[Naruto] Cień ostrza
: piątek, 15 lutego 2008, 21:08
Konoha ciągle była pogrążona w żałobie. Niedawno zginął Czwarty. Cała wioska była w opłakanym stanie. Pogrążona w chaosie, bez władcy, bez jakiejkolwiek obrony po za słabymi i rannymi ninja. Tego dnia pojawiła się jednak nowa nadzieja. Wioska miała się wzbogacić o nowych ninja. Miało to być pokolenie, które podniesie Konohę i przywróci do dawnej świetności. To wydarzenie przepełniało ludność wioski nadzieją, mimo tego, że nie było tego po większości widać. Wciąż ich sercami rządził smutek po stracie Yondaime...
Czas: Jak widać po opisie, niedługo po ataku dziewięcioogoniastego demona.
KP prosiłbym na PW, chyba że ktoś nie ma nic do ukrycia
Imię:
Nazwisko:
Pseudonim (niekoniecznie):
Płeć:
Wiek (standard to 12):
Wygląd:
Charakter:
Historia postaci:
Klan (jego opis i historia... no chyba, że ktoś będzie chciał pochodzić z któregoś z istniejących) :
Ekwipunek:
Mechanika została zapożyczona od BK za jego pozwoleniem (dzięki)
ATRYBUTY POCZĄTKOWE:
-Po jednej kropce w każdym na początek.
-17 kropek do rozdania.
-Nie mogą przekroczyć 10 kropek
ZASADA ROZWIJANIA:
-Koszt rozwinięcia Atrybutu do poziomu X wynosi 5*X PD
Wytrzymałość - im wyższa, tym więcej ma 'chakry fizycznej' którą zużywa się głównie na taijutsu i w niewielkich ilościach również na ninjutsu
Przemiana materii - im wyższa, tym szybciej ninja regeneruje 'chakrę fizyczną'
Odporność - wpływa na zdolność ninja do wytrzymywania trafień (powszechnie zwaną HPkami)
Żywotność - więcej żywotności - szybsze zdrowienie
Siła - jasne, prawda?
Zręczność - wpływa na celność i szanse trafienia w walce wręcz
Zwinność - wpływa na szanse uniknięcia ciosu
Szybkosć - raczej jasne
Duch - im wyższy ten wskaźnik, tym więcej 'chakry duchowej' zużywanej na genjutsu i ninjutsu
Skupienie - przyśpiesza regenerację 'chakry duchowej'
ZNAJOMOŚCI POCZĄTKOWE
-7 kropek do rozdania
-Wartość znajomości nie może przekroczyć 5 kropek.
Zasada rozwijania
-Koszt rozwinięcia znajomości chakry do poziomu Y wynosi 10+Y*2 PD
Chakra Katon (ognia)
Chakra Fuuton (powietrza)
Chakra Mizu (wody)
Chakra Saaton (ziemi)
Chakra Raiten (piorunów)
Chakra Dou (ciała) (niedostępna na początku)
Chakra Gokuin (pieczęci) (niedostępna na początku)
Chakra Bijuu (demona) (niedostępna na początku)
Taijutsu Gouken (twardej pięści)
Taijutsu Jyuuken (miękkiej pięści) (dostępna tylko w połączeniu z Byakugan, ew. inną linią krwi dającą zbliżone zdolności, po akceptacji MG)
Techniki:
-Tyle danego typu, ile macie kropek w takiej chakra. Np. trzy kropki Chakry Mizu = trzy techniki wody.
-Im potężniejsza technika, tym więcej kropek potrzeba żeby się jej nauczyć.
-Techniki początkowe: minimum 4 (Henge, Bunshin, Kai, Kawarimi, Shunshin, Nawanuke musicie wziąć oddzielnie, ale każda pochłania tylko pół kropki chakry dowolnego typu - czyli na jedną kropkę można wziąć dwie takie).
-Kinobori no Waza (chodzenie po drzewach) i Suimen Hokou no Waza (chodzenie po wodzie) są warte po jednej kropce, jednak przy wzięciu obu naraz kosztują zaledwie półtora kropki.
-Wolno wymyślać własne, z dokładnym opisem na PW
Chakra Dou - przeznaczona do leczenia i nie tylko... używają jej głównie medycy
Chakra Gokuin - przeznaczona do pieczętowania
Chakra Bijuu - chakra demonów, posiadają ją tylko Jinchuuriki
W razie pytań podaję gg - 8228852 (zwykle niewidoczny)
Czas: Jak widać po opisie, niedługo po ataku dziewięcioogoniastego demona.
KP prosiłbym na PW, chyba że ktoś nie ma nic do ukrycia
Imię:
Nazwisko:
Pseudonim (niekoniecznie):
Płeć:
Wiek (standard to 12):
Wygląd:
Charakter:
Historia postaci:
Klan (jego opis i historia... no chyba, że ktoś będzie chciał pochodzić z któregoś z istniejących) :
Ekwipunek:
Mechanika została zapożyczona od BK za jego pozwoleniem (dzięki)
ATRYBUTY POCZĄTKOWE:
-Po jednej kropce w każdym na początek.
-17 kropek do rozdania.
-Nie mogą przekroczyć 10 kropek
ZASADA ROZWIJANIA:
-Koszt rozwinięcia Atrybutu do poziomu X wynosi 5*X PD
Wytrzymałość - im wyższa, tym więcej ma 'chakry fizycznej' którą zużywa się głównie na taijutsu i w niewielkich ilościach również na ninjutsu
Przemiana materii - im wyższa, tym szybciej ninja regeneruje 'chakrę fizyczną'
Odporność - wpływa na zdolność ninja do wytrzymywania trafień (powszechnie zwaną HPkami)
Żywotność - więcej żywotności - szybsze zdrowienie
Siła - jasne, prawda?
Zręczność - wpływa na celność i szanse trafienia w walce wręcz
Zwinność - wpływa na szanse uniknięcia ciosu
Szybkosć - raczej jasne
Duch - im wyższy ten wskaźnik, tym więcej 'chakry duchowej' zużywanej na genjutsu i ninjutsu
Skupienie - przyśpiesza regenerację 'chakry duchowej'
ZNAJOMOŚCI POCZĄTKOWE
-7 kropek do rozdania
-Wartość znajomości nie może przekroczyć 5 kropek.
Zasada rozwijania
-Koszt rozwinięcia znajomości chakry do poziomu Y wynosi 10+Y*2 PD
Chakra Katon (ognia)
Chakra Fuuton (powietrza)
Chakra Mizu (wody)
Chakra Saaton (ziemi)
Chakra Raiten (piorunów)
Chakra Dou (ciała) (niedostępna na początku)
Chakra Gokuin (pieczęci) (niedostępna na początku)
Chakra Bijuu (demona) (niedostępna na początku)
Taijutsu Gouken (twardej pięści)
Taijutsu Jyuuken (miękkiej pięści) (dostępna tylko w połączeniu z Byakugan, ew. inną linią krwi dającą zbliżone zdolności, po akceptacji MG)
Techniki:
-Tyle danego typu, ile macie kropek w takiej chakra. Np. trzy kropki Chakry Mizu = trzy techniki wody.
-Im potężniejsza technika, tym więcej kropek potrzeba żeby się jej nauczyć.
-Techniki początkowe: minimum 4 (Henge, Bunshin, Kai, Kawarimi, Shunshin, Nawanuke musicie wziąć oddzielnie, ale każda pochłania tylko pół kropki chakry dowolnego typu - czyli na jedną kropkę można wziąć dwie takie).
-Kinobori no Waza (chodzenie po drzewach) i Suimen Hokou no Waza (chodzenie po wodzie) są warte po jednej kropce, jednak przy wzięciu obu naraz kosztują zaledwie półtora kropki.
-Wolno wymyślać własne, z dokładnym opisem na PW
Chakra Dou - przeznaczona do leczenia i nie tylko... używają jej głównie medycy
Chakra Gokuin - przeznaczona do pieczętowania
Chakra Bijuu - chakra demonów, posiadają ją tylko Jinchuuriki
W razie pytań podaję gg - 8228852 (zwykle niewidoczny)