[WH40k] - Żelazne Orły

Stare i nieaktywne wątki z Rekrutacji.
shade
Mat
Mat
Posty: 514
Rejestracja: poniedziałek, 5 czerwca 2006, 19:10
Lokalizacja: z kapusty

[WH40k] - Żelazne Orły

Post autor: shade »

Kolejny parszywy poranek na zrujnowanym Edoranie i kolejna bitwa między trzema wielkimi armiami... Tau, którzy w poszukiwaniu złóż adamantium zapuścili się tak daleko od domu, heretycy mordujący w imieniu ich plugawego boga Khorne-a oraz Imperium broniące ludzkości przed chaosem i zdradzieckimi obcymi... a między nimi grupa żołnierzy, których zadaniem jest umieranie za Nieśmiertelnego Imperatora.
Jesteście wiernymi żołnierzami Imperium. Należycie do V dywizjonu zmechanizowanego. W ogóle się nie znacie gdyż wasza kompania została sformowana dwa dni wcześniej. Przedtem służyliście w zupełnie innych kompaniach, w zupełnie innych sektorach i walczyliście z całkowicie odmiennymi przeciwnikami. Jedni z was są bardziej doświadczeni w boju a inni mniej. Jedyne, co was łączy to, że jesteście jedynymi niedobitkami poprzednich formacji (tak jak by ciążyła nad wami jakaś klątwa), oraz dostaliście niezwykle ważne zadanie: macie bronić cennego kawałka ziemi...


Noto zacznijmy jakąś sesje Warhammera 40k. Zapraszam wszystkich nawet tych którzy nie mają pojęcia o WH40k, sądzę że sesja nie będzie wymagała znajomości realiów. W grze może wziąć udział od 4 os. (tak żeby drużyna składała się przynajmniej z medyka, oficera, zwiadowcy i kogoś od rozwałki) do 12.

Karta postaci (nie umieszczajcie swoich kart w temacie nim ich nie zaakceptuję)

Imię:
Wiek: (od 16 – 40lat)
Pochodzenie: (kilka przykładów dla żółtodziobów: Święta Terra (Ziemia), Mars, Mordia, Cadia, Atilla, Valhalla, Kar Duniash, Armageddon, Baal)
Profesja:
Umiejętności: (można wybrać tylko jedną nie licząc um. bonusowych wynikających z profesji (żołnierz może mieć 3 um)
Ekwipunek: Nóż kompozytowy, manierka z wodą, środki przeciwbólowe i dopalacze (po trzy fiolki), maska przeciwgazowa, gogle , hełm , napierśnik ceramiczny i para naramienników (dla grenadierów dodatkowo ceramiczne nagolenniki), osobisty komputer (zawarte są w nim rozkazy mapy oraz potrzebne informacje), interkom, modlitewnik (przedmioty obowiązkowe które powinny znaleźć się na wyposażeniu każdego żołnierza) ładowarka z ogniwem słonecznym (do ładowania ogniw, obowiązkowa dla posiadających broń laserową)
Broń: (kombinacje:
- broń szturmowa i krótka
- broń krótka i broń biała
- broń ciężka i krótka
- broń krótka 2x
EDIT- broń szturmowa i broń biała
błędne kombinacje:
- broń szturmowa 2x
- broń ciężka 2x
- broń ciężka i broń biała
Granaty: (domyślnie 4)
Wygląd:
Historia: (opcjonalnie)



Profesje:
Żołnierz bonusy:

Dodatkowy ekwipunek: 2 dodatkowe granaty, granatnik
Wady:
Medyk bonusy:
Dodatkowy ekwipunek: Duża apteczka,
Dodatkowe umiejętności: możliwość reanimowania na polu bitwy, pierwsza pomoc
Wady: nie może używać broni ciężkiej
Pilot bonusy:
Dodatkowe umiejętności: um. Pilotowania maszyn: latających i naziemnych
Wady: nie może używać broni ciężkiej
Grenadier bonusy:
Dodatkowy ekwipunek: 2 dodatkowe magazynki do broni ciężkiej,
Dodatkowe umiejętności: Obsługa broni stacjonarnej oraz artyleri rakietowej
Wady:
Zwiadowca bonusy:
Dodatkowy ekwipunek: 2 dodatkowe granaty EMP, Karabin snajperski, lornetka, łamacz szyfrów,
Dodatkowe umiejętności: haker, bezgłośne chodzenie, snajper
Wady: nie może używać żadnej broni ciężkiej
Saper bonusy:
Dodatkowy ekwipunek: Ładunek wybuchowy, zdalny detonator, 2 miny, skrzynka z narzędziami, saperka, wykrywacz metali
Dodatkowe umiejętności: mechanik, zakładanie ładunków wybuchowych i ich rozbrajanie
Wady: nie może używać broni do walki bezpośredniej i broni ciężkiej
Dowódca oddziału bonusy:
Dodatkowy ekwipunek: 3 Znaczniki (oznaczanie terenu dla zrzutu), jako jedyny może mieć miecz energetyczny
[EDIT] Dodatkowe umiejętności:
Wady: może posługiwać się tylko bronią krótką i energetyczną (do walki bezpośredniej)

Umiejętności:
Pilotaż maszyn naziemnych: postać potrafi pilotować czołgi sentinele itp.
Pilotaż maszyn latających: postać potrafi pilotować myśliwce, transportery itp.
Pierwsza pomoc: postać potrafi udzielać pierwszej pomocy w czasie bitwy
Naprawa: postaci potrafi naprawić prawie każde urządzenie
Łamanie szyfrów: postać była szkolona we włamywaniu się do różnych systemów
Obsługa broni stacjonarnej oraz artylerii rakietowej: postać była szkolona w operowaniu bronią stacjonarną (ciężkie boltery, autocannon-y itp.)
Bezgłośne chodzenie: postać jest mistrzem w skradaniu się
Znajomość mat. Wybuchowych: postać doskonale zna się na materiałach wybuchowych




Broń:
Krótka:

Pistolet laserowy -Mała szybkostrzelność,
-Ogień pojedynczy,
-Standardowa broń Straży Imperialnej, wystrzeliwuje pojedynczy promień o bardzo wysokiej temperaturze, jest zasilana przez akumulatory Mk6
-Zalety: Amunicja jest powszechnie dostępna w Imperium.
Broń jest bardzo lekka i niezawodna.
Baterie można ładować
-Wady: Mało skuteczna przeciwko pancerzom ceramicznym
Pistolet plazmowy -Mała szybkostrzelność,
-Ogień pojedynczy
- Broń o niewielkim zasięgu, ale o stosunkowo dużej sile rażenia. Czyni ją to doskonałą w walce na małe dystanse W tę broń wyposaża się głównie oficerów Straży Imperialnej oraz Kosmicznych Marines. Jest to ciężka broń posyłająca w kierunku przeciwnika silnie zjonizowany gaz o bardzo wysokiej temperaturze (do kilku milionów Kelvinów). Jest ona zasilana przez specjalne ogniwa.
-Zalety: Przebija każdy rodzaj pancerza osobistego
-Wady: Ciężko dostępna amunicja
Bardzo duża waga
Pistolet boltowy -Średnia szybkostrzelność,
-Ogień pojedynczy,
-W tę ciężką broń wyposaża się głównie Kosmicznych Marines. Zasilana przez 6 nabojowe magazynki boltowe. Pocisk boltowy eksploduje przy kontakcie z celem powodując duże szkody w ciele
-Zalety: Przebija każdy rodzaj pancerza osobistego
Amunicja jest powszechnie dostępna w Imperium
-Wady: Duża waga



Szturmowa:
Karabin Laserowy -Średnia szybkostrzelność
-Ogień pojedynczy
-Standardowa broń Straży Imperialnej, wystrzeliwuje pojedynczy promień o bardzo wysokiej temperaturze, jest zasilana przez akumulatory Mk6
-Zalety: Amunicja jest powszechnie dostępna w Imperium.
Broń jest niezawodna.
Baterie można ładować
Możliwość podczepienia bagnetu, latarki, lunety lub granatnika.
-Wady:
Shotgun -Średnia szybkostrzelność
-Skuteczna przeciwko średnio opancerzonej piechocie i pancerzom ceramicznym z bliskiej odległości
-Ogień pojedynczy lub seria
-Konwencjonalna broń będąca na wyposażeniu wielu ludzkich armii. Zasilana przez 10 nabojowe magazynki z pociskami rozpryskowymi lub kumulacyjnymi
-Zalety: Amunicja jest powszechnie dostępna w Imperium.
Broń jest niezawodna
Z bliskiej i średniej odległości broń ma moc boltera
-Wady: Wraz z odległością słabnie jej moc
Autogun -Duża szybkostrzelność
-Ogień pojedynczy, ciągły lub seria po 5 pocisków
-Konwencjonalna broń będąca na wyposażeniu wielu ludzkich armii. Zasilana przez 60 nabojowe magazynki
-Zalety: Amunicja jest powszechnie dostępna w Imperium.
Broń jest lekka
Możliwość zamontowania lunety, bagnetu lub granatnika
-Wady: Często się zacina, jeśli do komory dostanie się piach


Ciężka:

Miotacz ognia –Ogień ciągły
-Żołnierze wyposażeni w tę zabójczą broń są niezwykle skuteczni w pomieszczeniach i ciasnych uliczkach. Bronie te rozpylają łatwopalną ciecz, która zostaje zapalona zaraz po opuszczeniu lufy. Płonąca substancja przykleja się do celu, powodując rozległe zniszczenia jej temperatura waha się pomiędzy 300°C a 700°C.
-Zalety: Morderczo skuteczny przeciwko piechocie
-Wady: W czasie deszczu zapalnik gaśnie
Broni nie wolno zamoczyć
Właściciel broni musi nosić ciężkie butle z paliwem (Strzał z boltera i żołnierz staje w płomieniach:/)
Ograniczony zasięg, tylko 15m
Hellgun – Średnia szybkostrzelność
-Ogień ciągły
-Standardowa broń Straży Imperialnej, wystrzeliwuje pojedynczy promień o bardzo wysokiej temperaturze, jest zasilana przez Osobiste źródło energii
-Zalety: Morze przetopić się przez lekko opancerzone pojazdy i każdy pancerz osobisty
Broń jest niezawodna
Akumulator można ładować
-Wady: Właściciel broni musi nosić na plecach przenośne źrudło energii
Broń jest ciężka
Plasmagun -Mała szybkostrzelność,
-Ogień pojedynczy
- Broń podobnych rozmiarów, co zwykły Bolter. Charakteryzuje się podobnym zasięgiem, lecz ma większą siłę rażenia i zdolność penetracji pancerza.. Jest to ciężka broń posyłająca w kierunku przeciwnika silnie zjonizowany gaz o bardzo wysokiej temperaturze (do kilku milionów Kelvinów). Jest ona zasilana przez specjalne ogniwa.
-Zalety: Przebija każdy rodzaj pancerza osobistego i średnio opancerzone pojazdy
-Wady: Ciężko dostępna amunicja
Bardzo duża waga
Meltagun –Mała szybkostrzelność
- Ogień pojedynczy
- Broń ta wysyła falę gorąca, które jest w stanie stopić prawie każdy materiał
-Zalety: Niszczy każdy rodzaj pojazdu (jest nieskuteczna przeciwko maszynom latającym)
-Wady: jest zbyt skomplikowana, przez co czasami zawodzi

Wyrzutnia rakiet: -Bardzo mała szybkostrzelność
- Pojedynczy ogień
Może być wyposażona w dwa rodzaje rakiet:
- Krak Missiles - przeznaczone do niszczenia ciężej opancerzonych celów. W przeciwieństwie do rakiet z głowicami odłamkowymi, które rażą dość duży obszar, Krak Missiles niszczą tylko pojedynczy cel.
- Frag Missiles - (rakiety fragmentacyjne) Wybuchając, rozrzucają chmurę odłamków, zabójczych dla wszelkich lżej opancerzonych jednostek. Przeznaczone do niszczenia piechoty.
Zalety: Skuteczna do niszczenia maszyn latających
Posiada tryb autonamierzania
łatwa w naprawie ( do ekwipunku należy dopisać 4 Krak Missiles i 3 Frag Missiles
Wady: Trzeba ręcznie ładować

Biała(?):
Miecz łańcuchowy:
Zalety: Potrafi przegryźć się przez pancerz ceramiczny
Wady: Zasilana jest przez akumulatory Mk6
Zęby po jakimś czasie zaczynają się tępić
Topór łańcuchowy:
Jest to broń o kształcie topora, jednakże wyposażona w ostrze podobne do tego, jakie spotyka się w pile łańcuchowej. Poruszające się ostrza są w stanie przeciąć najtwardszy pancerz, zaś jej działanie na nie osłonięte ciało jest wyjątkowo destruktywne.
Zalety: Potrafi przegryźć się przez pancerz ceramiczny
Wady: Zasilana jest przez akumulatory Mk6
Zęby po jakimś czasie zaczynają się tępić
Miecz energetyczny (tylko dla dowódców)
Miecz ten generuje wokół swego ostrza pole energii, które powoduje rozpad materii, z której złożony jest atakowany obiekt. Miecz energetyczny jest w Imperium uważany za swego rodzaju odznakę stopnia wojskowego. Używają go głównie dowódcy - np. kapitan kompanii, itd.
Zalety: Bron przebije się przez każdy rodzaj materiału niezależnie od jego grubości
Wady: Zasilana jest przez akumulatory Mk6
Szpony energetyczne (tylko dla dowódców)
Szpony te generują wokół swych ostrzy pole energii, które powoduje rozpad materii, z której złożony jest atakowany obiekt. Szpony energetyczne są w Imperium uważane za swego rodzaju odznakę stopnia wojskowego. Używają je głównie dowódcy - np. kapitan kompanii, terminatorzy itd.
Zalety: Bron przebije się przez każdy rodzaj materiału niezależnie od jego grubości, można nią wymierzać błyskawiczne ciosy
Wady: Zasilana jest przez akumulatory Mk6

Granaty
Zwykłe: Służą do niszczenia pojazdów oraz umocnień
Fragmentacyjne: W granacie znajdują się setki małych trójkątnych odłamków, które ranią wszystkich w promieniu 10m. Skuteczne w pomieszczeniach
Dymne: Wydobywa się z nich gęsty szary duszący dym.
EMP: Wytwarzają silny impuls elektromagnetyczny niszcząc wszystkie urządzenia elektryczne ( w tym broń energetyczną jak np. karabin laserowy)w promieniu 20m
Chemiczne: Rozpylają po okolicy trujący gaz, który paraliżuje ciało i zatrzymuje prace serca (działa na każdą rasę obcą oprócz tyranidów). Skuteczna w pomieszczeniach i okopach.
Znaczniki: Rozpylają czerwoną chmurę która znakuje punkt zrzutu. Ma wbudowany nadajnik, który umożliwia znalezienie znacznika w ciemności.

Uwagi techniczne
-UWAGA w drużynie może być tylko jeden dowódca sprawujący kontrole nad resztą drużyny. Aby było sprawiedliwie każdy, kto chce zgłasza swoją kandydaturę na to stanowisko a następnie wszyscy w demokratyczny sposób głosujemy na dowódcę.
-Jeśli chcemy otrzymać wsparcie artylerii musimy skontaktować się przez interkom ze sztabem i podać współżędzne, jeśli chcemy oznaczyć cel lotnictwu lub ewakuować się z pola bitwy to należy skontaktować się z pilotem i oznaczyć znacznikiem miejsce zrzutu lub ewakuacji, może to zrobić tylko dowódca.

To chyba na tyle. Grę zamierzam rozpocząć 30 czerwca kiedy będą już luzy. Jeśli macie jakieś uwagi lub sugestie dotyczące profesji umiejętności czy czegoś innego to śmiało, walcie.[/b]
Ostatnio zmieniony wtorek, 13 czerwca 2006, 19:32 przez shade, łącznie zmieniany 7 razy.
Awatar użytkownika
BLACKs
Tawerniany Cygan
Tawerniany Cygan
Posty: 3040
Rejestracja: poniedziałek, 21 listopada 2005, 17:30

Post autor: BLACKs »

Zgłaszam się do gry. Niedługo wyślę kartę.
Artos
Kok
Kok
Posty: 928
Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 19:37
Numer GG: 1692393
Lokalizacja: Świnoujście - Koszalin -Szczecin
Kontakt:

Post autor: Artos »

Karta postaci wysłana. Szkoda tylko, ze nie ma możliwości bycia necronsem :P
Obrazek
Obrazek
War, war never changes...
Arxel
Kok
Kok
Posty: 1007
Rejestracja: wtorek, 3 stycznia 2006, 17:37
Numer GG: 8564458
Lokalizacja: Z TBM

Post autor: Arxel »

JA zaraz [pisze kartę:D
OŻESZ TY W PYTĘ WRÓCIŁEM NA FORUM :D!
shade
Mat
Mat
Posty: 514
Rejestracja: poniedziałek, 5 czerwca 2006, 19:10
Lokalizacja: z kapusty

Post autor: shade »

No dobra mamy już 2 zwiadowców Artosa i BLACKsoula, porzebny jest jeszcze medyk i jakiś żołnież lub granadier (najlepiej żeby drużyna składała się z każdej profesji). Kto więc zgłasza swoją kandydaturę na dowódcę??
Arxel
Kok
Kok
Posty: 1007
Rejestracja: wtorek, 3 stycznia 2006, 17:37
Numer GG: 8564458
Lokalizacja: Z TBM

Post autor: Arxel »

To ja będe Medik:D.
OŻESZ TY W PYTĘ WRÓCIŁEM NA FORUM :D!
shade
Mat
Mat
Posty: 514
Rejestracja: poniedziałek, 5 czerwca 2006, 19:10
Lokalizacja: z kapusty

Post autor: shade »

Prosił bym jeszcze żebyście zamieszczali w karcie postaci umiejętności i przedmioty bonusowe danej profesji.
Zinin
Majtek
Majtek
Posty: 112
Rejestracja: poniedziałek, 5 czerwca 2006, 17:33
Kontakt:

Post autor: Zinin »

Postać wysłana
Artos
Kok
Kok
Posty: 928
Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 19:37
Numer GG: 1692393
Lokalizacja: Świnoujście - Koszalin -Szczecin
Kontakt:

Post autor: Artos »

Imię: Vicious
Wiek: 19
Pochodzenie: Święta Terra
Profesja: Zwiadowca
Umiejętności: haker, bezgłośne chodzenie, snajper, pierwsza pomoc
Ekwipunek: Nóż kompozytowy, manierka z wodą, środki przeciwbólowe i dopalacze (po trzy fiolki), maska przeciwgazowa, gogle , hełm , napierśnik ceramiczny i para naramienników, osobisty komputer (zawarte są w nim rozkazy mapy oraz potrzebne informacje), interkom, modlitewnik (przedmioty obowiązkowe które powinny znaleźć się na wyposażeniu każdego żołnierza), lornetka, łamacz szyfrów, ubranko takie jak na rysunku wyglądu
Broń: Karabin snajperski, Pistolet boltowy
Granaty: 2x dymne, 2x Fragmentacyjne, 2x EMP
Wygląd: http://ourworldis.free.fr/images/Wallp% ... 20cool.jpg (a jak ktoś nie wiem jak wyglądam, lub link sie nie wczytuje, to niech w wyszukiwarce wpisze Vicious i poszuka takiego gościa z kataną i z ptaszyskiem na ramieniu :P )
Historia: Mej historii nie zna nikt oprócz mnie samego i kartotek pilnie strzeżonych w imperialnych magazynach. I tak ma pozostać.
Ostatnio zmieniony piątek, 9 czerwca 2006, 15:42 przez Artos, łącznie zmieniany 2 razy.
Obrazek
Obrazek
War, war never changes...
Kloner
Chorąży
Chorąży
Posty: 3121
Rejestracja: wtorek, 21 grudnia 2004, 11:06
Lokalizacja: Tam gdzie konczy się wieś a zaczyna zadupie \,,/ <(^.^)> \,,/

Post autor: Kloner »

karta postaci poszła
"Lepiej Milczeć I Wyglądać Jak Idiota, Niż Się Odezwać I Rozwiać Wszelkie Wątpliwości"
Mafia Radioaktywnych Krów
shade
Mat
Mat
Posty: 514
Rejestracja: poniedziałek, 5 czerwca 2006, 19:10
Lokalizacja: z kapusty

Post autor: shade »

niech pare postaci posiada um posługiwana się bronią białą bo gdy dojdzie do bezpośredniego starcia z takim np. terminatorem uzbrojonym w szpony energetyczne... to biada wam :lol:


PS: Artos chyba nie chcesz powiedzieć że twoja postać wygląda jak ta rusałka (czy co to tam jest). Napisz po prostu jak wygląda mniejwięcej albo wstaw jaiś rysunek żołenierza.
shade
Mat
Mat
Posty: 514
Rejestracja: poniedziałek, 5 czerwca 2006, 19:10
Lokalizacja: z kapusty

Post autor: shade »

W profesjach jest błąd zapomniałem go usunąć nie wpisujcie przy oficerach um. znajomość dodatkowego języka. Jest to pozostałeść z wcześniejszej wersji systemu. Już zedytowałem.:wink:

PS: Kloner zgłosił chęć kandydowania na oficera
Zinin
Majtek
Majtek
Posty: 112
Rejestracja: poniedziałek, 5 czerwca 2006, 17:33
Kontakt:

Post autor: Zinin »

Jak kloner ma być naszym oficerem to ja sie zgadzam
Awatar użytkownika
BLACKs
Tawerniany Cygan
Tawerniany Cygan
Posty: 3040
Rejestracja: poniedziałek, 21 listopada 2005, 17:30

Post autor: BLACKs »

Nie wiem czy wybrałem dodatkową umiejętność dla mojej postaci? Jeśli nie to biorę pilotaż maszyn naziemnych.
Artos
Kok
Kok
Posty: 928
Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 19:37
Numer GG: 1692393
Lokalizacja: Świnoujście - Koszalin -Szczecin
Kontakt:

Post autor: Artos »

ups... sorry :D link nie działa :P juz to poprawiam :D
Obrazek
Obrazek
War, war never changes...
shade
Mat
Mat
Posty: 514
Rejestracja: poniedziałek, 5 czerwca 2006, 19:10
Lokalizacja: z kapusty

Post autor: shade »

Artos rysunkowi co prawda daleko do wizerunku Imperialnego strażnika ale daje mniej więcej pojęcie o wyglądzie twojej postaci :) a tu rysunek typowego lojalisty który możecie wykorzystać przy opisie wyglądu (choć do niczego nie zmuszam, lubię improwizację)
Obrazek
Artos
Kok
Kok
Posty: 928
Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 19:37
Numer GG: 1692393
Lokalizacja: Świnoujście - Koszalin -Szczecin
Kontakt:

Post autor: Artos »

No spokojnie :D wiem, ze nie pasuje, dlatego jest dodany jako dodatek do ekwipunku, jako dodatkowy, a nie standardowy :P pozatym mundury imperialneg gwardii przypominają mundury waszystowskie z tego co pamiętam, a przynajmniej oficerowie takie mieli :P
Obrazek
Obrazek
War, war never changes...
Zablokowany