[Wojny Żywych Trupów] XII: Życie na wsi

Stare i nieaktywne wątki z Rekrutacji.
M_M
Kok
Kok
Posty: 951
Rejestracja: piątek, 11 listopada 2005, 10:00
Numer GG: 0
Lokalizacja: Sosaria... Kraina rozpusty :]

[Wojny Żywych Trupów] XII: Życie na wsi

Post autor: M_M »

No to otwieram kolejną Wojnę. Pierszeństwo w rekrutacji mają AC, Pavciooo, Arxel i t0m3ek. Po zasady zapraszam na przykład do http://www.tawerna.rpg.pl/forum/viewtopic.php?t=792

Z jedną małą różnicą że 5 sług daje poziom, i trochę zmienionymi mocami.

Karta:
1. Kolor: (czerwony, niebieski, żółty, zielony, biały, czarny)
2. Broń: (każdy z graczy ma automatycznie niezależnie od statsów lvl 1 broni białej. Jeśli ktoś weźmie już jakąś broń to druga osoba nie może jej wziąść. Do wyboru: Kosa, piła motorowa, kula z kolcami na łańcuchu, sierp, młot, bicz)
3: Statystyki: (18 pkt, max. 5)
- Moce magiczne
- Moce półmagiczne
- Moce mutacyjne
- Moce technologiczne
- Moce walki
- Moce przywódcy
4. Opcja Beresker:

Kursywa oznacza moce zablokowane.
Moce magiczne:

Wampiryzm level 1 - krew działa na ciebie podobnie jak ludzkie mięso
Wampiryzm level 2 - możesz zahipnotyzować dowolną istotę jedną na turę, będzie spełniać twoje rozkazy przez tą turę jakby była twoim podwładnym (działa na zombie innych władców)
Wampiryzm level 3 - twój wygląd wraca do ludzkiego (jesteś tylko blady), możesz przemieniać się w wilka kiedy chcesz
Wampiryzm level 4 - możesz przenikać przez ściany kiedy chcesz
Wampiryzm level 5 - możesz latać (razem z przenikaniem to wielka moc)
Wampiryzm level 6 - raz na turę możesz przemieniać dowolnego żywego człowieka w Wampira (level5)

Infernalista level 1 - widzisz w Ciemnościach i we Mgle
Infernalista level 2 - możesz nauczać 5 sług na turę Infernaliste1
Infernalista level 3 - możesz tworzyć ze zwłok golemy z mięsa (jednego na turę)
Infernalista level 4 - możesz prosić o pomoc Infernalnych Lordów, którzy może pomogą (raz na turę)
Infernalista level 5 - stajesz się Infernalnym Lordem i możesz otworzyć Wrota Piekieł w dowolnym miejscu (nie wiadomo jak się zamkną, ale mogą być tylko jedne twoje w danym czasie)

Pyromanta level 1 - twoje ciało może powlec się ogień o grubości 3mm, ciebie on nie parzy; max na 10 sekund na turę
Pyromanta level 2 - możesz rzucać 1 na turę małą kulę ognia z dłoni (obie wolne muszą być)
Pyromanta level 3 - twoje ciało może powlec ogień o grubości 1cm, ciebie on nie parzy; praktycznie ciągle
Pyromanta level 4 - raz na 5 tur możesz zamienić się w ognistą kulę o średnicy 2m, w tej postaci możesz latać (działa jedną turę)
Pyromanta level 5 - masz pełną kontrolę nad ogniem (nie daje jednak odporności na niego)
Pyromanta level 6 - ogień cię nie parzy, zupełnie nie płoniesz

Demonologia level 1 - możesz przywołać do pomocy ducha, który będzie twoim niewidzialnym zwiadowcą (działa tylko jeśli nie ma gracz-upiora na planszy)
Demonologia level 2 - to samo, ale 4 duchów (działa tylko jeśli nie ma gracz-upiora na planszy)
Demonologia level 3 - możesz przywołać raz na cztery tury jednego Ogara Piekieł (dwugłowy pies;Żyw2)
Demonologia level 4 - możesz przywołać Trującego Pomiota (glut wielkości psa;ma Truciznalevel5; podatny na ogień) może istnieć taki jeden w danym momencie
Demonologia level 5 - wym.Infernalistalvl5; możesz z piekła przyciągnąć jakiegoś demona

Woda level 1 - twoje ciało może powlec się wodą o grubości 3mm, max na 10 sekund na turę
Woda level 2 - możesz zgasić ogień pyromanty (z jakiegokolwiek poziomu)
Woda level 3 - możesz kontrolować dowolnie wodę (ale nie dłużej niż 10 sekund na turę)
Woda level 4 - możesz dwa razy na turę strzelić silnym strumieniem wody z rąk (obie muszą być wolne)

Lód level 1 - wym.Wodalevel3; możesz zamieniać wodę w lód
Lód level 2 - możesz dwa razy na turę strzelać lodową strzałą z ręki
Lód level 3 - poświęcając jedną turę bez ruchu możesz zamrozić wokół siebie podłoże w odległości 20m
Lód level 4 - na turę możesz kogoś zamrozić (raz na 3 tury)
Lód level 5 - możesz przybrać formę Lodową (która zwiększa twoją żywotność 3 razy na 2 tury; zwiększa podatność na ogień; ta moc może być użyta co 4 tury)

Wskrzeszanie level 1 - wym.Demonologialvl4; możesz zamienić trupa w żywego człowieka (raz na turę jednego)
Wskrzeszanie level 2 - wym.CzynienieStrachulvl3; możesz odnawiać 5 żywotności co turę komukolwiek (również sobie)
Wskrzeszanie level 3 - wym.PonuryŻniwiarzlvl5; stajesz się odporny na niemagiczne ataki (oprócz ognia i trucizn)
Wskrzeszanie level 4 - wym.Wampiryzmlvl4; 4krotny bonus do Żywotności
Wskrzeszenie level 5 - wym.Wytchnienielvl7; stając się niewidzialny odnawiasz wszystką swą żywotność
Wskrzeszenie level 6 - wym.Truciznalvl6; twój Władca jest teraz w 4 osobach działających osobno

Nekromancja level 1 - z serc zupełnie martwych możesz tworzyć słabe granaty
Nekromancja level 2 - z kości zupełnie martwych możesz robić zbroje z kości (3 na turę)
Nekromancja level 3 - z mózgów zupełnie martwych możesz robić eliksiry żywotności (+2doŻyw) (2 na turę)
Nekromancja level 4 - z mięśni zupełnie martwych możesz tworzyć eliksiry siły (+2doS; raz na turę)
Nekromancja level 5 - 5 razy na turę możesz animować zupełnie martwych do postaci Żywych Trupów
Nekromancja level 6 - 10 razy na turę możesz animować zupełnie martwych do postaci Żywych Trupów

Mgła level 1 - możesz stworzyć wokół siebie chmurę 2m-2m-2m mgły
Mgła level 2 - możesz sprawić, że mgła otacza wszystkie twoje sługi
Mgła level 3 - odporność na działanie mgły i widzenie przez nią
Mgła level 4 - możesz utworzyć mgłę na całym obszarze (tylko poza budynkami)
Mgła level 5 - raz na 3 tury możesz teleportować się w dowolne miejsce w którym jest mgła

Wytchnienie level 1 - automatycznie wykrywasz obcych nieumarłych w obrębie 5m od ciebie
Wytchnienie level 2 - możesz spowolnić ruchy jednego wroga na turę
Wytchnienie level 3 - możesz zatrzymać ruch jednego wroga (jednak może on atakować i używać przedmioty)
Wytchnienie level 4 - możesz strzelać raz na turę pociskiem, który automatycznie znajdzie żywego i go zabije (bez wskrzeszenia)
Wytchnienie level 5 - jesteś odporny na moc Ponurego Żniwiarza
Wytchnienie level 6 - jeżeli się nie poruszasz to jesteś całkowicie Niewidzialny
Wytchnienie level 7 - możesz sprawić, że 15 twoich sług razem z tobą jest Niewidzialnych

Przemiana level 1 - Zamieniasz się w szczura na 1 turę (+10 do szybkości, łatwo się schować)
Przemiana level 2 - Potrafisz zamienić się w wilka na 1 turę (+2szybkość, +5siła)
Przemiana level 3 - Przemieniasz się w niedźwiedzia na 1 turę (+10 siła)
Przemiana level 4 - Przyjmujesz postać kruka na 1 turę (+10 do szybkości, umiesz latać i widzisz ze znacznych odległości)
Przemiana level 5 - Przemieniasz się na dowolny okres czasu

Klon level 1 - Potrafisz sklonować jednego ze swoich zombi (raz na dwie tury)
Klon level 2 - Potrafisz sklonować trzech swoich sług (raz na turę) - nie sumuje się.
Klon level 3 - Potrafisz sklonować dwóch zombi innego władcy (raz na turę)
Klon level 4 - Potrafisz sklonować dowolną rzecz (raz na turę)
Klon level 5 - wym.Nekromancjalvl6; Potrafisz sklonować siebie. Gdy zginiesz i masz klona automatycznie przenosisz się w jego ciało. Można mieć tylko jednego klona.

Biolog level 1 - możesz sprawić, że na betonie, murze itp. wyrośnie trawa
Biolog level 2 - możesz stworzyć roślinę wszystkożerną która urośnie na wskazanym terenie pokrytym trawą. Może istnieć taka tylko jedna.
Biolog level 3 - możesz przywołać jakieś zwierzę (raz na turę)
Biolog level 4 - wym.Pinokiolvl4; masz pełną kontrolę nad roślinami
Biolog level 5 - możesz przywołać konkretne zwierzę (raz na dwie tury)


Moce półmagiczne:

Ponury Żniwiarz level 1 - możesz zabijać (i przemieniać) ludzi myślą na odległość 5m, niestety raz na turę
Ponury Żniwiarz level 2 - to samo tylko że dwa razy na turę
Ponury Żniwiarz level 3 - możesz przemieniać 3 ludzi na 15m i niszczyć 2 zombie na 5m
Ponury Żniwiarz level 4 - pojawia się dla ciebie ogromna kosa, ten artefakt, gdy uderzysz ostrzem w człowieka lub zombie to jest to traktowane jako cios w mózg
Ponury Żniwiarz level 5 - możesz wezwać jednego Ponurego Żniwiarza do pomocy i nasłać go na kogoś konkretnego

Napalony Żniwiarz level 1 - wyrastają ci długie rogi na głowie
Napalony Żniwiarz level 2 - twoja szybkość i wytrzymałość wzrastają
Napalony Żniwiarz level 3 - w każdej turze musisz kogoś atakować, jeżeli nie ma nikogo w pobliżu to zabijasz kilka swoich sług
Napalony Żniwiarz level 4 - pojawia się dla ciebie ogromna kosa, ten artefakt, zadaje dodatkowo obrażenia od ognia
Napalony Żniwiarz level 5 - wym.Pyromanta4; możesz ciągle przebywać w formie Ognistej Kuli

Maska Człowieka level 1 - na odległość 10m możesz sprawić, że 1 czł. widzi że też jesteś żywym człowiekiem
Maska Człowieka level 2 - to samo, ale działa na 4 ludzi
Maska Człowieka level 3 - w odległości 15m, działa na wszystkich ludzi w zasięgu
Maska Człowieka level 4 - w odległości 20m, twoi podwładni też wyglądają na ludzi
Maska Człowieka level 5 - wszyscy ludzie w zasięgu wzroku widzą w tobie i twoich kompanach ludzi

Pinokio level 1 - jesteś jakby z drewna - nie toniesz i masz twardsze kości
Pinokio level 2 - masz drewnianą, twardą czaszkę
Pinokio level 3 - możesz nadawać umiejętności Pinokio level 1 i 2 swoim zombie (max 3 na turę)
Pinokio level 4 - możesz przywołać jednego Enta do pomocy (5m wysokości;+8siły)
Pinokio level 5 - możesz przemienić się w Enta

Czynienie strachu level 1 - możesz sprawić że jeden czł. na turę który cię zobaczy ucieknie w popłochu
Czynienie strachu level 2 - możesz sprawić że trzech ludzi na turę którzy cię zobaczą uciekną w popłochu
Czynienie strachu level 3 - możesz sprawić że pięciu ludzi na turę którzy cię zobaczą uciekną w popłochu lub 5 zombie wrogich (w tej lub następnej turze)
Czynienie strachu level 4 - możesz sprawić że wszyscy ludzie którzy cię zobaczą uciekną w popłochu lub 10 zombie wrogich (w tej lub następnej turze)
Czynienie strachu level 5 - możesz sprawić że wszyscy ludzie którzy cię zobaczą uciekną w popłochu lub 15 zombie wrogich (w tej lub następnej turze)

Rambo level 1 - wym.Strzelanielvl4; amunicja zdaje się nie kończyć w karabinach
Rambo level 2 - broń nie ma odrzutu, gdy z niej strzelasz
Rambo level 3 - tylko pociski, które trafią w twoją głowę robią na tobie wrażenie (acz nie zdziw się jak jakaś część ciała odpadnie)
Rambo level 4 - +10żw, stajesz się jednak wolniejszy
Rambo level 5 - +10żw (dodatkowo), siła zwiększa się o 5

Kamikaze level 1 - w momencie, w którym twoja żywotność spadnie do 0 twoje ciało eksploduje jak granat
Kamikaze level 2 - możesz dawać moc Kamikazelevel1 swoim podwładnym (max 2 na turę)
Kamikaze level 3 - w momencie zniszczenia eksplodujesz dość silnie żeby zniszczyć 3 piętrowy budynek (lub stację metra)
Kamikaze level 4 - wym.Radioaktywnośćlevel2; w momencie eksplozji rad rozprzestrzenia się dość szybko
Kamikaze level 5 - wym.Pyromantalevel5; dodatkowo po twojej śmierci powstaje Burza Ognia, która trwa w danym miejscu 2 tury

Rozbrojenie level 1 - możesz sprawić, że max 5 wrogom wypadnie broń z rąk
Rozbrojenie level 2 - możesz otworzyć zamknięte zamki, drzwi, sejfy
Rozbrojenie level 3 - możesz odepchnąć w każdej chwili jednego wroga na turę na 10m z dużą siłą
Rozbrojenie level 4 - raz na dwie tury możesz kogoś teleportować w obrębie 15m gdziekolwiek
Rozbrojenie level 5 - raz na turę możesz siebie teleportować w dowolne miejsce planszy

Objawienie level 1 - sprawia, że nie można z tobą zerwać sojuszu z tury na turę (wróg musi uprzedzić 2tury wcześniej)
Objawienie level 2 - możesz przeszukać dokładnie jedno pomieszczenie na turę (musisz wiedzieć czego szukasz)
Objawienie level 3 - przewidujesz zamiary Granatowych Władców (ale tylko w zakresie pojedynczych słów np. ATAK)
Objawienie level 4 - widzisz Niewidzialnych
Objawienie level 5 - wyczuwasz magiczne przedmioty w zakresie 10m od ciebie i wiesz do czego służą

Siła umysłu level 1 - potrafisz sparaliżować na turę 5 zombi w odległości 10m
Siła umysłu level 2 - potrafisz sparaliżować na turę 10 zombi w odległości 20m (nie sumuje się)
Siła umysłu level 3 - potrafisz oślepić na dwie tury 20 zombi w odległości 30m
Siła umysłu level 4 - potrafisz oślepić na turę innego władce w odległości 50m
Siła umysłu level 5 - potrafisz sparaliżować na turę innego władce w odległości 50m
Siła umysłu level 6 - jesteś odporny na moc siła umysłu

Telepatyka level 1 - twoi słudzy wykonują dokładnie twoje rozkazy w odległości do 50m
Telepatyka level 2 - to samo tylko do 100m
Telepatyka level 3 - w jakiejkolwiek odległości się nie znajdują twoje zombi dokładnie spełniają twoje rozkazy


Moce mutacyjne:

Trucizna level 1 - twoje mięso staje się trujące, każdy kto cię ugryzie umrze w tej samej turze
Trucizna level 2 - raz na turę możesz sparaliżować dowolnego dotkniętego zombie/człowieka
Trucizna level 3 - w każdej turze możesz nadawać Truciznalevel1 max pięciu swoim sługom
Trucizna level 4 - raz na 2 tury możesz zrobić wokół siebie chmurę Trucizny; paraliżuje ona każdego kto się zbliży na 2m
Trucizna level 5 - możesz tworzyć na swoim ciele trujący śluz, który zachowa swoje właściwości poza twoim ciałem (zombie z truciznalevel1 są odporne; innych sparaliżuje)
Trucizna level 6 - raz na turę możesz strzelać Trucizną z ramion na odległość max 5m
Trucizna level 7 - odporność na Truciznę


Skrzydlaty level 1 - wyrosły ci skrzydła na plecach, możesz ich używać jak spadochronu
Skrzydlaty level 2 - możesz przelecieć niezgrabnie 10m
Skrzydlaty level 3 - całkiem nieźle latasz, ale nie wyżej niż 10m
Skrzydlaty level 4 - latasz jak sęp
Skrzydlaty level 5 - na ziemi twoje skrzydła mogą cię całkowicie zasłonić przed magicznymi atakami

Radioaktywność level 1 - wym.Truciznalvl2, świecisz i emanujesz radem
Radioaktywność level 2 - twoje świecenie może oślepiać wrogów
Radioaktywność level 3 - masz dwie pary rąk
Radioaktywność level 4 - nie wiadomo jak, ale twój mózg jest teraz obok serca w klatce piersiowej
Radioaktywność level 5 - masz pancerz z kości, twoja skóra ulega destrukcji

Kopanie level 1 - wykształcają ci się potężne szpony wzmacniające twoje ciosy (siła +2)
Kopanie level 2 - możesz kopać przez ziemię i kamień (max 5m korytarze 1,5m-1,5m)
Kopanie level 3 - możesz przechodzić ściany i ziemię jak kret - korytarze o długości 20m
Kopanie level 4 - możesz dodawać 5 zombiem na turę umiejętności Kopanielevel1,2,3
Kopanie level 5 - szponami możesz blokować pojedyncze pociski

Pająk level 1 - wym.Radioaktywność3; możesz chodzić po ścianach i suficie
Pająk level 2 - możesz skakać na 5 metrów wzwyż
Pająk level 3 - wym.SztukiWalki3; zwiększona zwinność
Pająk level 4 - wykształcasz Pajęcze Zmysły ostrzegające przed niebezpieczeństwem
Pająk level 5 - mutujesz w postać Pająka - o 5 zwiększona siła, 3 pary ramion, ze wszystkich dłoni możesz strzelać pajęczyną, możesz pluć kwasem

Zwierzę level 1 - wym.Szybkość+2; twoje nogi stają się silne i jesteś w stanie przeskakiwać wrogów
Zwierzę level 2 - wym.Kopanie1; twoje szpony stają się wzmocnione i niezniszczalne
Zwierzę level 3 - rosną ci uszy i zmysł nietoperza, dzięki czemu "widzisz" na dalszą odległość
Zwierzę level 4 - twoja głowa zmienia się w pysk zwierzęcia dzięki czemu zadajesz większe obrażenia atakiem gryzącym
Zwierzę level 5 - na twojej głowie pojawia się skorupa podobna do skorupy żółwia, jest to naturalna ochrona mózgu

Ogon level 1 - rośnie ci ogon który w zasadzie nic nie daje
Ogon level 2 - na końcu ogona powstaje kolec który zadaje obrażenia 5-10
Ogon level 3 - dodatkowo koniec ogona zmienia się w topór który zadaje obrażenia 10-15
Ogon level 4 - wym.Truciznalvl2; kolec na ogonie ma jad, każdy tarfiony nim zombi ginie, a władca otrzymuje dodatkowe obrażenia
Ogon level 5 - wym.Strzelanielvl2; to samo tylko teraz można strzelać jadem z ogona

Mutagen level 1 - w starciu z innymi mutantami na tym samym poziomie mocy ty jesteś mocniejszy
Mutagen level 2 - automatycznie wszyscy twoi słudzy mają twoje moce mutacyjne z levelu 1
Mutagen level 3 - automatycznie wszyscy twoi słudzy mają twoje moce mutacyjne z levelu 2
Mutagen level 4 - automatycznie wszyscy twoi słudzy mają twoje moce mutacyjne z levelu 3
Mutagen level 5 - automatycznie wszyscy twoi słudzy mają twoje moce mutacyjne z levelu 4
Mutagen level 6 - automatycznie wszyscy twoi słudzy mają twoje moce mutacyjne z levelu 5



Moce technologiczne:

Strzelanie level 1 - możesz strzelać z broni palnej
Strzelanie level 2 - możesz celować z broni palnej z dokładnością do 50cm
Strzelanie level 3 - do 10m trafisz siedzącą muchę; możesz z dwóch broni na raz
Strzelanie level 4 - do 30m trafisz siedzącą muchę; dokładnie z 2 broni na raz
Strzelanie level 5 - do 100m trafisz siedzącą muchę
Strzelanie level 6 - trafisz z czegokolwiek w cokolwiek o ile to możliwe

Kierowca level 1 - umiesz uruchomić każdy pojazd i ruszyć go z miejsca, brak koordynacji
Kierowca level 2 - możesz wolno jeździć
Kierowca level 3 - rozwijasz zawrotne szybkości bez wypadkowo
Kierowca level 4 - mistrz kierownicy
Kierowca level 5 - możesz jeździć wszystkim co jeździ - od deski po samobierzną wyrzutnie rakiet i czołgi

Pilot level 1 - wym.Kierowcalevel3; umiesz wystartować i latać samolotami i śmigłowcami
Pilot level 2 - teraz lądowanie ci też trochę wychodzi
Pilot level 3 - latasz dość dobrze i umiesz kilka sztuczek
Pilot level 4 - w powietrzu możesz robić wszystko co możliwe
Pilot level 5 - szczęście ci dopisuje w powietrzu

Chemik level 1 - znasz się na składnikach wszystkiego wokół
Chemik level 2 - mając laboratorium możesz robić: semtex, zasłony dymne, gaz musztardowy
Chemik level 3 - (moc wymagana, żeby wykształcić dalsze moce, sama w sobie nic nie daje)
Chemik level 4 - umiesz zrobić semtex ze śmieci
Chemik level 5 - możesz zrobić prawie wszystko co zechcesz ze śmieci

Rusznikarstwo level 1 - Potrafisz zbudować pistolet/rewolwer z części
Rusznikarstwo level 2 - Wiesz jak stworzyć proch i naboje
Rusznikarstwo level 3 - Możesz tworzyć karabiny z części
Rusznikarstwo level 4 - Potrafisz tworzyć małe działa
Rusznikarstwo level 5 - Nie potrzebujesz części - ze śmieci robisz broń palną i amunicję

Fortyfikacje level 1 - potrafisz tworzyć ze swoimi zombie umocnienia które utrzymają się dłużej niż 5min
Fortyfikacje level 2 - umiesz kopać rowy i fosy (twoi podwładni też) - 15m na turę
Fortyfikacje level 3 - potrafisz tworzyć małe wieżyczki dla strzelców (1 na turę)
Fortyfikacje level 4 - twoi podwładni pracują teraz dużo szybciej i lepiej. Twe umocnienia wytrzymują już nie jedno uderzenie wroga.
Fortyfikacje level 5 - w magiczny sposób możesz budować w jedną turę wielkie mury obronne

Syn ulicy level 1 - gdy się naćpasz dostajesz na turę +1 do siły ale tracisz 5pkt żywotności
Syn ulicy level 2 - gdy się naćpasz dostajesz na dwie tury +2 do siły i szybkości i nie tracisz żywotności
Syn ulicy level 3 - wym.Broń białalvl2; pojawia się dla ciebie kij bejsbolowy, ta broń łamie kości ofiary
Syn ulicy level 4 - żeby się naćpać potrzebna jest ci tylko jakaś roślina (+3 do siły, +3 do szybkości na dwie tury)
Syn ulicy level 5 - nie potrzebujesz narkotyków, potrafisz się naćpać śmieciami. Daje ci to +5 do siły i szybkości na trzy tury


Moce walki:

Zwiększona siła - stajesz się silniejszy o 1 od innych zombie, można brać to ile się chce (doda nowego statsa) im więcej tym silniejszy
Zwiększona szybkość - stajesz się szybszy o 1 od innych zombie, można brać to ile się chce (doda nowego statsa) im więcej tym szybszy

Sztuki walki level 1 - w zwarciu bez broni nikt cię nie pokona (chyba że jest lepszy w tych sztukach)
Sztuki walki level 2 - w zwarciu bez broni nikt cię nie pokona (chyba że jest lepszy w tych sztukach)
Sztuki walki level 3 - w zwarciu bez broni nikt cię nie pokona (chyba że jest lepszy w tych sztukach), możesz unikać broni białych
Sztuki walki level 4 - w zwarciu bez broni nikt cię nie pokona (chyba że jest lepszy w tych sztukach), możesz unikać pojedynczych kul
Sztuki walki level 5 - w zwarciu bez broni nikt cię nie pokona (chyba że jest lepszy w tych sztukach), możesz odbijać się od ścian i nie dotykać podłoża (w korytarzach)

Broń biała level 1 - umiesz się posługiwać bronią białą
Broń biała level 2 - możesz celować gdzie chcesz uderzyć bronią białą
Broń biała level 3 - umiesz blokować pojedynczy pociski bronią białą
Broń biała level 4 - możesz używać dwóch broni na raz
Broń biała level 5 - możesz rzucić broń w kogoś (i trafić w zależności od siły 5m lub więcej)
Broń biała level 6 - gdy rzucasz twoja broń tnie ofiarę i jeszcze wraca do ciebie
Broń biała level 7 - prawdziwy mistrz, teraz możesz odbijać wszystkie pociski które lecą w ciebie od przodu

Moce przywódcy:

Pedagogika level 1 - możesz przekazać jedną ze swoich umiejętności poziomu 1 pięciu swoim sługom; umiejętności, które służą nauczaniu dostają bonus +5 do ilości nauczania w jednej turze
Pedagogika level 2 - można przekazać umiejętności poziomu 2; bonus +10 (nie sumuje się)
Pedagogika level 3 - można przekazać umiejętności poziomu 3; bonus +15 (nie sumuje się)
Pedagogika level 4 - można przekazać umiejętności poziomu 4; bonus +20 (nie sumuje się)
Pedagogika level 5 - można przekazać umiejętności poziomu 5; bonus +25 (nie sumuje się)

Handel level 1 - możesz handlować na Bazarze [ten poziom tej mocy posiada się automatycznie jeśli ma się dostęp do Mocy Przywódcy]
Handel level 2 - możesz się targować
Handel level 3 - masz niższe ceny na Bazarze
Handel level 4 - możesz wysyłać swoje sługi na Bazar
Handel level 5 - możesz założyć Bazar (w danym czasie mogą istnieć 2 na planszy)

Zbieractwo level 1 - umiesz zbierać palce [ten poziom tej mocy posiada się automatycznie jeśli ma się dostęp do Mocy Przywódcy]
Zbieractwo level 2 - możesz obdarzyć 3 zombie na turę mocą Zbieractwo1
Zbieractwo level 3 - umiesz zbierać serca
Zbieractwo level 4 - możesz obdarzyć 3 zombie na turę mocną Zbieractwo3
Zbieractwo level 5 - umiesz zbierać żuchwy

Uczenie się level 1 - -1 zombie potrzeba żeby dostać level
Uczenie się level 2 - -2 zombie potrzeba żeby dostać level
Uczenie się level 3 - -3 zombie potrzeba żeby dostać level
Ostatnio zmieniony wtorek, 22 sierpnia 2006, 12:53 przez M_M, łącznie zmieniany 1 raz.
Arxel
Kok
Kok
Posty: 1007
Rejestracja: wtorek, 3 stycznia 2006, 17:37
Numer GG: 8564458
Lokalizacja: Z TBM

Post autor: Arxel »

Karta:
1. Kolor: czerwony
2. Broń: piła motorowa
3: Statystyki: (18 pkt, max. 5)
- Moce magiczne:0
- Moce półmagiczne:5
- Moce mutacyjne:0
- Moce technologiczne:5
- Moce walki:5
- Moce przywódcy:3
4. Opcja Beresker:
TAK
OŻESZ TY W PYTĘ WRÓCIŁEM NA FORUM :D!
AC
Bosman
Bosman
Posty: 2204
Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:11
Numer GG: 4159090
Lokalizacja: Las Szamanów
Kontakt:

Post autor: AC »

Karta:
1. Kolor: Niebieski
2. Broń: Kula na łańcuchu z kolcami
3: Statystyki: (18 pkt, max. 5)
- Moce magiczne 5
- Moce półmagiczne 5
- Moce mutacyjne 5
- Moce technologiczne 0
- Moce walki 0
- Moce przywódcy 3
4. Opcja Berserker : Tak
Ostatnio zmieniony poniedziałek, 21 sierpnia 2006, 14:25 przez AC, łącznie zmieniany 1 raz.
Obrazek
Smoku
Marynarz
Marynarz
Posty: 332
Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:33
Numer GG: 0
Kontakt:

Post autor: Smoku »

Karta
1. Kolor zielony
2.Bron kosa
3: Statystyki: (18 pkt, max. 5)
- Moce magiczne 5
- Moce półmagiczne 5
- Moce mutacyjne 5
- Moce technologiczne
- Moce walki 3
- Moce przywódcy
4. Opcja Beresker: TAK
Vijas
Marynarz
Marynarz
Posty: 332
Rejestracja: czwartek, 10 listopada 2005, 18:48
Numer GG: 763272
Lokalizacja: Breslau
Kontakt:

Post autor: Vijas »

1. Kolor: Carny
2. Broń:bicz
Do wyboru:
3: Statystyki: (18 pkt, max. 5)
- Moce magiczne-5
- Moce półmagiczne-5
- Moce mutacyjne-0
- Moce technologiczne-0
- Moce walki-5
- Moce przywódcy-3
4. Opcja Beresker: TAK
Memo
Bombardier
Bombardier
Posty: 621
Rejestracja: poniedziałek, 26 grudnia 2005, 13:44
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: Memo »

Kolor: Biały
---
Broń: Młot
---
Statystyki:
Moce magiczne: 5
Moce półmagiczne: 5
Moce mutacyjne: 5
Moce technologiczne: 0
Moce walki: 3
Moce przywódcy: 0
---
Opcja Berserker: Jak najbardziej

Lol, na 5 graczy 5 jest berserkerami xD
Ostatnio zmieniony poniedziałek, 21 sierpnia 2006, 16:05 przez Memo, łącznie zmieniany 2 razy.
Raz sierpem, raz młotem w czerwoną hołotę!
Odmiana nicka mego:
M: Memo; D: Mema; C: Memowi; B: Mema; N: Memem; Msc: Memie; W: Memo!
t0m3ek
Mat
Mat
Posty: 550
Rejestracja: środa, 5 lipca 2006, 08:45
Kontakt:

Post autor: t0m3ek »

1. Kolor: Żółty
2. Broń: Sierp ( biorę co zostało :P )
Do wyboru:
3: Statystyki: (18 pkt, max. 5)
- Moce magiczne-5
- Moce półmagiczne-5
- Moce mutacyjne-0
- Moce technologiczne-0
- Moce walki-5
- Moce przywódcy-3
4. Opcja Beresker: TAK


6 na 6 ma Berserka :D
Ostatnio zmieniony poniedziałek, 21 sierpnia 2006, 14:45 przez t0m3ek, łącznie zmieniany 1 raz.
Meniyaki tsukete shinugaii!
Smoku
Marynarz
Marynarz
Posty: 332
Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:33
Numer GG: 0
Kontakt:

Post autor: Smoku »

Memo Arxel już wziął piłe ;(
Memo
Bombardier
Bombardier
Posty: 621
Rejestracja: poniedziałek, 26 grudnia 2005, 13:44
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: Memo »

;[

Nie dotyczałem, ale już poprawiłem.
Raz sierpem, raz młotem w czerwoną hołotę!
Odmiana nicka mego:
M: Memo; D: Mema; C: Memowi; B: Mema; N: Memem; Msc: Memie; W: Memo!
AC
Bosman
Bosman
Posty: 2204
Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:11
Numer GG: 4159090
Lokalizacja: Las Szamanów
Kontakt:

Post autor: AC »

MM pamiętaj, żeby temat założyć w podforum Apokaliptyczne Pola Walk :D




ps. to jest opcja Berserker a nie tak jak wy wszyscy pisaliście :P
Obrazek
M_M
Kok
Kok
Posty: 951
Rejestracja: piątek, 11 listopada 2005, 10:00
Numer GG: 0
Lokalizacja: Sosaria... Kraina rozpusty :]

Post autor: M_M »

dobra to jeszcze tylko zrobie mape i zaczynamy.

co to w ogóle znaczy berserker? Beresker to rozumiem, ale berserker?!
AC
Bosman
Bosman
Posty: 2204
Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:11
Numer GG: 4159090
Lokalizacja: Las Szamanów
Kontakt:

Post autor: AC »

Berserker to "szalony wojownik" z północy, awangarda wikingów; żarli grzybki, chwytali broń i nawet czasem nago wylatywali ze statku i mordowali wszystkich którzy nie biegli razem z nimi mordować (zdarzało się że w szale bojowym mordowali też swoich). W tej grze poprostu to znaczy, że gracz nastawiony jest jedynie na wojnę i nie ma ochoty na jakiekolwiek paktowanie.

ps. co to Beresker? :P
Obrazek
M_M
Kok
Kok
Posty: 951
Rejestracja: piątek, 11 listopada 2005, 10:00
Numer GG: 0
Lokalizacja: Sosaria... Kraina rozpusty :]

Post autor: M_M »

oj to już teraz czaje. chodziło nam o to samo tylko ja się pomyliłem w pisowni. zajrzałem do drugiej edycji wrahammera i zrozumiałem swój błąd.
Arxel
Kok
Kok
Posty: 1007
Rejestracja: wtorek, 3 stycznia 2006, 17:37
Numer GG: 8564458
Lokalizacja: Z TBM

Post autor: Arxel »

A czy gracz nie miał przez to więcej żywotności i 2 moce na początku?
OŻESZ TY W PYTĘ WRÓCIŁEM NA FORUM :D!
Pavciooo
Kok
Kok
Posty: 1245
Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:22
Lokalizacja: Legionowo
Kontakt:

Post autor: Pavciooo »

Nie było mnie cały dzień więc dopiero teraz przeczytałem :)

Chętnie zagram, ale moze nie wywalaj żadnego z graczy tylko zrób miejsce dla siódmego i przydziel mi kolorek jakiś (obojętne jaki)

Kartę dam za chwile w tym poście.

EDIT:
No to dam kartę, żeby się nie powtarzać tym razem nie idę ani trochę w technologiczne, tylko w co innego ;)

Karta:
1. Kolor: obojętne
2. Broń: obojętne
3: Statystyki: (18 pkt, max. 5)
- Moce magiczne 5
- Moce półmagiczne 5
- Moce mutacyjne 3
- Moce technologiczne 0
- Moce walki 0
- Moce przywódcy 5
4. Opcja Berseker: TAK :)

Skoro wszyscy biorą tą opcję, to głupotą byłoby jej nie brać (bo z kim miałbym mieć sojusz? :D)
Ostatnio zmieniony poniedziałek, 21 sierpnia 2006, 20:55 przez Pavciooo, łącznie zmieniany 1 raz.
I tak nikt tego nie czyta...
t0m3ek
Mat
Mat
Posty: 550
Rejestracja: środa, 5 lipca 2006, 08:45
Kontakt:

Post autor: t0m3ek »

Ano miał i to 2 losowe, czyli nawet mozesz dostać Ponurego na 5 :P
Meniyaki tsukete shinugaii!
Memo
Bombardier
Bombardier
Posty: 621
Rejestracja: poniedziałek, 26 grudnia 2005, 13:44
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: Memo »

A to nie były 2 losowe na 1 levelu?

A Ponury ssie, wystarczy wytchnienie 5 by ci nic nie zrobił.
Raz sierpem, raz młotem w czerwoną hołotę!
Odmiana nicka mego:
M: Memo; D: Mema; C: Memowi; B: Mema; N: Memem; Msc: Memie; W: Memo!
Zablokowany