Komentarze APW/ Zasady tam: http://duszakrew.mojeforum.net

Miejsce, w którym toczą się starcia na Apokaliptycznym Polu Walki.
Memo
Bombardier
Bombardier
Posty: 621
Rejestracja: poniedziałek, 26 grudnia 2005, 13:44
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: Memo »

Nie można było tego jakoś krócej nazwać? Np. "Ryk" czy "Wycie" ;p? Poza tym to osobiście nie mam zastrzeżeń, no, może lvl5 powinien mieć wymagania 35 imnsho.
Raz sierpem, raz młotem w czerwoną hołotę!
Odmiana nicka mego:
M: Memo; D: Mema; C: Memowi; B: Mema; N: Memem; Msc: Memie; W: Memo!
AC
Bosman
Bosman
Posty: 2204
Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:11
Numer GG: 4159090
Lokalizacja: Las Szamanów
Kontakt:

Post autor: AC »

nazwę zmienię jak będę update'ował ogółem moce
Obrazek
t0m3ek
Mat
Mat
Posty: 550
Rejestracja: środa, 5 lipca 2006, 08:45
Kontakt:

Post autor: t0m3ek »

Memo mam lepszy pomysł zamiast podnosić poziom można dopisać, że tej mcy nie mogą mieć słudzy.
Meniyaki tsukete shinugaii!
M_M
Kok
Kok
Posty: 951
Rejestracja: piątek, 11 listopada 2005, 10:00
Numer GG: 0
Lokalizacja: Sosaria... Kraina rozpusty :]

Post autor: M_M »

Dla WŻT:

Moc mutacyjna:

Mutant level 1 - jesteś większy o metr
Mutant level 2 - twoja siła (+2) i szybkość (+4) wzrastają
Mutant level 3 - potrafisz wywoływać wstrząsy
Mutant level 4 - wym. WŻTlvl25 - Rośniesz o kolejny metr, +4 do siły i +5 do szybkości
Mutant level 5 (nie współdziała z mocą mutagent lvl6) - masz 5 metrów wzrostu, chodząc zabijasz swoich poddanych (chyba że masz mutagent lvl5)
Mutant level 6 - wym. WŻTlvl30 - masz już 7 metrów wzrostu, dodatkowo (+4 do siły)

Dla WPW:

Zdolność plugawa:

Rytuał level 1 - wym. WPW lvl 5 - wybrany wilkołak zamienia się w słabszego demona (raz na dwie tury)
Rytuał level 2 - wym. WPW lvl 10 - dwóch wilkołaków możesz zamienić w demony (raz na dwie tury)
Rytuał level 3 - wym. WPW lvl 15 - 5 twoich wilkołaków możesz zamienić w trujące pomioty (raz na dwie tury)
Rytuał level 4 - wym. WPW lvl 25 - poświęcenie 4 wilkołaków pozwala ci otworzyć wrota piekieł
Rytuał level 5 - wym. WPW lvl 35 - wszyscy twoi wilkołacy zamieniają się w demony

I dla Upiora:

Rytuał - [cena: 200 dusz] - wym. zabicia wilkołaka ze zdolnościami plugawymi; raz na turę możesz zamienić jednego sługę WŻT w demona który będzie ci służył
Mroczny rytuał - [cena: 400 dusz] - wym. Rytuał; raz na turę możesz zamienić 4 ludzi w ogary piekieł które będą twoimi sługami
Apokaliptyczny rytuał - [cena: 600 dusz] - wym. Mroczny rytuał; wszyscy ludzie, żywe trupy oraz wilkołaki w obrębie 10m stają się posłusznymi ci demonami. Moc tą można wykorzystać raz na trzy tury.
Rowerem pod górkę nie zjedziesz...
BlindKitty
Bosman
Bosman
Posty: 2482
Rejestracja: środa, 26 lipca 2006, 22:20
Numer GG: 1223257
Lokalizacja: Free City Vratislavia/Sigil
Kontakt:

Post autor: BlindKitty »

Do zestawu Ponury Żniwiarz + Albert dorzućmy jeszcze Susan (kto wie o kogo chodzi?? :P)

poziom 1 - wym. Albert poziom 3 - Kiedy przywołujesz Ponurego Żniwiarza razem z nim przychodzi Susan. Na razie nic to nie zmienia.
poziom 2 - wym WŻT lvl 25 - możesz przywołać Susan jako pomoc. Na raz na planszy może być tylko jedna Susan. Susan ma żyw 20, sił 10, szyb 3, kosę Ponurego Żniwiarza i umie przynikać przez ściany.
poziom 3 - Susan dostaje własnego kucyka. Od teraz ma szybkość 5
poziom 4 - wym WŻT lvl 35 - Susan uczy się wychodzić ze strumienia czasu, i może zabrać cię ze sobą - raz na pięć tur dostajesz dodatkową turę w której działasz tylko ty
poziom 5 - Susan dostaje miecz Ponurego Żniwiarza. Cios tym mieczem jest traktowany jako cios w mózg i dodatkowo zadaje podowjone obrażenia, ale może być używany tylko przeciwko WŻT i Wodzom Wilkołaczych Plemion.

heh, co wy (przede wszystkim AC, w sumie :P) na to??
What doesn't kill you, just makes you... Stranger.

But above all - I feel I'm still on my long trip to nothingness.
Arxel
Kok
Kok
Posty: 1007
Rejestracja: wtorek, 3 stycznia 2006, 17:37
Numer GG: 8564458
Lokalizacja: Z TBM

Post autor: Arxel »

Moce wzorowane na książkach Terrego RLZ! Btw. Może dla każdej rasy zrobimy coś związanego z ŚD? Np. Marchewę dla ludzi z dużą charyzmą i perswazją.
BlindKitty
Bosman
Bosman
Posty: 2482
Rejestracja: środa, 26 lipca 2006, 22:20
Numer GG: 1223257
Lokalizacja: Free City Vratislavia/Sigil
Kontakt:

Post autor: BlindKitty »

A więc:

Kapitan Marchewa: (moc przywódcy dla WL)
poziom 1 - wym. Fanatyzm 5, Pedagogika 1 - przypominasz sobie zaginione krasnoludzkie dziedzictwo. +10 Żyw, +5 s, -2 szyb (ale nie mniej niż 1)
poziom 2 - możesz przekonać do 20 istot (poza graczami, ale może to być nawet Ponury Żniwiarz z Pimpusiem, Susan i Infernalni Lordowie) do rozegrania towarzyskiego mecz piłki nożnej - przez dwie tury nie mogą nic robić
poziom 3 - jesteś w stanie przekonać każdego, nawet sługi/podwładnych innych graczy, żeby oddali ci całą broń jaką posiadają
poziom 4 - możesz przekonać jednego człowieka raz na turę żeby się do ciebie przyłączył, nawet jeśli dotąd był podwładnym innego gracza. Sądowy i Ponury Żniwiarz nie mają do ciebie przystępu.
poziom 5 - Przybywa ci na pomoc funkcjonariusz Angua (wilkołak: 25 żyw, 10 s, 10 szyb, twardość skóry 3, stalowe pazury 5, wilcze struny głosowe 1 - pozwala komunikować się z tobą)

trzeba chyba dodać jakieś ograniczenia co do lvl, nie sądzicie? ale nie wiem jakie, niech ktoś coś wymyśli :P
What doesn't kill you, just makes you... Stranger.

But above all - I feel I'm still on my long trip to nothingness.
Arxel
Kok
Kok
Posty: 1007
Rejestracja: wtorek, 3 stycznia 2006, 17:37
Numer GG: 8564458
Lokalizacja: Z TBM

Post autor: Arxel »

Wspaniale przygotowane... A ja zrobie moc z udziałem... Kwestora lub Rektora.
AC
Bosman
Bosman
Posty: 2204
Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:11
Numer GG: 4159090
Lokalizacja: Las Szamanów
Kontakt:

Post autor: AC »

MM - całkiem spoko, ale mutant to raczej nie przejdzie (ogólnie nie twórzcie nowych mocy mutacyjnych bo już chyba zrobiłem że wszystko można przemienić [narazie u mnie na komp]), reszta naprawdę dobra, te Upiora wkleję do jego mocy zapewne, a te wilkołaka to oprócz ostatniego to spoko


Blindkitty, Arxel - robi się dziwnie :shock: ale nic, twórzcie, po drobnych zmianach ("drobnych" :shock: ) to może wejdzie
Obrazek
BlindKitty
Bosman
Bosman
Posty: 2482
Rejestracja: środa, 26 lipca 2006, 22:20
Numer GG: 1223257
Lokalizacja: Free City Vratislavia/Sigil
Kontakt:

Post autor: BlindKitty »

Heh :P nie no, stwierdziłem że będzie śmiesznie to poczytać, odkładając na bok sensowność i użyteczność :P a jutro dam coś sensownego, ale za to niekoniecznie śmiesznego (no dobra, przyznam się, śmieszne też będzie ^^) jak w szkole opracuję to w miarę dokładnie...

Zrób Bibliotekarza jako moc mutacyjną, Arxel :D
What doesn't kill you, just makes you... Stranger.

But above all - I feel I'm still on my long trip to nothingness.
M_M
Kok
Kok
Posty: 951
Rejestracja: piątek, 11 listopada 2005, 10:00
Numer GG: 0
Lokalizacja: Sosaria... Kraina rozpusty :]

Post autor: M_M »

No to może:

Rytuał level 5 - wym. WPW lvl 30 - wybrany wilkołak zamienia sie w smoka (raz na turę)

I coś dla ludzi:

Moc wiary:

Paladyn level 1 - wym.Fanatyzm1; masz bonus (+3 do siły) do zabijania żywych trupów
Paladyn level 2 - wym.Egzorcysta2; potrafisz sprawić że 5 żywych trupów stanie się znów ludźmi (raz na turę)
Paladyn level 3 - pojawia się dla ciebie swięty rumak (sz7, żw20), gdy go dosiadasz trudniej cię zranić wręcz za to ty masz bonus (+4 do siły)
Paladyn level 4 - wym. WL lvl 15; potrafisz wypędzić z planszy żniwiarza (jednego na turę)
Paladyn level 5 - wym.Sąd Boży3; pojawia się dla ciebie miecz sądowego żniwiarza, ten artefakt jednym uderzeniem zabija władców żywych trupów oraz wodzów plemion wilkołaczych

Sobie wpadłem na taki pomysł żeby sądowy żniwiarz miał miecz, a jeśli tak nie jest to za paladyn5 dostaje się święty miecz
Rowerem pod górkę nie zjedziesz...
t0m3ek
Mat
Mat
Posty: 550
Rejestracja: środa, 5 lipca 2006, 08:45
Kontakt:

Post autor: t0m3ek »

Jednym ciosem WŻT i WPW :O to limit na level chyba by musiał być 50 i do tego 45% szans na trafienie.
Meniyaki tsukete shinugaii!
M_M
Kok
Kok
Posty: 951
Rejestracja: piątek, 11 listopada 2005, 10:00
Numer GG: 0
Lokalizacja: Sosaria... Kraina rozpusty :]

Post autor: M_M »

kosa ponurego też zabija za jednym pociągnięciem (cios w mózg) i jakoś nie ma takich ograniczeń

a taki przykład: Pavciooo podczas WŻT XI zasłonił się od ataku ponurego swoimi sługami

Chodzi mi o to że najpierw trzeba podejść do kogoś i zadać temu komuś cios żeby go zabić
Rowerem pod górkę nie zjedziesz...
BlindKitty
Bosman
Bosman
Posty: 2482
Rejestracja: środa, 26 lipca 2006, 22:20
Numer GG: 1223257
Lokalizacja: Free City Vratislavia/Sigil
Kontakt:

Post autor: BlindKitty »

A więc <fanfary> oto mój pomysł: nowa grupa umiejętności dla WL:

Moce Wiedźmińskie!!

I co następuje:

Wiedźmin:
poziom 1 - umożliwia branie mocy wiedźmińskich na poziomie 1
poziom 2 - umożliwia branie mocy wiedźmińskich na poziomie 2
poziom 3 - umożliwia branie mocy wiedźmińskich na poziomie 3
poziom 4 - umożliwia branie mocy wiedźmińskich na poziomie 4
poziom 5 - umożliwia branie mocy wiedźmińskich na poziomie 5

Ruch:
poziom 1 - spadając z dowolnej wysokości nie odnosisz obrażeń
poziom 2 - utrzymujesz równowagę nawet biegnąc po niewidzialnej nitce sprintem z zawiązanymi oczami i żonglując włączynymi piłami mechanicznymi jednocześnie
poziom 3 - możesz skakać na 10 m w górę lub po skosie w przód
poziom 4 - mięśnie twoich nóg mutują, +2 szybkość
poziom 5 - Twoja prędkość podwaja się na stałe

Zmysły:
poziom 1 - smakiem rozpoznajesz trucizny, możesz je wypluć zanim zadziałają
poziom 2 - węchem rozpoznajesz trucizny gazowe, możesz wstrzymać oddech zanim zadziałają (ale nie na długo, mimo wszystko)
poziom 3 - Twój zmysł dotyku staje się tak czuły że wychwytuje nawet podmuchy wiatru powodowane przez Upiory - "widzisz" niewidzialnych
poziom 4 - wym. Łowca 4 - Twój słuch staje się tak czuły, że możesz unikać pocisków lecących ze wszystkich stron
poziom 5 - widzisz w Ciemności, Mgle etc. na dowolny dystans

Łowca:
poziom 1 - znasz słabe punkty wampirów i wilkołaków, zadajesz im więc dodatkowe obrażenia (wirtualne +2 siły)
poziom 2 - magia się Ciebie nie ima. 25% szans że czar rzucony na Ciebie nie zadziała (jeśli posiadasz moc Chaos 2, najpierw sprawdzasz czy zadziałał Chaos a potem czy zadziałał Łowca)
poziom 3 - wym. Broń Biała 3 - walcząc bronią możesz wyprowadzać dodatkowe ataki pięścią, nawet jeśli trzymasz w niej broń
poziom 4 - możesz unikać wszystkich pocisków lecących w Ciebie od przodu
poziom 5 - Twoje ciosy natychmiast dekapitują wilkołaki (ale nie Wodzów Wilkołaczych Plemion)

Broń:
poziom 1 - pojawia się dla Ciebie sztylet, doskonały do rzucania
poziom 2 - pojawiają się dla Ciebie rękawice nabijane srebrnymi ćwiekami (używasz ich przy pomocy Sztuk Walki, nie Broni Białej)
poziom 3 - dostajesz łańcuch, którym możesz oplątać przeciwnika, unieruchamiając go na chwilę
poziom 4 - dostajesz niezniszczalny miecz z gwiezdnego metalu (używając go masz wirtualne +5 do siły)
poziom 5 - dostajesz niezniszczalny miecz ze srebra

Mikstury:
poziom 1 - wym. Chemik 3 - możesz z ziół tworzyć eliksir Widzenia Niewidzialnych, który działa 2 tury (możesz produkować jeden eliksir na turę)
poziom 2 - możesz produkować z ziół Eliksir Szybkości (+3 szybkości na 1 turę) - możesz produkować 2 eliksiry na turę
poziom 3 - możesz produkować z ziół Eliksir Siły (+3 do siły na jedną turę) możesz produkować 2 eliksiry na turę
poziom 4 - możesz tworzyć z ziół Białą Mewę (dostajesz jeden poziom jednej zdolności magicznej - losowo wybranej - na jedną turę) możesz tworzyć trzy eliksiry na turę
poziom 5 - możesz tworzyć Czarną Mewę (dostajesz na stałe jeden poziom losowo wybranej umiejętności magicznej, ale tracisz na stałe 3 punkty Żyw) możesz tworzyć trzy eliksiry na turę

Znaki:
poziom 1 - Znakiem Aard możesz powalić i odepchnąć do 10 przeciwników
poziom 2 - Znakiem Igni możesz rzucać małe kule ognia
poziom 3 - Znakiem Kart możesz uspokajać przywołanych by Cię nie atakowali
poziom 4 - Znakiem Aard możesz powalić i odepchnąć do 50 przeciwników
poziom 5 - Znakiem Igni możesz rzucać duże kule ognia

Co wy na to??
Jak pomysł się przyjmie, to będzie można zrobić wiedźminów jako osobną rasę nawet, ale to będzie wymagało juz ode mnie więcej pracy :P
What doesn't kill you, just makes you... Stranger.

But above all - I feel I'm still on my long trip to nothingness.
AC
Bosman
Bosman
Posty: 2204
Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:11
Numer GG: 4159090
Lokalizacja: Las Szamanów
Kontakt:

Post autor: AC »

MISTRZ_MIECZA pisze:kosa ponurego też zabija za jednym pociągnięciem (cios w mózg) i jakoś nie ma takich ograniczeń

a taki przykład: Pavciooo podczas WŻT XI zasłonił się od ataku ponurego swoimi sługami

Chodzi mi o to że najpierw trzeba podejść do kogoś i zadać temu komuś cios żeby go zabić
1. Nie miało, zresztą w moich grach kosa zabierała około 10-30 żw jednym uderzeniem, bo tak została skonstruowana na początku. Poprostu zmieniono zasady co do zombie w między czasie (od WŻT1) tam tylko ciosy w mózg zabijały, potem wystarczyło oddać trochę pocisków również w inne części ciała.

2. Twój przykład nie powinien mieć miejsca - Ponury Żniwiarz może być pokonany przez sługi, ale z pewnością dotrze do celu (chyba żeby cel był zamknięty w bunkrze czy coś takiego, ale raczej tam też doleci jakimś cudem).

3. Za mocna moc, podobnie jak "A zasadził ci kto kiedy kopa?" który zlikwidowałem po drodze.








Blindkitty, nieźle, narazie zajmuje się tylko WŻT, ale napewno wrócę do twoich pomysłów. Wiedźmin jest naprawdę spoko (choć niektóre za mocne). I na litość boską nie pisz "etc" :wink:
Obrazek
BlindKitty
Bosman
Bosman
Posty: 2482
Rejestracja: środa, 26 lipca 2006, 22:20
Numer GG: 1223257
Lokalizacja: Free City Vratislavia/Sigil
Kontakt:

Post autor: BlindKitty »

Oki :) Do WŻT może coś jeszcze dorobię (jutro mam mnóstwo nudnych lekcji :P) a nawet jeśli nie, to dalej będę pracował nad wiedźminem, zobaczymy co mi z tego wyjdzie :P
What doesn't kill you, just makes you... Stranger.

But above all - I feel I'm still on my long trip to nothingness.
M_M
Kok
Kok
Posty: 951
Rejestracja: piątek, 11 listopada 2005, 10:00
Numer GG: 0
Lokalizacja: Sosaria... Kraina rozpusty :]

Post autor: M_M »

BlindKitty pisze:jutro mam mnóstwo nudnych lekcji
No tak!!! Ty Blind to masz łeb! Teraz wiem co będę robił na nudnych lekcjach! Do tej pory tylko wymyślałem czary dla mojego licza ale szybko mi się skończyły pomysły.
Rowerem pod górkę nie zjedziesz...
ODPOWIEDZ