[DnD 3.5] Wzgórze Grozy [ZAMKNIĘTA, KOMENTARZE]

Stare i nieaktywne wątki z Rekrutacji.
Evandril
Mat
Mat
Posty: 559
Rejestracja: sobota, 8 lipca 2006, 16:28
Numer GG: 19487109
Lokalizacja: Łódź

[DnD 3.5] Wzgórze Grozy [ZAMKNIĘTA, KOMENTARZE]

Post autor: Evandril »

Obrazek Witam serdecznie!

Standardowego wprowadzenia nie pisałem, gdyż wiem z doświadczenia, że ten kto chce zagrać, zagra nawet bez wypasionego prologu na dwie strony, zwłaszcza, że na tym forum jestem dość znany (zwłaszcza wśród starszych userów) i mogę się ‘pochwalić’ kilkoma doprowadzonymi do końca sesjami. Tak też zamierzam uczynić w przypadku tej przygody. Przejdźmy więc do sedna.

MG

Jak prowadzę i piszę, można sobie łatwo sprawdzić w archiwum sesji tudzież na sesji X-Men Acida. Lubię dynamikę, często też przeskakuję z akcją kilka dni do przodu. Niektórych może to mierzić, więc od razu uprzedzam. Na forum TRPG kilka sesji mam już zakończonych (w chwili obecnej nawet nie mogę sobie przypomnieć co to było :P), więc raczej nie ma co się obawiać o systematyczność we „Wzgórzu”, zwłaszcza, że postawiłem sobie za cel, by również doprowadzić ją do końca. Daję dużą swobodę w kreacji świata a także dialogach z NPC-ami, tudzież innymi graczami. Stawiam przede wszystkim na spójną całość, którą gracze współtworzą wraz z MG, kreatywność i zaangażowanie.

BOHATEROWIE

Tworzycie bohaterów na 1. poziomie doświadczenia. Dopuszczalne rasy to: człowiek, elf, półelf, krasnolud, niziołek, półdrow. Klasy jedynie podstawowe. Ekwipunek tylko standardowy (bez przedmiotów magicznych) o wartości do 500 sztuk złota (nie wydane złoto zostaje oczywiście w sakiewce). Bonusowo każdy na starcie dostaje zupełnie za darmo "Plecak Podróżnika" zawierający: plecak, zwijane posłanie, koc, pochodnię, 10 metrów liny zakończonej hakiem, hubkę i krzesiwo, sztylet, metalowy kubek, sakiewkę, dodatkowe części garderoby (koszulę, spodnie, bieliznę, etc); oraz podróżne racje żywności na 5 dni. Postaci względnie dobre, może się zdarzyć jeden neutralny, złym i ‘mhrocznym’ mówię stanowcze NIE :P – banda psycholi to nie na tej sesji…

Mile widziani gracze, którzy potrafią wczuć się w postać, są kreatywni i nie przeginają – sorry, ale nie cierpię power gamingu i jeśli zdarzy mi się na sesji taki gracz, będzie miał ciężko ;). Bohaterowie mają być ludźmi/nieludźmi z krwi i kości, mają mieć swoje przyzwyczajenia, mocne i słabe strony, ogólnie wszystko to, co cechuje dobrze osadzoną w realiach postać. DnD to w głównej mierze heroic, ale i w Faerunie życie bywa ciężkie, więc radzę nie przesadzać ;). Zwłaszcza, że to 1. poziom :P.

Przyjmę po jednym reprezentancie danej klasy, więc warto by było, by potencjalni gracze napisali w swoich zgłoszeniach, kogo zamierzają stworzyć. Obowiązuje konkurs kart, tak więc nie ma powodu, by się spieszyć. Lepiej posiedzieć nad postacią, niż wysłać coś na szybko i łudzić się, że przejdzie.

Karta ma wyglądać następująco:
[AVATAR]

Imię i nazwisko:
Rasa:
Wiek:
Charakter:
Profesja (wszystkie podstawowe z Opisu Świata...):
Religia (dowolne bóstwo zgodne z charakterem i profesją postaci, ew. ateista):

Wygląd:

- Wzrost i waga
- Oczy
- Włosy
- Ogólny opis (wrażenie jakie postać wywiera samym wyglądem)
- Znaki szczególne (blizny, tatuaże, itp.)

Umiejętności (umiejętności, które wg was przydadzą się postaci o danej profesji; do zatwierdzenia przez MG;):

Atuty:

Atrybuty (32 punkty do rozdania):

Siła
Zręczność
Kondycja
Inteligencja
Mądrość
Charyzma

Charakterystyka:
- Jakaś rzucająca się cecha postaci (np. złośnik, romantyk, rozrzutnik itp.)
- Co postać lubi?
- Czego postać nienawidzi?
- Ogólne poglądy postaci na temat miłości, wiary, magii, wojny itp.
- Największy koszmar, coś czego się boi
- Największe marzenie (uwzględnić motywację do działania)
- Coś, czego postać nie zrobi za żadne skarby świata
- Czy ma jakieś hobby?
- Czym postać zajmuje się w wolnych chwilach?
- Jakie ma poczucie humoru?

Czary (tylko profesje parające się magią, np. czarodziej, czarownik, druid, łowca itp):

Ekwipunek:

Historia (przynajmniej 1A4):

SPRAWY TECHNICZNE

Sesja zaplanowana jest jako one-shot, storytelling, z nielicznymi rzutami w konkretnych momentach (np. walka z trudnym przeciwnikiem, bójka między postaciami, czy wykonanie karkołomnej akcji) wykonywanych przeze mnie przed monitorem. Gramy oczywiście w Faerunie, w systemie DnD 3.5. Przyjmę od 2 do 5 graczy i ani jednego więcej. Mile widziana typowa drużyna poszukiwaczy przygód, więc przyda się ktoś walczący, ktoś czarujący i ktoś potrafiący otwierać zamki, bądź omijać pułapki. Sesja ukierunkowana będzie w dużej mierze na walkę i w mniejszej na główkowanie, więc jeśli komuś nie podobają się takie klimaty, raczy się nie zgłaszać. Możemy śmiało przyjąć, że będzie to hack’n’slash/dungeon crawl dający postaciom możliwość zdobywania expa. Na atrybuty standardowo przeznaczacie 32 punkty.

Rekrutacja potrwa jakieś dwa tygodnie, czyli do 17 kwietnia. Karty proszę przesyłać tylko i wyłącznie na PW. Pytania w temacie, bądź na GG (zwykle wieczorami jestem dostępny, a jeśli nie – zostawić wiadomość, odezwę się jak tylko będę mógł).

Zapraszam i pozdrawiam,
Ev.
Ostatnio zmieniony sobota, 10 kwietnia 2010, 13:19 przez Evandril, łącznie zmieniany 1 raz.
"Trzymaj się swych zasad! To jedyne co Ci pozostało w świecie Chaosu."
WinterWolf
Tawerniana Wilczyca
Tawerniana Wilczyca
Posty: 2370
Rejestracja: czwartek, 22 czerwca 2006, 16:47
Lokalizacja: ze 113-tej warstwy Otchłani
Kontakt:

Re: [DnD 3.5] Wzgórze Grozy

Post autor: WinterWolf »

Piszę się na to z wojownikiem. Zobaczę jeszcze jaką rasę wybiorę. Mam tylko pytanie czy te 32 punkty rozdajemy tak o na sucho czy mamy już jakieś wartości atrybutów? Bo jeśli na sucho to wyjdą nam postacie bardzo bardzo słabe (przeciętna wartość atrybutów zwykłego mieszkańca Faerunu wynosi ok. 10-11, a gdy mamy do rozdania 32 punkty na 6 atrybutów ich wartość wynosi dokładnie 5-6)
Obrazek
Proszę, wypełnij -> Ankieta
Evandril
Mat
Mat
Posty: 559
Rejestracja: sobota, 8 lipca 2006, 16:28
Numer GG: 19487109
Lokalizacja: Łódź

Re: [DnD 3.5] Wzgórze Grozy

Post autor: Evandril »

Wiedziałem, że o czymś zapomniałem :P. Zaczynacie z 8 punktami przy każdym atrybucie i potem rozdzielacie dodatkowo 32 :). Acha, gdyby ktoś pytał, na sesji mamy 1375 rok a dokładniej Kythorn (czerwiec). Zaczniemy w Cienistej Dolinie (mieście) więc tam możecie zakończyć historię swoich bohaterów. Przedział wiekowy herosów ustalam na 20-30 lat.

W razie kolejnych pytań, łapcie mnie tutaj albo na gadulcu.
"Trzymaj się swych zasad! To jedyne co Ci pozostało w świecie Chaosu."
Acid
Marynarz
Marynarz
Posty: 320
Rejestracja: sobota, 10 listopada 2007, 17:57
Numer GG: 20329440
Lokalizacja: Dundee (UK)

Re: [DnD 3.5] Wzgórze Grozy

Post autor: Acid »

Jak już na GG wspominałem, wchodzę w to. Postać to tropiciel, człowiek, walczący na odległość łukiem i nożami. Póki co pytań nie mam, jeśli będą jakieś w fazie tworzenia postaci, to na pewno dam znać. W ciągu dwóch, góra trzech dni powinieneś dostać moją postać na PW.

Pozdrawiam!
Seks jest jednym z dziewięciu powodów do reinkarnacji. Pozostałych osiem się nie liczy.

Obrazek
Ouzaru
Mat
Mat
Posty: 492
Rejestracja: środa, 18 lutego 2009, 09:39
Numer GG: 16193629
Skype: ouzaru
Lokalizacja: U boku Męża :) Zawsze.

Re: [DnD 3.5] Wzgórze Grozy

Post autor: Ouzaru »

No skoro już mnie tak ładnie namówiliście, to się wpisuję :P Magusia, pół elfka.
magusia by annarigby.jpg
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Obrazek
Zaknafein
Bombardier
Bombardier
Posty: 729
Rejestracja: wtorek, 6 grudnia 2005, 09:56
Numer GG: 4464308
Lokalizacja: Free City Vratislavia
Kontakt:

Re: [DnD 3.5] Wzgórze Grozy

Post autor: Zaknafein »

Siła argumentów Ouzaru jak zwykle nie pozostawia mi innej możliwości, niż tylko zaklepać w drużynie miejsce dla łotrzyka i jak najszybciej napisać kartę postaci ;)
Ouzaru
Mat
Mat
Posty: 492
Rejestracja: środa, 18 lutego 2009, 09:39
Numer GG: 16193629
Skype: ouzaru
Lokalizacja: U boku Męża :) Zawsze.

Re: [DnD 3.5] Wzgórze Grozy

Post autor: Ouzaru »

JUPI!!!! :D No to szykuje nam się fajna sesja z super ekipą :D Moja karta już jest częściowo opracowana, jeszcze tylko mechanika i ekwipunek :P Ale to już uzgodnię z Tobą, MG.

Muuua! dla Zaka :*
Obrazek
Craw
Bosman
Bosman
Posty: 1864
Rejestracja: poniedziałek, 25 kwietnia 2005, 20:51
Numer GG: 5454998

Re: [DnD 3.5] Wzgórze Grozy

Post autor: Craw »

Jak przerobię postać z WH na realia DnD, to też poślę kartę.
Evandril
Mat
Mat
Posty: 559
Rejestracja: sobota, 8 lipca 2006, 16:28
Numer GG: 19487109
Lokalizacja: Łódź

Re: [DnD 3.5] Wzgórze Grozy

Post autor: Evandril »

Mam już kartę od Ouzaru, Acid już mi zapowiedział swoją na jutro. Czekam na resztę :D.

To miło z Twojej strony, Ouzi, że wrzuciłaś avika swojej postaci do tematu - przynajmniej zrobił się ruch w rekrutacji i mam nowe zgłoszenia ;).
"Trzymaj się swych zasad! To jedyne co Ci pozostało w świecie Chaosu."
Acid
Marynarz
Marynarz
Posty: 320
Rejestracja: sobota, 10 listopada 2007, 17:57
Numer GG: 20329440
Lokalizacja: Dundee (UK)

Re: [DnD 3.5] Wzgórze Grozy

Post autor: Acid »

Karta mojego tropiciela powędrowała na Twoje PW, Mistrzu i czekam na ostateczny werdykt ;). Miałem trochę czasu, bo nikt nie pisał nic do X-Men, więc skończyłem pisać postać szybciej, niż planowałem. Mam nadzieję, że historia mojego bohatera i jego powiązania z Cienistą Doliną nie będą żadnym problemem - w razie czego możemy edytować wspólnie ;).

Pozdrawiam!
Seks jest jednym z dziewięciu powodów do reinkarnacji. Pozostałych osiem się nie liczy.

Obrazek
Evandril
Mat
Mat
Posty: 559
Rejestracja: sobota, 8 lipca 2006, 16:28
Numer GG: 19487109
Lokalizacja: Łódź

Re: [DnD 3.5] Wzgórze Grozy

Post autor: Evandril »

Przeczytałem obie karty i muszę przyznać, że idealnie mi się komponują ze scenariuszem, więc wiem już jak powiązać bohaterów Ouzi i Acida. Póki co, mamy w drużynie:

- Etth'ariel, czarodziejkę (Ouzi)
- Tristana, tropiciela (Acid)

Zacząłem już pisać wprowadzenie dla tych dwu postaci, więc zapewne pojawi się wcześniej, a co do takich graczy jak WW czy Zaknafein nie muszę się przekonywać, więc jeśli tylko doślą karty, wprowadzę ich do gry. Nie widziałem nigdy jak gra Craw, ale myślę, że można dać szansę ;). Nie sądzę, bym miał więcej zgłoszeń prócz tych, które już otrzymałem, więc czekam na KP od tych, którzy wpisali się w temat :). Generalnie będziemy mieć bardzo ciekawą ekipę, co zwiastuje naprawdę pyszną sesję :).
"Trzymaj się swych zasad! To jedyne co Ci pozostało w świecie Chaosu."
Craw
Bosman
Bosman
Posty: 1864
Rejestracja: poniedziałek, 25 kwietnia 2005, 20:51
Numer GG: 5454998

Re: [DnD 3.5] Wzgórze Grozy

Post autor: Craw »

Przeszukaj archiwum, na pewno znajdziesz jakieś z sesji które grałem.
the_weird_one
Mat
Mat
Posty: 407
Rejestracja: sobota, 22 listopada 2008, 21:34
Numer GG: 6271014

Re: [DnD 3.5] Wzgórze Grozy

Post autor: the_weird_one »

Chętnie bym zapodał mojego człowieka aby popsuć szyki tym co szykują elfie cyrki. :P

Pytanie mam tylko dotyczące natury sesji, bo chciałem wziąć postać wybitnie inteligencką, nie nastawioną na żyłowanie mechaniki tylko wiarygodne mechaniką jej przedstawienie. Taka postać nie będzie jak dwunaste koło u wozu przewożącego koła, odnajdzie się czy będzie to nastawione na walkę? Bo ostatnio jak chciałem się wykazać wiarygodną i słabszą postacią, to się okazało u Acida że do odgrywania i bytu jeszcze, ale do drużyny postać zbędna. :D
No Name pisze:Podchodzę do norda i mówię:
- Pierwsza zasada klubu walki – nie rozmawiajcie o klubie walki...
Evandril
Mat
Mat
Posty: 559
Rejestracja: sobota, 8 lipca 2006, 16:28
Numer GG: 19487109
Lokalizacja: Łódź

Re: [DnD 3.5] Wzgórze Grozy

Post autor: Evandril »

@Craw: w wolnej chwili zerknę, gdzie grałeś. Mam nadzieję, że lubisz pisać rozbudowane posty i tworzyć dialogi z innymi graczami. Bo naprawdę niepotrzebny mi ktoś, kto po dwóch postach zrezygnuje, bądź będzie się trzymał cały czas z boku.

@ two: Powiem tak - sesja będzie nastawiona w dużej mierze na walkę i odgrywanie postaci, więc najlepiej, jeśli połączysz te dwie rzeczy w jedną całość. Nieuzbrojonych inteligentów odradzam, w końcu nawet łotrzyk potrafi być przydatną postacią w takim towarzystwie i scenariuszu - wystarczy mieć tylko dobry pomysł ;). Poza tym wiadomo, że niektóre postaci grają większą rolę, inne mniejszą, jak na każdej sesji.

Druga rzecz, że PBF-y w dzisiejszych czasach opierają się głównie na kreatywności graczy, więc niech nikt nie myśli, że będę prowadził go za rączkę. Szukam ludzi, którzy sami będą potrafili zrobić coś z 'niczego' i razem ze mną będą snuć trzymającą się kupy, dobrą opowieść. Jeśli z którymkolwiek z tych punktów masz problem - nie zgłaszaj się, bo się nie odnajdziesz na sesji. Chyba widzisz jak odgrywam Jasona w sesji Acida - tego samego będę wymagał od swoich graczy czyli systematyczności, kreatywności i zaangażowania.

Elfie cyrki? Póki co jest tylko jeden półelf w drużynie i jeden człowiek, więc nie rozumiem o co chodziło...
"Trzymaj się swych zasad! To jedyne co Ci pozostało w świecie Chaosu."
necron1501
Mat
Mat
Posty: 448
Rejestracja: poniedziałek, 4 lutego 2008, 17:42
Numer GG: 10328396

Re: [DnD 3.5] Wzgórze Grozy

Post autor: necron1501 »

Ach, jak widzę taką ekipę to nie mogę się oprzeć :D Ale nigdy w D&D nie grałem... Przerobię trochę kartę z WH może się uda :D
ObrazekObrazek
ObrazekObrazek
the_weird_one
Mat
Mat
Posty: 407
Rejestracja: sobota, 22 listopada 2008, 21:34
Numer GG: 6271014

Re: [DnD 3.5] Wzgórze Grozy

Post autor: the_weird_one »

Niah niah... nie martw się, ani mnie nie odstraszysz, ani obrazisz. :P

Jeszcze tylko jedno pytanie - te 32 punkty wydajemy dowolnie? Postacie będą bardzo potężne... raz widziałem taki system i obejmował 1 punkt za 2 punkty postaci na 16-17 i 3 na 17-18.

EDIT:

Byłbym zapomniał, umiejętności spoza podręcznika?
No Name pisze:Podchodzę do norda i mówię:
- Pierwsza zasada klubu walki – nie rozmawiajcie o klubie walki...
Evandril
Mat
Mat
Posty: 559
Rejestracja: sobota, 8 lipca 2006, 16:28
Numer GG: 19487109
Lokalizacja: Łódź

Re: [DnD 3.5] Wzgórze Grozy

Post autor: Evandril »

32 punkty dzielone na 6 atrybutów daje nam mniej więcej po 5 punktów na każdy atrybut, więc nie sądzę by były aż tak potężne – jeśli sporo punktów władujesz w Siłę i Kondycję postaci, to się okaże że jest takim impotentem umysłowym, który potrafi tylko machać mieczem i mówić „Kali wpierdolić” :P. Generalnie stawiacie na te atrybuty, które przydadzą się Wam w walce – dla tropiciela to np. zręczność. Zresztą, chyba każdy wie, o co biega. Planuję sporo walk z różnymi przeciwnikami, więc z pewnością nie będzie łatwo, a słowo ‘potężny’ to nie na tej sesji i wiem, co mówię ;). Poza tym, tak jak pisałem, nie będę rzucał na wszystko. Cyferki mają mi dać jedynie pogląd na to, co postać mniej więcej potrafi. W czym jest lepsza, a w czym gorsza. Turlał będę jedynie przy kryzysowych sytuacjach.

Umiejętności oczywiście z podręcznika do DnD 3.5, chyba że ktoś ma jakiś fajny i uzasadniony w historii postaci pomysł (jak np. czarodziejka, która jest mistrzynią robienia naleśników :P), to może przemycić dodatkowy, ale tylko jeden.
"Trzymaj się swych zasad! To jedyne co Ci pozostało w świecie Chaosu."
Zablokowany