
Cechy:
Siła: 9
Wytrzymałość: 7
Percepcja: 3
Zwinność: 3
Zręczność: 3
Siła Woli: 2
Inteligencja: 4
Charyzma: 1
Ekwipunek:
- Ciepły i bardzo gruby płaszcz (Z jakiegoś bardzo włochatego zwierza) kupiony w jednej z osad „lodowej północy”
- Napierśnik noszony pod płaszczem (zakładany na koszulę, żeby nie nabawić się obtarć.)
- Skórzane nagolennice
- Sakwa z pieniędzmi (250sz)
- Oburęczny Topór obosieczny.
- Porcja żywnościowa na jeden dzień.

Cechy:
Siła: 3
Wytrzymałość: 3
Percepcja: 6
Zwinność: 6
Zręczność: 6
Siła Woli: 3
Inteligencja: 2
Charyzma: 3
Ekwipunek:
-łuk
-2 pełne kołczany
-zbroja skórzana
-tarcza
-topór
-rogaty helm
-nóż
-róg
-ubranie i buty
-sakiewka z pieniędzmi (100sz)

Cechy:
Siła: 3
Wytrzymałość: 1
Percepcja: 4
Zwinność: 6
Zręczność: 6
Siła Woli: 1
Inteligencja: 5
Charyzma: 6
Ekwipunek:
-Włócznia 170cm
-miecz
-sztylet w bucie
-2 przy pasie,
-Brzytwa
-prowiant na 3 dni
-miska
-koc
-dworskie ubranie
-mieszek (150sz)
-buteleczka trucizny paraliżującej (można nią zatruć ok. 5 sztyletów)
-harfa
-na sobie:
szary płaszcz z kapturem, skórzane rękawiczki, wysokie buty, ciepłe brązowe spodnie, czerwona koszula w żółte pasy (wełniana)

Cechy:
Siła: 6
Wytrzymałość: 5
Percepcja: 3
Zwinność: 4
Zręczność: 3
Siła Woli: 4
Inteligencja: 4
Charyzma: 3
Ekwipunek:
-Skórzana torba a w niej suchy prowiant na kilka dni oraz komplet ubrania z którego wyróżniały się ozdobne wiązane w kostkach spodnie.
-Hełm Normański
-Kaptur kolczy
-Kolcze nogawice
-Kolczuga nitowana
-Kolcze rękawice
-Lekkie skórzane buty
-Topór bojowy
-sakiewka (100sz)

Cechy:
Siła 6
Wytrzymałość 3
Percepcja 3
Zwinność 3
Zręczność 5
Siła Woli 6
Inteligencja 4
Charyzma 2
Ekwipunek:
-młot (wielki, dwuręczny, czarny, ciężki)
-zwyczajne ubranie (+ zapasowe)
-stara kolczuga
-włócznia
-zapas jedzenia na kilka dni
-sztućce
-sakiewka przy pasie, ale pusta
-dłuto i młoteczek do rycia run
-przyrządy do makijażu
-brzytwa

Cechy:
- Siła: 5
- Wytrzymałość: 6
- Percepcja: 3
- Zwinność: 5
- Zręczność: 4
- Siła Woli: 2
- Inteligencja: 4
- Charyzma: 3
Ekwipunek:
-kolczuga
-miecz
-nóż
-wędka
-prowiant
-zestaw szmatek
-jedno zmienne ubranie
-osełka
-amulet z młotem Odyna, amulet z krzyżem w okręgu (oba ma zawieszone na rzemieniach, nosi je pod koszulą)
-podstawowe przedmioty potrzebne do przetrwania w podrózy
-sakiewka (200sz)
Na samej górze piszecie imię swojej postaci.
Tak piszecie, co wasza postać robi.
Kursywą piszecie, co mówi.
"W cudzysłowach piszecie, co myśli"
Pogrubieniem piszecie pytania do sesji.
Piszcie w trzeciej osobie.
Starajcie się nie robić błędów ortograficznych i interpunkcyjnych. W miarę możliwości odpowiadajcie codziennie, ewentualne nieobecności zgłaszajcie w odpowiednim temacie.
-------------------------------------------------------------------------------------
Drakkar wypłynął na pełne morze, łagodny wschodni wiatr bardzo ułatwiał żeglugę. Szczególnie wioślarze poczuli ulgę, gdy rozwinięto żagiel. Jedni podróżnicy rozmawiali ze sobą, inni wpatrywali się w łagodnie falujące morze, a jeszcze inni siedzieli zapatrzeni we wschodzące słońce i piękną pomarańczowo-żółtą smugę rzucaną przez nie na wodę. Świetny czas na podróżowanie. Dawno nie było tak pięknej pogody, szczególnie na początku zimy - rzucił któryś z wikingów - Mam nadzieję, że zdążymy dopłynąć na wyspę w ciągu dwóch dni, taka pogoda długo się nie utrzyma...
Następnego dnia
Wstawać obiboki, zwijać żagiel, szybko! - obudził was gromki okrzyk dowódcy - Za chwilę rozpęta się potężna burza, spójrzcie tylko na niebo! I rzeczywiście, wszystko wskazywało na to, że za chwilę zrobi się nieprzyjemnie. Wielkie, czarne chmury wisiały nisko nad ziemią, błyskawice co chwilę przecinały niebo, zaczęło padać. Na bogów, że też nie płyniemy statkiem Południowców. Chociaż mielibyśmy gdzie się schować, a tu pod pokładem jest tylko miejsce na żywność - swoje niezadowolenie wyraził jeden z wikingów. Nie gadać tylko wiosłować, żywo! - dowódca zakończył wszelkie dyskusje i marudzenia.
Po kilku godzinach nieziemskiego wysiłku przed wami zaczął wyłaniać się ląd. Już z daleka widać było na nim wysokie, nieprzebyte góry. Teraz kierujemy się na południowy zachód, gdzieś tam jest miasto portowe. -rzekł kapitan. Niestety, wiatr utrudniał obranie właściwego kierunku, statek płynął na północny zachód. Zdążyliście tylko usłyszeć: Cholera, Njord nas chyba nie lubi, spójrzcie, skały!
***
Wstawać, dość już spania! Tym razem to nie kapitan się darł, tylko jakiś nieznajomy przemawiał cicho i spokojnie. Nie byliście już na statku. Leżeliście na podłodze w jakejś skromnej, acz zadbanej chacie, nie w dziewięćdziesięciu, tylko w sześciu. Mężczyzna ubrany był w długą, szarą szatę, na szyi miał amulet z wyrytą runą ingwaz. Ulf jako znawca pisma runicznego od razu wywnioskował, że pustelnik jest wyznawcą Freyra, i że jest to człowiek zdolny do poświęceń. Spokojnie, bez paniki, tu jesteście bezpieczni - mówił - Pewnie chcielibyście wiedzieć skąd się tu wzięliście. Otóż wybrałem się wczoraj po burzy nad morze. Przechadzałem się po plaży i zauważyłem w oddali na skałach rozbity drakkar. Poszedłem dalej i znalazłem was leżących na plaży. Byliście na skraju śmierci, oprócz was wszyscy się potopili lub poumierali na plaży. Uleczyłem was korzystając z mocy nadanych mi przez bogów. Pobiegłem do domu i poprosiłem syna, aby pomógł mi przenieść was tutaj. Przytomność odzyskaliście dopiero teraz. Rozejrzeliście się po wnętrzu. Mała izba z niewielkim oknem i drewnianymi drzwiami to cały dom. Przy jednej ze ścian stało niedbale sklecone łóżko, na środku znajdowało się palenisko przystosowane do gotowania potraw, na ścianie wisiała duża drewniana tarcza. Stary pewnie w młodości był awanturnikiem, tak jak wy. W jednym z kątów zobaczyliście swój ekwipunek, nienaruszony. Oczywiście, możecie wziąć to wszystko z powrotem - powiedział pustelnik, gdy popatrzyliście na swoje rzeczy - Ale najpierw mam wam coś do oddania - starzec wyjął z kieszeni list - Znalazłem go u jednego z tych, których fale wyrzuciły na brzeg. Wyglądał na dowódcę.
Gdy dopłyniesz do Odeenheim, zgłoś się do Olafa Czarnego, najprawdopodobniej pełni funkcję kapłana Odyna. Wojownicy w tym czasie powinni dostać zakwaterowanie w zajeździe pod Mroźnym Kuflem. Od Olafa dostaniesz instrukcje, co dalej robić. Niech Odyn Cię prowadzi.
Podpisano
konung Sven II Rudobrody
Nie wiem, czy będziecie chcieli kontynuować swą misję, ale z całą pewnością to się wam przyda - nieznajomy pokazał wam mapę - Możecie ją wziąć, krzyżykiem zaznaczyłem moją chatę, teraz już wszystko zależy od was.

Na początek opiszcie swoje postacie i poznajcie się.