[ Wiedźmin: Gra wyobraźni ]: Poszukiwany MG i gracze
-
- Szczur Lądowy
- Posty: 14
- Rejestracja: sobota, 15 lipca 2006, 00:57
[ Wiedźmin: Gra wyobraźni ]: Poszukiwany MG i gracze
Witam szanowne forum
jestem ciekawy czy jest ktoś chętny na sesję w klimatach wiedźmina? Przydałby się MG, sam nie mam wielkiego doświadczenia w prowadzu sesji.
W ostateczności bym mógł, ale jednak wolałbym kogoś z większym powołaniem
niech piszą wszyscy chętni
jestem ciekawy czy jest ktoś chętny na sesję w klimatach wiedźmina? Przydałby się MG, sam nie mam wielkiego doświadczenia w prowadzu sesji.
W ostateczności bym mógł, ale jednak wolałbym kogoś z większym powołaniem
niech piszą wszyscy chętni
-
- Bombardier
- Posty: 692
- Rejestracja: niedziela, 11 grudnia 2005, 17:49
- Numer GG: 2832544
- Lokalizacja: The dead zone
Ja się piszę jako gracz, do bycia MG nie mam właśnie tego powołania
EDIT: kurde, zapomniałem... jutro wyjeżdżam na dwa tygodnie Więc jakbyś teraz ewentualnie rzucił kartą postaci, ja bym coś stworzył, i ty do 29 lipca byś grał moją postacią jako NPC czy coś takiego, a kiedy bym przyjechał, to bym kontynuował wątek. Tzn ty albo inny MG, o ile znajdziemy takiego
EDIT: kurde, zapomniałem... jutro wyjeżdżam na dwa tygodnie Więc jakbyś teraz ewentualnie rzucił kartą postaci, ja bym coś stworzył, i ty do 29 lipca byś grał moją postacią jako NPC czy coś takiego, a kiedy bym przyjechał, to bym kontynuował wątek. Tzn ty albo inny MG, o ile znajdziemy takiego
"Beg for mercy! Not that it will help you..."
Hoist the banner high!! For Commoragh!
Hoist the banner high!! For Commoragh!
-
- Tawerniak
- Posty: 2122
- Rejestracja: poniedziałek, 3 października 2005, 13:57
- Numer GG: 5438992
- Lokalizacja: Mroczna Wieża
- Kontakt:
-
- Bombardier
- Posty: 692
- Rejestracja: niedziela, 11 grudnia 2005, 17:49
- Numer GG: 2832544
- Lokalizacja: The dead zone
-
- Mat
- Posty: 426
- Rejestracja: poniedziałek, 10 kwietnia 2006, 11:56
- Numer GG: 8991900
- Lokalizacja: sie wial szturmis? ^^
- Kontakt:
-
- Szczur Lądowy
- Posty: 14
- Rejestracja: sobota, 15 lipca 2006, 00:57
Czyli mam być MG? Naprawdę, wolałbym nie, kwestia tego że znam swoje umiejętności w prowadzeniu i nie są powalające poczekajmy jeszcze tak do 18-19, może jakiś MG napisze tutaj.
A jak nie....no cóż. Postaram się odpowiednio poprowadzić sesję
co do kart postaci:
do rozdysponowania na cechy macie 42 punkty.
Maksymalna wartość cechy\umiejętności nie może przekraczać 4
ekwipunek i czary weźcie według waszej woli,potem zobaczę czy jest "w miarę ok"
http://www.wiedzmin.rpg.pl/wiedzmin_rpg ... _setup.exe
Isengrim, Twoją postacią nie będe grać , ale jakoś Cie wkręce do drużyny jak wrócisz.
O ile sesja wytrzyma dwa tygodnie
A jak nie....no cóż. Postaram się odpowiednio poprowadzić sesję
co do kart postaci:
do rozdysponowania na cechy macie 42 punkty.
Maksymalna wartość cechy\umiejętności nie może przekraczać 4
ekwipunek i czary weźcie według waszej woli,potem zobaczę czy jest "w miarę ok"
http://www.wiedzmin.rpg.pl/wiedzmin_rpg ... _setup.exe
Isengrim, Twoją postacią nie będe grać , ale jakoś Cie wkręce do drużyny jak wrócisz.
O ile sesja wytrzyma dwa tygodnie
-
- Bombardier
- Posty: 692
- Rejestracja: niedziela, 11 grudnia 2005, 17:49
- Numer GG: 2832544
- Lokalizacja: The dead zone
-
- Bombardier
- Posty: 692
- Rejestracja: niedziela, 11 grudnia 2005, 17:49
- Numer GG: 2832544
- Lokalizacja: The dead zone
Imię: Jediah
Rasa: Wiedźmin
Cechy
Ko: 3 Po: 2 Si: 3 Zm: 3 Zr: 2 Zw: 2
In: 3 Og: 2 Wo: 3
Umiejętności
Akrobatyka 1 *
Czytanie i pisanie: Starsza mowa 1
Czytanie i pisanie: wspólny 1
Dowodzenie 1
Hazard 1
Jeździectwo 2
Języki: starsza mowa 1
Języki: wspólny 2 *
Nasłuchiwanie 1 *
Pływanie 1 *
Rozmawianie 2
Skradanie 1 *
Spostrzegawczość 1 *
Tropienie 2 *
Unik 3 *
Walka bronią 3 *
Walka wręcz 2 *
Widzenie w ciemnościach 2 *
Wiedza: potwory 2 *
Wigor 2 *
Wspinaczka 1 *
Zastraszanie 1
Zimna krew 2
Znaki wiedźmińskie 3 *
* Umiejętności otrzymane dzięki rasie
Osobowość
Przygoda (2), reputacja (3), honor (4)
Przeznaczenie: walka
Żywotność i stany zdrowia
29 (8/15/22/29)
Wyposażenie
Broń: dwa wiedźmińskie miecze (srebrny i żelazny), dwa sztylety w cholewach butów. Ubranie: spodnie, buty, koszula, czarna skórzana kurtka nabijana srebrnymi ćwiekami, rękawice z takimi ćwiekami na knykciach, medalion w kształcie głowy gryfa. Inne: szkatułka z zestawem wiedźmińskich eliksirów, talia kart, koń z siodłem i uprzężą.
Walka
Obrona (dystans/broń/wręcz) 1/4/3
Zbroja: Brak
Broń: Brak
PW: 16
Magia
Obrona (czary/modlitwy/znaki) 2/2/5
Znaki: Znak Aard,
Znak Aksji,
Znak Heliotropu,
Znak Igni,
Znak Quen,
Znak Yrden,
PM: 16
Znane manewry w walce bronią
Patinado,
Piruet,
Drugi atak,
Pozostałe współczynniki
Szybkość marszu 32 km/8h
Szybkość w walce 15 m/rundę
Udźwig 45 kg
Udźwig maksymalny 140 kg
Historia: jak każdy wiedźmin, Jediah nie pamięta swojej rodziny ani dzieciństwa. Najdalsze wspomnienia pochodzą już z Kaer Morhen, gdzie przeszedł morderczy trening, Zmiany i mutacje. Niedawno dostał swoje miecze i medalion, po czym został wysłany w świat. (sorry, że tak krótko, ale nic mi nie przychodzi do głowy)
Rasa: Wiedźmin
Cechy
Ko: 3 Po: 2 Si: 3 Zm: 3 Zr: 2 Zw: 2
In: 3 Og: 2 Wo: 3
Umiejętności
Akrobatyka 1 *
Czytanie i pisanie: Starsza mowa 1
Czytanie i pisanie: wspólny 1
Dowodzenie 1
Hazard 1
Jeździectwo 2
Języki: starsza mowa 1
Języki: wspólny 2 *
Nasłuchiwanie 1 *
Pływanie 1 *
Rozmawianie 2
Skradanie 1 *
Spostrzegawczość 1 *
Tropienie 2 *
Unik 3 *
Walka bronią 3 *
Walka wręcz 2 *
Widzenie w ciemnościach 2 *
Wiedza: potwory 2 *
Wigor 2 *
Wspinaczka 1 *
Zastraszanie 1
Zimna krew 2
Znaki wiedźmińskie 3 *
* Umiejętności otrzymane dzięki rasie
Osobowość
Przygoda (2), reputacja (3), honor (4)
Przeznaczenie: walka
Żywotność i stany zdrowia
29 (8/15/22/29)
Wyposażenie
Broń: dwa wiedźmińskie miecze (srebrny i żelazny), dwa sztylety w cholewach butów. Ubranie: spodnie, buty, koszula, czarna skórzana kurtka nabijana srebrnymi ćwiekami, rękawice z takimi ćwiekami na knykciach, medalion w kształcie głowy gryfa. Inne: szkatułka z zestawem wiedźmińskich eliksirów, talia kart, koń z siodłem i uprzężą.
Walka
Obrona (dystans/broń/wręcz) 1/4/3
Zbroja: Brak
Broń: Brak
PW: 16
Magia
Obrona (czary/modlitwy/znaki) 2/2/5
Znaki: Znak Aard,
Znak Aksji,
Znak Heliotropu,
Znak Igni,
Znak Quen,
Znak Yrden,
PM: 16
Znane manewry w walce bronią
Patinado,
Piruet,
Drugi atak,
Pozostałe współczynniki
Szybkość marszu 32 km/8h
Szybkość w walce 15 m/rundę
Udźwig 45 kg
Udźwig maksymalny 140 kg
Historia: jak każdy wiedźmin, Jediah nie pamięta swojej rodziny ani dzieciństwa. Najdalsze wspomnienia pochodzą już z Kaer Morhen, gdzie przeszedł morderczy trening, Zmiany i mutacje. Niedawno dostał swoje miecze i medalion, po czym został wysłany w świat. (sorry, że tak krótko, ale nic mi nie przychodzi do głowy)
"Beg for mercy! Not that it will help you..."
Hoist the banner high!! For Commoragh!
Hoist the banner high!! For Commoragh!
-
- Szczur Lądowy
- Posty: 14
- Rejestracja: sobota, 15 lipca 2006, 00:57
do pozostałych: karty postaci na PW albo maila
szturm: zrobimy z Tobą tak jak z Isengrimem, jakoś sie Ciebie wkręci po tych dwóch tygodniach.
Z tym że teraz jest maly problem, bo zostaje tylko Ra-V. Przydałaby się jeszcze jedna osoba żeby sesje można by już teraz zacząć albo zaczynamy dopiero za dwa tygodnie
szturm: zrobimy z Tobą tak jak z Isengrimem, jakoś sie Ciebie wkręci po tych dwóch tygodniach.
Z tym że teraz jest maly problem, bo zostaje tylko Ra-V. Przydałaby się jeszcze jedna osoba żeby sesje można by już teraz zacząć albo zaczynamy dopiero za dwa tygodnie
-
- Marynarz
- Posty: 207
- Rejestracja: środa, 3 maja 2006, 21:04
- Lokalizacja: Ałów
-
- Tawerniak
- Posty: 2122
- Rejestracja: poniedziałek, 3 października 2005, 13:57
- Numer GG: 5438992
- Lokalizacja: Mroczna Wieża
- Kontakt:
-
- Mat
- Posty: 426
- Rejestracja: poniedziałek, 10 kwietnia 2006, 11:56
- Numer GG: 8991900
- Lokalizacja: sie wial szturmis? ^^
- Kontakt:
-
- Bombardier
- Posty: 836
- Rejestracja: wtorek, 4 lipca 2006, 19:54
- Lokalizacja: z ziem piekielnych
- Kontakt:
-
- Marynarz
- Posty: 207
- Rejestracja: środa, 3 maja 2006, 21:04
- Lokalizacja: Ałów