Name: Dante
Age: 27
Gender: Male
Level: 01
Exp: 0
Next Level: 1,000
::: Statistics :::
Strength: 05
Perception: 07
Endurance: 04
Charisma: 07
Intelligence: 08
Agility: 05
Luck: 04
Hit Points: 044/028
Sequence: 05
Armor Class: 005
Healing Rate: 01
Action Points: 07
Critical Chance: 004%
Melee Damage: 01
Carry Weight: 150 lbs.
Damage Res.: 000%
Radiation Res.: 008%
Poison Res.: 020%
::: Traits :::
Good Natured
Jinxed
::: Karma :::
Karma: 0 (Wanderer)
::: Skills :::
Small Guns ..... 035%
Big Guns ....... 000%
Energy Weapons . 000%
Unarmed ........ 040%
Melee Weapons .. 030%
Throwing ....... 010%
First aid ...... 045%
Doctor ......... 035%
Sneak .......... 020%
Lockpick ....... 022%
Steal .......... 015%
Traps .......... 022%
Science ........ 032%
Repair ......... 024%
Speech ......... 070%
Barter ......... 063%
Gambling ....... 020%
Outdoorsman .... 024%
::: Kills :::
::: Inventory :::
Total Weight: 0 lbs.
Skill points per level: 21
Tutaj będzie mapa i karty postaci, ale Tomek nalegał żeby dziś zacząć to możemy zaczynać (ale bez mapy

Tomek i Dante:
Tak jak wam dziwny wojskowy mówił po 24 godzinach drogi (z jednym odpoczynkiem) przez puszczę i metropolię dotarliście wreszcie do Piastowa. Użyliście przepustek, który tamten wam dał i bez problemu weszliście w obręb murów. Zdaję się, że miejsce w którym stoicie to stara stacja kolejowa (przerobiona na mury miejskie) [czas jaki mamy to początek Fallout 1 czyli 2161]. Po murach kręcą się patrole w wojskowych strojach, z czego zawsze z oddziałem kroczy jeden w niezwykłej stalowej zbroi (zupełnie inne niż te które widzieliście w książkach o średniowieczu) [umiecie obaj czytać, pisać tylko Dante umie] z prawdziwymi karabinami laserowymi. Obaj macie ze sobą rewolwery i dodatkowe 24 naboje, strażnicy o tym wiedzą - przeszukali was dość mocno, oprócz tego Dante ma kilka butelek Wódki na handel (identyfikatory wskazują że poprzedni właściciele byli handlowcem i ochroniarzem - rysopis (nie ma zdjęć) doskonale pasuje do Dantego i Tomka). [Dokładnie ekwipunek będzie zapewne i tak pod koniec tygodnia; a tak - jak chcecie - bo dla mnie np to fajna sprawa to w IE włączcie stronkę http://www.fallout3.phx.pl/ie_index_f1.htm i naciśnijcie na dole przycisk muzyki, znane rytmy

Na pierwszy rzut oka to macie takie miejsca do wyboru:
1. Bloki mieszkalne są na zachodzie czyli po prawo, może tam zasięgniecie języka.
2. Na wprost jest bujny park (zielony, nie zmutowany, zadziwiające) i przy nim boisko na którym jest teraz jakaś gra rozgrywana.
3. Trochę na lewo od boiska są budynki zupełnie nie z tej epoki - jakby z XIX wieku (trochę książek się jednak przeczytało w życiu, tam skąd pochodzicie życie wygląda mniej więcej tak jak w Międzywojniu 1920-1939 i macie tego świadomość; wasza społeczność jednak została zniszczona w jednym z ataków Nowych Barbarzyńców, używali broni laserowej, nie tej samej co ci tutaj mają ale podobnej)
4. Zupełnie na lewo są ruiny budynków i widać tam szwędają się różne lumpy i inne takie. Tamten wojskowy mówił, że w "Sokolim Barze" znajdziecie swój kontakt operacyjny i jemu macie wszystko meldować, dodatkowo od niego też możecie brać zadania do wykonania jeśli nie wiecie co robić.
(miejsc jest więcej ale tyle widzicie/wiecie)
W mieście nie wolno wyjmować broni (choć sporo osób tu ją ma, ale sporo jest też snajperów, nie mówiąc już o patrolach).
W mieście nie wolno posiadać broni jeśli jest się nietrzeźwy.
Północnowschodnia część miasta jest bardzo słabo patrolowana (oprócz murów).