zabijają siebie nawzajem więc sesje mają limit czasowy.
Chciałbym jednak zrobić jeszcze jedną forumową sesję w której gracze by współpracowali, niestety ciężko o drużynę taką jak była 2 lata temu
-
- Bombardier
- Posty: 827
- Rejestracja: piątek, 13 kwietnia 2007, 17:04
- Numer GG: 1074973
- Lokalizacja: Sandland
-
- Bosman
- Posty: 2204
- Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:11
- Numer GG: 4159090
- Lokalizacja: Las Szamanów
- Kontakt:
To nie musi być Hack&Slash, wystarczy zmienić kilka elementów i nie będzie Liczyć w grze? Z tym co jest spotykane w każdym porządnym Multiplayerze - z przeciwnikami Punkciki nie są przeze mnie odliczane (chyba że w początkowej fazie gry, zazwyczaj przypadkowo, żeby pokazać słabość postaci niskopoziomowych), kostki czasem są używane również - gdy obaj gracze naprawdę starają się pokonać drugiego i pomysły wydają się tu i tu dobra. Wtedy decyduje los - kostka.
Dynamiczna rozgrywka - sesje trwają do ostatniego gracza, którego postać "żyje". Choć czasem takie coś może trwać stosunkowo dużo.
Każda rekrutacja jest inna >> Archiwum Rekrutacji, tam są dane dotyczące tworzenia postaci. Gra ciąglę się rozwija. Jeżeli chcesz zobaczyć najnowsze moce zapraszam na archirum z mojego podpisu.
Dynamiczna rozgrywka - sesje trwają do ostatniego gracza, którego postać "żyje". Choć czasem takie coś może trwać stosunkowo dużo.
Każda rekrutacja jest inna >> Archiwum Rekrutacji, tam są dane dotyczące tworzenia postaci. Gra ciąglę się rozwija. Jeżeli chcesz zobaczyć najnowsze moce zapraszam na archirum z mojego podpisu.
-
- Bombardier
- Posty: 827
- Rejestracja: piątek, 13 kwietnia 2007, 17:04
- Numer GG: 1074973
- Lokalizacja: Sandland
-
- Bosman
- Posty: 2204
- Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:11
- Numer GG: 4159090
- Lokalizacja: Las Szamanów
- Kontakt:
http://duszakrew.mojeforum.net/index.php?c=3
Nie, postacie są tworzone tylko do pojedyńczej gry... choć oczywiście możesz grać identyczną w następnej, jednak od początku, bez zachowania pamięci, mocy itd...
Być może kiedyś będą one się łączyć... mam projekt Przygód Żywych Trupów, ale to już nie Wojny
Nie, postacie są tworzone tylko do pojedyńczej gry... choć oczywiście możesz grać identyczną w następnej, jednak od początku, bez zachowania pamięci, mocy itd...
Być może kiedyś będą one się łączyć... mam projekt Przygód Żywych Trupów, ale to już nie Wojny
-
- Bombardier
- Posty: 827
- Rejestracja: piątek, 13 kwietnia 2007, 17:04
- Numer GG: 1074973
- Lokalizacja: Sandland
-
- Tawerniak
- Posty: 1271
- Rejestracja: środa, 14 lutego 2007, 21:43
- Numer GG: 10455731
- Lokalizacja: Radzymin
W zasadzie? Musisz wiedzieć, jakie masz moce, jak je zdobywać, i jak je wykorzystać. Tyle. No a co do masy krótkich postów - tak piszą tylko starzy, zblazowani wyjadacze, i ci, co się na nich wzorują. U mnie na sesji mogę zawsze liczyć na moich graczy, którzy wysmażą post na minimum 4 linijki. Można grać chodzącym trupem, Człowiekiem - Psycholem, brudnym wilkołakiem, metalowym cyborgiem, śmierdzącą, różową jaszczurką, niewidzialnym Upiorem... to chyba tyle? A o co ci chodzi z nieklasyfikowanymi i niesprecyzowanymi?
-
- Bosman
- Posty: 2204
- Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:11
- Numer GG: 4159090
- Lokalizacja: Las Szamanów
- Kontakt:
1. Mniej więcej kojarzyć moce które możesz brać z levelowaniem.
2. Precyzyjnie wyrażać się co do swoich poczynań w postach. Nie muszą to być krótkie posty (zobacz w niektórych grach gracze naprawdę dużo pisali), czasem dokładna taktyka potrzebuje długich opisów.
3. Mieć chęć do wygrania gry.
4. Mieć pewność, że gra jest prowadzona przeze mnie sprawiedliwie.
5. Szczęście i Pech związane są albo z rzutami kościami albo z próbą zbudowania równowagi na początku rozgrywki.
2. Precyzyjnie wyrażać się co do swoich poczynań w postach. Nie muszą to być krótkie posty (zobacz w niektórych grach gracze naprawdę dużo pisali), czasem dokładna taktyka potrzebuje długich opisów.
3. Mieć chęć do wygrania gry.
4. Mieć pewność, że gra jest prowadzona przeze mnie sprawiedliwie.
5. Szczęście i Pech związane są albo z rzutami kościami albo z próbą zbudowania równowagi na początku rozgrywki.