A więc <fanfary> oto mój pomysł: nowa grupa umiejętności dla WL:
Moce Wiedźmińskie!!
I co następuje:
Wiedźmin:
poziom 1 - umożliwia branie mocy wiedźmińskich na poziomie 1
poziom 2 - umożliwia branie mocy wiedźmińskich na poziomie 2
poziom 3 - umożliwia branie mocy wiedźmińskich na poziomie 3
poziom 4 - umożliwia branie mocy wiedźmińskich na poziomie 4
poziom 5 - umożliwia branie mocy wiedźmińskich na poziomie 5
Ruch:
poziom 1 - spadając z dowolnej wysokości nie odnosisz obrażeń
poziom 2 - utrzymujesz równowagę nawet biegnąc po niewidzialnej nitce sprintem z zawiązanymi oczami i żonglując włączynymi piłami mechanicznymi jednocześnie
poziom 3 - możesz skakać na 10 m w górę lub po skosie w przód
poziom 4 - mięśnie twoich nóg mutują, +2 szybkość
poziom 5 - Twoja prędkość podwaja się na stałe
Zmysły:
poziom 1 - smakiem rozpoznajesz trucizny, możesz je wypluć zanim zadziałają
poziom 2 - węchem rozpoznajesz trucizny gazowe, możesz wstrzymać oddech zanim zadziałają (ale nie na długo, mimo wszystko)
poziom 3 - Twój zmysł dotyku staje się tak czuły że wychwytuje nawet podmuchy wiatru powodowane przez Upiory - "widzisz" niewidzialnych
poziom 4 - wym. Łowca 4 - Twój słuch staje się tak czuły, że możesz unikać pocisków lecących ze wszystkich stron
poziom 5 - widzisz w Ciemności, Mgle etc. na dowolny dystans
Łowca:
poziom 1 - znasz słabe punkty wampirów i wilkołaków, zadajesz im więc dodatkowe obrażenia (wirtualne +2 siły)
poziom 2 - magia się Ciebie nie ima. 25% szans że czar rzucony na Ciebie nie zadziała (jeśli posiadasz moc Chaos 2, najpierw sprawdzasz czy zadziałał Chaos a potem czy zadziałał Łowca)
poziom 3 - wym. Broń Biała 3 - walcząc bronią możesz wyprowadzać dodatkowe ataki pięścią, nawet jeśli trzymasz w niej broń
poziom 4 - możesz unikać wszystkich pocisków lecących w Ciebie od przodu
poziom 5 - Twoje ciosy natychmiast dekapitują wilkołaki (ale nie Wodzów Wilkołaczych Plemion)
Broń:
poziom 1 - pojawia się dla Ciebie sztylet, doskonały do rzucania
poziom 2 - pojawiają się dla Ciebie rękawice nabijane srebrnymi ćwiekami (używasz ich przy pomocy Sztuk Walki, nie Broni Białej)
poziom 3 - dostajesz łańcuch, którym możesz oplątać przeciwnika, unieruchamiając go na chwilę
poziom 4 - dostajesz niezniszczalny miecz z gwiezdnego metalu (używając go masz wirtualne +5 do siły)
poziom 5 - dostajesz niezniszczalny miecz ze srebra
Mikstury:
poziom 1 - wym. Chemik 3 - możesz z ziół tworzyć eliksir Widzenia Niewidzialnych, który działa 2 tury (możesz produkować jeden eliksir na turę)
poziom 2 - możesz produkować z ziół Eliksir Szybkości (+3 szybkości na 1 turę) - możesz produkować 2 eliksiry na turę
poziom 3 - możesz produkować z ziół Eliksir Siły (+3 do siły na jedną turę) możesz produkować 2 eliksiry na turę
poziom 4 - możesz tworzyć z ziół Białą Mewę (dostajesz jeden poziom jednej zdolności magicznej - losowo wybranej - na jedną turę) możesz tworzyć trzy eliksiry na turę
poziom 5 - możesz tworzyć Czarną Mewę (dostajesz na stałe jeden poziom losowo wybranej umiejętności magicznej, ale tracisz na stałe 3 punkty Żyw) możesz tworzyć trzy eliksiry na turę
Znaki:
poziom 1 - Znakiem Aard możesz powalić i odepchnąć do 10 przeciwników
poziom 2 - Znakiem Igni możesz rzucać małe kule ognia
poziom 3 - Znakiem Kart możesz uspokajać przywołanych by Cię nie atakowali
poziom 4 - Znakiem Aard możesz powalić i odepchnąć do 50 przeciwników
poziom 5 - Znakiem Igni możesz rzucać duże kule ognia
Co wy na to??
Jak pomysł się przyjmie, to będzie można zrobić wiedźminów jako osobną rasę nawet, ale to będzie wymagało juz ode mnie więcej pracy
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)