[Marvel RPG] Amazing X-Men - ZAMKNIĘTA, KOMENTARZE -

Stare i nieaktywne wątki z Rekrutacji.
Zablokowany
Wevewolf
Mat
Mat
Posty: 453
Rejestracja: środa, 4 listopada 2009, 10:31
Numer GG: 0

Re: [Marvel RPG] Amazing X-Men - OTWARTA, KOMENTARZE -

Post autor: Wevewolf »

oto wstępna karta, mam nadzieję że na takiej już pojadę. Z Acidem dogram szczegóły ;)



Obrazek imię: Niko Allen

imię kodowe: Cigaro

wzrost: porządne 180 centymetrów wzrostu. Nie jest to typ wielkoluda, ale zdecydowanie ciężko znaleźć gościa który góruje nad Niko.

waga:
89 kilogramów

Wiek: 22 lata (w oryginale było buuu :D)

Kolor włosów: krótko ścięte, ciemne włosy oraz zarost na polikach

Kolor oczu: piwne

zajęcie/zawód: bokser z zawodu, nigdy nie zdobył złotego pasa, ale dwukrotnie doszedł do finału. Raz pokonał go czarny z Kongo a raz został zdyskfalifikowany za użycie niedozwolonych technik.

Hobby: Kobiety oraz całogodzinne spacery po ulicach Moskwy. Niko jest pasjonatem - kocha boks i często chodzi na treningi nawet w weekendy i trenuje bez wytchnienia. To jego hobby, praca oraz zajęcie na nudne, deszczowe dni, jakich w Moskwie nie brak.

Narodowość: Rosja, choć od trzech lat mieszka w dość luksusowym apartamencie w USA, w Nowym Jorku

Miejsce Narodzin: Rosja, Moskwa.

Znani Krewni: Mama, zamieszkała w Moskwie, utrzymuje kontakt z Niko, choć nie podoba jej się jego zawód. Często otrzymuje od niej domowej roboty ciasto i pieniądze na różne zachcianki (utrzymuje się z pensji boksera, ale nierzadko nie ma funduszy na swoje wygody)
Tata zginął podczas walki w Afganistanie. Niko nigdy się z tym nie pogodził. Spalił wszystkie stare fotografie ojca i starał się zamknąć w sobie emocje. Nie dał rady.
Niko Allen jest jedynakiem.

Osobowość: Jego drugim życiem jest boks. Wykorzystuje każdą wolną godzinę na mordercze treningi, a jego zwiększona odporność oraz wytrzymałość pomagają mu w tym, dzięki czemu szybko poprawia swoje umiejętności. Jest prawdziwym pasjonatem, czasem widzi jedynie swój cel i nie zwraca uwagi na konsekwencje swoich czynów. Tyczy się to też sytuacji życiowych. Pewnego razu Niko poszedł zrobić zakupy do jednego z marketów. Po drodze zaczepiło go sześciu bandziorów. Wyglądali na zmaltretowanych przez życie, zapyziałych biedaków z najbiedniejszych dzielnic miasta. Zaczęli kląć, chcieli go chwycić i zabrać portfel. Ryknął że sam da i wyjął dwieście dolarów, dając im je. Biedacy byli tak zdziwieni że wzięli pieniądze i odeszli.
Jednak następnego dnia, Niko zauważył tych samych bandziorów, totalnie naćpanych, gwałcących kobietę w jego własnej dzielnicy. Gdy to zobaczył, poszedł tam i skatował bandytów nie oszczędzając ni jednego. Długo się zastanawiał czy dobrze postąpił. W końcu zwyciężyła jego druga cecha - pragnienie sprawiedliwości. Uznał że zrobił tak jak należało i pozbawiony wszelkiego poczucia winy, ruszył do kina obejrzeć ciekawy film ze swoją dziewczyną.
Czy trzeba więcej słów? Niko Allen to prawdziwy artysta z piekła rodem. Wysoki, przystojny, stawiający się jako wymiar sprawiedliwości, czasem spokojny a czasem pełen emocji, pociągający, noszący ciemne, mroczne ubrania.
Przez dzieciństwo zaznał wiele ciepła, po śmierci ojca jednak jego świat wywinął efektownego kozła i nagle Niko został sam. Matka popadła w depresję - trafił do domu dziecka na trzy długie lata. Na początku nie umiał się przystosować, bił młodsze dzieci, nie chciał dopuścić do siebie nauczycieli i opiekunów. Pił alkohol. Odkrył swoje nietypowe zdolności, długo próbował dojść do siebie po wypadku na jednej z lekcji wuefu - przypadkowo zabił chłopaka w swoim wieku. Nie chciał tego, jednak jego wynaturzone zmysły nie zatrzymały emocji.
Zyskał opinię niebezpiecznego, podejrzanego typa którego trzeba się jak najszybciej pozbyć. Zaczęli nazywać go "Cigaro" bo przez te wszystkie lata spędzone w sierocińcu, ani razu nie krył tego że pali. Jarał papierosy wszędzie, nawet w stołówce i na wycieczkach. Był zbuntowany i nie chciał się nikogo słuchać.
Potem nadeszło załamanie nerwowe, Niko Allen stał się cieniem człowieka. To było gdy miał lat szesnaście. Wyszedł z sierocińca już dawno i utrzymywał kontakt z matką, lecz nie pomogło to mu w najmniejszym nawet stopniu. Zamknął się w sobie całkowicie, uwalniał energię zebraną w swoim ciele na morderczych treningach boksu. Podczas walki tracił wszelkie zahamowania, dawał upust męczącym go wyrzutom, emocjom, nie wiem jak to najlepiej nazwać. Zyskiwał sławę bardzo szybko, był bowiem brutalny i obdarzony charakterystyczną twarzą, po matce która - w przeciwieństwie do niskiego ojca, rosjana, była wysoka, smukła miała pociągłą jasną twarz, ostre czarne brwi i duże zielone oczy. On był hybrydą, podobnie w sprawach charakteru.
Nie da się orzec jednoznacznie kiedy nadeszła ostatnia przemiana - gdy zdecydował się przystąpić do szkoły x-man oraz porzucić swoje dawne życie i wspomnienia po ojcu. Dorósł, skończył osiemnaście lat, poznał swoją największą i jedyną miłość, Alicię Richards. Zrobił się spokojniejszy, dzięki swym przygodom, smutkom, wzlotom i upadkom, nauczył się życia. Został ciekawym, charakternym i niesłodkim mężczyzną, człowiekiem... mutantem koło którego nie da się przejść obojętnie.
Jeśli chcesz dokładnie poznać charakter Niko Allena, chłopaka z Moskwy, popatrz na zdjęcie. Doszukaj się w nim głębi, a znajdziesz wiele cech. Spójrz w jego oczy i na jego postawę. Zobaczysz wtedy Niko. Mutanta z zasadami i cygarem w ustach.


Wygląd: Jest dość wysokim, bardzo dobrze zbudowanym 22 latkiem, ma ciemny zarost na polikach, kwadratowe kości policzkowe, odstające uszy. Inteligentne, piwne oczy patrzące znad prostego nosa. Chodzi ubrany w szary t-shirt, zwykłe niebieskie jeansy i adidasy. Pociągający dla kobiet, jednak nie do końca pokrywający się z wizją fajnego mężczyzny. Nieco za szeroki w barach, zbyt wysoki. Zbyt oschły. Zbyt brutalny.

umiejętności: Niko Bellik dobrze się boksuje, lubi dużo jeździć na rowerze, czytać. Kształtował swoją elokwencję, oraz umiejętność sprawnego posługiwania się różnego rodzaju bronią strzelecką podczas wielogodzinnych sesji na strzelnicy, u zaprzyjaźnionego, emerytowanego oficera któremu zainponowała niezłomność Niko oraz jego historia. Oprócz tego lubi oraz potrafi świetnie pisać - co prawda nie wydał ani jednej ze swoich książek, ale za to jego teksty wiele razy były już publikowane w pismach naukowych. Zwykle pisze na temat zaparcia w dążeniu do celu, o umysłach chorych i dręczących ich problemach, o doświadczeniach w dziedzinie militarii oraz o filozofii boksu. Obecnie pracuje nad książką "Pewnego razu w Moskwie" w której chce pod anonimowym nazwiskiem opisać swoje dzieciństwo nie ukrywając absolutnie niczego...
Oprócz tego, jak wspomniałem, Niko dobrze strzela ze strzelby. Wciąż pracuje nad tą umiejętnością ale idzie mu całkiem dobrze. Stara się nie wykorzystywać swoich zdolności podczas treningów, imponuje swojemu instruktorowi nie mocami właśnie, a samozaparciem i upartym dążeniem do celu. Wspominałem że Niko jest uparty?

Moc: Oto zbliżamy się do puenty, po której co lepsi mogą być nieco zawiedzeni. Niko jest nietypowym przedstawicielem cechu mutantów. Jego największym atutem jest względna odporność na wszelkiej maści bodźce zewnętrzne. Pocisku nie zatrzyma, jednak skok z wysokości dwudziestu metrów na względnie miękką powierzchnię, nie powinien skończyć się niczym innym jak bólem w stopach. Niko ma też diablo celne oko. To jedna z cech mutacji, jednak nic mu nie da bez odpowiedniej wiedzy i techniki. Jeśli jednak odpowiednio długo będzie się uczył, może osiągnąć w tym dużo więcej niż najlepsi strzelcy wyborowi. Jest jednak niecierpliwy i zdarza mu się ulec emocjom - a snajper nie powinien mieć takich wad. Jednak już w tym momencie Niko z dobrą bronią potrafi napsuć krwi jednostkom przeciwników.
Ponadto zwiększona odporność idzie w parze ze sporymi możliwościami kształcenia rozwoju siłowego. Mutanckie geny, wzmocniona tkanka mięśniowa - dzięki temu właśnie Niko osiąga powoli jeden ze swoich najważniejszych celów. Staje się silny. Dzięki swojej 'rasie', choć nie jest to może najwłaściwsze określenie, wzmacnia swoje mięśnie o wiele szybciej niż przeciętny człowiek. Nie jest to jednak jego "cud". Ten został już opisany.
Osobiście to upek mi się podoba - wciągający i łączący wszystkie postacie :D
Ouzaru
Mat
Mat
Posty: 492
Rejestracja: środa, 18 lutego 2009, 09:39
Numer GG: 16193629
Skype: ouzaru
Lokalizacja: U boku Męża :) Zawsze.

Re: [Marvel RPG] Amazing X-Men - OTWARTA, KOMENTARZE -

Post autor: Ouzaru »

Acid, mój post poszedł. Sorka, że tak długo, ale dopiero 2h temu wstałam i jeszcze ciasto robiłam ^ ^' Następnym razem postaram się streścić. Pozwolisz, że nie będę czytać tej całej (ostatniej) dyskusji w rekrutacji? Mam kolejkę do lapa i muszę już znikać :(

Narka!
Obrazek
Darlar
Marynarz
Marynarz
Posty: 229
Rejestracja: poniedziałek, 8 września 2008, 12:37
Numer GG: 8299547
Lokalizacja: Warszawa

Re: [Marvel RPG] Amazing X-Men - OTWARTA, KOMENTARZE -

Post autor: Darlar »

Mnie w sumie zastanawia, jak to będzie, że piszemy,że jest nas piątka a przyjmujemy nowych graczy, nie lepiej poczekać aż doślą karty z tą misją?:P

Osobiście strasznie nie lubie jak gracze samoistnie odgrywają npców. Przeważnie pokazują wtedy na siłę jacy to są pro i jak wszyscy ich wielbią, zamiast dostawać od mg lekcję życia. Hehe.
O o
/¯_____________________________________
| IMMA FIRIN' MAH LAZOR!!! BLAAAAAAAH!!!
\_¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
Acid
Marynarz
Marynarz
Posty: 320
Rejestracja: sobota, 10 listopada 2007, 17:57
Numer GG: 20329440
Lokalizacja: Dundee (UK)

Re: [Marvel RPG] Amazing X-Men - OTWARTA, KOMENTARZE -

Post autor: Acid »

Wevewolf, Twoją kartę przeczytam jutro, bo zaraz idę na imprezę, więc komentarzy oczekuj dopiero jutro jak wytrzeźwieję :P. Ouzaru, post pierwsza klasa! :D

Acha, gdy trenujecie w Danger Room, Wasze kombinezony wyglądają tak:
Obrazek Darlar, jeśli chodzi Ci o posta Ouzi, to został on skonsultowany ze mną, a właściwie sam Jej wysłałem pewne informacje. Co do pozostałych Graczy, mam plan, jak ich wprowadzić, więc spoko - nie s*ać ogniem :D

Dzisiaj mnie już nie szukać na PW, będę jutro! Strzałeczka :)
Seks jest jednym z dziewięciu powodów do reinkarnacji. Pozostałych osiem się nie liczy.

Obrazek
Alien
Kok
Kok
Posty: 1304
Rejestracja: środa, 25 lutego 2009, 16:48
Numer GG: 28552833
Lokalizacja: Police

Re: [Marvel RPG] Amazing X-Men - OTWARTA, KOMENTARZE -

Post autor: Alien »

super, jest już up
dwa pytania do mg:
a) czy mamy ten moment ( do "zbiórki" przed misją opisać w jednym poście?
b) kto uczy telepati? i jak się zachowuje ( chodzi o to czy jest to nauczyciel luzak czy dość sumienny kolo?)
odpisze kidey tylko dostanę te informacje
00088888000
Mae
Szczur Lądowy
Posty: 16
Rejestracja: piątek, 15 stycznia 2010, 17:11

Re: [Marvel RPG] Amazing X-Men - OTWARTA, KOMENTARZE -

Post autor: Mae »

Dementuję to, jakobym leciała na skargę. Znam Darlara, to i mam prawo z nim rozmawiać o tym, co mi się żywnie podoba, a co z tym zrobi - jego sprawa.
A co do wyjaśnień, Acid, napisałam dokładnie, wręcz łopatologicznie, że grawitacja kierunkowa, to nic innego, jak nadawanie pola grawitacyjnego większym obiektom w polu magnetycznym ziemi, tyle, że starałam się prosto i ładnie, tak obrazowo. Widać spartoliłam, ale to nic nowego.
(W tym momencie, tak jak w kosmosie, większe obiekty są w stanie posiadać własne pole grawitacyjne, a więc przyciągać rzeczy lżejsze. Nie wiem, dlaczego jest to dla Ciebie takie niezrozumiałe.)
A ponadto, skoro na privie na początek zarzucasz mi, że to nie ma nic z tym, czy tamtym wspólnego, to do czego, u licha, mam się odwołać? A, czekaj. Była mutantka, która miała moc manipulacji polem grawitacyjnym, głównie je zaburzała, ale moja postać z taką mocą mogłaby szybko popsuć Wam sesję, kiedy nagle cały tlen odleciałby w niebyt;)
Generalnie, w takim wypadku życzę Wam dobrej zabawy, miśki.

P.S. Wybacz, Darlu, Ty wiesz co. ;<
Darlar
Marynarz
Marynarz
Posty: 229
Rejestracja: poniedziałek, 8 września 2008, 12:37
Numer GG: 8299547
Lokalizacja: Warszawa

Re: [Marvel RPG] Amazing X-Men - OTWARTA, KOMENTARZE -

Post autor: Darlar »

P.S. Wybacz, Darlu, Ty wiesz co. ;<
Nie wiem co. Zamiast napisać w karcie jedno zdanie "manipulacja polem magnetycznym" to coś kombinujesz, przerobienie kp zajęłoby 10 minut. Sesji nie popsujesz, tymbardziej, że zacytowałem tu na poprzedniej stronie moce Polaris i jest pakerniejsza od twojej bo ma tego więcej. A gdyby tlen miałby gdzieś odlecieć nie przyjętoby cię do drużyny bojowej więc weź pod uwage,że panujesz nad mocą.
O o
/¯_____________________________________
| IMMA FIRIN' MAH LAZOR!!! BLAAAAAAAH!!!
\_¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
Evandril
Mat
Mat
Posty: 559
Rejestracja: sobota, 8 lipca 2006, 16:28
Numer GG: 19487109
Lokalizacja: Łódź

Re: [Marvel RPG] Amazing X-Men - OTWARTA, KOMENTARZE -

Post autor: Evandril »

Evandril pisze:- Hej, stary. – zagaił do Chińczyka. - Chciałem ci tylko powiedzieć, że przy wczorajszym wyścigu przez park dałem ci fory. Wiesz, taki element humorystyczny z mojej strony. Poza tym nie wiedziałem, że tam będzie drzewo. Musimy to powtórzyć. Może jutro w Washington Park?


BlindKitty, w tym tekście oczywiście chodzi o parcour :). Jeśli ktoś chciałby przeprowadzić jakiś dialog, to mój numer GG: 19487109. Nawet jak będę 'niedostępny' to pisać, bo mogę siedzieć na niewidocznym :).

Sesja zapowiada się pysznie - Ouz, nasze postacie muszą w końcu pogadać :D. Pozdrawiam! :)
"Trzymaj się swych zasad! To jedyne co Ci pozostało w świecie Chaosu."
Darlar
Marynarz
Marynarz
Posty: 229
Rejestracja: poniedziałek, 8 września 2008, 12:37
Numer GG: 8299547
Lokalizacja: Warszawa

Re: [Marvel RPG] Amazing X-Men - OTWARTA, KOMENTARZE -

Post autor: Darlar »

Sesja zapowiada się pysznie - Ouz, nasze postacie muszą w końcu pogadać . Pozdrawiam!
Ale się napaliłeś o.O

Btw, proponuję Acid, żeby wklejać obrazki npców^^ Jak nie wpostach to tu, ci którzy nie znają świata a grają/bądź czytają sesję mogą nie wiedzieć jak dana postać wygląda. Oczywiście nie ma sensu tego robić za każdym razem tylko przy pierwszym pojawieniu się :D Taki pomysł luźny.
O o
/¯_____________________________________
| IMMA FIRIN' MAH LAZOR!!! BLAAAAAAAH!!!
\_¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
Alien
Kok
Kok
Posty: 1304
Rejestracja: środa, 25 lutego 2009, 16:48
Numer GG: 28552833
Lokalizacja: Police

Re: [Marvel RPG] Amazing X-Men - OTWARTA, KOMENTARZE -

Post autor: Alien »

podpisuje się pod tym pomysłem :)
00088888000
Acid
Marynarz
Marynarz
Posty: 320
Rejestracja: sobota, 10 listopada 2007, 17:57
Numer GG: 20329440
Lokalizacja: Dundee (UK)

Re: [Marvel RPG] Amazing X-Men - OTWARTA, KOMENTARZE -

Post autor: Acid »

@Mae
Dziękuję za udział w rekrutacji, nie będę Cię zmuszał, jeśli nie chcesz grać. Też nie rozumiem za bardzo O.C.B., no ale to nieważne.

@Darlar
Pomysł dobry, poniżej zamieszczam pierwszych NPCów, z którymi Gracze już się znają.

* * *

Magneto

Obrazek

Imię i nazwisko: Erik Lensherr
Moc: tworzenie i manipulacja polem magnetycznym.
Rola: dyrektor Instytutu dla Uzdolnionej Młodzieży Charles'a Xavier'a

White Queen

Obrazek

Imię i nazwisko: Emma Frost
Moc: potężna telepatia
Rola: V-ce dyrektor Instytutu dla Uzdolnionej Młodzieży Charles'a Xavier'a, dyrektor logistyczny, nauczyciel telepatii,

Bishop

Obrazek

Imię i nazwisko: Lucas Bishop
Moc: absorbcja energii i przetwarzanie jej na emitowane z rąk fale,
Rola: nauczyciel walki wręcz, a także strzelania blastami/ z broni palnej/energetycznej, pilot,

Cyclops

Obrazek

Imię i nazwisko: Scott Summers
Moc: strzelanie z oczu promieniami optycznymi
Rola: nauczyciel walki wręcz, taktyki/strategii
Uwagi: przebywa w Instytucie na specjalne zaproszenie Magneto

Beast

Obrazek

Imię i nazwisko: Henry McCoy
Moc: nadludzka siła, zręczność, szybkość i wytrzymałość. Wyczulone zmysły, "kocia" noktowizja oraz zdolności samoleczenia.
Rola: nauczyciel przedmiotów ścisłych/walki wręcz/taktyki, wynalazca, złota rączka,

Psylocke

Obrazek

Imię i nazwisko: Elisabeth "Betsy" Braddock
Moc: telepatia, szeroko rozwinięte zdolności telekinetyczne,
Rola: nauczycielka telepatii i wschodnich sztuk walki

Elixir

Obrazek

Imię i nazwisko: Joshua "Josh" Foley
Moc: wykorzystuje aurę bio-energii do uzdrawiania innych (w tym siebie)
Rola: naczelny "medyk" w Instytucie

Forge

Obrazek

Imię i nazwisko: Nieznane
Moc: talent do tworzenia wszelkiego rodzaju maszyn i urządzeń, zdolności magiczne,
Rola: nauczyciel przedmiotów technicznych, mechanik, wynalazca, złota rączka, wsparcie technologiczne dla Instytutu,

Northstar

Obrazek

Imię i nazwisko: Jean-Paul Beaubier
Moc: super-szybkie latanie,
Rola: nauczyciel, operator Danger Room,

Oprócz powyższych, w Instytucie przebywają cywile, tacy jak pielęgniarki, ludzie od PR-u czy inni, zwykli pracownicy. Myślę, że nie ma sensu ich tutaj opisywać, bo każdy chyba wie, o co mi chodzi. W miarę jak bohaterowi będą poznawać nowych NPC, będę poszerzał database o nowe twarze :).
Seks jest jednym z dziewięciu powodów do reinkarnacji. Pozostałych osiem się nie liczy.

Obrazek
Marz
Marynarz
Marynarz
Posty: 166
Rejestracja: środa, 21 października 2009, 23:22
Numer GG: 0

Re: [Marvel RPG] Amazing X-Men - OTWARTA, KOMENTARZE -

Post autor: Marz »

Hmm... czy jest jeszcze możliwość "doskoczenia"? :)
Orcs, orcs, orcs, orcs...
Acid
Marynarz
Marynarz
Posty: 320
Rejestracja: sobota, 10 listopada 2007, 17:57
Numer GG: 20329440
Lokalizacja: Dundee (UK)

Re: [Marvel RPG] Amazing X-Men - OTWARTA, KOMENTARZE -

Post autor: Acid »

Marz pisze:Hmm... czy jest jeszcze możliwość "doskoczenia"? :)
Niestety, już nie - mam już piątkę Graczy, a w niedługim czasie wejdą do sesji postaci WinterWolf i Wevewolfa (czekam jeszcze na odzew od Mekowa i Dii <chyba tak to się pisze> :P). Nie chcę chaosu na sesji i prowadzenia dla 12 Graczy :P. Ale jak chcesz, monitoruj sesję, może komuś odechce się grać ;).
Seks jest jednym z dziewięciu powodów do reinkarnacji. Pozostałych osiem się nie liczy.

Obrazek
Wevewolf
Mat
Mat
Posty: 453
Rejestracja: środa, 4 listopada 2009, 10:31
Numer GG: 0

Re: [Marvel RPG] Amazing X-Men - OTWARTA, KOMENTARZE -

Post autor: Wevewolf »

WinterWolf i Wevewolfa
Marz, ogłaszam że jest miejsce dla jeszcze jednego gracza.
potrzebowałem dłuższego czasu by się zastanowić... i nie. Przepraszam za zamieszanie i zabieranie czasu, szczególnie ciebie Acidzie. Po prostu moja postać nie pasuje do założeń twojej sesji. Schowam ją i na razie pozostaje mi wszystkich przeprosić.

Pozdrowienia, Wevewolf
Osobiście to upek mi się podoba - wciągający i łączący wszystkie postacie :D
Acid
Marynarz
Marynarz
Posty: 320
Rejestracja: sobota, 10 listopada 2007, 17:57
Numer GG: 20329440
Lokalizacja: Dundee (UK)

Re: [Marvel RPG] Amazing X-Men - OTWARTA, KOMENTARZE -

Post autor: Acid »

Wevewolf pisze:
WinterWolf i Wevewolfa
Marz, ogłaszam że jest miejsce dla jeszcze jednego gracza.
potrzebowałem dłuższego czasu by się zastanowić... i nie. Przepraszam za zamieszanie i zabieranie czasu, szczególnie ciebie Acidzie. Po prostu moja postać nie pasuje do założeń twojej sesji. Schowam ją i na razie pozostaje mi wszystkich przeprosić.

Pozdrowienia, Wevewolf

Eeeee... okay... Nie rozumiem Twojej decyzji, zwłaszcza, że postać mieliśmy już dogadaną (i pasowała do założeń sesji). No ale okej, skoro tak postanowiłeś, nie będę Cię namawiał, byś zmienił swoje zdanie. Do następnego zatem :).
Seks jest jednym z dziewięciu powodów do reinkarnacji. Pozostałych osiem się nie liczy.

Obrazek
Marz
Marynarz
Marynarz
Posty: 166
Rejestracja: środa, 21 października 2009, 23:22
Numer GG: 0

Re: [Marvel RPG] Amazing X-Men - ZAMKNIĘTA, KOMENTARZE -

Post autor: Marz »

Fajnie i niefajnie zarazem. :) :(

Cóż... zgłaszam się w takim razie. Kartę postaram się podać jak najszybciej. W najgorszym wypadku do końca tygodnia, w najlepszym dzisiaj/jutro, w najbardziej prawdopodobnym- okolice środy. Jeśli oczywiscie Ci to odpowiada :)
Orcs, orcs, orcs, orcs...
Darlar
Marynarz
Marynarz
Posty: 229
Rejestracja: poniedziałek, 8 września 2008, 12:37
Numer GG: 8299547
Lokalizacja: Warszawa

Re: [Marvel RPG] Amazing X-Men - ZAMKNIĘTA, KOMENTARZE -

Post autor: Darlar »

Niestety, już nie - mam już piątkę Graczy, a w niedługim czasie wejdą do sesji postaci WinterWolf i Wevewolfa (czekam jeszcze na odzew od Mekowa i Dii <chyba tak to się pisze> ). Nie chcę chaosu na sesji i prowadzenia dla 12 Graczy . Ale jak chcesz, monitoruj sesję, może komuś odechce się grać .
Oj nie marudź, w sesjach X-Menowych grywalność zanika dopiero powyżej 12 graczy :P

A mogę zapodać szersze opisy? ^^ Zaczerpne ze starego forum, jako, że mam gotowce to w sumie nie musiałbyś się trudzić w niektórych wypadkach :D Zrzynałem sporo z avalonu i troche potłumaczyłem z hamerykańskich stronek ^^" W sumie to to samo co streściłeś plus pierdoły w stylu kolor oczu itd. :]

----------

X-Men

Imię i nazwisko: Max Eisenhardt
Pseudonim: Magneto
Narodowość: Żydowska
Klasa postaci: Mutant
Wzrost: 6' 2"
Waga: 190 lbs (86 kg)
Kolor włosów: Siwe
Kolor oczu: Szare
Status prawny: Wdowiec

Uwagi: Stary przyjaciel Charlse'a Xaviera. Dyrektor Instytutu dla Uzdolnionej Młodzieży Charles'a Xavier'a.


Zdolności:
Potrafi manipulować istniejącymi polami elektromegnetycznymi. Zdolności: lotu, kontroli żelaza w ciele człowieka, wytwarzania różnego rodzaju pól siłowych, ciepła oraz elektryczności. Magneto jest także do pewnego stopnia odporny na ataki psioniczne.

Wygląd:
ObrazekObrazek

Pseudonim: Cyclops
Prawdziwe imię i nazwisko: Scott Summers
Klasa: Mutant
Narodowość: Amerykanin
Wzrost: 6' 3"
Waga: 195 lbs (89 kg)
Oczy: Brązowe
Włosy: Brązowe

Zdolności:
Scott potrafi absorbować energię go otaczającą (np. światło słoneczne, elektryczność) i metaboliczne przetwarzyć ją w skupioną wiązkę promieni optycznych wysyłaną z jego oczu.

Uwagi:
Promienie optyczne Scotta są w stanie roztrzaskać adamantium. Promienie plazmy wytwarzane przez Havoka, jego brata, nie są w stanie wyrządzić mu krzywdy. Wręcz przeciwnie, absorbując je staje się silniejszy. Nauczyciel walki wręcz, taktyki/strategii.

Wygląd:
ObrazekObrazek

Pseudonim: Beast
Prawdziwe imię i nazwisko: Henry "Hank" Philip McCoy
Klasa: Mutant
Narodowość: Amerykanin
Wzrost: 5' 11"
Waga: 402 lbs (183 kg)
Oczy: Niebieskie
Włosy: Niebieskie

Zdolności:
Beast w swej pokrytej futrem formie posiada wyjątkowo duże stopy i dłonie z palcami zakończonymi niezwykle ostrymi pazurami. Posiada także nadludzką siłę, zręczność, wytrzymałość, szybkość. Do mutagenicznych mocy Beasta zalicza się także wyczulone zmysły, "kocią" noktowizję oraz ograniczone zdolności samoleczenia. Nauczyciel przedmiotów ścisłych/walki wręcz/taktyki, wynalazca, złota rączka,

Uwagi:
Niebieska, "zwierzęca" postać została wywołana przez samego Henry'ego. Jego dalsze zmiany w bardziej kotopodobną formę postępują w miarę upływu czasu.

Wygląd:
ObrazekObrazek

Pseudonim: Forge
Prawdziwe imię i nazwisko: ???
Klasa: Mutant
Narodowość: Czejen
Wzrost: 6' 0"
Waga: 179 lbs (81 kg)
Oczy: Brązowe
Włosy: Czarne

Zdolności:
Forge posiada niezwykły talent do tworzenia wszelkiego rodzaju maszyn i urządzeń (m.in. własnych, bionicznych, kończyn). W skrócie, jeśli jest w stanie coś sobie wyobrazić to jest też w stanie to zbudować. Oprócz mutacyjnych, Forge posiada także potężne zdolności magiczne.

Uwagi:
Forge posiada bioniczną prawą nogę oraz prawą dłoń.

Wygląd:
ObrazekObrazek

b]Pseudonim:[/b] Psylocke
Prawdziwe imię i nazwisko: Elisabeth Braddock
Klasa: Mutant
Narodowość: Brytyjska
Wzrost: 5' 11"
Waga: 155 lbs (70 kg)
Oczy: Fioletowe
Włosy: Czarne

Zdolności:
Pierwotnie Psylocke była potężną telepatką, potrafiła czytać w myślach, wytwarzać psi-uderzenia itp. Już w "azjatyckim ciele" w walce wykorzystywała nóż psychiczny, skupioną manifestację jej zdolności, do mentalnego obezwładniania przeciwników. Rozwój mocy pozwolił jej wykorzystywać cienie do teleportacji na duże odległości. "Najnowszy" wachlarz zdolności Betsy to rozwinięte zdolności telekinetyczne. Telekineza umożliwia jej lot, manipulację materią przy pomocy umysłu oraz wytwarzanie ochronnych barier energetycznych. Na podobieństwo swego noża psychicznego, Psylocke może wytwarzać energetyczne ostrza mogące przeciąć materiał na poziomie molekularnym lub w przypadku istot żywych, przerwać połączenia neuralne.

Uwagi:
Nauczycielka telepatii i wschodnich sztuk walki

Wygląd:
ObrazekObrazek

Pseudonim: White Queen
Prawdziwe imię i nazwisko: Emma Grace Frost
Klasa: Mutant
Narodowość: Amerykanka
Wzrost: 5' 10"
Waga: 144 lbs (65 kg) 436 lbs w formie diamentu
Oczy: Niebieskie
Włosy: Brązowe, farbowane na blond

Zdolności:
Emma jest potężną telepatką. Jej drugorzędna mutacja umożliwia jej zamianę własnej skóry w niezniszczalny, organiczny diament.

Uwagi:
W swej 'diamentowej' postaci, Emma nie może korzystać z mocy telepatycznych. V-ce dyrektor Instytutu dla Uzdolnionej Młodzieży Charles'a Xavier'a, dyrektor logistyczny, nauczyciel telepatii.

Wygląd:
ObrazekObrazekObrazek

Imię i nazwisko: Jean-Paul Beaubier
Pseudonim: Northstar
Klasa: Mutant
Wzrost: Northstar
Waga: 185 lbs (84 kg)
Włosy: Czarne
Oczy: Niebieskie
Narodowość: Kanadyjczyk
Powiązania: Jest aktywnym członkiem X-Men

Zdolności:
Jean-Paul potrafi wykorzystywać energię kinetycznczą swych molekuł do super-szybkiego lotu. Jego ciało posiada podwyższoną wytrzymałość. Jean-Paul potrafi także tworzyć intensywne rozbłyski świetlne.
Zdolności Northstara potęgują się wraz z fizyczną bliskością jego siostry Jeanne-Marie. Ich kontakt fizyczny generuje rozbłysk oślepiającego światła.

Uwagi:
Nauczyciel, operator Danger Room,

Wygląd:
ObrazekObrazek

Imię i nazwisko: Lucas Bishop
Pseudonim: Bishop
Narodowość: Amerykanin
Klasa postaci: Mutant
Wzrost: 6' 6"
Waga: 275 lbs (125 kg)
Kolor włosów: Czarne
Kolor oczu: Brązowe


Uwagi:
Bishop jest żołnierzem wyszkolonym w walce wręcz oraz w wykorzystywaniu wszelkiego rodzaju broni palnych i energetycznych. Nauczyciel walki wręcz, a także strzelania blastami/ z broni palnej/energetycznej, pilotarzu.

Zdolności:
Bishop jest często określany mianem "żywej baterii". Potrafi on absorbować przeróżne rodzaje energii i emitować je, najczęściej z rąk. Przechowywana energia zwiększa siłę Lucasa, a także daje mu pewną mirę odporności na obrażenia fizyczne.

Wygląd:
Obrazek

Pseudonim: Elixir
Prawdziwe imię i nazwisko: Joshua Foley
Klasa: Mutant
Narodowość: Amerykańska
Wzrost: 5' 9"
Waga: 157 lbs (71 kg)
Oczy: Niebieskie
Włosy: Złote

Zdolności:
Tworzy aurę bio-energii, która pozwala mu oddziaływać na organizmy ludzi (w tym własny), zazwyczaj wykorzystuje te zdolności do uzdrawiania. Prawdopodobnie jest mutantem klasy omega.

Uwagi:
Naczelny "medyk" w Instytucie.

Wygląd:
ObrazekObrazek
O o
/¯_____________________________________
| IMMA FIRIN' MAH LAZOR!!! BLAAAAAAAH!!!
\_¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
Zablokowany