"Dziecko Demona" D&D

Miejsce na zakończone lub wymarłe sesje. Jeśli chcesz ponownie otworzyć temat to skontaktuj się z modem albo adminem.
Zablokowany
Akandre
Pomywacz
Posty: 66
Rejestracja: sobota, 15 lipca 2006, 10:05
Numer GG: 6761922
Lokalizacja: Gliwice

"Dziecko Demona" D&D

Post autor: Akandre »

Gracze:
WinterWolf-Fey'ri Wojowniczka
Radzik-Elf Czarodziej
Dante_tha_don-Niziołek Kapłan
"Living is easy with eyes closed"
Akandre
Pomywacz
Posty: 66
Rejestracja: sobota, 15 lipca 2006, 10:05
Numer GG: 6761922
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: Akandre »

Jak piszemy?
kładziony nacisk na słowa
rozmowa
(burknięcie pod nosem)
*poza sesją*
ironia?!
krzyk!
pytanie?
zdziwienie??
"Living is easy with eyes closed"
Akandre
Pomywacz
Posty: 66
Rejestracja: sobota, 15 lipca 2006, 10:05
Numer GG: 6761922
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: Akandre »

Zasady sesji:
-PD są przydzielane w nocy, podczas snu
-mogę zmieniać w zależności od okoliczności PD i kasę
-przedmioty magiczne są drogie i rzadkie
-rundy w walce wg. inicjatywy
-dialogi tak często, jak coś wnoszą do sprawy
-poza tym, wszystko jak w dnd
"Living is easy with eyes closed"
Phoven
Bosman
Bosman
Posty: 1691
Rejestracja: piątek, 21 lipca 2006, 16:39

Post autor: Phoven »

*Nie pisz trzech postów pod sobą, bo jak któryś z modków to zobaczy to bedzie zły ;)*
Akandre
Pomywacz
Posty: 66
Rejestracja: sobota, 15 lipca 2006, 10:05
Numer GG: 6761922
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: Akandre »

Karty postaci:

Dante_tha_don:
Imię postaci: Alton Brushgather
Klasa postaci (poziom): Kapłan (1)
Domena: Leczenie
Rasa: Niziołek
Charakter: praworządny dobry
Bóstwo: Pelor
Rozmiar: mały
Płeć: mężczyzna
Wzrost: 92 cm
Waga: 19 kg
Wiek: 24 lata
Oczy: czarne
Włosy: czarne
Szybkość: 6m
Pw: 9 (0/9) 0
KP: 19=10+pr.z panc. (+3)+pr. z tarczy (0)+mod. ze zr.(+5)+mod. z rozm.(+1)+inne(0)
Atrybuty: wartość..modyfikator... odziedziczone
-siła:................14.....+2...................-
-budowa:.........16.....+3...................-
-zręczność:......20.....+5...................-
-intelekt:..........16.....+3...................-
-roztropność:...18.....+4...................-
-charyzma:......16.....+3...................-
Rzuty obronne: SUMA....baz. r.o. ...mod. z atr. ....inne
-wytrwałość......+6............+2............+3...................+1(rasowe)
-refleks..............+6............+0...........+5....................+1(rasowe)
-wola.................+7............+2...........+4....................+1(rasowe)
Bazowa premia do ataku:
Atak wręcz: suma (+3)=baz. pr. do ataku (+0)+mod z siły(+2)+mod z rozm.(+1)+inne(0)
Atak dyst.: suma(+8)=baz. pr. do ataku(+0)+mod ze zr(+5)+mod z rozm(+1)+inne(+2 rasowe)
Broń1: Buzdygan lekki... suma premii do ataku (+5) ...obrażenia (1k6) ...krytyk(19-20/*2) ...zasięg(-) ...waga (3 kg) ... rozmiar(mały)... rodzaj (miażdżone)... specjalne właściwości (-)
Broń2: : Lekka kusza... suma premii do ataku (+8) ...obrażenia (1k8) ...krytyk (19-20/*2) ...zasięg (24 m) ...waga (3 kg) ... rozmiar (mały)... rodzaj kłute dystansowe) ... specjalne właściwości (-)
Broń3
Pancerz/przedm. ochr.: ćwiekowana skóra... rodzaj (pancerz)...premia z pancerza (+3)...kara do testu (-1)...max zr (+5)...niepow. czaru wtaj. (5%)...szybkość (6m)... waga (10 kg)...specjalne właściwości (-)
Tarcza/przedm. ochr.: -----premia z pancerza -------...waga ------...niepow. czaru--------...kara do testu --------... specjalne właściwości --------
Umiejętności:
nazwa...................atr. kl....mod z umj.....mod z atr....rangi...inne
Czarostwo............Int..........+5.................+3...............4.........+0
Dyplomacja .........Cha.......+7..................+3...............4.........+0
Koncentracja........Bd.........+7..................+3...............4.........+0
Leczenie...............Rzt........+8..................+4...............4.........+0
Wróżenie..............Rzt........+6..................+4...............4.........+2
.............................-............-...................-...................-..........-
.............................-............-...................-...................-..........-
.............................-............-...................-...................-..........-
.............................-............-...................-...................-..........-
.............................-............-...................-...................-..........-
.............................-............-...................-...................-..........-
.............................-............-...................-...................-..........-
.............................-............-...................-...................-..........-
.............................-............-...................-...................-..........-
.............................-............-...................-...................-..........-
.............................-............-...................-...................-..........-
.............................-............-...................-...................-..........-
.............................-............-...................-...................-..........-
.............................-............-...................-...................-..........-
.............................-............-...................-...................-..........-

Udźwig:
-lekki 0-29 kg
-średni 29,5-58 kg
-ciężki 58,5-87,5 kg
-podnoszenie nad głową (max) 87,5 kg
-podnoszenie z ziemi (max*2) 175 kg
-pchanie lub ciągnięcie (max*5) 437,5 kg
Zdolności specjalne.....atuty: Ciche poruszanie +2, Nasłuchiwanie +2, Skakanie +2, Wspinaczka +2.....Finezja w broni (buzdygan lekki), Zapisanie Zwoju
Czary:
-znane czary:
-0: stworzenie wody, światło
-1: magiczna broń, leczenie lekkich ran
-mod ST r.o. na czar: +4
baz. SP czaru...poziom...czary na dzień...czary premiowe...czary domenowe
-.......................0.............3.........................0..........................0
-.......................1.............1.........................1...........................1
-.......................2.............-.........................1...........................-
-.......................3.............-.........................1...........................-
-.......................4.............-.........................1...........................-
-.......................5.............-.........................-...........................-
-.......................6.............-.........................-...........................-
-.......................7.............-.........................-...........................-
-.......................8.............-.........................-...........................-
-.......................9.............-.........................-...........................-
Języki: niziołczy, wspólny, gobliński, gnomi, orczy
Ekwipunek: 17 sz


Radzik:
Imię postaci: Aravilar
Klasa postaci/poziom: Czarodziej (1)
Rasa: Elf
Charakter: Chaotyczny dobry
Bóstwo: Azuth
Rozmiar: średni
Płeć: mężczyzna
Wzrost: 175 cm
Waga: 49 kg
Oczy: niebieskie
Włosy: jasny blond, długie
Szybkość: 9m
Pw: [9] ([rany]/[aktualne pw]) [stłuczenia]
KP: [12]=10+pr.z panc. ()+pr. z tarczy ()+mod. ze zr.( +2 )+mod. z rozm.()+inne()
Atrybuty: wartość..modyfikator... odziedziczone
-siła: 8- -1
-budowa: 14- +2
-zręczność:14- +2
-intelekt: 16- +3
-roztropność: 13- +1
-charyzma: 10- 0
Rzuty obronne: SUMA....baz. r.o. ...mod. z atr. ....inne
-wytrwałość +2 - 0 - +2 - brak -
-refleks +2 - 0 - +2 - brak -
-wola +3 - +2 - +1 - brak -
Bazowa premia do ataku: 0
Atak wręcz: suma ( -1 )=baz. pr. do ataku ( 0 )+mod z siły( -1 )+mod z rozm.( 0 )+inne( 0 )
Atak dyst.: suma( +2 )=baz. pr. do ataku( 0 )+mod ze zr( +2 )+mod z rozm( 0 )+inne( 0 )
Broń1: Drąg, suma premi do ataku( -1 ), obrażenia(1k6-1),krytyk (x2),zasięg (-) waga (2kg) rozmiar (duży), rodzaj (miażdżone) specjalne właściwości -
Broń2: Krótki łuk, suma premii do ataku (+2), obrażenia (1k6) krytyk(x3) zasięg (18m) waga (1kg) rozmiar (średni) rodzaj (kłute) specjalne właściwości -
Broń3: suma premii do ataku ...obrażenia ...krytyk ...zasięg ...waga ... rozmiar... rodzaj ... specjalne właściwości
Pancerz/przedm. ochr.: rodzaj ...premia z pancerza ...kara do testu ...max zr ...niepow. czaru ...szybkość ... waga ...specjalne właściwości
Tarcza/przedm. ochr.: premia z pancerza ...waga ...niepow. czaru ...kara do testu ... specjalne właściwości
Umiejętności:
nazwa.................-atr. kl....-mod z umj....-mod z atr...-rangi-inne
Czarostwo - Intelekt- +7 - +3 - 4 -......
Koncentracja -Budowa- +6 - +2 - 4 -......
Nasłuchiwanie -Roztr. - +5 - +1 - 2 - +2
Wiedza (tajemna)-Intelekt- +7 - +3 - 4 -...... Wróżenie - Intelekt- +7 - +3 - 4 -......
...........................-.............-.....................-..................-.........-......
...........................-.............-.....................-..................-.........-......
...........................-.............-.....................-..................-.........-......
...........................-.............-.....................-..................-.........-......
...........................-.............-.....................-..................-.........-......
...........................-.............-.....................-..................-.........-......
...........................-.............-.....................-..................-.........-......
...........................-.............-.....................-..................-.........-......
...........................-.............-.....................-..................-.........-......
...........................-.............-.....................-..................-.........-......
...........................-.............-.....................-..................-.........-......
...........................-.............-.....................-..................-.........-......
...........................-.............-.....................-..................-.........-......
...........................-.............-.....................-..................-.........-......
...........................-.............-.....................-..................-.........-......
Udźwig:
-lekki Do 13 kg
-średni od 13,5-26,5 kg
-ciężki 27–40 kg
-podnoszenie nad głową (40 kg)
-podnoszenie z ziemi (80 kg)
-pchanie lub ciągnięcie (200 kg)
Zdolności specjalne i atuty:
Rasowe:
* Odporność na czar Uśpienie oraz premia rasowa +2 do rzutów obronnych przeciwko czarom i efektom zaklinania
* Widzenie w słabym świetle
* Premia rasowa +2 do testów Nasłuchiwania, Przeszukiwania i Zauważania
Klasowe:
*Przywołanie chowańca
* Zapisanie zwoju
Atuty:
*Twardość
Czary:
-mod ST r.o. na czar: 13
baz. ST czaru 13 poziom (0) czary na dzień (3) czary premiowe-
Zapamiętane czary 0- poziomowe
Odporność, Wykrycie magii, Światło

baz ST czaru 14 poziom (1) czary na dzień (1) czary premiowe (1)
Zapamiętane czary 1- poziomowe
Płonące dłonie, Zbroja maga

znane czary:
Czary 0- poziomowe
Odporność, Wykrycie magii, Otwarcie/Zamknięcie, Światło
Czary 1- poziomowe
Płonące dłonie, Zbroja maga
Języki: Wspólny, Elfi, Smoczy, Leśny, Orczy
Ekwipunek:
Plecak z bukłakiem, racja podróżna na jeden dzień, zwijane posłanie, worek, hubka i krzesiwo, trzy arkusze pergaminu, atrament, pióro, sakiewka na komponenty, księga czarów, kołczan z 20 strzałami, dziesięć świec, futerał na mapę


WinterWolf:
Imię postaci: Silmathiel
Klasa postaci/poziom: Wojownik poz. 1 (efektywny poziom postaci wynikający z rasy 3, ale na czas braku RO EPP wynosi 1)
Rasa: Fey’ri
Charakter: Chaotyczny Neutralny
Bóstwo: Hoar ale przestawia się na SharessWiara: 10 (z powodu zmieniania bostwa)
Wiara: 10 (z powodu zmieniania bostwa opiekunczego)
Rozmiar: średni
Płeć: Kobieta
Wzrost: 175cm
Waga: 55kg
Oczy: czarne (to naturalny kolor ale ponieważ nie do końca panuje ona nad przyjmowanym kształtem kolor zmienia się wraz z emocjami: czerwone ma kiedy jest zła, niebieskie gdy coś jej się nie podoba itp.)
Włosy: w postaci elfki srebrne zaplecione w warkocz, w postaci diablęcia ognisto czerwone

Szybkość: 9m, latanie 12m (słaba)
Pw: [11] ([rany]/[aktualne pw]) [stłuczenia]
KP: [16]=10+pr.z panc. (+3)+pr. z tarczy (+0)+mod. ze zr.(+3)+mod. z rozm.(+0)+inne()

Atrybuty: wartość..modyfikator... odziedziczone
-siła:................-.15.-....+2....-
-budowa:.........-.12.-....+1....-
-zręczność:......-.17.-....+3….-
-intelekt:.........-.12.-....+1....-
-roztropność:...-.10.-....+0....-
-charyzma:......-.11.-....+0....-

Rzuty obronne: SUMA....baz. r.o. ...mod. z atr. ....inne
-wytrwałość......-...+3...-....+2....-...+1...-
-refleks..............-...+3...-....+0....-...+3...-
-wola.................-...+0...-....+0....-...+0...-

Bazowa premia do ataku:
Atak wręcz: suma (+3)=baz. pr. do ataku (+1)+mod z siły(+2)+mod z rozm.(+0)+inne(+0)
Atak dyst.: suma(+4)=baz. pr. do ataku(+1)+mod ze zr(+3)+mod z rozm(+0)+inne(+0)

Broń1: Miecz półtoraręczny … suma premii do ataku +3 ... obrażenia 1k10+2 ... krytyk 19-20/x2 ...-... waga 5 kg ... rozmiar średni... rodzaj tnące ... specjalne właściwości

Broń2: sztylet suma premii do ataku +3 ...obrażenia 1k4+2 ...krytyk 19-20/x2 ...zasięg 3m ...waga 0,5kg... rozmiar malutka ... rodzaj kłute ... specjalne właściwości

Broń3: krotki łuk suma premii do ataku +4 ...obrażenia 1k6...krytyk x3 ...zasięg 18m ...waga 1kg ... rozmiar średni ... rodzaj kłute ... specjalne właściwości

Pancerz/przedm. ochr.: zbroja skórzana ćwiekowana rodzaj lekki ...premia z pancerza +3 ...kara do testu -1 ...max Zr +5 ...niepow. czaru 15% ...szybkość 9m ... waga 10kg ...specjalne właściwości

Tarcza/przedm. ochr.: premia z pancerza ...waga ...niepow. czaru ...kara do testu ... specjalne właściwości

Umiejętności:
nazwa.................-atr. kl....-mod z umj....-mod z atr...-rangi-inne
Postępowanie ze zwierzętami- Cha - +4 - +0 - 4 -......
Jeździectwo- Zr -7- +3 - 4 -…..
Pływanie- S - +6 - +2 – 4 -......
Nasłuchiwanie (mk)- Rzt - +2 - +0 -.........- +2
Przeszukiwanie (mk)- Int - +3 - +1 -.........- +2
Zauważanie (mk)- Rzt - +2 - +0 -.........- +2

Udźwig:
-lekki do 33kg
-średni od 33,5 – 66,5kg
-ciężki od 67 – 100kg
-podnoszenie nad głową (max) 100kg
-podnoszenie z ziemi (max*2) 200kg
-pchanie lub ciągnięcie (max*5) 500kg

Zdolności specjalne i atuty:
Biegłość w broni egzotycznej – miecz półtoraręczny
Poprawiona inicjatywa

Czary: (tylko zdolności czaropodobne: Wymiarowe drzwi 1 raz na dzień, Ciemność 1 raz na dzień oraz zdolność nadnaturalna Różne kształty: na życzenie przybiera inną postać)

Języki: Elfi, wspólny, otchłanny (z racji pochodzenia)

Ekwipunek: plecak z bukłakiem, racja podróżna na 1 dzień, zwijane posłanie, worek, hubka i krzesiwo, kołczan z 20 strzałami, pancerz, miecz półtoraręczny, sztylet, łuk krótki, ubranie podróżne, 32sz (za brak tarczy i wzięcie gorszego i tańszego pancerza)

Historia postaci:
Urodziła się w szlacheckiej rodzinie, ale to wcale nie znaczyło, że miała szczęśliwe dzieciństwo. Jej matka dostala zawalu serca przy porodzie i jak dotad nie zobaczyla corki, a ojciec, gdy odkrył CO się urodziło wpadł w szał. Okazało się bowiem, że nie był on ojcem dziecka. Ojczym zamknął małą w piwnicy w ciemnym, małym pomieszczeniu specjalnie do tego celu wybudowanym. Nie miał po prostu odwagi jej zabić. Dziewczynka tam właśnie dorastała, otoczona ciemnością i zimnymi, gołymi ścianami. Nabawiła się wtedy klaustrofobii. Nie wejdzie świadomie do ciasnego pomieszczenia. Jeśli znajdzie się w ciemnej, ciasnej przestrzeni zaczyna panikować. Każdy jej atak lęku wygląda nieco inaczej. Niekiedy płacze bezsilnie innym razem miota się po pomieszczeniu. Ale niech się strzeże ten kto odważy się ją zamknąć w jakiejś klitce. Zemsta będzie okrutna. Nie zna imienia Inkuba odpowiedzialnego za jej przyjście na świat. Może to i lepiej... Z domu ojczyma wydostała się kilkanaście lat temu, w czasie wielkiego pożaru. Ostatnie co pamięta z tamtego okresu w swoim życiu to sztylet wbity głęboko aż po samą rękojeść w serce bezdusznego opiekuna. Od tej pory błąka się po świecie i zdobywa doświadczenia. Nigdzie póki co nie zagrzała miejsca. Świetnie walczy bastardem, dobrze radzi sobie ze sztyletami (nieco gorzej niż bastardem), umie się bić na pięści. Pewien orczy kaplan Erythula zabral jej poteznymi czarami RO, przez co stracila troszke wiary w siebie, ale osoba, ktora ja widzi, nie odczuwa tego-nie chce o tym nikomu mowic, gdyz jest to plama na jej honorze. Jest mało rozmowna. Bywa bardzo mściwa. Ciężko jej przybrać inną postać niż ta srebrnowłosa elfka w którą zmienia się najczęściej (jest to jej prawie jak druga naturalna postać). W innych postaciach nie potrafi ukryć swej czarciej natury (np. czar Zmiana siebie nie obejmie ogona albo rogów… czasem także skrzydeł… ). Dziewczyna szuka w życiu szczęścia i prawdziwej przyjaźni, takiej o jakiej często słyszała w opowieściach bardów, które ubóstwia słuchać. Jest z natury nieufna, ale kocha zwierzęta. Nauczyła się radzić sobie sama w życiu. Najlepiej czuje się poza miastem. Pragnie teraz znalezsc swa matke, prawdziwego ojca, a zlego orczego kaplana zmusic do oddania jej RO.

Cechy rasowe:
redukcja obrażeń 10/+1 (magicznie usunieta przez zlego orczego kaplana Erythula)
odporność na ogień 10
Fey'ri otrzymują premię +2 do blefowania, nasłuchiwania, przeszukiwania, ukrywania i zauważania
Statystyki: +2 Zr, -2 Bd
Poza tym reszta cech rasowych jak u elfów (niepodatność na uśpienie, odporność +2 na zaklinanie, widzenie w słabym świetle)
"Living is easy with eyes closed"
Akandre
Pomywacz
Posty: 66
Rejestracja: sobota, 15 lipca 2006, 10:05
Numer GG: 6761922
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: Akandre »

Pracujecie w krasnoludzkim siole, które zajmuje się wydobywaniem kamienia i okruchów adamantytu. Co w nim robicie? Ochraniacie je przed orkami i goblinami napadającymi ją. Dostaliście informację, że za 30-35 minut będzie tu horda orków (20-25 głów). Oprócz was jest tu 23 górników, 10 wojowników i 5 łuczników.
"Living is easy with eyes closed"
radzik
Pomywacz
Posty: 39
Rejestracja: sobota, 29 lipca 2006, 14:41
Lokalizacja: z Radomska

Post autor: radzik »

Aravilar

Słysząc alarm, ruszam przed siebie w poszukiwaniu jak najlepszego miejsca abym mógł razić na jak największy zasięg z mojego łuku. Jeżeli jest jakaś wieżyczka to wchodzę na nią. Jeżeli nie ma to wchodzę na dach jednego z budynków. Gdy tylko orkowie pojawią się w zasięgu rażenia łuku, rzucam na siebie Zbroję maga


*Można poprosić o dokładniejszy opis tego miejsca? Czy jest to tylko zabita dechami dziura, gdzie znajduje się kilka ledwo trzymających się chat i prowizoryczna gospoda? Czy jest może palisada, może jakieś wieżyczki?*
„Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej…” Ryszard Riedel
Akandre
Pomywacz
Posty: 66
Rejestracja: sobota, 15 lipca 2006, 10:05
Numer GG: 6761922
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: Akandre »

Jest palisada w kształcie sześciościanu i 1 brama, po której obu stronach jest po wieżyczce stażniczej. Za schronienia służą tu drewniane chaty ze strzechą. Palisada ma flanki. Jest szeroka na 2 metry. Jest tylk palisada, gdyż trzy dni temu był najazd orków. Surowce są transportowane co dwa tygodnie. Ostatni był pięć dni temu. Orki nie wyglądają na silne poza jednym w zbroi łuskowej i z podwójnym orczym toporem. Pozostałe są w skórzniach i mają długie miecze, nikt nie ma tarczy. Jadą na bojowych wilkach. Wszyscy wasi łucznicy są na palisadzie, na którą prowadzą drabinki z ciemnego drawna. Pracujecie tu od dziesięciu lat i zdążyliście się zaprzyjaźnić. Jestescie najmłodsi. Przewodzi tym siołem stary i silny krasnolud (nigdy nie mówił, ile ma lat, ale oceniacie go na 200-220 lat. Wystarczy, czy jeszcze czegoś potrzeba?
"Living is easy with eyes closed"
Akandre
Pomywacz
Posty: 66
Rejestracja: sobota, 15 lipca 2006, 10:05
Numer GG: 6761922
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: Akandre »

aha, jest zaraz po świcie, więc jest troszkę szarawo, a wy jesteście zaspani i orzymujecie kary -1 do wszystkiego
"Living is easy with eyes closed"
WinterWolf
Tawerniana Wilczyca
Tawerniana Wilczyca
Posty: 2370
Rejestracja: czwartek, 22 czerwca 2006, 16:47
Lokalizacja: ze 113-tej warstwy Otchłani
Kontakt:

Post autor: WinterWolf »

Silmathiel

Rozglądam sie po przeciwnikach starając się znaleźć ich słabe punkty. Jeśli jakieś dostrzegam postaram się wykorzystać tę wiedzę. Uważam na tych dwóch, prawdopodobnie orczych przywódców. Spodziewam się, że mogą być doprawdy trudnymi przeciwnikami...
Obrazek
Proszę, wypełnij -> Ankieta
dante_tha_don
Marynarz
Marynarz
Posty: 165
Rejestracja: piątek, 28 lipca 2006, 17:27
Lokalizacja: 8540463

Post autor: dante_tha_don »

Ynajduj dobr poyzcje do strzałów z kuszy i czekam na to jak orkowie znajdą się w najbardziej efektywnym obszrze rażenia bełtami.
Akandre
Pomywacz
Posty: 66
Rejestracja: sobota, 15 lipca 2006, 10:05
Numer GG: 6761922
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: Akandre »

Mamy nowego gracza: Mr.Z

Karta postaci:
Imię postaci: Quirion Meliamne
Klasa postaci (poziom): Łucznik (1)
Rasa: Elf
Charakter: praworządny dobry
Bóstwo: Pelor
Rozmiar: średni
Płeć: mężczyzna
Wzrost: 172 cm
Waga: 63 kg
Wiek: 119 lata
Oczy: błękitne
Włosy: jasny blond
Szybkość: 9m
Pw: 11 (0/11) 0
KP: 18=10+pr.z panc. (+3)+pr. z tarczy (0)+mod. ze zr.(+5)+mod. z rozm.(0)+inne(0)
Atrybuty: wartość..modyfikator... odziedziczone
-siła:................15.....+2...................-
-budowa:.........16.....+3...................-
-zręczność:......20.....+5...................-
-intelekt:..........18.....+3...................-
-roztropność:...16.....+2...................-
-charyzma:......14.....+2...................-
Rzuty obronne: SUMA....baz. r.o. ...mod. z atr. ....inne
-wytrwałość......+5............+2............+3...................0
-refleks..............+7............+2...........+5....................0
-wola.................+3............+0...........+3....................0
Bazowa premia do ataku:
Atak wręcz: suma (+2)=baz. pr. do ataku (+0)+mod z siły(+2)+mod z rozm.(+0)+inne(0)
Atak dyst.: suma(+6)=baz. pr. do ataku(+1)+mod ze zr(+5)+mod z rozm(+0)+inne0)
Broń1: Miecz długi... suma premii do ataku (+4) ...obrażenia (1k8) ...krytyk(19-20/*2) ...zasięg(-) ...waga (2 kg) ... rozmiar(średni)... rodzaj (cięte wręcz)... specjalne właściwości (-)
Broń2: Sztylet... suma premii do ataku (+6) ...obrażenia(1k4) ...krytyk(19-30/*2) ...zasięg (3 m)...waga (0,5 kg) ... rozmiar (malutki)... rodzaj (kłute wręcz) ... specjalne właściwości (-)
Broń3: Refleksyjny łuk długi... suma premii do ataku (+8) ...obrażenia (1k8) ...krytyk (20/*3) ...zasięg (33 m) ...waga (1,5 kg) ... rozmiar (duży)... (rodzaj kłute dystansowe) ... specjalne właściwości (-)
Pancerz/przedm. ochr.: ćwiekowana skóra... rodzaj (pancerz)...premia z pancerza (+3)...kara do testu (-1)...max zr (+5)...niepow. czaru (5%)...szybkość (6m)... waga (10 kg)...specjalne właściwości (-)
Tarcza/przedm. ochr.: -----premia z pancerza -------...waga ------...niepow. czaru--------...kara do testu --------... specjalne właściwości --------
Umiejętności:
nazwa...................atr. kl....mod z umj.....mod z atr....rangi...inne
Ciche por. ...........Zr..........+9..................+5...............4.........+0
Nasłuchiwanie.....Rzt........+8..................+2...............4.........+2 (rasowe)
Jeździectwo.........Zr..........+5..................+5...............4.........+0
Tajniki dziczy......Rzt........+7..................+3...............4.........+0
Ukrywanie...........Zr..........+9..................+5...............4.........+0
Zauważanie..........Rzt........+9..................+3...............4.........+2(rasowe)
.............................-............-.....................-..................-..........-
.............................-............-...................-...................-..........-
.............................-............-...................-...................-..........-
.............................-............-...................-...................-..........-
.............................-............-...................-...................-..........-
.............................-............-...................-...................-..........-
.............................-............-...................-...................-..........-
.............................-............-...................-...................-..........-
.............................-............-...................-...................-..........-
.............................-............-...................-...................-..........-
.............................-............-...................-...................-..........-
.............................-............-...................-...................-..........-
.............................-............-...................-...................-..........-
.............................-............-...................-...................-..........-

Udźwig:
-lekki 0-33 kg
-średni 33,5-66,5 kg
-ciężki 67-100 kg
-podnoszenie nad głową (max) 100 kg
-podnoszenie z ziemi (max*2) 200 kg
-pchanie lub ciągnięcie (max*5) 500 kg
Zdolności specjalne i atuty: Przeszukiwanie +2, Bezpośredni strzał, Precyzyjny strzał
Czary:
-mod ST r.o. na czar:
baz. ST czaru...poziom...czary na dzień...czary premiowe
-.......................-..............-.........................-
znane czary:-----
Języki: elfi, wspólny, smoczy, leśny, orczy, gobliński
Ekwipunek: 29 sz, dwutygodniowe zapasy żywności, 150 strzał, 20 shurikenów
"Living is easy with eyes closed"
Akandre
Pomywacz
Posty: 66
Rejestracja: sobota, 15 lipca 2006, 10:05
Numer GG: 6761922
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: Akandre »

Alton Brushgather-strzeliłeś z kuszy, gdy tylko orki się zbliżyły się na 24 metry zabijając wilka. Drugi strzał też był celny-trafiłeś orka w szyję i wypływa z niej czarna, bulgocząca krew. Wilk, na którym jechał, wciąż biegnie w waszą stronę.
Aravil i Simathiel- strzelacie z łuków i trafiacie po orku, ale Aravil w ramię, a Simathiel krytykiem zabija jednego orka.

Dopiero teraz możecie policzyć orki i jest ich 27 sztuk (bez zabitych) i jeden przywódca. Wszyscy inni zeskakują z palisady, prócz łuczników, rzecz jasna. Orki są już w odległości 9 metrów. Pięć z nich ma ogromne młoty.
"Living is easy with eyes closed"
dante_tha_don
Marynarz
Marynarz
Posty: 165
Rejestracja: piątek, 28 lipca 2006, 17:27
Lokalizacja: 8540463

Post autor: dante_tha_don »

Celuję i strzelam do jednego z orków uzbrojonych w młoty po czym zeskakuje razem z buzdyganem w rękach atakując słabszych przeciwników.
radzik
Pomywacz
Posty: 39
Rejestracja: sobota, 29 lipca 2006, 14:41
Lokalizacja: z Radomska

Post autor: radzik »

Aravilar

Ucieszony celnym strzałem postanawiam dalej szyć z łuku do zielonego paskudztwa. Podobnie jak Alton obieram za cel orka z młotem.

Jeżeli orkowie wejdą na teren sioła, zchodzę z wieżyczki i na pierwszego zielonego, który się napatoczy rzucam płonące dłonie. Następnie spróbuję się trochę wycofać. Będę walczył tylko z tymi którzy mnie zaatakują. Oczywiście cały czas mam zamiar strzelać z łuku.
„Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej…” Ryszard Riedel
Akandre
Pomywacz
Posty: 66
Rejestracja: sobota, 15 lipca 2006, 10:05
Numer GG: 6761922
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: Akandre »

Oba strzały celne. Orki próbują rozbić bramę. Teraz kolej Winter i Mr.Z
"Living is easy with eyes closed"
WinterWolf
Tawerniana Wilczyca
Tawerniana Wilczyca
Posty: 2370
Rejestracja: czwartek, 22 czerwca 2006, 16:47
Lokalizacja: ze 113-tej warstwy Otchłani
Kontakt:

Post autor: WinterWolf »

Silmathiel

Zeskakuję z palisady w pobliżu bramy i przygotowuję broń przeciwko nadbiegającemu przeciwnikowi. Dopóki mnie nie zaatakuje nie zaczynam potyczki. Chyba, że drań mnie zignoruje to wtedy dam mu posmakować mego ostrza atakując go od tyłu i celując w głowę.
Obrazek
Proszę, wypełnij -> Ankieta
Zablokowany