Strona 1 z 1
[cRPG] Nekromanta
: czwartek, 30 marca 2006, 00:16
autor: KORNik
Szukam gry RPG, w której występowałby nekromanta podobny do tego z Diablo II. Chodzi mi dokładnie o możliwość przywoływania/wskrzeszania stworów. Ale tutaj jest pewien myk. W wiekrzość gier nekromanta jeżeli już może wskrzeszać zabite stwory lub je przywoływać to ma możliwość przywołania jednego, góra dwóch stworów. Ja natomiast szukam tagiego tytułu, gdzie jak w Diablo II, można robić to hurtowo (na raz można mieć przywołanych przynajmniej kilka/kilkanaście stworów).
Oczywiście nie musi to być gra z klasycznym nekromantą, chodzi po prostu o kontrole sporej ilości stworów równocześnie.
: czwartek, 30 marca 2006, 12:00
autor: Sabrae Xoraim
Proponuję Guild Wars. 1 zaklęciem można przywołać maksymalnie 2 umarlaków, ale możesz ich mieć nieograniczenie wiele. Znaczy ogranicza cię ilość trupów, z których je przywołasz. Pozatym Heroes <- cała seria. Gdzie możesz mić nietylko tysiące, ale nawet setki tysięcy nieumarłych sługusów.
: piątek, 31 marca 2006, 12:16
autor: Solarius Scorch
Także w ADOMie (roguelike) ograniczeń co do liczby nieumarłych nie ma. Problemem jest jednakże kosztowność wskrzeszania (każde stworzenie nieumarłego powoduje obniżenie współczynnika Mana, ktory rośnie bardzo wolno) oraz fakt, że stworzeni przez ciebie nieumarli jednak dość łatwo giną...
: piątek, 31 marca 2006, 13:37
autor: KORNik
Solarius Scorch pisze:Także w ADOMie (roguelike) ograniczeń co do liczby nieumarłych nie ma.
Gierka ciekawa... ale chyba do Guild Wars powróce.
Sabrae Xoraim pisze:Pozatym Heroes <- cała seria. Gdzie możesz mić nietylko tysiące, ale nawet setki tysięcy nieumarłych sługusów.
Do Herosow (trzeciej czesci) powracam tak raz na pól roku. Tak Off Topic to NAJLEP
SZA gra w jaka kiedy kolwiek grałem. Teraz czekam na piątą część (oby byla lep
sza od tragicznej poprzedniczki).
: wtorek, 4 kwietnia 2006, 16:17
autor: Aer
Nawiązując do Guild Wars to była tam nawet taktyka z wykorzystaniem umarlaków na PvP. Nazywało się to bodajże Minion Factory. Założenie było banalne - pokonać przeciwnika przewagą liczebna robiąć armię truposzy. Ale oczywiście undead'a tworzy się z ciałą poległego gracza. I tu potrzeba sacrifice'ów, którzy poświęcając życie "udostępniali" swoje ciała. Może taki mały offtop, ale fajnie się grało
A co do necro to chyba Guild Wars rox!