Strona 1 z 4

[D&D]Podniebny terror

: sobota, 1 września 2007, 10:52
autor: Mrodnim
Rzecz dzieje się w świecie Lochów i Smoków. Będą potrzebne 4 osoby, ale na nadmiar nie będę narzekał.
Postacie zaczną przygodę od 1-poziomu i z czasem będą nabierać doświadczenia ( o ile wytrzymają pięć pierwszych moich postów).

Na początku wszyscy się poznają w drodze do małego miasteczka. Jaki tam mają cel ? To zostawiam
w rękach graczy. Gdyby były problemy ze stats'ami, chętnie pomogę.

Karta Postaci TUTAJ!



Imię:

Nazwisko rodowe: (nazwisko lub ksywa albo nazwisko + ksywa)

Rasa: (dowolna)

Płeć:

Poziom postaci: (zaczynamy od pierwszego)

Pochodzenie:

Klasa:

Bóstwo:

Charakter:

Wiek:

Wzrost:

Waga:

Włosy:

Oczy:

Znaki szczególne: (do opisu można dodać jakiś obrazek)

CECHY ( tutaj 80 punktów do rozdania)

Siła:

Zręczność:

Kondycja:

Inteligencja:

Roztropność:

Charyzma:

CZARY (jeżeli dotyczy)

Znane Czary:


PUNKTY ZDROWIA :

KLASA PANCERZA:


UMIEJĘTNOŚCI



ATUTY



WYPOSAŻENIE


Ubiór:

Broń:

Inne:

CECHY CHARAKTERU:


Zalety:

Wady:


HISTORIA:



Termin rozpoczęcia sesji nie jest ustalony, więc nie trzeba się spieszyć z kartami.

Re: [D&D]Podniebny terror

: sobota, 1 września 2007, 20:31
autor: Matt_92
No, to ja się piszę :D Za chwilę zedytuję posta i umieszczę kartę postaci.


Imię: Mathaes Orveill

Rasa: Półelf

Poziom postaci: 1

Pochodzenie: Evereska

Klasa: Łotrzyk

Bóstwo: chwilowo ateista

Charakter: Neutralny

Wiek: 20 lat

Wzrost: 175cm

Waga: 65kg

Włosy: Ciemne, krótkie

Oczy: Niebieskie

Znaki szczególne: Stercząca grzywka, dość szeroka blizna na prawej ręce, prowadząca od początku wskazującego palca, wzdłuż przekątnej dłoni (pamiątka po próbie kradzieży)

CECHY

Siła: 10

Zręczność: 20

Kondycja: 10

Inteligencja: 12

Roztropność: 16

Charyzma: 12

PUNKTY ZDROWIA : k6

KLASA PANCERZA: 10+5(ZR)+2(Pancerz)=17


UMIEJĘTNOŚCI:
(ranga+modyfikatory+inne)
Nasłuchiwanie 4
Przeszukiwanie 2
Zauważanie 4
Blefowanie 5
Ciche poruszanie 9
Otw. zamków 9
Pływanie 1
Równowaga 7
Skakanie 1
Stosowanie liny 7
Ukrywanie 9
Upadanie 7
Wspinaczka 2
Wyzwalanie się 7
Unieszk. mechanizmów 5
Wyczucie pobudek 3
Dyplomacja 3


ATUTY:
Zmysł walki


WYPOSAŻENIE:

Ubiór:
Ciemnozielona koszula, czarna kamizelka, czarne spodnie z jasnoczerwonym paskiem wzdłuż nogawek, skórznia

Broń:
Rapier, Krótki miecz, Ręczna kusza

Inne:
20 bełtów do kuszy

CECHY CHARAKTERU:

Zalety:
Ostrożny, opanowany, nie lubi używek, został łotrzykiem, aby móc skutecznie uciekać przed wrogami, a nie kraść

Wady:
Nieśmiały, nieufny, zamknięty w sobie, dość łatwo go zranić.

HISTORIA:
zobaczymy (wyślę na PW)

Re: [D&D]Podniebny terror

: sobota, 1 września 2007, 20:54
autor: Gurewicz
tez sie zapisuje; )
historie tu czy na pw?moge smialo stwierdzic ze jest najlepsza ze wszystkich jakie napisalem:D
mię:Mary

Nazwisko rodowe: (nazwisko lub ksywa albo nazwisko + ksywa) Rl`aen
Rasa: (dowolna)Drow(bez bonusów, ale z wadami; )

Płeć:kobieta

Poziom postaci: (zaczynamy od pierwszego)1

Pochodzenie:Podmrok

Klasa:Zaklinacz

Bóstwo:Szanuje Bogów, ale nie oddaje zbytnio czci

Charakter:hmm...chaotyczny neutralny, jak o to chodzi

Wiek:111 lat

Wzrost:1, 71 m

Waga:60 kg
Obrazek
Włosy:białe

Oczy:czerwone

Znaki szczególne: (do opisu można dodać jakiś obrazek)Piękna jak jasna cholera; p, idealna figura

CECHY ( tutaj 80 punktów do rozdania)

Siła:10

Zręczność:16(14+2)

Kondycja:10(12-2)

Inteligencja:16

Roztropność:10

Charyzma:18

CZARY (jeżeli dotyczy)

Znane Czary:0:dł.maga, kuglarstwo, naprawa, wybuch kwasu
1:pł. dlonie, m. pocisk



PUNKTY ZDROWIA :4

KLASA PANCERZA:10+ZR(3)=13


UMIEJĘTNOŚCI
Blef:4(+3)
Czarostwo:4(+2)
Konc.:4
Wiedza:4(+2)


ATUTY
"nawykła do światła"(to ze nie dostaje kar za swiatlo sloneczne)
rasowe elfie, ale nie drowie;), poza bieglosciami xP)


WYPOSAŻENIE


Ubiór:Czarny płaszcz z kapturem zakrywającym twarz, zielona wełniana bluza, wytarte skórzane spodnie, "podkoszulek"-a z czego moze byc?:D

Broń:kij, sztylet, proca

Inne:15 pocisków do procy

CECHY CHARAKTERU:
noo...mam zamysł ale nie potrafie go zbytnio przelac na papier

Zalety:podejrzliwa, cyniczna, w miare tolerancyjna

Wady:arogancka, dosyć chciwa, podejrzliwa, cyniczna


HISTORIA:dojdzie pm`em

Re: [D&D]Podniebny terror

: sobota, 1 września 2007, 20:57
autor: Tenac
Ja też, ja też! Tylko gramy w Forgotten Realms, bo nie jestem pewien jak rozumieć "świat Dungeons & Dragons", a chciałem zagrać kapłanem, to wolałbym wybrać bóstwo z odpowiedniego świata ;p. No i jeszcze atuty i umiejki - 3.0 czy 3.5?

Re: [D&D]Podniebny terror

: sobota, 1 września 2007, 20:59
autor: Matt_92
Eee... dobre pytanie :shock:
Bo ja mam podręczniki, ale do "trójki"...
Więc proszę nie psioczyć na mnie że gramy w 3,5 a ja nie znam zasad :?

Re: [D&D]Podniebny terror

: sobota, 1 września 2007, 21:21
autor: Nazarian
zgłaszam się, oczywiście, że się zgłaszam... dobrze widzieć kolejną Twą sesję, Mistrzu : )) Mogę zagrać obiecaną Evayne?

Re: [D&D]Podniebny terror

: sobota, 1 września 2007, 22:16
autor: Mrodnim
Tenac pisze:Ja też, ja też! Tylko gramy w Forgotten Realms, bo nie jestem pewien jak rozumieć "świat Dungeons & Dragons", a chciałem zagrać kapłanem, to wolałbym wybrać bóstwo z odpowiedniego świata ;p. No i jeszcze atuty i umiejki - 3.0 czy 3.5?
Jak reszta graczy nie ma nic przeciwko FR to nie ma problemu.Wiąże się to z kilkoma godzinami poprawek.Ja posiadam podręczniki 3.5 ale mechanikę stawiam na drugim miejscu. Aha mam jedno pytanie: Czy opłaca się prowadzenie przygody pobranej z internetu ? Historię na PW.

EDIT

Gurewicz - witaj w ekipie

Matt92-czekam na historię

Re: [D&D]Podniebny terror

: sobota, 1 września 2007, 23:23
autor: Matt_92
Mrodnim pisze:Jak reszta graczy nie ma nic przeciwko FR to nie ma problemu.
Co za różnica czy zabijasz orki w Faerunie czy Greyhawku? :P

Ale ma znaczenie, bo nie wypada napisać w historii że postać urodziła się np. w Calimshanie podczas gdy gramy w settingu Dragonlance, albo jakimś "świecie by MG".
Mrodnim pisze:Ja posiadam podręczniki 3.5 ale mechanikę stawiam na drugim miejscu.
W sumie, to mechanika w 3,5 i 3 się niewiele różni, poza dodatkowymi atutami, czarami, pierdołami.
Mrodnim pisze:Aha mam jedno pytanie: Czy opłaca się prowadzenie przygody pobranej z internetu ?
Ogólnie:
Tak, opłaca się, masz mniej roboty, ale musisz ją przejrzeć, gdyż mogą występować błędy.
Na tej sesji:
Niekoniecznie, bo jeśli to "Pająk z Cormanthoru", to ja już grałem i znam wszystkie pułapki. :D
Ale każda inna może być :D

Re: [D&D]Podniebny terror

: niedziela, 2 września 2007, 10:45
autor: mamra22
Witam mistrzu.
Chętnie bym zagrał w kolejnej twojej sesji, tylko nie wiem czy zgodzisz się na mojego drowa, czy lepiej żebym stworzył nową postać? W razie czego historie Shruikena już masz, a resztę wkleję później.

Re: [D&D]Podniebny terror

: niedziela, 2 września 2007, 12:50
autor: Mrodnim
Macie dużo czasu, więc możesz spokojnie zrobić nową. Nie musisz się spieszyć.

Re: [D&D]Podniebny terror

: niedziela, 2 września 2007, 13:17
autor: Erivan
Jeśli jest jeszcze wolne miejsce to bardzo chętnie zagram.

Poprowadziłbym czarodzieja, jeśli nikt jeszcze nim nie gra.

Re: [D&D]Podniebny terror

: niedziela, 2 września 2007, 13:22
autor: Tenac
Imię: Amaril
Nazwisko rodowe: Telesti
Rasa: Elf
Płeć: Mężczyzna
Poziom postaci: 1
Pochodzenie:
Klasa: Kapłan
Bóstwo: Aerdrie Faenya
Charakter: Chaotyczny Dobry
---
Wiek: 136 lat
Wzrost: 166 centymetrów
Waga: 56 kilogramów
Włosy: Blond
Oczy: Zielone
Znaki szczególne: Krótkie włosy. Żadnych blizn.
---
Siła: 10
Zręczność: 10
Kondycja: 18 (-2)
Inteligencja: 12 (+2)
Roztropność: 18
Charyzma: 12
---
Domeny: powietrze, burza
Zesłane moce:
- odganianie/niszczenie stworzeń ziemi; karcenie/rozkazywanie stworzeniom powietrza (4*dzień)
- odporność na elektryczność 5
Znane Czary:
0: Leczenie drobnych ran, naprawa, stworzenie wody
1: Leczenie lekkich ran, tarcza entropii, wezwanie potwora I
---
PUNKTY ZDROWIA: 11
KLASA PANCERZA: 10
UMIEJĘTNOŚCI:
Czarostwo: 2
Dyplomacja: 2
Koncentracja: 2
Leczenie: 4
Wiedza (religia): 4
Wiedza (tajemna): 2
ATUTY:
Krzepkość
---
Ubiór: Ciemnozielone spodnie, biała tunika, czarne skórzane buty
Broń: Drąg, sztylet
Inne: Torba podróżna, racje podróżne, bukłak z wodą, święty symbol, sakiewka z 10 sz, koń lekki (biały, nazywam go "Szept"), siodło, uprząż, pasza na dwa dni.
---
Zalety: Dowcipny, opanowany, rozmowny, szczodry
Wady: Mściwy, nie rozmawia o przeszłości
---
Historia:
to ja też na pw

Re: [D&D]Podniebny terror

: niedziela, 2 września 2007, 13:28
autor: John Doe
Imię: Ur-Gilash
Przydomek: Niosący Burzę
Rasa: Ognisty Genasi
Płeć: mężczyzna
Poziom: 1
Pochodzenie: Calimshan
Klasa: Upadły Paladyn
Bóstwo: brak (wcześniej Torm)
Charakter: Chaotyczny Dobry (wcześniej praworządny dobry)
Wiek: 29
Wzrost: 188
Waga: 80
Włosy: ciemnoczerwone, krótkie
Oczy: czarne
Znaki szczególne: znamię na karku w kształcie koła, w górnym, prawym rogu
---
Cechy
Siła: 16
Zręczność: 10
Budowa: 11
Inteligencja: 18 (16+2)
Roztropność: 9
Charyzma: 16 (18-2)
---
Czary

Znane czary: Kontrolowanie płomienia (1*dziennie)
---
Punkty zdrowia: 13
---
Klasa pancerza: 16
---
Umiejętności
Dyplomacja 4
Jeździectwo 4
Leczenie 4
Zauważanie 2
Nasłuchiwanie 2
Przeszukiwanie 2
Wspinaczka 2
---
Atuty
Twardość
---
Wyposażenie
Ubiór: zbroja łuskowa, biały płaszcz
Broń: lanca, długi miecz
Inne: koń z kropierzem imieniem Płotka, duża drewniana tarcza (okuta), zwijane posłanie, hubka i krzesiwo, racje żywnościowe na 3 dni, 1,5 l oliwy, latarnia zakryta
---
Cechy charakteru
Zalety: zdecydowany, stanowczy, pewny siebie, wierny przyjaciołom
Wady: mściwy, skory do gniewu, wybuchowy, nieustępliwy

Re: [D&D]Podniebny terror

: niedziela, 2 września 2007, 15:40
autor: Mrodnim
Erivan pisze:Jeśli jest jeszcze wolne miejsce to bardzo chętnie zagram.

Poprowadziłbym czarodzieja, jeśli nikt jeszcze nim nie gra.
Nie ma sprawy. Czekam więc na kartę :)

Zdaje się, że sesja się rozwinie, będzie nadkomplet. Jak na razie grają:

Gurewicz - Zaklinacz

Matt_92 - łotrzyk

Tenac - kapłan

Kervyn - upadły paladyn

Czekam na kolejne karty.

Re: [D&D]Podniebny terror

: niedziela, 2 września 2007, 16:52
autor: Gabriel-The-Cloud
Szefie, wojownika wam brakuje - drużyna bez zwykłego rębajły to nie to samo - może Abachta by się nadał? ;)

Re: [D&D]Podniebny terror

: niedziela, 2 września 2007, 17:21
autor: Erivan
Imię: Urdrun
Przydomek: Furiat
Rasa: Półork
Płeć: mężczyzna
Poziom: 1
Pochodzenie: Bliżej nie znana dolina, Urdrun sam zapomniał jej nazwy
Klasa: Barbarzyńca
Bóstwo: brak, czci siły przyrody
Charakter: Chaotyczny Neutralny
Wiek: 24
Wzrost: 198 cm
Waga: 95 kg
Włosy: krótkie, czarne
Oczy: czarne
Znaki szczególne: na prawym ramieniu i klatce piersiowej blizny, pozostałości po spotkaniu z niedźwiedziem, naszyjnik z zębów tegoż niedźwiedzia
---
Cechy
Siła: 20 (18+2)
Zręczność: 16
Budowa: 20
Inteligencja: 6 (8-2)
Roztropność: 10
Charyzma: 6 (8-2)
---
--
Punkty zdrowia: 17
---
Klasa pancerza: 16
---
Umiejętności
Sztuka przetrwania 4
Postępowanie ze zwierzętami 2
---
Atuty
Potężny atak
---
Wyposażenie
Ubiór: ćwiekowana skórznia, futrzany płaszcz z kapturem w kształcie głowy niedźwiedzia
Broń: Topór dwuręczny, 5 toporków do rzucania
Inne: racje podróżne na tydzień, hubka, krzesiwo, worek, zwijane posłanie, bukłak z wodą
---
Cechy charakteru
Zalety: oddany przyjaciołom, prostoduszny, uczciwy
Wady: Naiwny, nierozgarnięty, łatwo wpada w złość,

Historia: Podeślę jutro na Pw, dziś nie dam rady

Re: [D&D]Podniebny terror

: niedziela, 2 września 2007, 18:28
autor: Mrodnim
Gabriel-The-Cloud pisze:Szefie, wojownika wam brakuje - drużyna bez zwykłego rębajły to nie to samo - może Abachta by się nadał? ;)
Więc na co on czeka ? :D

Erivan , a gdzie ten mag,co ? ;)