Swiatynia Pierwotnego Zła

cRPG Corner
Radar
Mat
Mat
Posty: 434
Rejestracja: poniedziałek, 31 października 2005, 15:58
Lokalizacja: Warszawa - Praga Północ.
Kontakt:

Post autor: Radar »

Znam fajnego cheata, którego odkryłem zupełnie przypadkiem. Wziąłem kapłana i czar magiczna broń. Zabiłem Laretha i zabrałem mu różdżke. Teraz gdy rzucałem ten czar na różdżke laretha najpotężniejszego stwora zabijałem ZAWSZE jednym ciosem XD, a sam byłem nieśmiertelny.
Iselor
Pomywacz
Posty: 52
Rejestracja: czwartek, 24 sierpnia 2006, 13:16
Lokalizacja: Łódź

Re: Swiatynia Pierwotnego Zła

Post autor: Iselor »

Najlepsze w historii przeniesienie systemu D&D na komputery, tym razem w wersji 3,5. Rewelacyjna turowa walka, klimat rodem z „papierowej sesji”, dziewięć początków gry zależnych od charakteru drużyny i jeszcze więcej zakończeń. Możliwość stworzenia takiej ekipy, jaką sobie zamarzymy, ze wszystkimi atutami, umiejętnościami itp. Szkoda, że postaci mogą awansować tylko do 10 poziomu, ale trudno. Niektórzy zarzucają tej produkcji mały obszar gry, ale to przecież wierne przeniesienie pierwszej przygody do D&D. Mistrzostwo!
Pita
Tawerniany Berserk
Tawerniany Berserk
Posty: 1044
Rejestracja: poniedziałek, 26 grudnia 2005, 14:17
Numer GG: 9350651

Re: Swiatynia Pierwotnego Zła

Post autor: Pita »

Akurat w Świątynie nigdy dłużej nie grałem, miałem kupić jak były obniżki na GOG.com, ale zapomniałem. <facepalm>
Har Har Har
ardek123
Pomywacz
Posty: 69
Rejestracja: wtorek, 17 sierpnia 2010, 16:34
Lokalizacja: Warszawa

Re: Swiatynia Pierwotnego Zła

Post autor: ardek123 »

Co poniektórzy zachwycają się walką turową, jakby wymyślili ją autorzy gry, a to przecież tylko odwzorowanie zasad D&D...
Iselor
Pomywacz
Posty: 52
Rejestracja: czwartek, 24 sierpnia 2006, 13:16
Lokalizacja: Łódź

Re: Swiatynia Pierwotnego Zła

Post autor: Iselor »

A w ilu cRPG DRUŻYNOWYCH nie będących w widoku FPP masz walkę turową? Bo oprócz ŚPZ tylko w Pool of Radiacne:Ruiny Myth Drannor (który jest tytułem słabym). A walka w ŚPZ (i w ogóle mechanika) jest odwzorowana znakomicie i dodaje jej niesamowitego smaczku i klimatu..
Diabeł
Marynarz
Marynarz
Posty: 303
Rejestracja: piątek, 16 lutego 2007, 14:55
Numer GG: 4382272
Lokalizacja: Sosnowiec
Kontakt:

Re: Swiatynia Pierwotnego Zła

Post autor: Diabeł »

Nie chciałbym nic mówić ale Fallouty były drużynowe ;) . I Arcanum też.

Ale jak już tak usilnie się czepiasz, to na przykład Realms of Arkania, Pool of Radiance z 1988 i masa innych. Więc... co mówiłeś ignorancie?
Iselor
Pomywacz
Posty: 52
Rejestracja: czwartek, 24 sierpnia 2006, 13:16
Lokalizacja: Łódź

Re: Swiatynia Pierwotnego Zła

Post autor: Iselor »

Fallouty i Arcanum ciężko nazwać drużynówkami sensu stricte jak np. Icewind Dale. I jaka masa innych? RRealms of Arkania tylko walke miało w izometrze, ale ogólnie to było FPP w czasie podróży. W dodatku porównujesz pod względem walki tytuły tak stare ze średnim wiekiem ŚPZ.
Ragnar
Marynarz
Marynarz
Posty: 304
Rejestracja: piątek, 16 stycznia 2009, 21:10
Numer GG: 0
Lokalizacja: Szczecin

Re: Swiatynia Pierwotnego Zła

Post autor: Ragnar »

Iselor pisze:Fallouty i Arcanum ciężko nazwać drużynówkami sensu stricte jak np. Icewind Dale. I jaka masa innych? RRealms of Arkania tylko walke miało w izometrze, ale ogólnie to było FPP w czasie podróży. W dodatku porównujesz pod względem walki tytuły tak stare ze średnim wiekiem ŚPZ.
O ile pamiętam w Świątyni też miałeś czas rzeczywisty i tury wchodziły tylko na czas walki. A nazywanie Arcanum nie-drużynowym - w której grze ilość towarzyszy zależała od charyzmy czy perków? W której grze mogłeś poduczyć swoich towarzyszy z własnych umiejętności?
Diabeł
Marynarz
Marynarz
Posty: 303
Rejestracja: piątek, 16 lutego 2007, 14:55
Numer GG: 4382272
Lokalizacja: Sosnowiec
Kontakt:

Re: Swiatynia Pierwotnego Zła

Post autor: Diabeł »

Jemu chodzi o to, że nie masz kontroli nad drużyną, dlatego gra nie jest drużynowa. Logika.
ODPOWIEDZ