[Dungeon Explorers] Kopalnia Upiorytu
: poniedziałek, 26 czerwca 2006, 22:18
Roger, Johnny, Criss, Tommy, Jack to imiona graczy, piszcie w pierwszej osobie raczej, przed swoim postem piszcie imię postaci.
Kilka informacji pomocniczych:
Jest rok 112 od przybycia James'a Ridgewood'a (był pierwszym amerykańskim osadnikiem 2 miliony lat przed Chrystusem).
Jesteście na zielonych wyżynach Syberii, jest tam jeszcze dość ciepło (pogoda jesienna jak w Polsce).
Od 100 lat trwa wojna, główne strony to:
Nowa Armia - potomkowie osadników z USA
Sowiecka Konfederacja - zaawansowane technicznie trzy kraje sowieckie
Przymierze - część ludzi z N.A. i S.K. połączyło siły i walczą o pokój
Legion - najemnicy i terroryści chcący zniszczyć całą technologię manipulacji czasu, najmniej zaawansowani technicznie
Plemiona - prymitywni ludzie z przyszłości (jednak nie z XXI wieku) władający "magią"
Po planecie wiadomo, że kręcą się też kosmici, których dwa statki spadły wiek wcześniej, jednak nigdy nie nawiązano z nimi kontaktu.
Jesteście częścią Nowej Armii.
Transporter opancerzony przywiózł was wieczorem do nieufortyfikowanego obozu "Illmine" w którym spędziliście noc. Rankiem chwilę spędziliście na poznaniu personelu jest tu 5 żołnierzy, 3 mechaników, inżynier i dwóch naukowców, oprócz baraków mieszkalnych (sztuk 4) jest tu jeszcze laboratorium upiorytu i przychodnia lekarska. Z pojazdów obóz ma 4 pojazdy z karabinami na energię słoneczną.
Kopalnia Upiorytu jeszcze 10 lat wcześniej była własnością Sowieckiej Konfederacji, jednak mała korekta granicy sprawiła, że teraz znajduje się ona dość daleko od frontu po stronie Nowej Armii.
Winda na niższe poziomy działa. Zjeżdżacie razem z Tajfunem i Hunkiem na 4 poziom podziemii. Roger jest mocno zdenerwowany przez swoją klaustrofobię. Światło na dole jest zapalone. Winda odjeżdża w górę. Korytarz w prawo prowadzi do laboratorium technicznego gdzie pracuje profesor Storm, korytarz w prawo do magazynu i schodów do głębszych podziemii. Za namową Tajfuna poszliście za nim w lewo. Okazało się jednak, że mechaniczne drzwi są uszkodzone i nie otwierają się. Słyszycie krzyk w korytarzu prowadzącym do magazynu. Gaśnie światło - winda też przestaje działać. Najbliżej korytarza do magazynu stoi Jack ze swoim miotaczem ognia. Przy windzie usłyszeliście kilka szumów i dźwięk gdy karabin M16 upadł na ziemię. Johnny i Criss włączyli latarki przy swoich karabinach i zobaczyli poćwiartowane zwłoki Hunka - właściwie są tylko nogi (do pasa), głowa i dłonie. W pomieszczeniu nikogo nie widać.
Ekwipunek każdego to: dwa magazynki (lub ładunek do miotaczy lub 12 naboi do rewolwera) i jedzenie w puszkach na 2 dni. Oprócz tego Tajfun ma radio do kontaktu z Illmine. Z M16 Hunka jest latarka. Roger ma dodatkowo torbę lekarską, którą miał zanieść do laboratorium.
Pamiętajcie, że coś zaatakowało kogoś w korytarzu do magazynu. Drzwi do laboratorium są stalowe i automatyczne i kule ich nie przebiją.
Kilka informacji pomocniczych:
Jest rok 112 od przybycia James'a Ridgewood'a (był pierwszym amerykańskim osadnikiem 2 miliony lat przed Chrystusem).
Jesteście na zielonych wyżynach Syberii, jest tam jeszcze dość ciepło (pogoda jesienna jak w Polsce).
Od 100 lat trwa wojna, główne strony to:
Nowa Armia - potomkowie osadników z USA
Sowiecka Konfederacja - zaawansowane technicznie trzy kraje sowieckie
Przymierze - część ludzi z N.A. i S.K. połączyło siły i walczą o pokój
Legion - najemnicy i terroryści chcący zniszczyć całą technologię manipulacji czasu, najmniej zaawansowani technicznie
Plemiona - prymitywni ludzie z przyszłości (jednak nie z XXI wieku) władający "magią"
Po planecie wiadomo, że kręcą się też kosmici, których dwa statki spadły wiek wcześniej, jednak nigdy nie nawiązano z nimi kontaktu.
Jesteście częścią Nowej Armii.
Transporter opancerzony przywiózł was wieczorem do nieufortyfikowanego obozu "Illmine" w którym spędziliście noc. Rankiem chwilę spędziliście na poznaniu personelu jest tu 5 żołnierzy, 3 mechaników, inżynier i dwóch naukowców, oprócz baraków mieszkalnych (sztuk 4) jest tu jeszcze laboratorium upiorytu i przychodnia lekarska. Z pojazdów obóz ma 4 pojazdy z karabinami na energię słoneczną.
Kopalnia Upiorytu jeszcze 10 lat wcześniej była własnością Sowieckiej Konfederacji, jednak mała korekta granicy sprawiła, że teraz znajduje się ona dość daleko od frontu po stronie Nowej Armii.
Winda na niższe poziomy działa. Zjeżdżacie razem z Tajfunem i Hunkiem na 4 poziom podziemii. Roger jest mocno zdenerwowany przez swoją klaustrofobię. Światło na dole jest zapalone. Winda odjeżdża w górę. Korytarz w prawo prowadzi do laboratorium technicznego gdzie pracuje profesor Storm, korytarz w prawo do magazynu i schodów do głębszych podziemii. Za namową Tajfuna poszliście za nim w lewo. Okazało się jednak, że mechaniczne drzwi są uszkodzone i nie otwierają się. Słyszycie krzyk w korytarzu prowadzącym do magazynu. Gaśnie światło - winda też przestaje działać. Najbliżej korytarza do magazynu stoi Jack ze swoim miotaczem ognia. Przy windzie usłyszeliście kilka szumów i dźwięk gdy karabin M16 upadł na ziemię. Johnny i Criss włączyli latarki przy swoich karabinach i zobaczyli poćwiartowane zwłoki Hunka - właściwie są tylko nogi (do pasa), głowa i dłonie. W pomieszczeniu nikogo nie widać.
Ekwipunek każdego to: dwa magazynki (lub ładunek do miotaczy lub 12 naboi do rewolwera) i jedzenie w puszkach na 2 dni. Oprócz tego Tajfun ma radio do kontaktu z Illmine. Z M16 Hunka jest latarka. Roger ma dodatkowo torbę lekarską, którą miał zanieść do laboratorium.
Pamiętajcie, że coś zaatakowało kogoś w korytarzu do magazynu. Drzwi do laboratorium są stalowe i automatyczne i kule ich nie przebiją.