Craw - zabiło mnie to, coś przytoczył

Ale biorąc pod uwagę ogólny poziom amerykańców, to w sumie czemu tu się dziwić...
Herr_Tengudor - Wiesz, ta popularność wynika co prawda z kampan
ii reklamowej (przynajmniej o takowej słyszałem, bo widzieć - nie widziałem

) i potężnego koncernu - ale wiesz, ludzie nie kupują crapu tylko dlatego, bo jest to rekalmowane (taką mam nadzieję...)
Właściwie to największą reklamą Didów były właśnie cRPG, jak pisał Craw. A czy to wina DnD że na ich podstawie zrobili gierki?
Jakie oparte na poziomach systemy trzymają się dobrze? Tylko DND, a i tak dlatego że było pierwszym systemem i w tej chwili stoi za nim potężny koncern. DND jedzie na popularności, nie na ciekawej mechanice czy światach (chociaż Planescape czy Eberron...).
Ja nie mówię, że się trzymają dobrze, ja mówię, że DnD się trzyma dobrze. I chyba nie ma zamiaru odejść do lamusa

To, czy mechanika i/lub światy są ciekawe, to tylko kwestia gustu. Dla mnie na ten przykład podoba się ten tak zwany "cukierkowy" Faerun. I co? Nie znam się? Nie wiem co mi się podoba?
A mechanika Didów idealna nie jest, to na pewno (rzekłbym, że wręcz przeciwnie

), to mi się podoba. Troszkę zamotana i przekombinowana, ale mi się podoba.