Przypomina mi się pomysł autora Cyberpunk v3, według którego stworzenie postaci powinno trwać krócej, niż włączenie gry na Xbox'a 360. Bardzo dobre podejście.Solarius Scorch pisze:Inna sprawa, bardzo dla mnie ważna i chyba nie poruszana wcześniej: postać musi dać się zrobić w 5 minut.
Przypomina mi się ulubiona zasada ryzyka w WFRP 1ed.: 50% szans! Albo wprowadzenie zasady losowości na dowolnej kości (k10, k20...) w sytuacjach, które nie mogą zostać przełożone na mechanikę.Solarius Scorch pisze:Lubię mechanikę, w której w każdej typowej sesyjnej sytuacji można wybrać, czy chce się stosować mechanikę "by the book", czy też w uproszczeniu (tzn. "jak 6 to zaj****cie, jak 1 to ch***wo", jak to ujął Robert, jeden z moich ulubionych MG). Aby to osiągnąć, trzeba umieć zgrać mechanikę z tym, co ona tak naprawdę przedstawia.