Re: [APW]: Przygody Żywych Trupów
: środa, 20 czerwca 2007, 20:49
Grigorij:
W momencie w którym wychodziłeś z magazynu złota przyszło mnóstwo niewolników z Wampirzycą, z którą już rozmawiał Bush. Scoreza nie było w magazynie złota... poszedłeś więc do magazynu grzybów gdzie gdy włączyłeś światło okazało się, że jest kilka szczątków sugerujących, że Scorez tu właśnie zginął. Są jego hakokosy z kawałkami jego dłoni, hełm spawacza i Klucz Marponu... jest tu też dużo grzybów, nikt tego nie pilnuję więc możesz wziąść na maksa ich (jeżeli weźmiesz hełm to tylko 10 grzybków zmieści ci się do plecaka).
Bush:
Dość szybko znalazłeś Wampirzycę, która prowadziła z północy ghuli do magazynu złota. Szybko doniosłeś jej o sytuacji... powiedziała, że nie ma teraz czasu na to zareagować, ale możecie go schwytać, Antarius napewno was wynagrodzi za to... gdy mówisz jej, że on jest dla was za twardy ona daje ci dwa granaty z dziwnymi żłobieniami. Wyjaśnia, że przy odbezpieczeniu i rzuceniu rowki wypełniają się lepką sytuacją, wystarczy, że jakoś zagnacie go do złota i wysadzicie małe przejście między dwoma jeziorami lawy.
Tomek, Pavciooo:
Spotkaliście się w pół drogi i widząc, że Bush i Wampirzyca stoją całkiem niedaleko postanowiliście obaj iść do domku gdzie miał iść Grigorij. Tomek usłyszał wszystko o kosiarzu i złapał się za głowę, że wcześniej tego nie widział. Do komnaty Ontarii były otwarte drzwi, jej zwłoki są mocno poszatkowane, brakuje głowy... w jej ręku jednak jest granat. Zobaczyliście to w ostatnim momencie - jeden fałszywy ruch i rozwali was. Ostrożnie wyszliście z budynku i podążyliście w kierunku magazynu ze złotem, gdzie Bush wyjaśnił wam całą sytuację i propozycję wampirzycy zajętej teraz nadzorowaniem Ghuli noszących złoto do Marponu.
Vianagord
Zbliżenie parteru domów
Notatki (do wpisania w karty postaci, gdy się więcej rzeczy zbierze):
1. Tevery
- Schemat tworzenia amunicji a - możesz tworzyć amunicję a z kawałku ołowiu, prochu strzelniczego (tworzonego z saletry) i pustych łusek amunicji a
Bush:
Poziom: 4
Statystyki [S,Sz,Wt,C]: 1,1,1,0
Żywotność: 6
Ekwipunek:
- Racje żywności (na 6 dni)
- 5*Czerwony grzyb (Rż +2,5)
- Stalowa tarcza (prostokątna)
- Klucz Marponu
- Buty odwróconego chodu
- Laska Nienawiści
Tomek:
Poziom: 5
Statystyki [S,Sz,Wt,C]: 1,1,0,0
Żywotność: 7
Ekwipunek:
- Płaszcz ochrony
- Łopata
- Racje żywności (na 7 dni)
- Porcelanowa zastawa stołowa
- Klucz Marponu
- Sakiewka z dwustoma czerwonymi monetami
Pavciooo:
Poziom: 5
Statystyki [S,Sz,Wt,C]: 1,4,1,0
Żywotność: 7
Ekwipunek:
- Racje żywności (na 6 dni)
- 11*Czerwony grzyb (Rż +5,5)
- Stalowa tarcza (prostokątna)
- Klucz Marponu
- Buty odwróconego chodu
Tevery (Grigorij):
Poziom: 3
Statystyki [S,Sz,Wt,C]: 1,1,2,0
Żywotność: 20
Ekwipunek:
- Pistolet (magazynek: 12a)
- Amunicja: 10b
- Klucz Marponu
- 10*Czerwony grzyb (Rż +5)
- Zestaw do robienia amunicji a [dokładniejszy opis niebawem]
- Surowca na 10 amunicji a
W momencie w którym wychodziłeś z magazynu złota przyszło mnóstwo niewolników z Wampirzycą, z którą już rozmawiał Bush. Scoreza nie było w magazynie złota... poszedłeś więc do magazynu grzybów gdzie gdy włączyłeś światło okazało się, że jest kilka szczątków sugerujących, że Scorez tu właśnie zginął. Są jego hakokosy z kawałkami jego dłoni, hełm spawacza i Klucz Marponu... jest tu też dużo grzybów, nikt tego nie pilnuję więc możesz wziąść na maksa ich (jeżeli weźmiesz hełm to tylko 10 grzybków zmieści ci się do plecaka).
Bush:
Dość szybko znalazłeś Wampirzycę, która prowadziła z północy ghuli do magazynu złota. Szybko doniosłeś jej o sytuacji... powiedziała, że nie ma teraz czasu na to zareagować, ale możecie go schwytać, Antarius napewno was wynagrodzi za to... gdy mówisz jej, że on jest dla was za twardy ona daje ci dwa granaty z dziwnymi żłobieniami. Wyjaśnia, że przy odbezpieczeniu i rzuceniu rowki wypełniają się lepką sytuacją, wystarczy, że jakoś zagnacie go do złota i wysadzicie małe przejście między dwoma jeziorami lawy.
Tomek, Pavciooo:
Spotkaliście się w pół drogi i widząc, że Bush i Wampirzyca stoją całkiem niedaleko postanowiliście obaj iść do domku gdzie miał iść Grigorij. Tomek usłyszał wszystko o kosiarzu i złapał się za głowę, że wcześniej tego nie widział. Do komnaty Ontarii były otwarte drzwi, jej zwłoki są mocno poszatkowane, brakuje głowy... w jej ręku jednak jest granat. Zobaczyliście to w ostatnim momencie - jeden fałszywy ruch i rozwali was. Ostrożnie wyszliście z budynku i podążyliście w kierunku magazynu ze złotem, gdzie Bush wyjaśnił wam całą sytuację i propozycję wampirzycy zajętej teraz nadzorowaniem Ghuli noszących złoto do Marponu.
Vianagord
Zbliżenie parteru domów
Notatki (do wpisania w karty postaci, gdy się więcej rzeczy zbierze):
1. Tevery
- Schemat tworzenia amunicji a - możesz tworzyć amunicję a z kawałku ołowiu, prochu strzelniczego (tworzonego z saletry) i pustych łusek amunicji a
Bush:
Poziom: 4
Statystyki [S,Sz,Wt,C]: 1,1,1,0
Żywotność: 6
Ekwipunek:
- Racje żywności (na 6 dni)
- 5*Czerwony grzyb (Rż +2,5)
- Stalowa tarcza (prostokątna)
- Klucz Marponu
- Buty odwróconego chodu
- Laska Nienawiści
Tomek:
Poziom: 5
Statystyki [S,Sz,Wt,C]: 1,1,0,0
Żywotność: 7
Ekwipunek:
- Płaszcz ochrony
- Łopata
- Racje żywności (na 7 dni)
- Porcelanowa zastawa stołowa
- Klucz Marponu
- Sakiewka z dwustoma czerwonymi monetami
Pavciooo:
Poziom: 5
Statystyki [S,Sz,Wt,C]: 1,4,1,0
Żywotność: 7
Ekwipunek:
- Racje żywności (na 6 dni)
- 11*Czerwony grzyb (Rż +5,5)
- Stalowa tarcza (prostokątna)
- Klucz Marponu
- Buty odwróconego chodu
Tevery (Grigorij):
Poziom: 3
Statystyki [S,Sz,Wt,C]: 1,1,2,0
Żywotność: 20
Ekwipunek:
- Pistolet (magazynek: 12a)
- Amunicja: 10b
- Klucz Marponu
- 10*Czerwony grzyb (Rż +5)
- Zestaw do robienia amunicji a [dokładniejszy opis niebawem]
- Surowca na 10 amunicji a