Sesje online

Phoven
Bosman
Bosman
Posty: 1691
Rejestracja: piątek, 21 lipca 2006, 16:39

Re: Sesja na GG/Adobe Connect Now

Post autor: Phoven »

Ence pence - jak zwykle mamy zmianę planów - środa koło 16? Pasuje?
Sihamaah
Bosman
Bosman
Posty: 1719
Rejestracja: sobota, 4 sierpnia 2007, 12:16
Numer GG: 11803348
Lokalizacja: Łóżko -> Lodówka -> Kibel -> Komputer (zapętlić)

Re: Sesja na GG/Adobe Connect Now

Post autor: Sihamaah »

Nie bardzo...

Może kiedy indziej.
Mów mi Sih :)
Kanał IRC Tawerny RPG: [url=irc://irc.npircs.pl/tawerna-rpg]KLIK![/url]
Link nie działa? Używaj Opery lub zainstaluj Chatzillę, jeśli używasz Firefoxa. PS.[url=irc://quakenet/tawerna-rpg]STARY KANAŁ TUTAJ[/url]
Phoven
Bosman
Bosman
Posty: 1691
Rejestracja: piątek, 21 lipca 2006, 16:39

Re: Sesja na GG/Adobe Connect Now

Post autor: Phoven »

Ahh.. no to jakieś konkretne propozycje? Bo jak jaj tak rzucam daty to się okazuje ciagle, że choć jednej osobie nie pasuje.
Koczownik
Pomywacz
Posty: 21
Rejestracja: środa, 23 lipca 2008, 17:14
Numer GG: 8607024
Lokalizacja: Sulejówek
Kontakt:

Re: Sesja na GG/Adobe Connect Now

Post autor: Koczownik »

Roar misiaki!!! Czemu nikt mi nie mówi, że ciągle kręcicie jakieś sesje? Ja chcę graaaać graaaać... móóóózgiiii!

A na serio. Rzadko zaglądam na tawernę, a chętnie bym zagrał :) od kiedy przestaliście odzywać się na gg myślałem, że znudziło Wam się i nic tu się nie piecze. Znajdzie się dla mnie jakieś miejsce?
Walnij ktoś do mnie na gg:8607024

Pozdrawiam
Tarades ;)
Peace means reloading your guns
Arch
Marynarz
Marynarz
Posty: 170
Rejestracja: sobota, 27 grudnia 2008, 17:30
Numer GG: 0

Re: Sesja na GG/Adobe Connect Now

Post autor: Arch »

Do tego typu rozrywki polecam Google Wave - łatwy, a jako jedyny przesyła informacje na bieżąco (każdą literę) więc wiadomo kiedy MG/inny gracz już skończył pisać.
Bussumarus
Marynarz
Marynarz
Posty: 336
Rejestracja: piątek, 25 lipca 2008, 21:12
Numer GG: 2565250
Lokalizacja: Gdańsk

Re: Sesja na GG/Adobe Connect Now

Post autor: Bussumarus »

Cześć misie :D ! Dawno mnie tu nie było, aż dwa miesiące. Gracie dalej na ircu ;) ?
OLDSCHOOL!
Tadeus
Majtek
Majtek
Posty: 144
Rejestracja: środa, 6 sierpnia 2008, 20:48
Numer GG: 0

Re: Sesja na GG/Adobe Connect Now

Post autor: Tadeus »

Co tam ciekawego? Dużo sesji było jak mnie nie było? :D
Sihamaah
Bosman
Bosman
Posty: 1719
Rejestracja: sobota, 4 sierpnia 2007, 12:16
Numer GG: 11803348
Lokalizacja: Łóżko -> Lodówka -> Kibel -> Komputer (zapętlić)

Re: Sesja na GG/Adobe Connect Now

Post autor: Sihamaah »

Cośtam było w wakacje. Ale cienko idzie z tymi sesjami.

Chętnie bym zagrał z Tobą znów :)
Mów mi Sih :)
Kanał IRC Tawerny RPG: [url=irc://irc.npircs.pl/tawerna-rpg]KLIK![/url]
Link nie działa? Używaj Opery lub zainstaluj Chatzillę, jeśli używasz Firefoxa. PS.[url=irc://quakenet/tawerna-rpg]STARY KANAŁ TUTAJ[/url]
Bussumarus
Marynarz
Marynarz
Posty: 336
Rejestracja: piątek, 25 lipca 2008, 21:12
Numer GG: 2565250
Lokalizacja: Gdańsk

Re: Sesja na GG/Adobe Connect Now

Post autor: Bussumarus »

To te sesje dalej trwają? O żesz w brochę.
OLDSCHOOL!
BoneGrinder
Pomywacz
Posty: 32
Rejestracja: środa, 20 stycznia 2010, 00:39

Zombie survival via mail EDIT

Post autor: BoneGrinder »

Witam, szukam graczy do mailowej gry w świecie opanowanym przez zombie (w klimatach raczej 28 Days Later, niż Night of the Living Dead). Rozgrywka nastawiona bardziej na survival, niż wyżynanie zombiaków ;). Odrobina mechaniki plus duża dawka storytellingu.

---EDIT---

Dostałem wiadomość od pewnego użytkownika, zawierającą mnóstwo pytań o rzeczy, które właściwie powinienem podać na samym początku w temacie. No cóż, przyznaję, potraktowałem chyba sprawę lekko po macoszemu, ale już staram się naprawić.

1. Gdzie gramy?
- pojawiła się propozycja forum, mailowania, Hamachi oraz OpenRPG, jednak na chwilę obecną (i zdaje się, że tak już zostanie), gra prowadzona będzie via mail. Jeśli jednak ktoś poda mi dobre argumenty na zmianę zdania, bez problemu się dostosuję.

2. Jak często piszemy?
- ile kto może. Nie chcę nikogo zmuszać do walenia 10 maili/postów dziennie, jednak chciałbym, by sesja przebiegała w miarę sprawnie, bez zbędnych zastojów. Jedna odpowiedź dziennie to chyba optymalne rozwiązanie.

3. Jaka objętość odpowiedzi?
- mile widziane dłuższe wypowiedzi. Chociaż nie ma co lać wody, piszemy tyle, ile wymaga sytuacja.

4. Mechanika? Storytelling?
- zdecydowana większość zabawy opierać się będzie na storytellingu, jednak w chwilach krytycznych i spornych pojawi się i delikatna mechanika. Nie będzie jej jednak zbyt wiele.

5. Coś konkretniej o "świecie"?
- no cóż, taki standard raczej- rasa ludzka ma spory problem, ponieważ została praktycznie wyparta przez zombie (tutaj powinienem dać pewne wyjaśnienie- tych gości nazywam umownie zombie, chociaż nimi nie są, o czym trochę dalej), które od trzech tygodni snują się po świecie. Cywilizacja jako taka ledwie funkcjonuje. O ile w ogóle. Rząd, jeśli jeszcze istnieje, milczy. Wojsko również. Służby mundurowe nie były widziane od wielu dni, więc prawdopodobnie również dołączyły do mięsożernych. Na całym globie pozostało wielu ocalałych, którzy ukrywają się i próbują przeżyć kolejny dzień, chociaż z dnia na dzień jest ich coraz mniej. Generalnie- mamy przewalone. Same zombiaki w moim małym projekcie nie są flegmatycznymi truposzami, znanymi z filmów Romero. To, powiedzmy, żywi ludzie, całkiem sprawni (fizycznie, nie umysłowo), ale ekstremalnie agresywni, dążący jedynie do zaspokojenia głodu. Tak więc mamy tu zombie znane chociażby z filmy 28 Days Later. Zachowanie i model zombiaków opieram na tym właśnie filmie. Jeśli ktoś oglądał, wie doskonale o co mi chodzi, jeśli nie, polecam wyszukać na youtube. Można znaleźć kilka krótkich fragmentów, które w stopniu wystarczającym pokażą, co może was ponadgryzać ;) Aha, zaczynamy całą grupą w USA w mieście Corpus Christi (tak tak, istnieje takie;) )

6. Jak ma wyglądać gra?
- chciałbym, by nie było to beztroskie strzelanie do zombiaków, ale właśnie survival. Większość gry zajęłoby planowanie, wspólne omawianie kolejnych kroków, zdobywanie pożywienia, szukanie miejsca, które byłoby jak najbezpieczniejsze do przeczekania kolejnego dnia, czy nawet tygodnia. Nie obędzie się jednak bez potyczek, ucieczek z pozornie bezpiecznego schronienia, polowania na zombiaki w celu oczyszczenia ważnego dla graczy budynku/obszaru. Ogólnie mówiąc- szczypta kombinowania, dwie szczypty klimatu i trzy szczypty dobrej (mam nadzieję) zabawy.

7. A kim będę ja?
- no cóż, Ty, graczu, będziesz jednym z tych ocalałych. Na potrzeby rozgrywki, określany jesteś sympatycznym mianem Mięsa.

8. Co z kartą postaci?
- kartę do wypełnienia prześlę chętnym, nie będę jej tutaj zamieszczał. Napiszę jedynie pokrótce, co się na niej znajduje.
*cechy fizyczne, wygląd
*osobowość (najważniejszy dla mnie punkt karty)
*krótka notka biograficzna
*kilka atrybutów, takich jak siła, zręczność, zwinność, percepcja, odwaga i instynkt
Umiejętności mam opracowane, miały się pojawić, jednak z nich zrezygnowałem. Ale jeśli większość graczy sobie ich zażyczy, wtedy powrócą.

9. Krępuję się, nie wiem jak mam się zgłosić!
- a tam, wyślij mi jeno wiadomość "skopmy im dupy!", a ja zajmę się resztą :)


To chyba najważniejsze rzeczy, jakie powinien wiedzieć każdy chętny. Zapomniałem pewnie o kilku równie istotnych szczegółach, ale jeśli ktoś zapyta, z przyjemnością odpowiem. Tak więc zapraszam! Miejsce dla świeżego Mięsa znajdzie się zawsze, entuzjazm z mojej strony również ;)
Ostatnio zmieniony środa, 27 stycznia 2010, 17:17 przez BoneGrinder, łącznie zmieniany 1 raz.
Lesij
Szczur Lądowy
Posty: 1
Rejestracja: środa, 27 stycznia 2010, 08:32
Lokalizacja: Rzeczpospolita

Re: Zombie survival via mail

Post autor: Lesij »

Mistrzu, zapomniałeś Mięsku dać historię zzombifikowania 85% ludzi na świecie, którą w końcu obiecałeś w jednym z punktów :P
BoneGrinder
Pomywacz
Posty: 32
Rejestracja: środa, 20 stycznia 2010, 00:39

Re: Zombie survival via mail

Post autor: BoneGrinder »

Niet. Historia powstania i rozprzestrzenienia się epidemii jest graczom nieznana, ponieważ nie ma nikogo, kto mógłby im ją opowiedzieć :) Ci, którzy przeżyli wiedzą, że coś złego stało się z innymi ludźmi, ale nie mają pojęcia, jak do tego doszło.
Sihamaah
Bosman
Bosman
Posty: 1719
Rejestracja: sobota, 4 sierpnia 2007, 12:16
Numer GG: 11803348
Lokalizacja: Łóżko -> Lodówka -> Kibel -> Komputer (zapętlić)

Re: Sesja na GG/Adobe Connect Now

Post autor: Sihamaah »

Ma ktoś ochotę na reaktywację? ;) Przypominam zasady: gramy sesję na żywo, przy użyciu IRC czyli przy użyciu chatu.

Nowi userzy nas odwiedzają, czas może odkopać temat, a nuż się ktoś załapie :)
Mów mi Sih :)
Kanał IRC Tawerny RPG: [url=irc://irc.npircs.pl/tawerna-rpg]KLIK![/url]
Link nie działa? Używaj Opery lub zainstaluj Chatzillę, jeśli używasz Firefoxa. PS.[url=irc://quakenet/tawerna-rpg]STARY KANAŁ TUTAJ[/url]
Drejfus
Szczur Lądowy
Posty: 16
Rejestracja: środa, 9 września 2009, 21:36
Numer GG: 0

Skype - społeczność graczy

Post autor: Drejfus »

Szukamy graczy do DnD 3,5, kosmicznej naparzanki z obcymi i konfliktowej gry In a Wicked Age (IAWA), gdzie każdy naparza się z każdym.

A może chcesz grać w coś innego? Wejdź na forum, zaproponuj grę i zbierz chętnych. Znajdź MG albo sam poprowadź. I Po Prostu Graj!

Po Prostu Graj! to miejsce, gdzie możesz umówić się na sesje RPG przez komunikatory głosowe (Skype i inne). Używamy programów symulujących obraz stołu do gry, kart postaci, map taktycznych itp. - takich jak te.

Dzięki temu nasze gry są bardzo zbliżone do sesji twarzą w twarz. Co prawda nie widzimy swoich współgraczy, ale możemy grać z ludźmi z całego świata! Dzięki grze przez komunikatory głosowe odległość nie ma już znaczenia. W jednej z naszych sesji grają Polacy z Anglii, Danii, Bielska-Białej i Chrzanowa. Inne miejsce zamieszkania to żaden problem!
Ostatnio zmieniony wtorek, 28 września 2010, 20:59 przez Drejfus, łącznie zmieniany 1 raz.
Drejfus
Szczur Lądowy
Posty: 16
Rejestracja: środa, 9 września 2009, 21:36
Numer GG: 0

Re: Skype - społeczność graczy

Post autor: Drejfus »

Nowe zaproszenia do gry! Szukamy graczy do Neuroshimy i WFRP 1 ed.
arurpj
Szczur Lądowy
Posty: 3
Rejestracja: sobota, 16 kwietnia 2011, 12:55
Numer GG: 1067718
Skype: artur_pejot

Re: Sesja na GG/Adobe Connect Now

Post autor: arurpj »

jestem chetny :)
arurpj
Szczur Lądowy
Posty: 3
Rejestracja: sobota, 16 kwietnia 2011, 12:55
Numer GG: 1067718
Skype: artur_pejot

Re: Skype - społeczność graczy

Post autor: arurpj »

szukam MG i graczy na skype, system dowolny :)
ODPOWIEDZ