[Warhammer40k Dust of War] - Wojny Bogów

-
- Marynarz
- Posty: 165
- Rejestracja: piątek, 28 lipca 2006, 17:27
- Lokalizacja: 8540463

-
- Kok
- Posty: 1245
- Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:22
- Lokalizacja: Legionowo
- Kontakt:

-
- Pomywacz
- Posty: 65
- Rejestracja: czwartek, 3 sierpnia 2006, 13:54
- Numer GG: 8970290
- Kontakt:
Bolter który został zastąpiony przez miotacz ognia daje cywilowi.
Wysalam Raptorów na przeszukiwanie terenów sąsiadujących z moją wioską.
Oddział Marines wraz z cywilem wysyłam na czarny lodowiec, a ja wraz z Krwawymi Mówcami udaję się na Stary Lodowiec.
Ustalam zbiórkę powrotną w mieście po przeszukaniu całego terenu. Stale utrzymuję kontakt radiowy z moimi żołnierzami.
Ile EXP poczebuje na tą umiejętniość?
Wysalam Raptorów na przeszukiwanie terenów sąsiadujących z moją wioską.
Oddział Marines wraz z cywilem wysyłam na czarny lodowiec, a ja wraz z Krwawymi Mówcami udaję się na Stary Lodowiec.
Ustalam zbiórkę powrotną w mieście po przeszukaniu całego terenu. Stale utrzymuję kontakt radiowy z moimi żołnierzami.
Ile EXP poczebuje na tą umiejętniość?

-
- Mat
- Posty: 514
- Rejestracja: poniedziałek, 5 czerwca 2006, 19:10
- Lokalizacja: z kapusty
Memo
Przybywasz do bazy od północnego-zachodu. Między budynkami krzątają się naukowcy i skrybowie, lecz uważaj, na szatach skrybów widnieją znaki czarnych templariuszy.
t0m3ek
Otworzyłeś drzwi po lewej. Przed tobą był korytarz, przez który właśnie przebiegł duży oddział gwardzistów, ale na szczęście nie zostałeś zauważony. Po lewej znajdują się pancerne drzwi otwierane czerwoną kartą, więc idziesz w prawo. Dotarłeś do wielkiej hali z kolejnymi skrzyniami ciężkiej amunicji. Zza stosu skrzyń wyszedł opancerzony sentinel z dziełkiem laserowym, namierza cię. Po prawej i lewej znajdują się wielkie śluzy, na drugim końcu hali jest drabina prowadząca na balkon skąd można się dostać do dźwigu. W twoim kierunku już biegnie grupa obrońców, wyjdą z lewych wrót.
Radzik
Słońce zachodzi a armia zielonoskurych rusza na miasto. W pierwszej fazie bitwy szturmowe chopaki wleciały na mury by tam wywalczyć pozycje i pozakładać ładunki wybuchowe. Oddział granaciaży podszedł pod mur i obrzucił go granatami. Ładunki wybuchowe zrobiły ok. 50m wyrwę. Jesteś we wnętrzu miasta za blokiem nr 2.
Orkowie oddali do twojej dyspozycji dwie wojenne ciężarówy z działami i trzy wojenne motory z bolterami.
dante_tha_don
Templariusze bardzo szybko się zbliżają. Jeden z twoich ludzi otworzył ogień, lecz pociski nie wyrządziły większych szkód wrogim Marines. Bolty położyły dwóch twoich. Jeden z Templariuszy zeskoczył z motocykla i rzucił się na ciebie z mieczem, lecz położyłeś go swoim bolterem. Jeden z braci zrzucił templariusza z motocyklu swoim mieczem. Motocykl potoczył się dalej i uderzył w inny eksplodując. Po krótkiej potyczce zyskujesz trzy sprawne motory, ale twój oddział uszczuplił się do dwóch ludzi, jeden z nich ten, który strącił space marine zapowiada się na doskonałego wojownika.
Pavciooo
Sorki zapomniałem dopisać za tamto dostajesz 100exp
Swoich braci uzbroiłeś w dwa działka plazmowe. Gdy tylko wyszedłeś na środek pokoju poczułeś silny wstrząs i niewyobrażalne gorąco, w korytarzu, z którego wcześnie przyszedłeś stał, sentinel z ciężkim laserem. Na szczęście twoja zbroja odparowała znaczną ilość energii i w tej chwili masz 120 punktów wytrzymałości.
GORAS
Stoisz na lodowcu. Masz doskonały widok na prowincję w tym Redan. Przybywają twoje raptory – Sir w lasach ukrywało się trochę cywilów, szybko ich zlikwidowaliśmy
W interkomie słyszysz krzyki i strzały swoich żołnierzy –Aghrrrr! Zdychaj ścierwo!!.... Panie... na szczycie... czarny.... słychać już tylko strzały i jakiś ryk, po chwili kontakt się urywa. Wygląda na to, że coś wyeliminowało cały twój oddział. W oddali dostrzegasz jakąś śnieżną kopułę. Po bliższych oględzinach zauważasz, że to Eldarski statek uwięziony w lodzie
Przybywasz do bazy od północnego-zachodu. Między budynkami krzątają się naukowcy i skrybowie, lecz uważaj, na szatach skrybów widnieją znaki czarnych templariuszy.
t0m3ek
Otworzyłeś drzwi po lewej. Przed tobą był korytarz, przez który właśnie przebiegł duży oddział gwardzistów, ale na szczęście nie zostałeś zauważony. Po lewej znajdują się pancerne drzwi otwierane czerwoną kartą, więc idziesz w prawo. Dotarłeś do wielkiej hali z kolejnymi skrzyniami ciężkiej amunicji. Zza stosu skrzyń wyszedł opancerzony sentinel z dziełkiem laserowym, namierza cię. Po prawej i lewej znajdują się wielkie śluzy, na drugim końcu hali jest drabina prowadząca na balkon skąd można się dostać do dźwigu. W twoim kierunku już biegnie grupa obrońców, wyjdą z lewych wrót.
Radzik
Słońce zachodzi a armia zielonoskurych rusza na miasto. W pierwszej fazie bitwy szturmowe chopaki wleciały na mury by tam wywalczyć pozycje i pozakładać ładunki wybuchowe. Oddział granaciaży podszedł pod mur i obrzucił go granatami. Ładunki wybuchowe zrobiły ok. 50m wyrwę. Jesteś we wnętrzu miasta za blokiem nr 2.
Orkowie oddali do twojej dyspozycji dwie wojenne ciężarówy z działami i trzy wojenne motory z bolterami.
dante_tha_don
Templariusze bardzo szybko się zbliżają. Jeden z twoich ludzi otworzył ogień, lecz pociski nie wyrządziły większych szkód wrogim Marines. Bolty położyły dwóch twoich. Jeden z Templariuszy zeskoczył z motocykla i rzucił się na ciebie z mieczem, lecz położyłeś go swoim bolterem. Jeden z braci zrzucił templariusza z motocyklu swoim mieczem. Motocykl potoczył się dalej i uderzył w inny eksplodując. Po krótkiej potyczce zyskujesz trzy sprawne motory, ale twój oddział uszczuplił się do dwóch ludzi, jeden z nich ten, który strącił space marine zapowiada się na doskonałego wojownika.
Pavciooo
Sorki zapomniałem dopisać za tamto dostajesz 100exp
Swoich braci uzbroiłeś w dwa działka plazmowe. Gdy tylko wyszedłeś na środek pokoju poczułeś silny wstrząs i niewyobrażalne gorąco, w korytarzu, z którego wcześnie przyszedłeś stał, sentinel z ciężkim laserem. Na szczęście twoja zbroja odparowała znaczną ilość energii i w tej chwili masz 120 punktów wytrzymałości.
GORAS
Stoisz na lodowcu. Masz doskonały widok na prowincję w tym Redan. Przybywają twoje raptory – Sir w lasach ukrywało się trochę cywilów, szybko ich zlikwidowaliśmy
W interkomie słyszysz krzyki i strzały swoich żołnierzy –Aghrrrr! Zdychaj ścierwo!!.... Panie... na szczycie... czarny.... słychać już tylko strzały i jakiś ryk, po chwili kontakt się urywa. Wygląda na to, że coś wyeliminowało cały twój oddział. W oddali dostrzegasz jakąś śnieżną kopułę. Po bliższych oględzinach zauważasz, że to Eldarski statek uwięziony w lodzie

-
- Pomywacz
- Posty: 39
- Rejestracja: sobota, 29 lipca 2006, 14:41
- Lokalizacja: z Radomska
Ruszam do przodu w stronę warsztatu, po drodze eliminując wszystkie odziały które mi się przeciwstawią. Motory jadą z przodu, ciężarówy za nimi. Gdy tylko dotrzemy do warsztatu ciężarówy rozpoczynają obstrzał, po czym wkraczam z trzema oddziałami do środka.
„Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej…” Ryszard Riedel

-
- Bombardier
- Posty: 621
- Rejestracja: poniedziałek, 26 grudnia 2005, 13:44
- Lokalizacja: Gdynia
- Kontakt:
Rozumiem, że skoro przyszedłem od strony Piramid, mam widok na miejsce między laboratoriami?
Wiedząc, że z Czarnymi Templariuszami nie mam żadnych szans w walce wręcz, rozkazuję grupie z ciężkimi bolterami okrążyć stację, tak, by mieli widok na to co jest między barakami, a laboratorium1.
- Ku chwale Nurgla! - wrzeszcę i razem z oddziałem, który został przy mnie rozpoczynam ostrzał naukowców i skrybów.
*Jeśli od strony baraków zaczną przybiegać wrodzy Marines, oddział z ciężkimi bolterami otwiera do nich ogień.
Wiedząc, że z Czarnymi Templariuszami nie mam żadnych szans w walce wręcz, rozkazuję grupie z ciężkimi bolterami okrążyć stację, tak, by mieli widok na to co jest między barakami, a laboratorium1.
- Ku chwale Nurgla! - wrzeszcę i razem z oddziałem, który został przy mnie rozpoczynam ostrzał naukowców i skrybów.
*Jeśli od strony baraków zaczną przybiegać wrodzy Marines, oddział z ciężkimi bolterami otwiera do nich ogień.
Raz sierpem, raz młotem w czerwoną hołotę!
Odmiana nicka mego:
M: Memo; D: Mema; C: Memowi; B: Mema; N: Memem; Msc: Memie; W: Memo!
Odmiana nicka mego:
M: Memo; D: Mema; C: Memowi; B: Mema; N: Memem; Msc: Memie; W: Memo!

-
- Kok
- Posty: 1245
- Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:22
- Lokalizacja: Legionowo
- Kontakt:

-
- Pomywacz
- Posty: 65
- Rejestracja: czwartek, 3 sierpnia 2006, 13:54
- Numer GG: 8970290
- Kontakt:

-
- Mat
- Posty: 550
- Rejestracja: środa, 5 lipca 2006, 08:45
- Kontakt:

-
- Marynarz
- Posty: 165
- Rejestracja: piątek, 28 lipca 2006, 17:27
- Lokalizacja: 8540463


-
- Mat
- Posty: 550
- Rejestracja: środa, 5 lipca 2006, 08:45
- Kontakt:

-
- Mat
- Posty: 514
- Rejestracja: poniedziałek, 5 czerwca 2006, 19:10
- Lokalizacja: z kapusty
Radzik
Obrońcy powoli wycofywali się w kierunku katedry. Orkowie wspierali cię jeszcze przez jakiś czas, lecz gdy dotarłeś do warsztatu zostałeś tylko ty i twoja niewielka armia. Budynek zawalił się o ognia twoich dział nie było już gdzie wchodzić. Pod gruzami zginęło 5 cywilów i 10 gwardzistów.
Zdobywasz 870 exp
Memo
Między budynkami zobaczyłeś jakiegoś gwardzistę z białym krzyżem na napierśniku. Nigdzie ani śladu marines. Twoi ludzie ustawili się na pozycjach i zaczęli ostrzał. Bolty szybko oczyściły plac i przebiły ściany budynków.
Zdobyłeś 730 exp
Pavciooo
Niestety sentinel jest zbyt duży, aby przejść, więc czatuje w korytarzu. Na szczęście dwóch twoich jest uzbrojonych w działka plazmowy, które szybko się uporały z pancerzem łazika.
Niestety w czasie krótkiej potyczki straciłeś jednego żołnierza.
Zdobywasz 500 exp
GORAS
Lód ustąpił. Wszedłeś do wnętrza pojazdu. Nigdzie nie było załogi. W ładowni znalazłeś skrzynie z bronią, lecz jakaś tajemnicza siła nie pozwoliła ci jej użyć. Znalazłeś również starą księgę, w której zawarta jest moc, lecz nie wiesz, jaki będzie efekt po odczytaniu formuły.
t0m3ek
Twoi ludzie zaczęli się bawić z sentinelem w kotka i myszkę dając ci czas na wdrapanie się na górę. Podniosłeś jedną ze skrzyń i spuściłeś, lecz maszynie udało się uciec i trafić w żuraw, ale na szczęście nic się nie stało. Druga upuszczona skrzynia zgniotła łazika. Marines zajęli pozycje między skrzyniami i czekali aż przyjdą lojaliści. We wrotach pojawił się spory oddział gwardzistów w tym Dreadnought. Miałeś przygotowaną kolejną skrzynie, którą spuściłeś na cyborga. Eksplozja zgniecionej maszyny zmiotła przy okazji gwardzistów i przywaliła wejście.
Zdobywasz 1600 exp
dante_tha_don
Nie znajdujesz niczego przydatnego. Szybko docierasz do wioski i z łatwością ją pacyfikujesz.
Do niewoli trafia połowa mieszkańców.
Dostajesz punk strategiczny oraz 1400 expa (w skład wchodzą pkt za tamtych gości)
Obrońcy powoli wycofywali się w kierunku katedry. Orkowie wspierali cię jeszcze przez jakiś czas, lecz gdy dotarłeś do warsztatu zostałeś tylko ty i twoja niewielka armia. Budynek zawalił się o ognia twoich dział nie było już gdzie wchodzić. Pod gruzami zginęło 5 cywilów i 10 gwardzistów.
Zdobywasz 870 exp
Memo
Między budynkami zobaczyłeś jakiegoś gwardzistę z białym krzyżem na napierśniku. Nigdzie ani śladu marines. Twoi ludzie ustawili się na pozycjach i zaczęli ostrzał. Bolty szybko oczyściły plac i przebiły ściany budynków.
Zdobyłeś 730 exp
Pavciooo
Niestety sentinel jest zbyt duży, aby przejść, więc czatuje w korytarzu. Na szczęście dwóch twoich jest uzbrojonych w działka plazmowy, które szybko się uporały z pancerzem łazika.
Niestety w czasie krótkiej potyczki straciłeś jednego żołnierza.
Zdobywasz 500 exp
GORAS
Lód ustąpił. Wszedłeś do wnętrza pojazdu. Nigdzie nie było załogi. W ładowni znalazłeś skrzynie z bronią, lecz jakaś tajemnicza siła nie pozwoliła ci jej użyć. Znalazłeś również starą księgę, w której zawarta jest moc, lecz nie wiesz, jaki będzie efekt po odczytaniu formuły.
t0m3ek
Twoi ludzie zaczęli się bawić z sentinelem w kotka i myszkę dając ci czas na wdrapanie się na górę. Podniosłeś jedną ze skrzyń i spuściłeś, lecz maszynie udało się uciec i trafić w żuraw, ale na szczęście nic się nie stało. Druga upuszczona skrzynia zgniotła łazika. Marines zajęli pozycje między skrzyniami i czekali aż przyjdą lojaliści. We wrotach pojawił się spory oddział gwardzistów w tym Dreadnought. Miałeś przygotowaną kolejną skrzynie, którą spuściłeś na cyborga. Eksplozja zgniecionej maszyny zmiotła przy okazji gwardzistów i przywaliła wejście.
Zdobywasz 1600 exp
dante_tha_don
Nie znajdujesz niczego przydatnego. Szybko docierasz do wioski i z łatwością ją pacyfikujesz.
Do niewoli trafia połowa mieszkańców.
Dostajesz punk strategiczny oraz 1400 expa (w skład wchodzą pkt za tamtych gości)

-
- Mat
- Posty: 550
- Rejestracja: środa, 5 lipca 2006, 08:45
- Kontakt:

-
- Pomywacz
- Posty: 39
- Rejestracja: sobota, 29 lipca 2006, 14:41
- Lokalizacja: z Radomska
Pytanie: Czy mogę w tym momecie wykupić jednostki czy muszę poczekać aż będzie bardziej spokojnie?? Jeżeli mogę to kupuje: 1xTerminatorzy Chaosu, 2xRaptorzy, 2x Chaos Space Marines
Do katedry!!- wydaję krótki rozkaz Tylko brać jeńców.
Gdy tylko dotrę do katedry rozpoczynam szturm.
Do katedry!!- wydaję krótki rozkaz Tylko brać jeńców.
Gdy tylko dotrę do katedry rozpoczynam szturm.
„Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej…” Ryszard Riedel

-
- Marynarz
- Posty: 165
- Rejestracja: piątek, 28 lipca 2006, 17:27
- Lokalizacja: 8540463
Wcześniejsze 15 expa przeznaczam na zwiększenie wy trzymałości
1000 expa na levela i 100 na nowy czar jeśli jest wybór to Przywołanie demonów jeśli nie to to co dostanę
1xCzarnoksiężnicy a pozostałe 30 daję na wytrzymałość
Każe moim sługom sprawdzić ta wioskę i przeszukać aby znależć rzeczy wartościowe i takie które mogą sie przydać
Zwracam się do osób w niewoli
-Wy którzy teraz jesteście w niewoli mozecie zostać uwolnieni i uzyskacie nowy a zarazem jedyny sżłuszny cel w postaci służby Panu fortuny Tzeentch'chowi
Potem informuje ich że to miejsce stanie sie bastionem Władcy Losu a wszyscy którzy go wspomogą zostaną wynagrodzni wieczną chwałą i bogactwami.
1000 expa na levela i 100 na nowy czar jeśli jest wybór to Przywołanie demonów jeśli nie to to co dostanę
1xCzarnoksiężnicy a pozostałe 30 daję na wytrzymałość
Każe moim sługom sprawdzić ta wioskę i przeszukać aby znależć rzeczy wartościowe i takie które mogą sie przydać
Zwracam się do osób w niewoli
-Wy którzy teraz jesteście w niewoli mozecie zostać uwolnieni i uzyskacie nowy a zarazem jedyny sżłuszny cel w postaci służby Panu fortuny Tzeentch'chowi
Potem informuje ich że to miejsce stanie sie bastionem Władcy Losu a wszyscy którzy go wspomogą zostaną wynagrodzni wieczną chwałą i bogactwami.

-
- Kok
- Posty: 1245
- Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:22
- Lokalizacja: Legionowo
- Kontakt:
