Zrób sobie przepaka

Kącik Gier Fabularnych
TofT
Majtek
Majtek
Posty: 90
Rejestracja: sobota, 8 lipca 2006, 04:37

Re: Zrób sobie przepaka

Post autor: TofT »

Grim pisze:Hm, a nie lepiej byłoby postarać się rozwinąć postać w tym kierunku, by móc udostępnić jej profesję iluzjonisty? Myslę, że taka zdloność dla złodzieja byłaby przydatna...
Hmm, w WFRP nie ma iluzjonistów, są Magistrowie Cienia. A na naukę w Kolegiach przyjmowani są zazwyczaj bardzo młodzi ludzie, dysponujący talentem magicznym (polecam Królestwa magii). Jeśli grasz złodziejem to w profesjach wyjściowych twój bohater ma bodajże Mistrza cieni, i jest to dobra profesja dla złodzieja, który nie zamierza porzucać fachu.
A jeśli kręcą cię, takie kombinacje jak złodziej-iluzjonista to zagraj w D&D i zrób sobie dwuklasowca.
Grim
Marynarz
Marynarz
Posty: 346
Rejestracja: piątek, 7 grudnia 2007, 09:48
Numer GG: 0

Re: Zrób sobie przepaka

Post autor: Grim »

Ech, niestety odszedłem od D&D. Ale WRFP jest na tyle elastyczny, że można sobie i z tym poradzić. :P
For Honor & BIG Money!
Tori
Bosman
Bosman
Posty: 1759
Rejestracja: piątek, 17 lutego 2006, 15:05
Numer GG: 7524209
Lokalizacja: Gliwice

Re: Zrób sobie przepaka

Post autor: Tori »

Earth dawn:
- bierzemy człowieka (wszechstronność)
- nabywamy: gadzi skok, powietrzny chód, akrobatyczny atak, cios z powietrza, do tego broń białą
- ładujemy te zdolności na max
- zręczność na max
I dzięki temu w walce rzucamy garścią kości.
Od dziś płacę Eurogąbkami.
BlindKitty
Bosman
Bosman
Posty: 2482
Rejestracja: środa, 26 lipca 2006, 22:20
Numer GG: 1223257
Lokalizacja: Free City Vratislavia/Sigil
Kontakt:

Re: Zrób sobie przepaka

Post autor: BlindKitty »

Pisałem już gdzieś o nim, ale wspomnę jeszcze raz, skoro jest okazja. Druid, postać tygrysa, albo jakiegokolwiek innego kotowatego ze zdolnością Skok (chyba tak to się nazywało... W każdym razie w pierwszej rundzie walki atak z czterech kończyn) i chwytaniem paszczą (przy trafieniu ugryzieniem automatycznie nakłada chwyt) i rozrywanie (jeśli ma trzymanie, atakuje czterema kończynami). Większość kotowatych ma wszystkie trzy. I do tego atut z "Księgi Dziczy" bodaj, który też się nazywa po polsku Rozrywaniem. To atut, który powoduje że uderzając dwoma różnymi kończynami zadajesz podwójne obrażenia.

I teraz dowcip. W pierwszej rundzie atakujesz czterema kończynami. Za każdą trafiającą parę zadajesz dodatkowo tyle obrażeń, ile kolejnymi dwoma. A uderzasz... Sześcioma parami kończyn (1-2, 2-3, 3-4, 1-4, 1-2, 2-4). Czyli zadajesz obrażenia z 4 + 12 = 16 ataków. Kto da więcej?
What doesn't kill you, just makes you... Stranger.

But above all - I feel I'm still on my long trip to nothingness.
kajtek Raulin
Kok
Kok
Posty: 1025
Rejestracja: czwartek, 1 lutego 2007, 14:26
Numer GG: 0

Re: Zrób sobie przepaka

Post autor: kajtek Raulin »

ddddddddddddddddddddddddddddddd
Ostatnio zmieniony czwartek, 25 kwietnia 2013, 21:54 przez kajtek Raulin, łącznie zmieniany 1 raz.
Tori
Bosman
Bosman
Posty: 1759
Rejestracja: piątek, 17 lutego 2006, 15:05
Numer GG: 7524209
Lokalizacja: Gliwice

Re: Zrób sobie przepaka

Post autor: Tori »

Neuroshima (ed 1.5)

Bierzemy Kowboja i cechę Ostatnia kula (pochodzenie obojętne), ładujemy Pistolety na 4, bierzemy sztuczkę Pewna ręka. Zdobywamy dwa (albo i trzy) Magnumy, do każdego ładujemy po dwie kule. Tutaj uwaga- czy używamy suwaka w walce, czy nie. Jeśli nie, trzeba to wziąć pod uwagę. Rozpoczyna się walka, powiedzmy, że już mamy gnata w ręce- 1 segment strzał ( suwak- poziom w dół), drugi i trzeci segment- przycelowanie i strzał (Pewna ręka + Ostatnia kula + suwak- trzy poziomy w dół). Następna runda- dobycie drugiego Magnum oraz wyrzucenie tego- 1 segment. Drugi i trzeci segment- przycelowanie i strzał (Pewna ręka + suwak- dwa poziomy w dół). Trzecia runda - przez trzy segmenty oddajemy strzał (Pewna ręka + Ostatnia kula + suwak- trzy poziomy w dół + dodatkowa kość).

W ten sposób zadajemy ciężką i krytyczną (lub samą krytyczną (krytyk- strzał w głowę)) na rundę. Znajdźcie mi takiego, co to przetrzyma :P
Od dziś płacę Eurogąbkami.
ODPOWIEDZ