jRPG

cRPG Corner
ODPOWIEDZ

Ulubione jRPGi

seria Chrono
6
10%
seria Xeno
0
Brak głosów
seria Dragon Quest\Warrior
0
Brak głosów
seria Breath of Fire
3
5%
seria Tales of...
0
Brak głosów
seria Fire Emblem
0
Brak głosów
inna gra\seria (jaka?)
10
16%
nie znam się
20
32%
nie lubię
3
5%
seria Final Fantasy
19
31%
seria gier Nippon Ichi (Disagea, La Pucelle itd)
1
2%
 
Liczba głosów: 62
Pita
Tawerniany Berserk
Tawerniany Berserk
Posty: 1044
Rejestracja: poniedziałek, 26 grudnia 2005, 14:17
Numer GG: 9350651

jRPG

Post autor: Pita »

O.K. W Polsce jest bardzo mało popularnych jRPGów za wyjątkiem Final Fantasy. Temat jest po to, aby uświadamiać innych i obalać pewne mity. Czekam na jakieś pytanka.

Z serii jRPGów polecam:
Seria Chrono (3 części), Serie Xeno (4 części, jedna gra na komóry, jedna książka) i Vagrant Story. Postaram się co jakiś czas wypisywać ciekawe serie. Pozdro

W ankiecie jest tylko kilka z setek serii, ale te akurat są najbardziej znane w Polsce. Oczywiście wiem że to kropla wody w oceanie jRPGów dlatego liczę na was.
Ostatnio zmieniony poniedziałek, 9 kwietnia 2007, 10:05 przez Pita, łącznie zmieniany 2 razy.
Har Har Har
Sabrae Xoraim
Bombardier
Bombardier
Posty: 700
Rejestracja: wtorek, 1 listopada 2005, 15:50
Numer GG: 9383879
Lokalizacja: Preczów :P
Kontakt:

Post autor: Sabrae Xoraim »

jRPG = Japan Role Playing Game. Tak? Dobrzxe się domyślam?
Obrazek
(\ /)
( . .)
c('')('')
This is Bunny. Copy and paste bunny into your signature to help him gain world domination.
Awatar użytkownika
BLACKs
Tawerniany Cygan
Tawerniany Cygan
Posty: 3040
Rejestracja: poniedziałek, 21 listopada 2005, 17:30

Post autor: BLACKs »

Hmmmm... Ciekawe kto głosował "nie lubię tego shitu" :D.

Gry jRPG do mnie nie przemawiają prócz Chrono Triggera.

Sabrae: dobrze się domyślasz.
LOD
Kok
Kok
Posty: 1348
Rejestracja: niedziela, 14 sierpnia 2005, 17:33
Numer GG: 0
Lokalizacja: Z Karczmy "Pod Wyszczerbionym Toporem"

Post autor: LOD »

Brakuje odpowiedzi:
"Nie znam się na tym"