[Wojny Plemienne Wilkołaków] I: Apokanos
-
- Kok
- Posty: 1245
- Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:22
- Lokalizacja: Legionowo
- Kontakt:
(Będąc nadal w świątyni:)
Z całym szacunkiem moi wielcy patroni, ale te moc mogą nie wystarczyć. Kilka świątyń juz padło pod naporem ataków, nie chciałbym, aby taki los spotkał waszą świątynię, przydałoby sie coś jeszcze, ale i tak będę bronił waszej kaplicy aż do śmierci.
Nic więcej nie robię, czekam na koniec przemiany moich.
Z całym szacunkiem moi wielcy patroni, ale te moc mogą nie wystarczyć. Kilka świątyń juz padło pod naporem ataków, nie chciałbym, aby taki los spotkał waszą świątynię, przydałoby sie coś jeszcze, ale i tak będę bronił waszej kaplicy aż do śmierci.
Nic więcej nie robię, czekam na koniec przemiany moich.
I tak nikt tego nie czyta...
-
- Bombardier
- Posty: 621
- Rejestracja: poniedziałek, 26 grudnia 2005, 13:44
- Lokalizacja: Gdynia
- Kontakt:
-
- Mat
- Posty: 550
- Rejestracja: środa, 5 lipca 2006, 08:45
- Kontakt:
-
- Marynarz
- Posty: 332
- Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:33
- Numer GG: 0
- Kontakt:
-
- Bosman
- Posty: 2204
- Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:11
- Numer GG: 4159090
- Lokalizacja: Las Szamanów
- Kontakt:
MM:
Nad twoimi zwłokami zebrało się stado much, gdy wreszcie twoja dusza zareagowała już od dawna była w Umbrze. Miłej wieczności.
Zwłoki MM obsiadły muchy!
[zapraszam do następnych gier]
Goras:
Właśnie olbrzymi Czarny Smok "zrobił" dziurę w murze miasta. Chyba wszyscy macie problem. Nagle za nim otworzyły się Infernalne Wrota i wyszły z nich jakieś mechaniczne istoty. Dostajesz 4 poziomy.
Smoku:
Nie, obu zamieniłeś na Satereia, modlitwa dała ci jeden dodatkowy punkt w statystykach (niedługo ich update) od Satereia. Do miasta droga jest zamknięta - mury zostały magicznie wzmocnione, brama zamknięta. Paladyni ruszyli na północny most. Stoisz pod bramą zachodniego miasta, nagle otworzyły się Infernalne Wrota i pojawiło się Coś. Cokolwiek to jest to żyje. W tym momencie od Entiora i Karneroia dostałeś 6 poziomów. I ze sług otrzymujesz 7 poziomów.
Pavciooo:
Odpowiedziano ci: Masz rację. Dlatego ten, który znajduje się poza murami zostanie wzmocniony. A ty dostajesz 8 poziomów ze swoich współplemieńców. Widząc że masz pewien problem kilku ludzi postanowiło się do ciebie przyłączyć.
Memo, Tomek:
Przed wami stoi tyłem olbrzymi Czarny Smok i choć nie jesteście sojusznikami to tutaj powinniście działać razem (choć zabawniej by było jakbyście obaj mieli walczyć a jeden z was ucieknie w ostatnim momencie ). Jesteście Cyborgami, wybierzcie po 3 udoskonalenia, z tych które pojawią się w temacie rekrutacji za kilka minut.
Asd7:
Gdy już myślano że zostałeś unicestwiony pojawiłeś się znów. Saterei jako jedyny jest wciąż dla ciebie przychylny, bo pamięta... Przed tobą jest Smoku, jego armia a za nim Fortyfikacje zachodniego miasteczka. Powinieneś go chyba zniszczyć, ale najpierw wybierz swoją drogę życiową (swój rój, jeden z następujących):
Potężna Horda - siła fizyczna
Tkacze Tajemnic - siła duchowa
Kształtownicy - biotechnika
Tancerze Upływu - autoewolucja
Smoku, Wódz Plemienia Wilkołaków poziom 21:
Żywotność: 61
Ekwipunek:
Ilość Współplemieńców: 0
- 5*Sylwerado - żw11, s6, sz6, Srebrzystość3, TwardośćSkóry1
- 2*Sylwerstyl - żw6, s12, sz6, Srebrzystość3, StalowePazury4
- 3*Normalny - żw5, s5, sz5
Ilość magicznych istot: 5
- 5*Ent - żw5, s8, sz2, Podatność: Ogień
Ilość zabitych: 56
Pavciooo, Wódz Plemienia Wilkołaków poziom 11:
Żywotność: 42
Ekwipunek:
Ilość Współplemieńców: 10
- 10*Normalny - żw5, s5, sz5
Ilość najemników: 40
- Hamil - Fanatyzm5, Ogień5, żw5
- 20*Maczugowiec - BrońBiała5, SztukiWalki5, S3 - Maczugi
- 19*Miecznik - BrońBiała5, SztukiWalki5, S3 - Krótkie Miecze
Ilość zabitych: 10
Goras, Wódz Plemienia Wilkołaków poziom 8:
Żywotność: 37
Ekwipunek:
Ilość Współplemieńców: 7
- 3*Daikon - 4 tur
- 4*Plusus - żw6, s6, sz6, Srebrzystość2
- 3*Normalny - żw5, s5, sz5
- Sylwer - 2 tury
- Sylwerado - 2 tury
- Sylwer (za 3 tury)
Ilość najemników: 150
- 45*Zombie - żw1
- 25*Maczeciarz (zombie)- BrońBiała3 - Maczety
- 25*Srebrni Wojownicy (zombie)- BrońBiała3, żw3 - Srebrne Sztylety
- 55*Miecznik (człowiek)- BrońBiała5, SztukiWalki5, S3 - Krótkie Miecze
Ilość zabitych: 10
Nad twoimi zwłokami zebrało się stado much, gdy wreszcie twoja dusza zareagowała już od dawna była w Umbrze. Miłej wieczności.
Zwłoki MM obsiadły muchy!
[zapraszam do następnych gier]
Goras:
Właśnie olbrzymi Czarny Smok "zrobił" dziurę w murze miasta. Chyba wszyscy macie problem. Nagle za nim otworzyły się Infernalne Wrota i wyszły z nich jakieś mechaniczne istoty. Dostajesz 4 poziomy.
Smoku:
Nie, obu zamieniłeś na Satereia, modlitwa dała ci jeden dodatkowy punkt w statystykach (niedługo ich update) od Satereia. Do miasta droga jest zamknięta - mury zostały magicznie wzmocnione, brama zamknięta. Paladyni ruszyli na północny most. Stoisz pod bramą zachodniego miasta, nagle otworzyły się Infernalne Wrota i pojawiło się Coś. Cokolwiek to jest to żyje. W tym momencie od Entiora i Karneroia dostałeś 6 poziomów. I ze sług otrzymujesz 7 poziomów.
Pavciooo:
Odpowiedziano ci: Masz rację. Dlatego ten, który znajduje się poza murami zostanie wzmocniony. A ty dostajesz 8 poziomów ze swoich współplemieńców. Widząc że masz pewien problem kilku ludzi postanowiło się do ciebie przyłączyć.
Memo, Tomek:
Przed wami stoi tyłem olbrzymi Czarny Smok i choć nie jesteście sojusznikami to tutaj powinniście działać razem (choć zabawniej by było jakbyście obaj mieli walczyć a jeden z was ucieknie w ostatnim momencie ). Jesteście Cyborgami, wybierzcie po 3 udoskonalenia, z tych które pojawią się w temacie rekrutacji za kilka minut.
Asd7:
Gdy już myślano że zostałeś unicestwiony pojawiłeś się znów. Saterei jako jedyny jest wciąż dla ciebie przychylny, bo pamięta... Przed tobą jest Smoku, jego armia a za nim Fortyfikacje zachodniego miasteczka. Powinieneś go chyba zniszczyć, ale najpierw wybierz swoją drogę życiową (swój rój, jeden z następujących):
Potężna Horda - siła fizyczna
Tkacze Tajemnic - siła duchowa
Kształtownicy - biotechnika
Tancerze Upływu - autoewolucja
Smoku, Wódz Plemienia Wilkołaków poziom 21:
Żywotność: 61
Ekwipunek:
Ilość Współplemieńców: 0
- 5*Sylwerado - żw11, s6, sz6, Srebrzystość3, TwardośćSkóry1
- 2*Sylwerstyl - żw6, s12, sz6, Srebrzystość3, StalowePazury4
- 3*Normalny - żw5, s5, sz5
Ilość magicznych istot: 5
- 5*Ent - żw5, s8, sz2, Podatność: Ogień
Ilość zabitych: 56
Pavciooo, Wódz Plemienia Wilkołaków poziom 11:
Żywotność: 42
Ekwipunek:
Ilość Współplemieńców: 10
- 10*Normalny - żw5, s5, sz5
Ilość najemników: 40
- Hamil - Fanatyzm5, Ogień5, żw5
- 20*Maczugowiec - BrońBiała5, SztukiWalki5, S3 - Maczugi
- 19*Miecznik - BrońBiała5, SztukiWalki5, S3 - Krótkie Miecze
Ilość zabitych: 10
Goras, Wódz Plemienia Wilkołaków poziom 8:
Żywotność: 37
Ekwipunek:
Ilość Współplemieńców: 7
- 3*Daikon - 4 tur
- 4*Plusus - żw6, s6, sz6, Srebrzystość2
- 3*Normalny - żw5, s5, sz5
- Sylwer - 2 tury
- Sylwerado - 2 tury
- Sylwer (za 3 tury)
Ilość najemników: 150
- 45*Zombie - żw1
- 25*Maczeciarz (zombie)- BrońBiała3 - Maczety
- 25*Srebrni Wojownicy (zombie)- BrońBiała3, żw3 - Srebrne Sztylety
- 55*Miecznik (człowiek)- BrońBiała5, SztukiWalki5, S3 - Krótkie Miecze
Ilość zabitych: 10
Ostatnio zmieniony środa, 30 sierpnia 2006, 11:09 przez AC, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Bombardier
- Posty: 621
- Rejestracja: poniedziałek, 26 grudnia 2005, 13:44
- Lokalizacja: Gdynia
- Kontakt:
Skrzydła rakietowe
Wzmocniony pancerz
Sieć
Spoglądam na Tomka, potem na smoka, potem jeszcze raz na Tomka. Wystrzeliwuję w Tomka sieć i odlatuję do wioski Karenbaumów. Szukam tam cyborgów, które chciałyby się dołączyć do mnie.
Wzmocniony pancerz
Sieć
Spoglądam na Tomka, potem na smoka, potem jeszcze raz na Tomka. Wystrzeliwuję w Tomka sieć i odlatuję do wioski Karenbaumów. Szukam tam cyborgów, które chciałyby się dołączyć do mnie.
Raz sierpem, raz młotem w czerwoną hołotę!
Odmiana nicka mego:
M: Memo; D: Mema; C: Memowi; B: Mema; N: Memem; Msc: Memie; W: Memo!
Odmiana nicka mego:
M: Memo; D: Mema; C: Memowi; B: Mema; N: Memem; Msc: Memie; W: Memo!
-
- Mat
- Posty: 550
- Rejestracja: środa, 5 lipca 2006, 08:45
- Kontakt:
-
- Marynarz
- Posty: 332
- Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:33
- Numer GG: 0
- Kontakt:
daję 1 pkt statystyk do plugawych, a pkt do umięjetnosci rodzielam na vonader na 5, jeden pkt do oligana, żuki na 5, stalowe pazury na 3, twardośc skory na 3
stojąc na stosunkowo bezpiecznej odległości, przyglądam się tajemniczej istocie która wylazła z portalu, czekam na jej reakcję, ale przygotowany jestem na jej atak
stojąc na stosunkowo bezpiecznej odległości, przyglądam się tajemniczej istocie która wylazła z portalu, czekam na jej reakcję, ale przygotowany jestem na jej atak
-
- Kok
- Posty: 1245
- Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:22
- Lokalizacja: Legionowo
- Kontakt:
Czas wspomóc sojusznika...
Masowa Ewolucja lvl 1-5
Twardość skóry lvl 1-5
Srebrzystość lvl 1
Najpierw za pomocą zdolności plemiennych dajemy sobie:
Entior level 1 - 2 wilkołaków może sobie nawzajem dać moc szybkich ciosów
Entior level 2 - 4 wilkołaków może sobie nawzajem dać moc ciosów zadających obrażenia od ognia
Entior level 3 - 6 wilkołaków może siebie nawzajem uodpornić na ogień
Kandor level 1 - 4 wilkołaków może sprawić że ich szybkość uników wzrasta dwukrotnie
Kandor level 2 - 6 wilkołaków może użyć jednej ze zdolności użytych w danej turze przez wrogów (jakby ktoś nas atakował jakąś zdolnością to ją kopiujemy i oddajemy tym samym)
Kandor level 3 - 8 wilkołaków może unikać pocisków z broni palnej (10 na turę na jednego)
Po czym ruszamy za miasto w kierunku Smoka. Jeśli Smoku zaatakuje Asd to przyłączamy się do ataku (ale wilkołaki mają na siebie uważać)
Jeśli Asd zaatakuje Smoka to pomagamy mu się obronić. Jeśli Smoku stwierdzi, że idzie gdzieś indziej to idziemy za nim (chyba, że chce przejść na stronę Apokanosa to wtedy nie)
Masowa Ewolucja lvl 1-5
Twardość skóry lvl 1-5
Srebrzystość lvl 1
Najpierw za pomocą zdolności plemiennych dajemy sobie:
Entior level 1 - 2 wilkołaków może sobie nawzajem dać moc szybkich ciosów
Entior level 2 - 4 wilkołaków może sobie nawzajem dać moc ciosów zadających obrażenia od ognia
Entior level 3 - 6 wilkołaków może siebie nawzajem uodpornić na ogień
Kandor level 1 - 4 wilkołaków może sprawić że ich szybkość uników wzrasta dwukrotnie
Kandor level 2 - 6 wilkołaków może użyć jednej ze zdolności użytych w danej turze przez wrogów (jakby ktoś nas atakował jakąś zdolnością to ją kopiujemy i oddajemy tym samym)
Kandor level 3 - 8 wilkołaków może unikać pocisków z broni palnej (10 na turę na jednego)
Po czym ruszamy za miasto w kierunku Smoka. Jeśli Smoku zaatakuje Asd to przyłączamy się do ataku (ale wilkołaki mają na siebie uważać)
Jeśli Asd zaatakuje Smoka to pomagamy mu się obronić. Jeśli Smoku stwierdzi, że idzie gdzieś indziej to idziemy za nim (chyba, że chce przejść na stronę Apokanosa to wtedy nie)
I tak nikt tego nie czyta...
-
- Pomywacz
- Posty: 65
- Rejestracja: czwartek, 3 sierpnia 2006, 13:54
- Numer GG: 8970290
- Kontakt:
Erlanekai level 3
Twardość skóry level 1-4
Masowa ewolucja level 2i3
-Nadszedł dzień chwały.
1)Tworze Robaczanego golema, aby zaatakował Głownego wilkołaka.
2)Wywołuje eksplozje(Erlanekai level 2) skierowana Głownego wilkołaka. <<ten punkt nie jak Goras chciał>>
3)Kolejny atak kieruje w Głownego wilkołaka jezeli ten poległ już, atakuje smoka.(Erlanekai level 3)
4)Tworze żuka i wyslylam go na smoka.
5)jeżeli główny wilkołak dalej żyje atakuje go wraz z cała armią.
6)Po zabiciu Wilkołaka, jeżeli jest bezpiecznie odżywiam sie. Jeżeli chce mnie ktoś jeszcze zaatakować atakuje go używając pełnej mocy.
Twardość skóry level 1-4
Masowa ewolucja level 2i3
-Nadszedł dzień chwały.
1)Tworze Robaczanego golema, aby zaatakował Głownego wilkołaka.
2)Wywołuje eksplozje(Erlanekai level 2) skierowana Głownego wilkołaka. <<ten punkt nie jak Goras chciał>>
3)Kolejny atak kieruje w Głownego wilkołaka jezeli ten poległ już, atakuje smoka.(Erlanekai level 3)
4)Tworze żuka i wyslylam go na smoka.
5)jeżeli główny wilkołak dalej żyje atakuje go wraz z cała armią.
6)Po zabiciu Wilkołaka, jeżeli jest bezpiecznie odżywiam sie. Jeżeli chce mnie ktoś jeszcze zaatakować atakuje go używając pełnej mocy.
-
- Bosman
- Posty: 2204
- Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:11
- Numer GG: 4159090
- Lokalizacja: Las Szamanów
- Kontakt:
Ogłoszenie specjalne: Apokanos będzie masakrował każdego z was po kolei za turę, można go pokonać na dwa sposoby - jeden zwykły, jego statsy będą dostępne w przyszłym update i jest jeszcze jeden sposób (ale tylko Goras wie jaki i chyba nie chciał nikomu mówić). Cóż można rzec? Koleszka dysponuje całą Ewolucją i mocami magicznymi tych których kaplice zniszczył. Pierwszy cel będzie miał fory jednej tury:
1 - Pavciooo
2 - Asd7
3 - Smoku
4 - Tomek
5 - Memo
6 - Goras
i zwycięzcą jest.... Pavciooo. Szczęściarz siedzi w silnie strzeżonej fortecy w której nie można nikogo krzywdzić... Strzeż się Pavciooo.
Dodatkowo od tej tury pozostałe Wilkołaki są uwolnione od świątyń - czyli ich zniszczenie was nie zniszczy. Coś jeszcze? Więcej krwi!!
Goras:
Wszystko OK >> Alenajus padł przy okazji mordując ci większość jednostek. Świetnie prawda? Jesteś całkowicie zdrowy. Cyborgi zabawiają smoka. Fioletowa krew obgryzgała ci całą sierść. Jesteś brudny i śmierdzisz, a w ogóle to masz dużego farta że to nie na ciebie poluje Apokanos teraz. Z naciskiem na "teraz".
Pavciooo (i Smoku w tle, który nic nie zrobił):
Pozwolono ci otworzyć wrota i razem ze Smokiem stoisz przy murze, to nie był chyba genialny pomysł zważywszy na nowe okoliczności. Jeden z twoich mieczników, dziwne ale jako jedyny jest czarnoskóry: U'll die nigga, come to the fortess u stupid jackass.
Asd7:
Masz te o to moce: Supremacja Botaniczna (kontrola nad każdymi roślinami, oprócz magicznych z ramienia Satereia np Enty Smoka nie), Atak Energetyczny (ograniczone strzelanie wyładowaniami elektrycznymi) i Cofanie Czasu (o ile będziesz żyć możesz cofnąć czas o jeden update, ale tylko raz w czasie gry).
Tomek i Memo:
[sorry, trochę nie mam czasu, więc naciskam przycisk Forward i trochę przewinę akcję do punktu jaki was spotkał na końcu tego update] Tomek wciąż między zębami (w sensie w jamie ustnej) martwego już smoka wyczuł że jego wróg Memo po plazmowym ataku jest prawie pokonany. Ale chyba nie Tomek ma w tym momencie przewagę. A może się mylę?
[teraz brak statsów oprócz punktów żw nowych postaci, Goras stracił 50% swojej armii]
Asd7: 40żw
Tomek: 53/70żw
Memo: 25/70żw
1 - Pavciooo
2 - Asd7
3 - Smoku
4 - Tomek
5 - Memo
6 - Goras
i zwycięzcą jest.... Pavciooo. Szczęściarz siedzi w silnie strzeżonej fortecy w której nie można nikogo krzywdzić... Strzeż się Pavciooo.
Dodatkowo od tej tury pozostałe Wilkołaki są uwolnione od świątyń - czyli ich zniszczenie was nie zniszczy. Coś jeszcze? Więcej krwi!!
Goras:
Wszystko OK >> Alenajus padł przy okazji mordując ci większość jednostek. Świetnie prawda? Jesteś całkowicie zdrowy. Cyborgi zabawiają smoka. Fioletowa krew obgryzgała ci całą sierść. Jesteś brudny i śmierdzisz, a w ogóle to masz dużego farta że to nie na ciebie poluje Apokanos teraz. Z naciskiem na "teraz".
Pavciooo (i Smoku w tle, który nic nie zrobił):
Pozwolono ci otworzyć wrota i razem ze Smokiem stoisz przy murze, to nie był chyba genialny pomysł zważywszy na nowe okoliczności. Jeden z twoich mieczników, dziwne ale jako jedyny jest czarnoskóry: U'll die nigga, come to the fortess u stupid jackass.
Asd7:
Masz te o to moce: Supremacja Botaniczna (kontrola nad każdymi roślinami, oprócz magicznych z ramienia Satereia np Enty Smoka nie), Atak Energetyczny (ograniczone strzelanie wyładowaniami elektrycznymi) i Cofanie Czasu (o ile będziesz żyć możesz cofnąć czas o jeden update, ale tylko raz w czasie gry).
Tomek i Memo:
[sorry, trochę nie mam czasu, więc naciskam przycisk Forward i trochę przewinę akcję do punktu jaki was spotkał na końcu tego update] Tomek wciąż między zębami (w sensie w jamie ustnej) martwego już smoka wyczuł że jego wróg Memo po plazmowym ataku jest prawie pokonany. Ale chyba nie Tomek ma w tym momencie przewagę. A może się mylę?
[teraz brak statsów oprócz punktów żw nowych postaci, Goras stracił 50% swojej armii]
Asd7: 40żw
Tomek: 53/70żw
Memo: 25/70żw
-
- Kok
- Posty: 1245
- Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:22
- Lokalizacja: Legionowo
- Kontakt:
Ups nie dobrze.
Wracamy się czym prędzej do miasta. Następnie idę złożyć "wizytę" panu założycielowi miasta czy kim on tam był (hrabia Alenajus). Na miejscu gdy będzie do tego dobra okazja to zabijam go czym prędzej warcząc: To przez ciebie powstał Apokanos, musisz zdechnąć tak jak twój odpowiednik z drugiego miasta z którym przemieniliście kiedyś Apokanosa. Twoja śmierć uratuje wielu ludzi i nie-ludzi, więc żegnaj! po czym wbijam mu pazury w tchawicę, ewentualnie odrąbuję głowę. Jakby jakaś straż czy nasi najemnicy chcieli się na nas rzucić, to zabijamy ich, pamiętaj że ja i moi współplemieńcy mamy twardość skóry 5.
Wracamy się czym prędzej do miasta. Następnie idę złożyć "wizytę" panu założycielowi miasta czy kim on tam był (hrabia Alenajus). Na miejscu gdy będzie do tego dobra okazja to zabijam go czym prędzej warcząc: To przez ciebie powstał Apokanos, musisz zdechnąć tak jak twój odpowiednik z drugiego miasta z którym przemieniliście kiedyś Apokanosa. Twoja śmierć uratuje wielu ludzi i nie-ludzi, więc żegnaj! po czym wbijam mu pazury w tchawicę, ewentualnie odrąbuję głowę. Jakby jakaś straż czy nasi najemnicy chcieli się na nas rzucić, to zabijamy ich, pamiętaj że ja i moi współplemieńcy mamy twardość skóry 5.
I tak nikt tego nie czyta...
-
- Bombardier
- Posty: 621
- Rejestracja: poniedziałek, 26 grudnia 2005, 13:44
- Lokalizacja: Gdynia
- Kontakt:
-
- Mat
- Posty: 550
- Rejestracja: środa, 5 lipca 2006, 08:45
- Kontakt: