Warcraft I: Orcs and Humans

Stare i nieaktywne wątki z Rekrutacji.
Zablokowany
Tenac
Majtek
Majtek
Posty: 115
Rejestracja: środa, 2 maja 2007, 14:13

Warcraft I: Orcs and Humans

Post autor: Tenac »

W tej sesji wcielicie się w rolę dowódcy małego oddziału w świecie Warcrafta. Wezmę tylko dwóch graczy, jeden jako ork, drugi jako człowiek. Karty na pw, bo druga osoba mogłaby zrobić armię specjalnie pod armię pierwszej, a tego nie chcemy.

Karta Postaci
Imię:
Bohater: w sensie klasa postaci
Nazwa oddziału:
Armia: Na armie macie 4600 złota. To, czego nie wydacie będziecie mogli przeznaczyć na opłacenie ew. najemników, zakup magicznych przedmiotów etc. w czasie gry.
Ludzie pisze:1. Bohaterowie
a) Arcymag - Mistrz arkanów magicznych niszczący wrogów potężnymi czarami. Umiejętności: Kula Ognia, Przywołanie Żywiołaka Wody, Teleportacja, Implozja (ult)
b) Paladyn - Silny wojownik walczący dwuręcznym młotem, napełniający serca sojuszników nadzieją nawet w kryzysowych sytuacjach. Umiejętności: Aura Odwagi, Oczyszczający Ogień, Święty Blask, Wskrzeszenie (ult)
c) Strażnik - Wyborowy łucznik, z którym nikt nie może równać się w walce na odległość. Umiejętności: Aura Celności, Płonące Strzały, Wielokrotny Strzał, Kierowana Strzała (ult)
2. Jednostki
a) Robotnik (30 zł) - Niewyszkoleni bojowo, nieopancerzeni i teoretycznie nieuzbrojeni, wyposażeni jednak w siekierę, kilof i łopatę. Budują maszyny oblężnicze, kopią rowy, czasem stawiają jakiś mur.
b) Włócznik (60 zł) - Rekrutują się spośród biedoty. Skórznia, włócznia, kord.
c) Piechur (100 zł) - Podstawa armii. Kolczuga, miecz, tarcza.
d) Sierżant (120 zł) - Poruszający się na koniu dowódca mniejszego oddziału. Koń, kolczuga, miecz, tarcza.
e) Myśliwy (60 zł) - Zwyczajny leśnik, któremu nakazano walczyć. Łuk, nóż.
f) Łucznik (100 zł) - Łucznicy, tyle że po wyszkoleniu i lepiej uzbrojeni. Przeszywanica, hełm, łuk, kord.
g) Rycerz (250 zł) - Bogata szlachta. Koń, zbroja płytowa, kopia, miecz, tarcza.
h) Kleryk (150) - Mnich znający tajniki magii leczniczej. Czary: Leczenie, Regeneracja Kończyny, Strumień Wody.
Orkowie pisze:1. Bohaterowie
a) Mistrz Ostrzy - Indywidualista preferujący zasadzkę niż dążenie do walnej bitwy. Umiejętności: Krytyczne Uderzenie, Lustrzane Odbicie, Spacer po Wietrze, Wir Ostrzy (ult)
b) Weteran - Kolejny indywidualista, ten jednak walczy w pierwszym szeregu razem z żołnierzami. Umiejętności: Orzyk Bojowy, Potężne Uderzenie, Respekt, Na Pohybel! (ult)
c) Wróżbita - Jeden z wyżej postawionych mistyków, korzystający z magii szamańskiej. Umiejętności: Jasnowidzenie, Łańcuch Błyskawic, Przywołanie Upiornych Wilków, Trzęsienie Ziemi (ult)
2. Jednostki
a) Peon (20 zł) - Zwyczajny robotnik wyposażony w siekierę, łopatę i kilof. Buduje maszyny oblężnicze, stawia umocnienia, kopie rowy etc.
b) Goblin (40 zł) - Szalone gobliny, którym nie powiodło się w inżynierii lub alchemii, walczą w pierwszych szeregach Hordy (zazwyczaj do pierwszej bitwy). Włócznia, topór.
c) Siepacz (120 zł) - Orki jak dęby, że się tak wyrażę. Skórznia, topór dwuręczny, topór.
d) Sztandarowy (140 zł) - Ork nadzorujący innych wojowników. Wilk, skórznia, włócznia, topór.
e) Oszczepnik (60 zł) - Doświadczeni orkowie rażący wrogów oszczepami. Oszczepy.
f) Opancerzony Oszczepnik (110 zł) - Jak wyżej, tyle że rzucają dalej, celniej, umieją walczyć wręcz i są opancerzeni. Kolczuga, pawęż, oszczepy, topór.
g) Najeźdźca (200 zł) - Elita orczych armii, waleczni i lojalni jeźdźcy wilków. Wilk, orkowy miecz kawaleryjski.
h) Szaman (150 zł) - Mistycy rzucający klątwy i błogosławieństwa. Czary: Leczenie, Żądza Krwi, Zaklęty Ogień.
Ostatnio zmieniony sobota, 6 października 2007, 17:10 przez Tenac, łącznie zmieniany 4 razy.
Obrazek
John Doe

Re: Warcraft I: Orcs and Humans

Post autor: John Doe »

Zagram ludźmi.
Baldwin
Szczur Lądowy
Posty: 9
Rejestracja: sobota, 6 października 2007, 17:37
Numer GG: 0

Re: Warcraft I: Orcs and Humans

Post autor: Baldwin »

To mi zostają orkowie.
Nekonushi
Bombardier
Bombardier
Posty: 890
Rejestracja: piątek, 22 września 2006, 10:04
Numer GG: 10332376
Skype: p.kot.l.
Lokalizacja: W-wa
Kontakt:

Re: Warcraft I: Orcs and Humans

Post autor: Nekonushi »

Nawet zakładając, że liczy się lepsza - nie pierwsza - karta, to i tak nie mam pomysłu, po co miałbym pisać - liczyłem na coś innego...
Obrazek
Obrazek
Czerwona Orientalna Prawica
John Doe

Re: Warcraft I: Orcs and Humans

Post autor: John Doe »

A jaka karta ma być lepsza? Z fajniejszym imieniem i nazwą oddziału? 8)
Baldwin
Szczur Lądowy
Posty: 9
Rejestracja: sobota, 6 października 2007, 17:37
Numer GG: 0

Re: Warcraft I: Orcs and Humans

Post autor: Baldwin »

Moja mała propozycja jest taka, żeby od razu przejść do kolejnych armii i żeby było więcej graczy (ale pewnie zostanę zignorowany).
Nekonushi
Bombardier
Bombardier
Posty: 890
Rejestracja: piątek, 22 września 2006, 10:04
Numer GG: 10332376
Skype: p.kot.l.
Lokalizacja: W-wa
Kontakt:

Re: Warcraft I: Orcs and Humans

Post autor: Nekonushi »

Jak coś - sesja już istnieje.
Obrazek
Obrazek
Czerwona Orientalna Prawica
Tenac
Majtek
Majtek
Posty: 115
Rejestracja: środa, 2 maja 2007, 14:13

Re: Warcraft I: Orcs and Humans

Post autor: Tenac »

Baldwin pisze:(ale pewnie zostanę zignorowany).
Zostajesz zignorowany ;p.

Fuck, zapomniałem opisać czary kleryków i szamanów, zaraz się tym zajmę ;f.
Obrazek
Mrodnim
Marynarz
Marynarz
Posty: 195
Rejestracja: środa, 18 lipca 2007, 11:10
Numer GG: 2461120
Lokalizacja: Twisting Nether

Re: Warcraft I: Orcs and Humans

Post autor: Mrodnim »

Czemu ja nic o tej sesji nie wiedziałem ?? :D No cóż. Układy opanowały także tawernę xD
"They themselves are miserable. That's why they need someone more miserable than them.Those are not human.Those are not people..."
Zablokowany