[Wojny Żywych Trupów] IX: Plemiona Ziemskie
-
- Bosman
- Posty: 2312
- Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:15
- Numer GG: 2248735
- Lokalizacja: z Wrocławskiej Otchłani
- Kontakt:
-
- Bosman
- Posty: 2204
- Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:11
- Numer GG: 4159090
- Lokalizacja: Las Szamanów
- Kontakt:
Asd7:
Rozbroiłeś i zabrałeś broń kilkum sługom Zgona. Zniszczyłeś też kosztem 2 swoich 13 Czarnych. Uciekłeś szybko ze szkoły i wbiłeś się na bloki północne. Szybko wymordowałeś wszystkich w bloku numer 1 i zacząłeś mordować blok numer 2, gdy nagle w tym drugim nastąpił wybuch - szyby jednego mieszkania wyleciały na ulicę z której ty kontrolowałeś z małą trudnością wszystkie swoje sługi (zasięg kontroli jest ograniczony na niższych poziomach). Poczułeś, że wszyscy których zyskałeś w bloku numer 2 padli zupełnie martwi. Ogień w mieszkaniu, które płonęło zniknął jeszcze naglej, a w oknach pojawił się snajper, który trafił ci prosto w czaszkę - straciłeś przez to 5 punktów żywotności. Błyskawicznie skryłeś się w bloku numer 1 (drzwi we wszystkich blokach wychodzą na ulice między nimi). Dotarła do ciebie myśl, że drzwi na dach są zablokowane i prawdopodobnie siedzą tam ludzie. Dostajesz 6 levelów.
Pavciooo:
W bloku numer 5 przejąłeś 56 ludzi co ci dało 5 levelów. Niektórzy mają zdolności broni białej.
Arxel, Zapał:
Arxel ma kosę. Wasi zombie trochę się poatakowali (bez rozkazu i bez sojuszu oni tak automatycznie), ale dość szybko i sprawnie zajęliście Arxel blok 7 Zapał blok 8. Kłopoty zaczęły się, gdy przy bloku numer 10 pojawiła się samotna, żywa kobieta. Rozkazaliście swojej tylnej straży zaatakować ją (odruchowo), ale wszyscy oni padli jak muchy a po chwili wstali jako z powrotem żywi ludzie jest ich dokładnie 32. Kobieta w błękitnej sukience odeszła za blok numer 10 w stronę Tesco. Dostaliście też levele: Arxel 5, a Zapał 6.
Zgon:
Trochę straciłeś wczasie ucieczki Białych, ale potem było już tylko lepiej. Zdobyłeś 110 ludzi różnego wieku i płci z 5 klas. Cieszysz się? Dostajesz 22 levele.
Alrikus:
Stoisz przed wejściem do basenu i czekasz na coś, na głowie pojawiła ci się Różowa Czapka Zimowa z Białym Pomponem, której nie możesz jakoś zdjąć. Nawet kamienie oczekują z niecierpliwością na twój następny, fascynujący ruch.
Arxel:
Żywotność: 13
Ekwipunek: Kosa Ponurego Żniwiarza
Ilość sług: 79/95
- Duke Ramp - Broń biała 3 - żw2 - miecz dwuręczny
- 60*zombiak - różny sprzęt
Zapał:
Żywotność: 15
Ekwipunek:
Ilość sług: 83/99
- 3*Kierowca - kierowanie 2
- 5*hydraulicy - broń biała 1 - gazrurki
Alrikus:
Żywotność: 6
Ekwipunek: Różowa Czapka Zimowa z Białym Pomponem
Ilość sług: 22
- Korkson - Maska Człowieka 5
Pavciooo:
Żywotność: 11
Ekwipunek:
Ilość sług: 78
- Max Payne - strzelanie 3 - żw3 - 2*pistolet 25 naboi
- 2*Rusznikarz - Rusznikarstwo 5
- 2*Chemik - Chemia 5
- 12*zombiak z nożem - broń biała 1 - nóż
Zgon:
Żywotność: 29
Ekwipunek: Wyrzutnia rakiet
Ilość sług: 134/147 (każdy ma kastety, noże, pałki)
- Żul - broń biała 1 - gazrurka
- 3*Woźne - broń biała 1 - deski z gwoździami
Asd7:
Żywotność: 9/14
Ekwipunek:
Ilość sług: 61/92
- 2*Strażnik - Strzelanie1 - Pistolety
- 5*pies - szybkość+2
Rozbroiłeś i zabrałeś broń kilkum sługom Zgona. Zniszczyłeś też kosztem 2 swoich 13 Czarnych. Uciekłeś szybko ze szkoły i wbiłeś się na bloki północne. Szybko wymordowałeś wszystkich w bloku numer 1 i zacząłeś mordować blok numer 2, gdy nagle w tym drugim nastąpił wybuch - szyby jednego mieszkania wyleciały na ulicę z której ty kontrolowałeś z małą trudnością wszystkie swoje sługi (zasięg kontroli jest ograniczony na niższych poziomach). Poczułeś, że wszyscy których zyskałeś w bloku numer 2 padli zupełnie martwi. Ogień w mieszkaniu, które płonęło zniknął jeszcze naglej, a w oknach pojawił się snajper, który trafił ci prosto w czaszkę - straciłeś przez to 5 punktów żywotności. Błyskawicznie skryłeś się w bloku numer 1 (drzwi we wszystkich blokach wychodzą na ulice między nimi). Dotarła do ciebie myśl, że drzwi na dach są zablokowane i prawdopodobnie siedzą tam ludzie. Dostajesz 6 levelów.
Pavciooo:
W bloku numer 5 przejąłeś 56 ludzi co ci dało 5 levelów. Niektórzy mają zdolności broni białej.
Arxel, Zapał:
Arxel ma kosę. Wasi zombie trochę się poatakowali (bez rozkazu i bez sojuszu oni tak automatycznie), ale dość szybko i sprawnie zajęliście Arxel blok 7 Zapał blok 8. Kłopoty zaczęły się, gdy przy bloku numer 10 pojawiła się samotna, żywa kobieta. Rozkazaliście swojej tylnej straży zaatakować ją (odruchowo), ale wszyscy oni padli jak muchy a po chwili wstali jako z powrotem żywi ludzie jest ich dokładnie 32. Kobieta w błękitnej sukience odeszła za blok numer 10 w stronę Tesco. Dostaliście też levele: Arxel 5, a Zapał 6.
Zgon:
Trochę straciłeś wczasie ucieczki Białych, ale potem było już tylko lepiej. Zdobyłeś 110 ludzi różnego wieku i płci z 5 klas. Cieszysz się? Dostajesz 22 levele.
Alrikus:
Stoisz przed wejściem do basenu i czekasz na coś, na głowie pojawiła ci się Różowa Czapka Zimowa z Białym Pomponem, której nie możesz jakoś zdjąć. Nawet kamienie oczekują z niecierpliwością na twój następny, fascynujący ruch.
Arxel:
Żywotność: 13
Ekwipunek: Kosa Ponurego Żniwiarza
Ilość sług: 79/95
- Duke Ramp - Broń biała 3 - żw2 - miecz dwuręczny
- 60*zombiak - różny sprzęt
Zapał:
Żywotność: 15
Ekwipunek:
Ilość sług: 83/99
- 3*Kierowca - kierowanie 2
- 5*hydraulicy - broń biała 1 - gazrurki
Alrikus:
Żywotność: 6
Ekwipunek: Różowa Czapka Zimowa z Białym Pomponem
Ilość sług: 22
- Korkson - Maska Człowieka 5
Pavciooo:
Żywotność: 11
Ekwipunek:
Ilość sług: 78
- Max Payne - strzelanie 3 - żw3 - 2*pistolet 25 naboi
- 2*Rusznikarz - Rusznikarstwo 5
- 2*Chemik - Chemia 5
- 12*zombiak z nożem - broń biała 1 - nóż
Zgon:
Żywotność: 29
Ekwipunek: Wyrzutnia rakiet
Ilość sług: 134/147 (każdy ma kastety, noże, pałki)
- Żul - broń biała 1 - gazrurka
- 3*Woźne - broń biała 1 - deski z gwoździami
Asd7:
Żywotność: 9/14
Ekwipunek:
Ilość sług: 61/92
- 2*Strażnik - Strzelanie1 - Pistolety
- 5*pies - szybkość+2
Ostatnio zmieniony wtorek, 4 lipca 2006, 18:15 przez AC, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Kok
- Posty: 1007
- Rejestracja: wtorek, 3 stycznia 2006, 17:37
- Numer GG: 8564458
- Lokalizacja: Z TBM
*Ponury Zniwiarz na 5 i Broń biała na 4*
Ekh sądzę, że to chyba przedstawicielka plemion ziemskich. Nikt inny nie umiałby chyba zrobić czegoś takiego.
Biegnę z moimi wojskami do bloku oddalonego od Zapala. Jeśli w bloku są ludzie to zamieniam ich i zabieram z bloku rzeczy których można użyć jako broni.
Zgon, Pavico chcecie sojuszu?
Ekh sądzę, że to chyba przedstawicielka plemion ziemskich. Nikt inny nie umiałby chyba zrobić czegoś takiego.
Biegnę z moimi wojskami do bloku oddalonego od Zapala. Jeśli w bloku są ludzie to zamieniam ich i zabieram z bloku rzeczy których można użyć jako broni.
Zgon, Pavico chcecie sojuszu?
Ostatnio zmieniony wtorek, 4 lipca 2006, 18:01 przez Arxel, łącznie zmieniany 2 razy.
OŻESZ TY W PYTĘ WRÓCIŁEM NA FORUM !
-
- Bosman
- Posty: 2204
- Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:11
- Numer GG: 4159090
- Lokalizacja: Las Szamanów
- Kontakt:
-
- Bosman
- Posty: 2312
- Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:15
- Numer GG: 2248735
- Lokalizacja: z Wrocławskiej Otchłani
- Kontakt:
Biorę Ucenie siedo piatego, Żniwiaża na max, wampiryzm na max i jeszcze walkę wręcz na max + Infernalista na 1szy (MWAHAHAHAH!!!) i idę na białych....(MWAHAHAHAHAHAJEEAAAA ). Przywołuję kosę i idę na basen - przygotowany by uzyć zamiany w wampira i mocy Żniwiaża na bardziej nieznośnych przeciwnikach (jeśli takikch nie będzie - to na jakichkolwiek ). Uważam na kobietę w niebieskim - wysyłam jej w prezencie Pana Żniwiaża. Po rodze zahaczam Alrika i naciagam mu czapkę na oczy, po czym odrywam ją od całości.
Soj z Arxelem? Allright - załatwione!
Soj z Arxelem? Allright - załatwione!
UWAGA -ZŁOŚLIWY MG!
Mr.Z pisze posta
Miałeś to w upie? Nie miej tego w d*pie!
Mr.Z pisze posta
Miałeś to w upie? Nie miej tego w d*pie!
-
- Bosman
- Posty: 2204
- Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:11
- Numer GG: 4159090
- Lokalizacja: Las Szamanów
- Kontakt:
-
- Kok
- Posty: 1245
- Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:22
- Lokalizacja: Legionowo
- Kontakt:
JA chętnie do sojuszu się załapię, gram pierwszy raz i póki co nie jestem jakoś super silny żeby samemu sobie poradzić
Biorę Wampiryzm na full
Każę moim ineumarłym lecieć czyścić blok 3, chemicy po drodze jak znajdą coś użytecznego to niech robią z tego granaty czy coś. Ja sam korzystając z mocy przenikam przez ścianę i lecę do bloku 4, pierwszego napotkanego człowieka zamieniam w wampira i razem z nim czyszczę blok 4 poczym dołączamy do reszty.
Biorę Wampiryzm na full
Każę moim ineumarłym lecieć czyścić blok 3, chemicy po drodze jak znajdą coś użytecznego to niech robią z tego granaty czy coś. Ja sam korzystając z mocy przenikam przez ścianę i lecę do bloku 4, pierwszego napotkanego człowieka zamieniam w wampira i razem z nim czyszczę blok 4 poczym dołączamy do reszty.
I tak nikt tego nie czyta...
-
- Marynarz
- Posty: 215
- Rejestracja: sobota, 17 czerwca 2006, 23:21
Infernalista do 5
Demonologia l 1
Każę 2 moim sługom z pistoletami oddać 4 strzały na przemian ( czyli po 2 każdy) tak aby snajper przez ten czas nie mógł się wychylić jednocześnie wysyłam 2 psy aby dostały się do niego i go zarazily.
Po unieszkodliwieniu kampy Tworzę mięsnego golema , którego wraz z 10 zombiakami wysyłam do bloku numer 4 a sam wraz z resztą udaję się do bloku numer 3 podczas przejścia trzemam się pomiędzy swoimi zanim wejdę do bloku wysyłam tam ducha aby sprawdził czy nie ma jakiegoś zagrożenia.
W bloku numer 1 zostawiam dodatkowo 5 zobich w tym 1 z bronią
(jednemu z nich nadaję zdolność kamikaze, jeśli byłby problem z zablokowanym wejściem na dach, żeby mógł je wysadzić) z zadaniem przedostania się do ludzi na dachu i zarażenia ich.
Każdy z moich sług ma przy okazji starać się zdobyć jak najlepszą broń i zarażać przypadkowe ofiary po drodze.
Ps. otwieram piekielną bramę na skrzyżowaniu pomiędzy blokami 10 9 8 7.
Ps.2. Wśród tej jałowej dziczy z kamienia i stali wznoszę swój głos abyście mogli go usłyszeć. Zwracam się na Wschód i na Zachód. Północ i na Południe daję znak i proszę was o Lordowie o pomoc, staję bowiem na czele, aby rzucić wyzwanie mądrości świata i zakwestionować prawa człowieka.
Licząc na waszą łaskawość przyzywam trójkę spośród waszych sług:
Abaddon'a
Mictlan'a
i Eurynomos'a
http://img243.imageshack.us/my.php?imag ... ead6bk.jpg
Po czym czekam na decyzję lordów.
Demonologia l 1
Każę 2 moim sługom z pistoletami oddać 4 strzały na przemian ( czyli po 2 każdy) tak aby snajper przez ten czas nie mógł się wychylić jednocześnie wysyłam 2 psy aby dostały się do niego i go zarazily.
Po unieszkodliwieniu kampy Tworzę mięsnego golema , którego wraz z 10 zombiakami wysyłam do bloku numer 4 a sam wraz z resztą udaję się do bloku numer 3 podczas przejścia trzemam się pomiędzy swoimi zanim wejdę do bloku wysyłam tam ducha aby sprawdził czy nie ma jakiegoś zagrożenia.
W bloku numer 1 zostawiam dodatkowo 5 zobich w tym 1 z bronią
(jednemu z nich nadaję zdolność kamikaze, jeśli byłby problem z zablokowanym wejściem na dach, żeby mógł je wysadzić) z zadaniem przedostania się do ludzi na dachu i zarażenia ich.
Każdy z moich sług ma przy okazji starać się zdobyć jak najlepszą broń i zarażać przypadkowe ofiary po drodze.
Ps. otwieram piekielną bramę na skrzyżowaniu pomiędzy blokami 10 9 8 7.
Ps.2. Wśród tej jałowej dziczy z kamienia i stali wznoszę swój głos abyście mogli go usłyszeć. Zwracam się na Wschód i na Zachód. Północ i na Południe daję znak i proszę was o Lordowie o pomoc, staję bowiem na czele, aby rzucić wyzwanie mądrości świata i zakwestionować prawa człowieka.
Licząc na waszą łaskawość przyzywam trójkę spośród waszych sług:
Abaddon'a
Mictlan'a
i Eurynomos'a
http://img243.imageshack.us/my.php?imag ... ead6bk.jpg
Po czym czekam na decyzję lordów.
"Nie wiem, jaka broń będzie użyta w trzeciej wojnie światowej, ale czwarta będzie na maczugi"
- Albert Einstein
- Albert Einstein
-
- Mat
- Posty: 532
- Rejestracja: niedziela, 28 sierpnia 2005, 16:41
- Lokalizacja: Chodzież
- Kontakt:
Ponury Żniwiarz lvl. 4,5
Infernalista lvl1
Czynienie Strachu lvl1,2,3
Rozkazuje moim sługom zdobyć dla siebie jakąkolwiek broń ręczną. A następnie ewakuuje sie do bloku nr. 6 jak najprędzej, uważam na jakieś dziwne pojedyńcze osoby. Jeżeli któryś z władców chce mnie atakować, wysyłam na niego żniwiarza, a na jego sługach używam czynienie strachu(na tych najpotężniejszych) oraz mocy żniwiarza. Oczyszczam blok 6.
Infernalista lvl1
Czynienie Strachu lvl1,2,3
Rozkazuje moim sługom zdobyć dla siebie jakąkolwiek broń ręczną. A następnie ewakuuje sie do bloku nr. 6 jak najprędzej, uważam na jakieś dziwne pojedyńcze osoby. Jeżeli któryś z władców chce mnie atakować, wysyłam na niego żniwiarza, a na jego sługach używam czynienie strachu(na tych najpotężniejszych) oraz mocy żniwiarza. Oczyszczam blok 6.
Fuck?
-
- Bosman
- Posty: 2312
- Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:15
- Numer GG: 2248735
- Lokalizacja: z Wrocławskiej Otchłani
- Kontakt:
-
- Bosman
- Posty: 2204
- Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:11
- Numer GG: 4159090
- Lokalizacja: Las Szamanów
- Kontakt:
Zgon-ZapałArxel-Pavciooo - Trójporozumienie
ZapałArxel:
[pomysł powstał przy słuchaniu piosenki Faithless - We Come One ]. Z niewiadomych przyczyn staliście się jednością. Zostaniecie jednak rozdzieleni za pewien okres czasu. Narazie staliście się purpurowym Władcą Żywych Trupów ZapałArxel. 51% jest kontrolowany przez Zapała, a 49% przez Arxela (to na wypadek gdybyście mieli zupełnie przeciwne cele, obaj kontrolujecie jednak tą postać, macie moce obu postaci, awansujecie jednocześnie, ale obaj wybieracie moce które idą na konto waszych postaci, w tym momencie Zapał jest też częścią sojuszu ustalonego wcześniej pomimo swojego Berserkera). ZapałArxel zajął Blok 6. Zyskaliście 50 nowych sług co wam daje (po) 5 leveli.
Zgon, Alrikus:
Zgon dość szybko zniszczył (z małymi stratami - jeden zombie) Alrikusa, któremu urwał głowę w pięknym stylu. Tu pojawia się minigierka - kop w stylu futbolu amerykańskiego na dach szkoły. Jeden z twoich sług złapał głowę za jej pompon (zdaję się że to już teraz część uba), a ty kopnąłeś ją z rozpędu. [losowanie za pomocą kostek]. Niestety uderzyło w słupek... znaczy komin szkoły i spadło (to coś) w pobliskie krzewa. Tymczasem grupa ludzi zupełnie niezauważona przez Czarnych wyszła spokojnie z Hali Basenu i poszła sobie na wschód. Dziwna sytuacja. Słyszysz, że nadciągają śmigłowce z północy. Jeszcze teraz ich nie będzie, ale lepiej przygotuj swoją wyrzutnię rakiet.
Może mała pochwała Żółtego Władcy? Może jakieś "idący na śmierć pozdrawiają"? Może chociaż zmówimy modlitwę nad jego umęczoną i nadal męczoną w piekle duszą? Nie. Nic z tych rzeczy. Gryź piach i płoń w piekle. [a przy okazji, zapraszam serdecznie do następnych edycji, jak nie będziesz na wakacjach ]
Pavciooo:
Po bitwie (tej co to się rozegrała w Bloku numer 3, nie widziałeś osobiście, a komuś nie chce się tego opisywać... znaczy chce mi się... ale był... już wiem... "Mgła Wojny", chaos walki przysłonił wizję... serio), w której zadałeś ciężki cios Asd7 i odesłałeś Białych do Bloku numer 1 przejąłeś resztę ludzi w Bloku numer 4. Dostajesz 5 leveli. Bloki 3 i 4 są wyczyszczone. Ludzie są tylko jeszcze w bloku numer 2.
Asd7:
Po pierwsze twój portal do piekła okazał się... trudno powiedzieć czym, nikt nie odpowiedział na twoje modlitwy za to Bloki 7-10 przestały istnieć, jest tam teraz ubita ziemia, no i Arxel i Zapał połączyli siły - to dobrze czy źle?
Po drugie twój atak na Blok numer 2 okazał się... trudno powiedzieć czym, snajper co prawda już nie strzela, ale sługi tam wysłane nigdy nie wróciły. Psów to też dotyczy.
Po trzecie twój atak na Blok numer 3 okazał się... trudno powiedzieć czym, przejąłeś większą część ludzi tam, ale twoi Biali zostali przegonieni i wybici w części przez Zielonych.
Po czwarte twój atak na Blok numer 4 okazał się... trudno powiedzieć czym... nie, tym razem zażartowałem - to była totalna porażka .... znaczy
Po piąte zyskujesz 4 levele... trudno powiedzieć czym.
ZapałArxel:
Żywotność: 25
Ekwipunek: Kosa Ponurego Żniwiarza
Ilość sług: 212/212
- Duke Ramp - Broń biała 3 - żw2 - miecz dwuręczny
- 60*zombiak - różny sprzęt
- 3*Kierowca - kierowanie 2
- 5*hydraulicy - broń biała 1 - gazrurki
Pavciooo:
Żywotność: 16
Ekwipunek:
Ilość sług: 58/129
- Max Payne - strzelanie 3 - żw2 - 2*pistolet 25 naboi
- Chemik - Chemia 5
- zombiak z nożem - broń biała 1 - nóż
- 5*Wampir
Zgon:
Żywotność: 29
Ekwipunek: Wyrzutnia rakiet, Kosa Ponurego Żniwarza
Ilość sług: 133/147 (każdy ma kastety, noże, pałki)
- Żul - broń biała 1 - gazrurka
- 3*Woźne - broń biała 1 - deski z gwoździami
Asd7:
Żywotność: 18
Ekwipunek:
Ilość sług: 43/136
- 2*pies - szybkość+2
ZapałArxel:
[pomysł powstał przy słuchaniu piosenki Faithless - We Come One ]. Z niewiadomych przyczyn staliście się jednością. Zostaniecie jednak rozdzieleni za pewien okres czasu. Narazie staliście się purpurowym Władcą Żywych Trupów ZapałArxel. 51% jest kontrolowany przez Zapała, a 49% przez Arxela (to na wypadek gdybyście mieli zupełnie przeciwne cele, obaj kontrolujecie jednak tą postać, macie moce obu postaci, awansujecie jednocześnie, ale obaj wybieracie moce które idą na konto waszych postaci, w tym momencie Zapał jest też częścią sojuszu ustalonego wcześniej pomimo swojego Berserkera). ZapałArxel zajął Blok 6. Zyskaliście 50 nowych sług co wam daje (po) 5 leveli.
Zgon, Alrikus:
Zgon dość szybko zniszczył (z małymi stratami - jeden zombie) Alrikusa, któremu urwał głowę w pięknym stylu. Tu pojawia się minigierka - kop w stylu futbolu amerykańskiego na dach szkoły. Jeden z twoich sług złapał głowę za jej pompon (zdaję się że to już teraz część uba), a ty kopnąłeś ją z rozpędu. [losowanie za pomocą kostek]. Niestety uderzyło w słupek... znaczy komin szkoły i spadło (to coś) w pobliskie krzewa. Tymczasem grupa ludzi zupełnie niezauważona przez Czarnych wyszła spokojnie z Hali Basenu i poszła sobie na wschód. Dziwna sytuacja. Słyszysz, że nadciągają śmigłowce z północy. Jeszcze teraz ich nie będzie, ale lepiej przygotuj swoją wyrzutnię rakiet.
Może mała pochwała Żółtego Władcy? Może jakieś "idący na śmierć pozdrawiają"? Może chociaż zmówimy modlitwę nad jego umęczoną i nadal męczoną w piekle duszą? Nie. Nic z tych rzeczy. Gryź piach i płoń w piekle. [a przy okazji, zapraszam serdecznie do następnych edycji, jak nie będziesz na wakacjach ]
Pavciooo:
Po bitwie (tej co to się rozegrała w Bloku numer 3, nie widziałeś osobiście, a komuś nie chce się tego opisywać... znaczy chce mi się... ale był... już wiem... "Mgła Wojny", chaos walki przysłonił wizję... serio), w której zadałeś ciężki cios Asd7 i odesłałeś Białych do Bloku numer 1 przejąłeś resztę ludzi w Bloku numer 4. Dostajesz 5 leveli. Bloki 3 i 4 są wyczyszczone. Ludzie są tylko jeszcze w bloku numer 2.
Asd7:
Po pierwsze twój portal do piekła okazał się... trudno powiedzieć czym, nikt nie odpowiedział na twoje modlitwy za to Bloki 7-10 przestały istnieć, jest tam teraz ubita ziemia, no i Arxel i Zapał połączyli siły - to dobrze czy źle?
Po drugie twój atak na Blok numer 2 okazał się... trudno powiedzieć czym, snajper co prawda już nie strzela, ale sługi tam wysłane nigdy nie wróciły. Psów to też dotyczy.
Po trzecie twój atak na Blok numer 3 okazał się... trudno powiedzieć czym, przejąłeś większą część ludzi tam, ale twoi Biali zostali przegonieni i wybici w części przez Zielonych.
Po czwarte twój atak na Blok numer 4 okazał się... trudno powiedzieć czym... nie, tym razem zażartowałem - to była totalna porażka .... znaczy
Po piąte zyskujesz 4 levele... trudno powiedzieć czym.
ZapałArxel:
Żywotność: 25
Ekwipunek: Kosa Ponurego Żniwiarza
Ilość sług: 212/212
- Duke Ramp - Broń biała 3 - żw2 - miecz dwuręczny
- 60*zombiak - różny sprzęt
- 3*Kierowca - kierowanie 2
- 5*hydraulicy - broń biała 1 - gazrurki
Pavciooo:
Żywotność: 16
Ekwipunek:
Ilość sług: 58/129
- Max Payne - strzelanie 3 - żw2 - 2*pistolet 25 naboi
- Chemik - Chemia 5
- zombiak z nożem - broń biała 1 - nóż
- 5*Wampir
Zgon:
Żywotność: 29
Ekwipunek: Wyrzutnia rakiet, Kosa Ponurego Żniwarza
Ilość sług: 133/147 (każdy ma kastety, noże, pałki)
- Żul - broń biała 1 - gazrurka
- 3*Woźne - broń biała 1 - deski z gwoździami
Asd7:
Żywotność: 18
Ekwipunek:
Ilość sług: 43/136
- 2*pies - szybkość+2
-
- Bosman
- Posty: 2204
- Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:11
- Numer GG: 4159090
- Lokalizacja: Las Szamanów
- Kontakt:
-
- Kok
- Posty: 1007
- Rejestracja: wtorek, 3 stycznia 2006, 17:37
- Numer GG: 8564458
- Lokalizacja: Z TBM