Fallout (szukam MG i Graczy)

Stare i nieaktywne wątki z Rekrutacji.
dante_tha_don
Marynarz
Marynarz
Posty: 165
Rejestracja: piątek, 28 lipca 2006, 17:27
Lokalizacja: 8540463

Fallout (szukam MG i Graczy)

Post autor: dante_tha_don »

Jak w temacie. Przydałby się jakiś sprawny Mg. Mógłbym być nim ja ale bardzej chce wziać udział w przygodzie. Jeśli jest ktoś chętny niech pisze.
enormous
Szczur Lądowy
Posty: 13
Rejestracja: poniedziałek, 2 stycznia 2006, 22:05

Post autor: enormous »

Ja chętnie zagram, ale nie mam doświadczenia w tego typu sesjach. Prowadze od 3 lat, najpierw był dnd a od dwóch zim prowadze WFRP (I i II ed)
Wiedza wynikająca ze zwątpienia jest silniejsza niż wiara.
AC
Bosman
Bosman
Posty: 2204
Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:11
Numer GG: 4159090
Lokalizacja: Las Szamanów
Kontakt:

Re: Fallout (szukam MG i Graczy)

Post autor: AC »

dante_tha_don pisze:Jak w temacie. Przydałby się jakiś sprawny Mg. Mógłbym być nim ja ale bardzej chce wziać udział w przygodzie. Jeśli jest ktoś chętny niech pisze.
ja mógłbym prowadzić pod 2 warunkami:

gracie tylko w jednym mieście i 4 grających jest od początku w zespole i nie rozdzielacie się bardziej niż na dwie grupy nigdy :) (3:1, 2:2)
Obrazek
t0m3ek
Mat
Mat
Posty: 550
Rejestracja: środa, 5 lipca 2006, 08:45
Kontakt:

Post autor: t0m3ek »

To ja bym zagrał bo KOCHAM Fallouta :) 2 przeszedłem z 50 razy :P
Meniyaki tsukete shinugaii!
dante_tha_don
Marynarz
Marynarz
Posty: 165
Rejestracja: piątek, 28 lipca 2006, 17:27
Lokalizacja: 8540463

Post autor: dante_tha_don »

Mi te warunki wcale nie przeszkadzają. Zadam tylko pytanie czy dostępne są wszystkie rasy czy ograniczamy sie tylko do ludzi?
No to czekam juz na rozpoczęcie gry.
AC
Bosman
Bosman
Posty: 2204
Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:11
Numer GG: 4159090
Lokalizacja: Las Szamanów
Kontakt:

Post autor: AC »

Tylko ludzie, ale rozpoczęcie jeśli nie dziś to będzie pod koniec tego tygodnia.