[Hegemonia] Płomień idei

Stare i nieaktywne wątki z Rekrutacji.
Phoven
Bosman
Bosman
Posty: 1691
Rejestracja: piątek, 21 lipca 2006, 16:39

[Hegemonia] Płomień idei

Post autor: Phoven »

„Aby pisać historię, trzeba być więcej niż człowiekiem, ponieważ autor trzymający pióro wielkiego sędziego powinien być wolny od wszelkich uprzedzeń, interesów lub próżności.”
Napoleon Bonaparte

Oto i startuje kolejna rekrutacja do PBFa na Tawernie. Początkowo miałem nadzieje zwerbować kogoś by poprowadził niniejszą sesję (zaś samemu zagrać) ale jak to zwykle bywa – nikt chętny do roli MG się nie znalazł. ;P Postanowiłem zatem wziasc sprawy we własne ręce i reaktywować swój stary pomysł na sesje. PBFy których uczestnicy mogą wcielić się w role władców, polityków i szarych eminencji to nie nowość na trpg – były juz sesje w których gracze wcielali się w quasibogów, były i takie w których odgrywali polityków XXI wieku. Sam również swego czasu założyłem sesje o podobnej tematyce – w której gracze wcielali się w magnatów rywalizujących o tron. To znaczy, mieli rywalizować gdyż zrejterowałem już po kilku up'ach – taki to niestety był romans słomianego zapału z nawałem roboty. Tym razem wygospodarowałem sobie odpowiednio dużo czasu i materiałów by ponownie powrócic do tego niefortunnie zakończonego pomysłu. Miejmy nadzieje ze znacznie lepszym efektem. :P

Gracze wcielą się ponownie w postaci udzielnych władców próbujących przejąć władzę w państwie ogarniętym kryzysem. To tyle jeśli chodzi o podobieństwa do poprzedniej sesji. O ile w Wojnie o Schedę gracze rywalizowali jako jedni z ponad 60 wielmożów – w Płomieniu będą zaś od samego początku wybijali się ponad przeciętną warstwę udzielnych władców – to rzeczywiście będą silni (choć samozwańczy) pretendenci do tronu. Myślę, że dzięki temu uda mi się zachować większą dynamikę w rozgrywce.
Świat w którym toczyć będzie sie nasza opowieść to quasi-późnośredniowieczne cesarstwo dominujące na neverlandowym kontynencie. Z jednej strony wybuchy fanatyzmu religijnego, z drugiej wciąż niewygaszone źródła starych wierzeń. Nieubłagany rozwój techniki współgra z powszechna wiarą w magię. Knowania i intrygi władców stanowią tylko preludium dla wojny. Wszystko zresztą skończy się bowiem i tak tym samym co zwykle – gigantycznym rozlewem krwi w imię zdobycia władzy.Władzy która pozwoli stworzyć nowy świat na gruzach starego.
Jak zwykle.

Informacje ogólne:
Cesarstwo Lademońskie – niegdyś jedyne silne państwo na kontynencie, dziś nadal pełni rolę hegemona. Jego pozycja zaczyna jednak powoli spadać z powodu coraz większych niepokojów wewnętrznych.Im dalej od stołecznego Palangium, tym bardziej prowincje cesarstwa przypominają niezależne ośrodki państwowe, zaś najpotężniejsi możni (czyli również wy) dysponują wielotysięcznymi armiami prywatnymi dla których lojalność wobec cesarstwa ustępuje lojalności wobec seniora.Obecnie krajem rządzi stary cesarz Albert II którego talenty militarne poskromiły bardziej ambitnych poddanych i liczne bunty chłopskie wynikłe z kryzysu gospodarczego trawiącego państwo. Stary cesarz jednak coraz bardziej podupada na zdrowiu, więc jego zejście ze swiata jest więc raczej kwestią czasu. Na co zresztą czekaja zarówno trzej jego synowie, z arcyksięciem Julianem na czele, jak też i magnaci upatrujący w śmierci władcy szansy dla siebie.

Kontynent – w Wojnie o Schedę mielismy do czynienia z uniwersalistycznym państwem obejmującym niemal cały znany świat, zaś w Płomieniu cesarstwo ma również sąsiadów. Od południowego zachodu graniczy z silnym królestwem Gascoi, właściwie jedynym liczącym się rywalem na arenie międzynarodowej. Na szczęście dla Lademonu ma ono duże problemy z szybką rozwijającą się sektą monoteistyczną, bardzo popularną wśród ludu i drobnej szlachty – dlatego też na chwilę obecną nie stanowi realnego zagrożenia. Za zachodnią granicą istnieją dwa niedawno nawrócone państwa watażków plemiennych składajacych doroczny trybut cesarstwu i broniace je przed hordami barbarzyńców stale napierających z bezkresnych puszcz i stepów. Na północy znajdują sie pozostałości dawnych Północnych Królestw, obecnie w większości stanowiących prowincje cesarstwa. Poczynając od północnego wschodu aż do południowych krańców cesarstwa rozpościera się Wielki Ocean na którego tysiacu wysp ma siedzibę kilka niezależnych państewek handlujących i wojujących z Lademończykami.Na południowym półwyspie dzielnie trzyma się starożytna republika Tyru która mimo dość słabej armii trwa dzięki sieci powiązań i zalezności gospodarczych na całym świecie. Na południu znajduje sie również również nadmorskie królestwo Ideriady które będące poczatkowo cesarską marchią, usamodzielniło się i zdominowało lokalne wybrzeża.

Kultura – cesarstwo mimo kilkuset lat istnienia nie wytworzyło jednolitej kultury, każda prowincja mówi własnym dialektem lub nawet językiem, ma własną kulturę, własne zwyczaje i częściowo ustanawia własne prawo. Dotyczy to zarówno ludu jak i elit władzy, gdyz polityką podbojów poprzednich cesarzy było zostawianie na tronach starych władców w zamian za dostosowanie sie do prawa Lademonu. Prócz wspolnego kalendarza (lata liczone są od tzw. Pierwszych Proroctw, ok. 750 lat przed rozpoczęciem rozgrywki) i lingua franca jakim stał się lademoński wspólnota kulturowa wszystkich prowincji jest nadzwyczaj mała. Obecny cesarz zmuszony do prowadzenia wojen z magnatami przez większość lat swojego panowania doszedł do wniosku, ze do przetrwania cesarstwa niezbędna jest asymilacja prowincji i wytworzenia panlademońskiej więzi kulturowej. Wykorzystujac hierarchów Światyni, wojsko i własnych urzędników probował wprowadzić ten cel w życie. Poskutkowało to jednak skutkiem odwrotnym do zamierzonego – umocniło odrębność prowincji i doprowadziło do ponownej popularności secesjonistów we wszystkich grupach społecznych. W obliczu niepowodzenia kilka miesięcy przed rozpoczęciem rozgrywki Albert II zrezygnował z tej polityki by uspokoić niezadowolnych. Powszechnie jednak wiadomo, ze młody arcyksiąże zamierza kontynuować asymilację prowincji choc najprawdopodobniej bardziej subtelnymi metodami. Jednym z jego pierwszych posunięć było utworzenie pierwszego uniwersytetu skupiającego większość czołowych umysłów epoki. Nietrudno zgadnąć, że w razie secesji, władcy również zapragną móc korzystać z dobrodziejstw nowoczesnej nauki i sztuki jakie daje uczelnia wyższa.

Religia - Oficjalnym wyznaniem wszystkich mieszkańców cesarstwa sferianizm, panenteistyczny z założenia kult zakładający istnienie Boga zwanego Kreatorem jako energii sprawczej. Credo wiary, spisane przez Czterech – starożytnych proroków, zakłada pośmiertne doświadczanie własnych uczynków. I tak osoba skora do pomocy i współczucia doznaje ich podczas pośmiernego zjednoczenia z Kreatorem w tzw. Sferach. Zaś niegodziwcy karani są własnymi zbrodniami przez wieczność w Sferach. To tyle jeśli chodzi o kształt sferianizmu siedemset lat temu, gdy powstawały zapisy proroctw Czterech. Obecnie doktryna wiary zakłada m.in. pojęcie sprawiedliwej wojny majacej na celu nawrócenie pogan (by zjednoczyć się z Kreatorem trzeba być świadomym jego istnienia i roli), pojęcie herezji która poprzez zakłamanie pism Czterech odbiera moc Kreatorowi, lub “woli bożej” nakazującej posłuszeństwo patriarchom. Świątynia, czyli jedyna, prawdziwa, ortodoksyjna i powszechna organizacja sferianistyczna pełni ważną rolę w całym cesarstwie. Trzej patriarchowie trzech świętych miast w których nauczali Prorocy pełnią rolę przywódców Świątyni. Czwarty i najważniejszy Prorok wędrował po całym świecie pozostawiając po sobie Sukcesora, hierarchę majacego jednoczyć całą Świątyni. Na skutek działań politycznych patriarchów około roku pięćsetnego urząd Sukcesora został “zawieszony aż do nadejścia kolejnego proroka”. Mimo kilku prób jego przywrócenia, do dnia dzisiejszego jedynymi głowami Świątyni pozostają patriarchowie Palangium i Tridonium w cesarstwie oraz Revenne w królestwie Gascoi. Mając pod sobą kilkudziesieciu biskupów sprawują rządy dusz na całym kontynencie. Przynajmniej w teorii. Prócz herezji i pomniejszych odłamów nadal silna w niektórych rejonach wiejskich jest Stara Wiara opierajaca sie na politeistycznych wierzeniach związanych z naturą – szczególnie w prowincjach które stanowią część składową cesarstwa nie dłuzej niż dwiescie lat. W sąsiednim Gascoi coraz większą popularność zdobywa nowa religia monoteistyczna trafiajaca głównie do biedniejszej warstwy społeczeństwa. Nieuniknione jest zapewne również jej przenikniecie na teren cesarstwa. Należy pamiętać, ze choć religia pełni ważną rolę w zyciu większość ludzi, to władcy zazwyczaj traktują ją jako kolejny środek do realizacji własnych celów.

Magia i Technika - Wiara w magię jest dość powszechna w całym cesarstwie, karczmy są pełne opowieści o przeraźliwych stworach żyjących w leśnych puszczach a jednym z fundamentów władzy politycznej Światyni są zjawiska logicznie niewytłumaczalne jakie są udziałem patriarchów i osób przez nich wyznaczonych.Czy jednak magia rzeczywiście istnieje? Czy to nie sztuczki, iluzje – albo nawet zaawansowana technika? Na to pytanie nie otrzymacie odpowiedzi, przynajmniej nie na początku sesji. W epoce nowych wynalazków (kilka lat przed rozpoczęciem rozgrywki odkryto metodę produkcji prochu strzelniczego, oczywiscie technologia jest nadal w powijakach) magia będzie z założenia zjawiskiem tajemniczym której prawdziwa natura prędko nie bedzie ujawniona – jeśli w ogóle. Warto wspomnieć, ze o ile praktykowanie magii było powszechnie karane jeszcze sto lat przed rozpoczęciem rozgrywki, obecnie jest ona powszechnie tolerowana zaś jej ściganie to rzadkość która utrzymała sie jedynie w niektórych prowincjach. Wszelkiej maści czarownicy budzą jednak nadal niechęć większości dostojników Swiątyni. Głównie ze względu na to jaką rolę guślarze, druidzi i wiedźmy pełnią w zachowaniu wiary w stare bóstwa w rejonach wiejskich.

Geografia - Kontynent jest bardzo zróżnicowany krajobrazowo – od stepów na zachodzie i pustynie na południowym wschodzie po mroźne ostępy i tajgi na północy. Zauważalne są również gigantyczne rzeki przecinające Lademon jak i góry na nim wyrastające. Większość kraju stanowią jednak dzikie puszcze i wielkie pola uprawne. Tysiące mniejszych i większych wysp to element krajobrazu wschodniego wybrzeża. Wszelkie mapy etc. będą jak sytuacja miedzynarodowa się nieco rozwinie. Geografia waszej domeny zależy wyłącznie od was, bądźcie jednak świadomi bardzo dużego wpływu lokalnego klimatu na całość rozgrywki.

To tyle jeśli chodzi o informacje ze świata. Całej reszty będzie dowiadywać sie podczas sesji, czasami najwyżej umieszcze jakąś informacje w tym temacie.

Informacje dotyczące sesji:
:arrow: Update raz na tydzień, wydaje mi sie ze to optymalny czas by kazdy mial czas na odpisanie.
:arrow: Podczas sesji używam szczątkowej mechaniki uproszczonego modelu ekonomicznego państwa, chodzi mi głównie o to by działania podejmowane przez graczy były jak najbardziej realne. By jednak nie truć liczbami, wykresami etc. cała mechanika zostanie ukryta w formie fabularnej, ew. jako krótki spis na PW.
:arrow: Dla dynamiki sesji ważne są dialogi w czasie rzeczywistym – dlatego też posiadanie GG jest mile widziane
:arrow: Z racji specyfiki sesji czas stanowi również jedno z moich narzędzi – póki nie będzie to nielogiczne u jednego z graczy może byc przykładowo środa a u drugiego już piątek. Tydzień wcześniej.
:arrow: Nie wymagam pisania elaboratów, ale pewna długość posta to jednak standard. Jeśli nie będziesz miał pomysłu na działanie władcy to zwyczajnie poproś o przyspieszenie czasu rozgrywki tak by twoja postać stanela przed konkretnym dylematem.
:arrow: Nie ma co się oszukiwać – to sesja niszowa, więc i chetnych nie bedzie duzo – dlatego, też przyjmuje wszystkich którzy będą mieli przynajmniej poprawne karty. Jeśli jednak nie będą w stanie pisać poprawnych i jako-tako regularnych postów to zwyczajnie wylecą.

Wzór karty postaci to generalnie poszerzona i lekko zmodyfikowana KP z Wojny o Schedę. Nie wystraszcie sie jej długości, generalnie więcej niż godzinę pisania wam z pewnością nie zajmie :P
Imię/Imiona: (Radzę pamietać, że wasze postacie to wielcy władcy a nie wymoczki, tak więc i wasze imona powinny być w miarę majestatyczne)
Wiek: (Warto wiedzieć, że w raz z wiekiem wzrasta u poddanych szacunek i przyzwyczajenie do osoby władcy, jednocześnie młodzieniec góruje tężyzną fizyczną która w skrajnych przypadkach uratuje życie postaci. Generalnie postaci powinny miec co najmniej 24 wiosny)
Wygląd: (Nie muszę tłumaczyc chyba)
Cechy: (Zachowanie, rozrywki etc.)
Ustrój polityczny: (Tu macie sporą swobodę – jeśli chcecie wasze państewko będzie teokracją, monarchią absolutną albo nawet federacją szlacheckich folwarków, pamiętajcie jednak, ze jesteście składową częścią cesarstwa a każdy ustrój ma swoje plusy i minusy)
Stosunek władcy do:
a)Szlachty
b)Duchowieństwa
c)Mieszczaństwa
d)Chłopstwa

Niewolnictwo – jeśli tak to pod jaką postacią?:
Gabinet: (Czyli wasi doradcy, ministrowie etc. W zależnosci od wybranego ustroju będą posiadali inne kompetencje i kto inny będzie ich wybierał. Obowiązkowo gabinet musi zawierać choc jednego przedstawiciela Światyni, tzn biskupa.
By zrównać szanse wszystkich graczy każdemu z doradców możecie przyporządkować wartosć od 1 do 5 [piatka jest wartoscią najwyższą, jedynka najniższą] odzwierciedalającą jego doświadczenie, zasoby i kontakty. Łącznie macie 21 punktów do wykorzystania, liczba doradców jest nieograniczona)
Rodzina: (żona, dzieci, krewni)
Współczynniki:(posłużą do odwzorowania początkowych mozliwości waszej postaci, maksymalna wartość każdego z współczynników to 5 [oznacza to rzeczywiście wielkie koneksje, kapitał etc.], zaś do rozdania macie ponownie 21 punktów – w czasie rozgrywki poniższe współczynniki ulegną zmianie w zależności od poczynan postaci.
Stan gospodarki:
Liczba ludnosci:
Prestiż i relacje z innymi władcami:
Siatka szpiegowska:
Wyszkolenie wojska:
Zasoby skarbca:
Najbliższe cele do zrealizowania:
(Czyli co zamierzacie zrobić w najbliższym czasie, w jakim kierunku iść na początku gry – przyda mi się to w konstruowaniu fabuły)
Ogólny kształt państwa: (czyli wasze sugestie jak powinna wygladać prowincja którą przyjdzie wam władać, mozecie określic niemal wszystko – od warunków geograficznych i miejscowych tradycji po specyfikę dworu – wszystko to co sprawi, ze wasze panstwo bedzie rzeczywiscie wasze; jeśli ktoś chce dodatkowo wstawic krótką warstwę fabularną – bardzo proszę)

Wszystkie karty proszę na PW i zapraszam oczywiscie na sesje.
Ant
Kok
Kok
Posty: 1228
Rejestracja: poniedziałek, 28 sierpnia 2006, 21:54
Numer GG: 8228852
Lokalizacja: Dziki kraj pod Rosją

Re: [Hegemonia] Płomień idei

Post autor: Ant »

Kiedy sesja się zacznie? Czy można by ewentualnie później dołączyć? Matury trochę przeszkadzają.
Obrazek
Fioletowy Front Wyzwolenia Mrówek
Klub Przyjaciół Kawy
Phoven
Bosman
Bosman
Posty: 1691
Rejestracja: piątek, 21 lipca 2006, 16:39

Re: [Hegemonia] Płomień idei

Post autor: Phoven »

Późniejsze dojscie odpada ze względu na charakter sesji. Postacie graczy to jednak nie bezimienni poszukiwacze przygód a liczące się persony których sama obecność wpływa na kształt całej rozgrywki. Jeśli jednak chcesz to możesz mi wysłać ekstremalnie skróconą wersję karty do 10 maja (następna niedziela) w której zawrzesz podstawowe info dzięki któremu będę mógł jako-tako wbić cię do świata. Dużo do tyłu w stosunku do pozostałych graczy nie będziesz (ominą cię góra 2 upy) a będziesz mógł po maturach przesłać pełną KP i rozpocząć normalnie rozgrywkę. Jeśli interesuje cie taka opcja to wyslij mi na PW dosłownie kilka zdań na temat klimatu i ustroju swojego państwa. Przydało by sie też imię władcy. ;]
Tevery Best
Tawerniak
Tawerniak
Posty: 1271
Rejestracja: środa, 14 lutego 2007, 21:43
Numer GG: 10455731
Lokalizacja: Radzymin

Re: [Hegemonia] Płomień idei

Post autor: Tevery Best »

Karta jest pisana. Wieczorem powinna być, w najgorszym razie jutro po południu.
Ant
Kok
Kok
Posty: 1228
Rejestracja: poniedziałek, 28 sierpnia 2006, 21:54
Numer GG: 8228852
Lokalizacja: Dziki kraj pod Rosją

Re: [Hegemonia] Płomień idei

Post autor: Ant »

Karta poszła. Mam nadzieję, że jest odpowiednia.
Obrazek
Fioletowy Front Wyzwolenia Mrówek
Klub Przyjaciół Kawy
Phoven
Bosman
Bosman
Posty: 1691
Rejestracja: piątek, 21 lipca 2006, 16:39

Re: [Hegemonia] Płomień idei

Post autor: Phoven »

Cóż, zwięzła ale poprawna i niemal pełna KP - po naniesieniu drobnych poprawek które wysłałem ci na PW wchodzisz bez problemu.

Czekając na pozostałych graczy chciałbym tylko zwrócić uwagę na pewna drobnostkę. Proszę o 2-3 zdania opisujące każdego z członków waszego gabinetu. Wystarczą podstawowe informacje - ew. jeśli chcecie mozecie troche bardziej rozbudować opis. To w koncu najwazniejsi dla was NPCe w poczatkowej fazie gry. :P
I jeszcze dwa zdania dotyczące ustroju - nie jesteście ograniczeni żadnymi prawdziwymi (tzn. istniejacymi w realnym świecie) wzorcami. Mimo, że mamy pseudośredniowiecze nie musicie opierać się na feudalizmie. Jeśli zwyczajnie chcecie zdecydować się na coś bardziej nietypowego proszę tylko o szerszy opis. O ile ofc wasz pomysł będzie w miarę wpasowywał się w realia świata*.

*Czyli większość współczesnych metod rzadzenia jednak odpada. :P
Drzewiec
Marynarz
Marynarz
Posty: 247
Rejestracja: środa, 24 stycznia 2007, 19:44
Numer GG: 9008864

Re: [Hegemonia] Płomień idei

Post autor: Drzewiec »

Dawno mnie na forum nie było, ale w "Wojnie o schedę" brałem udział i spodobało mi się, więc to dobry moment, żeby powrócić ;).
Mam nadzieję, że tym razem będziemy grać dłużej niż poprzednio :P. W każdym razie w najbliższych dniach wyślę kartę.
Ant
Kok
Kok
Posty: 1228
Rejestracja: poniedziałek, 28 sierpnia 2006, 21:54
Numer GG: 8228852
Lokalizacja: Dziki kraj pod Rosją

Re: [Hegemonia] Płomień idei

Post autor: Ant »

Info dosłane
Obrazek
Fioletowy Front Wyzwolenia Mrówek
Klub Przyjaciół Kawy
Nekonushi
Bombardier
Bombardier
Posty: 890
Rejestracja: piątek, 22 września 2006, 10:04
Numer GG: 10332376
Skype: p.kot.l.
Lokalizacja: W-wa
Kontakt:

Re: [Hegemonia] Płomień idei

Post autor: Nekonushi »

... tak tak, napiszę kartę :)
Obrazek
Obrazek
Czerwona Orientalna Prawica
Phoven
Bosman
Bosman
Posty: 1691
Rejestracja: piątek, 21 lipca 2006, 16:39

Re: [Hegemonia] Płomień idei

Post autor: Phoven »

Zatem mamy pierwszą osobę ktora moze być pewna swojego udziału na sesji. :]

Jesli chodzi o poziom kart Drzewca i TB jestem spokojny - dobrze mi sie z wami prowadziło - choć faktycznie bardzo krótko. ;P Tak czy inaczej czekam na KP. Również innych chętnych.

Słówko tylko jeszcze o tytułach - postać posiadająca od początku rozgrywki tytuł królewski musi posiadać co najmniej 4 punkty prestiżu i relacji - mimo, że tytuł ten nie daje jej szczególnych przywilejów w stosunku do pozostałych magnatów to jednak jego posiadanie wymaga pewnej akceptacji ze strony moznych. W początkowej fazie rozgrywki tytuł królewski nie będzie miał większego znaczenia (cesarz i tak stoi najwyżej) - później jednak może stanowić pewien atut. Ofc nic nie stoi na przeszkodzie by się koronować w trakcie rozgrywki - wymaga to jednak pewnych oczywistych nakładów.

EDIT: Skoro Nekonushi sie zgłosił to do kompletu graczy Wojny o Schedę pozostał tylko Delf, z nim problem jest jednak taki, że na trpg od dawna go juz nie ma. :P Tak więc jak najbardziej czekam na karty od nowych graczy.
Lich
Szczur Lądowy
Posty: 5
Rejestracja: sobota, 2 maja 2009, 23:03
Numer GG: 4037707

Re: [Hegemonia] Płomień idei

Post autor: Lich »

Hej, tu Lich.

Ja w zasadzie na tym forum nie istnieję, ale Tevery Best podźgał mnie w żebro patykiem, żeby się dołączyć i cóż - udało mu się. Karta powstaje.

[edit] Podobnie jak Ant, do 14 maja z racji matur będę pewnie nieco niemrawy.
Jabberwocky
Majtek
Majtek
Posty: 100
Rejestracja: sobota, 23 sierpnia 2008, 03:29
Numer GG: 12017892
Lokalizacja: Cieplice

Re: [Hegemonia] Płomień idei

Post autor: Jabberwocky »

Sesja zapowiada się ciekawie, kartę zaraz wyślę, niestety jestem kolejnym „przypadkiem maturalnym” ;) , raczej nie powinno być co prawda problemów z odpisami ale 100% pewności co do tego nie mam dopóki matury się nie skończą.
"Beware the Jabberwock, my son!
The jaws that bite, the claws that catch!
Beware the Jubjub bird, and shun
The frumious Bandersnatch!"

Wkrocz w świat mrocznego milenium
Phoven
Bosman
Bosman
Posty: 1691
Rejestracja: piątek, 21 lipca 2006, 16:39

Re: [Hegemonia] Płomień idei

Post autor: Phoven »

Bardzo dobra karta, Jabberwocky - właśnie o coś takiego mi dokładnie chodziło. :] W związku z nieco większym zainteresowaniem niż przewidywałem muszę zweryfikować niestety zasadę przyjęcia na sesje - przyjmę maksymalnie 5 graczy których wybiorę spośród osób które wyślą mi najlepsze karty do 10 maja. Tydzień myślę wystarczy na przygotowanie ładnej, pełnej karty postaci. Szansa by dostać się na sesje nadal jest bardzo duża - z racji obiecanego miejsca pewniakiem jest tylko Ant. Tak więc cztery miejsca są jak najbardziej aktualne.
Nekonushi
Bombardier
Bombardier
Posty: 890
Rejestracja: piątek, 22 września 2006, 10:04
Numer GG: 10332376
Skype: p.kot.l.
Lokalizacja: W-wa
Kontakt:

Re: [Hegemonia] Płomień idei

Post autor: Nekonushi »

Lich pisze:Hej, tu Lich.
AAA MENDA!!!

Enyłej - w końcu znalazłem wolną chwilę i karta powstaje... Dokładniej rzecz biorąc wziąłem starą i trochę ją przerabiam :P
Obrazek
Obrazek
Czerwona Orientalna Prawica
Phoven
Bosman
Bosman
Posty: 1691
Rejestracja: piątek, 21 lipca 2006, 16:39

Re: [Hegemonia] Płomień idei

Post autor: Phoven »

@up: nie wiem i nie chce wiedzieć co to znaczyło :P

Generalnie przedwczoraj dostałem karty TB i Drzewca, ale podobno coś tam mają w nich poprzerabiać więc póki co czekam. Kart Licha i Nekonushi jeszcze nie mam. :P

Ew. pytania proszę na PW/GG - zazwyczaj na tym drugim jestem koło południa i w większość wieczorów dni powszednich.
Phoven
Bosman
Bosman
Posty: 1691
Rejestracja: piątek, 21 lipca 2006, 16:39

Re: [Hegemonia] Płomień idei

Post autor: Phoven »

<tutaj każdy może wstawić sobie wstęp traktujący o rzetelnej selekcji i wielu wyrzeczeniach z powodu sesji - inne, bardziej subtelne kity również są dopuszczalne>

Generalnie poziom kart był dość wyrównany, zaś zadecydowały drobne różnice - niezależnie od tego przyjmuję pięciu graczy. Są to (w kolejności nadsyłania kart):
:arrow: Ant
:arrow: Jabberwocky
:arrow: Tevery Best
:arrow: Drzewiec
:arrow: Lich
Dziękuje pozostałym za podjecie wyzwania i zapraszam na inne moje sesje w przyszłości - może wtedy się uda.
Zaś moim graczom pragnę przekazać, że zanim sesja ruszy muszę uporać się z paroma problemami technicznymi (jak chociażby przeniesienie i uporządkowanie nadesłanych przez was danych liczbowych) oraz oczywiscie napisac wstęp. W związku z tym startujemy w środę wieczorem. Dwaj maturzysci dostana dzieki temu również troche czasu na wydech. Jednakże do części z was wysłałem PW by ustalić ostateczne szczególy i zależności fabularne.
Życzę powodzenia. :P
BlindKitty
Bosman
Bosman
Posty: 2482
Rejestracja: środa, 26 lipca 2006, 22:20
Numer GG: 1223257
Lokalizacja: Free City Vratislavia/Sigil
Kontakt:

Re: [Hegemonia] Płomień idei

Post autor: BlindKitty »

Ach, ach, a ja dopiero teraz wlazłem tutaj i uważniej przyjrzałem się tej rekrutacji :( Hm, no ale trudno. Phoven - jakbyś miał ten czy inny pomysł na to jak wprowadzić kiedyś małego, biednego Kotka do gry, to wiesz, ja jestem chętny ;p Jeśli odczuwasz potrzebę, to do końca dnia dzisiejszego mogę nawet wysłać KP XD
What doesn't kill you, just makes you... Stranger.

But above all - I feel I'm still on my long trip to nothingness.
Zablokowany