Bezsystemowiec; wilk w owczej skórze
: sobota, 4 listopada 2006, 20:05
Dobra, zaczynamy. Najpierw kilka kwestii technicznych:
Piszemy w pierwszej osobie i w czasie przeszłym
Jeśli chcemy coś skomentować, piszemy PZS (Poza Sesją), aby wrócić do gry piszemy WDS (Wracając Do Sesji)
O wszystko, prócz akcji oczywistych pytam MG (mnie)
Mój kolor to niebieski. (dla rozjaśnienia: kolor Hoda to zielony, Wilhelma czerwony)
Wypowiedzi bohaterów piszemy kursywą ( text), a nad wypowiedzią adresata.
Szpieg pisze tylko swoje oficjalne czynności, a tajne rozmowy odbywamy na PW. (np. jeśli szpieg wchodzi do miejsca kontaktowego, np. do krawca, pisze, że wybiera buty. Naprawdęna PW odbywa się rozmowa szpiega z kontaktem)
Gracze:
BN
Imie: Hodo
Rasa: satyr
Equip: 10 marek, fletnia, bezdenny bukłak z winem (unikat), sztylet, wino Romil (unkiat- leczy rany), apteczka, proca drzecowa
Umiejętości: Śpiew, gra na fletni, leczenie, kuglarstwo, borń specjalna: proca, etykieta, opieka nad zwierzętami, kontakt psychiczny: zwierzeta (unikat)
BN
Imię: Wilhelm can Canoe
Rasa: Człowiek
Equip: 20 marek, lekka zbroja płytowa, pistolet strzałkowy ze srebrnymi bełtami, kusza samorepetujaca (unikat, na dwa magazynki, ze srebrnymi strzałami, dość lekka żeby strzelać jedna ręką), półtorak, osinowy kołek, poświecony amulet, strój (długi płaszcz, kapelusz z szerokim rondem, proste spodnie, czarna koszula)
Umiejętności: odp. na magię (unikat), wiedza o nieumarłych, wiedza o demonach, oburęczność, mistrz fechtunku (uniakt), stałość umysłu (zawsze spokojny, odważny, nie da się go uwieść czy przekonać do czegokolwiek)
Ant
Imię: Anthar
Rasa: Elf
Equip: 10 marek, unikalna elfia księga czarów, unikalne buty podróżnika(nie niszczą się od chodzenia),szata, plecak, miecz i sztylet
Umiejętności: Magia elfów(unikalna), Geniusz arytmetyczny(unikalna), czytanie/pisanie, sztuka przetrwania, tropienie, uniki
Memo
Imię: Amanandir
Rasa: Elf
Equip: Muszkiet, luneta, unikalna szabla, ubranie, sztylet, pistolet skałkowy, zegarek na łańcuszku, lutnia
Umiejętności: Strzelanie z broni palnej, szermierka, krawiectwo, gra na instrumentach strunowych, majsterkowanie (unikatowa), rusznikarstwo, astronomia
Nadir
Imię: Nadir
Rasa: człowiek
Equip: (10 przedmiotów)10marek, długa czarna kolczuga (unikat- wzmocniona obrona) półtoraręczny miecz, krzesiwo, hubka, spodnie, płócienna koszula, mocne skórzane buty, sztylet
Umiejętności: otwieranie zamków, skradanie się, ukrywanie, fechtunek (unikalne- wszystkim mieczopodobnym, a także dwoma na raz), uniki, perswazja (unikalne- potrafi przekonać większość osób do prawie wszystkiego)
Erkenbrand
Imię: Erkenbrand
Rasa: Elf
Umiejętności: Oburęczność, uniki, szybkie wyciągniecie, błyskawiczne przeładowanie, woltyżerka, stałość umysłu, tropienie, ukrywanie się, szermierka, broń specjalna: rzucana
Ekwipunek: 2x elfi miecz jednoręczny, łuk elfi (i strzały), zbroja skórzana (ukryta pod płaszczem elfów), kary koń z siodłem i uprzężą, 4x nóż do rzucania
Deep:
Imie: Deep
Rasa: Człowiek
Equip: Unikalny Łuk (bardzo celny z długim zasięgiem), proca, lekka skórzana zbroja, plecak, sztylet, bukłak z winem, apteczka, 20 marek
Umiejętności: uniki, strzelectwo (łucznictwo), jazda konna, maskowanie się, czujność (unikat - 6 zmysł ostrzega go prawie przed wszystkm), skradanie się, kradzież kieszonkowa, leczenie
Więc: Tylko wam udało się umknąć straży. Szybko podjęliście decyzję o podróży na wschód. Najbliższe miasto trzy dni drogi stąd. Do boju!
MG
Jest świt. Wszyscy jesteście w waszym prowizorycznym obozie. Hodo jeszcze śpi, Wilhelm jest od dawna na nogach, Erkenbrand właśnie wstał, Nadir się budzi, Amanandir już nie śpi,
Anthar został obudzony kopniakiem
Anthar
Wstawaj, czas w drogę. Jeśli się nie pozbieramy złapią nas. Róbcie śniadanie, ja dobudze Niziołka Jak powiedział, tak zrobił.
Piszemy w pierwszej osobie i w czasie przeszłym
Jeśli chcemy coś skomentować, piszemy PZS (Poza Sesją), aby wrócić do gry piszemy WDS (Wracając Do Sesji)
O wszystko, prócz akcji oczywistych pytam MG (mnie)
Mój kolor to niebieski. (dla rozjaśnienia: kolor Hoda to zielony, Wilhelma czerwony)
Wypowiedzi bohaterów piszemy kursywą ( text), a nad wypowiedzią adresata.
Szpieg pisze tylko swoje oficjalne czynności, a tajne rozmowy odbywamy na PW. (np. jeśli szpieg wchodzi do miejsca kontaktowego, np. do krawca, pisze, że wybiera buty. Naprawdęna PW odbywa się rozmowa szpiega z kontaktem)
Gracze:
BN
Imie: Hodo
Rasa: satyr
Equip: 10 marek, fletnia, bezdenny bukłak z winem (unikat), sztylet, wino Romil (unkiat- leczy rany), apteczka, proca drzecowa
Umiejętości: Śpiew, gra na fletni, leczenie, kuglarstwo, borń specjalna: proca, etykieta, opieka nad zwierzętami, kontakt psychiczny: zwierzeta (unikat)
BN
Imię: Wilhelm can Canoe
Rasa: Człowiek
Equip: 20 marek, lekka zbroja płytowa, pistolet strzałkowy ze srebrnymi bełtami, kusza samorepetujaca (unikat, na dwa magazynki, ze srebrnymi strzałami, dość lekka żeby strzelać jedna ręką), półtorak, osinowy kołek, poświecony amulet, strój (długi płaszcz, kapelusz z szerokim rondem, proste spodnie, czarna koszula)
Umiejętności: odp. na magię (unikat), wiedza o nieumarłych, wiedza o demonach, oburęczność, mistrz fechtunku (uniakt), stałość umysłu (zawsze spokojny, odważny, nie da się go uwieść czy przekonać do czegokolwiek)
Ant
Imię: Anthar
Rasa: Elf
Equip: 10 marek, unikalna elfia księga czarów, unikalne buty podróżnika(nie niszczą się od chodzenia),szata, plecak, miecz i sztylet
Umiejętności: Magia elfów(unikalna), Geniusz arytmetyczny(unikalna), czytanie/pisanie, sztuka przetrwania, tropienie, uniki
Memo
Imię: Amanandir
Rasa: Elf
Equip: Muszkiet, luneta, unikalna szabla, ubranie, sztylet, pistolet skałkowy, zegarek na łańcuszku, lutnia
Umiejętności: Strzelanie z broni palnej, szermierka, krawiectwo, gra na instrumentach strunowych, majsterkowanie (unikatowa), rusznikarstwo, astronomia
Nadir
Imię: Nadir
Rasa: człowiek
Equip: (10 przedmiotów)10marek, długa czarna kolczuga (unikat- wzmocniona obrona) półtoraręczny miecz, krzesiwo, hubka, spodnie, płócienna koszula, mocne skórzane buty, sztylet
Umiejętności: otwieranie zamków, skradanie się, ukrywanie, fechtunek (unikalne- wszystkim mieczopodobnym, a także dwoma na raz), uniki, perswazja (unikalne- potrafi przekonać większość osób do prawie wszystkiego)
Erkenbrand
Imię: Erkenbrand
Rasa: Elf
Umiejętności: Oburęczność, uniki, szybkie wyciągniecie, błyskawiczne przeładowanie, woltyżerka, stałość umysłu, tropienie, ukrywanie się, szermierka, broń specjalna: rzucana
Ekwipunek: 2x elfi miecz jednoręczny, łuk elfi (i strzały), zbroja skórzana (ukryta pod płaszczem elfów), kary koń z siodłem i uprzężą, 4x nóż do rzucania
Deep:
Imie: Deep
Rasa: Człowiek
Equip: Unikalny Łuk (bardzo celny z długim zasięgiem), proca, lekka skórzana zbroja, plecak, sztylet, bukłak z winem, apteczka, 20 marek
Umiejętności: uniki, strzelectwo (łucznictwo), jazda konna, maskowanie się, czujność (unikat - 6 zmysł ostrzega go prawie przed wszystkm), skradanie się, kradzież kieszonkowa, leczenie
Więc: Tylko wam udało się umknąć straży. Szybko podjęliście decyzję o podróży na wschód. Najbliższe miasto trzy dni drogi stąd. Do boju!
MG
Jest świt. Wszyscy jesteście w waszym prowizorycznym obozie. Hodo jeszcze śpi, Wilhelm jest od dawna na nogach, Erkenbrand właśnie wstał, Nadir się budzi, Amanandir już nie śpi,
Anthar został obudzony kopniakiem
Anthar
Wstawaj, czas w drogę. Jeśli się nie pozbieramy złapią nas. Róbcie śniadanie, ja dobudze Niziołka Jak powiedział, tak zrobił.