Lublin i okolice

ODPOWIEDZ
Avlida
Szczur Lądowy
Posty: 1
Rejestracja: czwartek, 25 grudnia 2008, 14:05
Numer GG: 9631405

Lublin i okolice

Post autor: Avlida »

Witam!

Mieszkam w Lublinie i mam 16 lat. Jestem początkującym graczem RPG i rozpaczliwie szukam kogoś z kim mogłabym od czasu do czasu pograć :) Nikt z moich znajomych się tym nie interesuje, a mi z kolei tak bardzo się to podoba, że aż mnie skręca w środku przez to, że nie mam z kim grać! Posiadam podręczniki do D&D, ale mogę także grać w jakikolwiek inny system. Jeśli jest tu ktoś z Lublina kto gra, proszę o odpowiedź :)
Hose15
Bombardier
Bombardier
Posty: 899
Rejestracja: sobota, 20 maja 2006, 10:14
Lokalizacja: Lublin

Re: Lublin

Post autor: Hose15 »

Witam, witam Lubliniankę :smile: Też jestem z Lbn i bardzo dawno nie grałem w rpg w realu. W sumie to mógłbym się umówić na jakąś sesję. Tylko to najpierw przydałoby się obgadać. Ale to już na gadu, jeśli oczywiście posiadasz :smile:
Czerwona Orientalna Prawica
Greebo
Szczur Lądowy
Posty: 9
Rejestracja: czwartek, 4 grudnia 2008, 21:48
Numer GG: 0

Re: Lublin

Post autor: Greebo »

Ja też jestem z LBN i też dawno nie grałem.... kusząca ta propozycja całkiem, tylko z wolnym czasem u mnie są zawsze gigantyczne problemy.
Oreada
Szczur Lądowy
Posty: 1
Rejestracja: wtorek, 30 grudnia 2008, 00:02
Numer GG: 0

Re: Lublin

Post autor: Oreada »

Jeśli szukasz ludzi, z którymi mogłabyś pograć, to - nie wiem czy o tym wiesz - funkcjonuje w Lublinie stowarzyszenie miłośników fantastyki "Cytadela Syriusza", które to zresztą zajmuje się co roku organizacją naszego lubelskiego Falkonu. Myślę, że tam zawsze możesz znaleźć i MG, i chętnych graczy do drużyny, w wielu różnych systemach. Także polecam. Zobacz http://www.cytadelasyriusza.org/
chimer
Szczur Lądowy
Posty: 1
Rejestracja: wtorek, 23 lutego 2010, 12:23
Skype: chimera184

Lublin/Puławy

Post autor: chimer »