Seria Diablo

cRPG Corner
ODPOWIEDZ
Lorandilas
Pomywacz
Posty: 26
Rejestracja: czwartek, 3 lipca 2008, 13:49
Numer GG: 7785668

Re: Seria Diablo

Post autor: Lorandilas »

Gameplay z Diablo 3
Po tym moge z czystym sercem stwierdzić,że ten projekt idzie w dobra strone aby godnie kontynuować serie.Są te same dźwięki przy podnoszeniu przedmiotów,widok (rzut izometryczny) jako punkt charakterystyczny zachowany,Diablo obecny (przynajmniej w cinematic trailer).To się nazywa kontynuacja,nie to co zrobili z Falloutem.
Obrazek
Awatar użytkownika
BAZYL
Zły Tawerniak
Zły Tawerniak
Posty: 4853
Rejestracja: czwartek, 12 sierpnia 2004, 09:51
Numer GG: 3135921
Skype: bazyl23
Lokalizacja: Słupsk/Gorzów Wlkp.
Kontakt:

Re: Seria Diablo

Post autor: BAZYL »

necron1501 pisze:Ostatnio powstała nowa petycja na temat grafiki w Diablo III.
Pojawiła się też oficjalna odpowiedź Blizzarda. Za cdaction.pl:

"Jednym z wniosków, do których doszliśmy podczas prac na grafiką do Diablo III jest to, że kolor jest twoim przyjacielem", wyjaśnia Lee. Dalej tłumaczy, że szeroka paleta barw pozwala tworzyć kontrasty i wyróżniać to, co powinno zostać wyróżnione. "Świetnym przykładem jest 'Władca Pierścieni' - nie wszystko w nim jest mroczne".

Intensywne kolory w oprawie Diablo III Lee tłumaczy też tym, że o ile w poprzednich częściach gracz penetrował podziemia, o tyle tym razem często będzie wychodził na powierzchnię, w związku z czym trzeba było zadabć o odpowiednią zmianę klimatu i różnorodność lokacji.
Pierwszy Admirał Niezwyciężonej Floty Rybackiej Najjaśniejszego Pana, Postrach Mórz i Oceanów, Wody Stojącej i Płynącej...
Awatar użytkownika
Solarius Scorch
Bosman
Bosman
Posty: 1859
Rejestracja: sobota, 25 czerwca 2005, 13:38
Numer GG: 0
Skype: solar_scorch
Lokalizacja: Cyprysowe Źródła

Re: Seria Diablo

Post autor: Solarius Scorch »

BAZYL pisze:Intensywne kolory w oprawie Diablo III Lee tłumaczy też tym, że o ile w poprzednich częściach gracz penetrował podziemia, o tyle tym razem często będzie wychodził na powierzchnię, w związku z czym trzeba było zadabć o odpowiednią zmianę klimatu i różnorodność lokacji.[/i]
W Diablo II też? Chyba jaja sobie robią. Lochów tam było jak na lekarstwo, właściwie tylko Piekło było w całości podziemne.


Zmieniając temat: z zamieszczonych screenów do trójki widać, że pojawił się nowy slot na ekwipunek: spodnie. Nie chwaląc się, przewidzieliśmy to ze Smirnovem już z pięć lat temu! (Nie bez pomocy naukowych co prawda.) Stworzyliśmy nawet listę przykładowych przedmiotów magicznych, które być może pojawią się w grze. Oto ona:

Spodnie Wigoru
Spodnie Magii
Spodnie Ducha
Spodnie Zodiaku
Spodnie Szakala
Spodnie Lisa
Spodnie Wilka
Spodnie Nietoperza
Spodnie Głowonoga
Jaszczurze Spodnie
Brązowo-Żółte Spodnie
Wierne Spodnie
Nikczemne Spodnie
Mechaniczne Spodnie
Spodnie Sposobności
Spodnie Gotowości
Błogosławione Spodnie Cudów
Lekkie Spodnie Czterech Wiatrów
Boże Spodnie
Wściekłe Spodnie Jadu
Gotyckie Spodnie Cierni
Spodnie z Miejscem na Klejnot
Pełne Spodnie

:)
Sihamaah
Bosman
Bosman
Posty: 1719
Rejestracja: sobota, 4 sierpnia 2007, 12:16
Numer GG: 11803348
Lokalizacja: Łóżko -> Lodówka -> Kibel -> Komputer (zapętlić)

Re: Seria Diablo

Post autor: Sihamaah »

Spodnie z Miejscem na Klejnot
:lol: Powinno być na co najmniej dwa :P
Spodnie Gotowości
To też jakieś dwuznaczne... :)

@Co do postu BAZYLa to w pełni się zgadzam z twórcami. Lochy powinny być ciemne, powierzchnia kolorowa. Petycji kompletnie nie rozumiem, zresztą tak czy siak nic z tego nie wyjdzie :P
Mów mi Sih :)
Kanał IRC Tawerny RPG: [url=irc://irc.npircs.pl/tawerna-rpg]KLIK![/url]
Link nie działa? Używaj Opery lub zainstaluj Chatzillę, jeśli używasz Firefoxa. PS.[url=irc://quakenet/tawerna-rpg]STARY KANAŁ TUTAJ[/url]
Thurs
Mat
Mat
Posty: 470
Rejestracja: sobota, 15 grudnia 2007, 09:33
Numer GG: 0
Lokalizacja: poza zasięgiem

Re: Seria Diablo

Post autor: Thurs »

Komu jak komu, ale mi, któremu przez diablo 2 zużyły się dwie myszki, uważam że lochy są zdecydowanie za cukierkowe, i za widne. :(
Postacie się podobają, wizualizacje umiejętności na tym etapie robią wrażenie, oprawa graficzna też, ale fakt jest faktem, za mało krwi i flaków w tym wszystkim, za mało demoniczności i mroczności, a zdecydowanie za dużo wesołego miasteczka. :(

Podpisałem petycję.
Lorandilas
Pomywacz
Posty: 26
Rejestracja: czwartek, 3 lipca 2008, 13:49
Numer GG: 7785668

Re: Seria Diablo

Post autor: Lorandilas »

Zobaczcie TO
I to TO mnie przekonało,że petycja jest w słusznej sprawie.Mój głos poparcia zapisany.
Obrazek
Meee
Majtek
Majtek
Posty: 77
Rejestracja: piątek, 16 listopada 2007, 22:08
Numer GG: 0

Re: Seria Diablo

Post autor: Meee »

Trudno się nie zgodzić, że "mhroczny" screen wygląda lepiej, ale Blizzardowi bardzo zależy na tym, żeby nawet w trakcie walki łatwo było odróżnić poszczególne elementy (graczy, przeciwników itp.). Sądzę, że z tym byłby już problem.

Osobiście nie martwiłbym się na zapas, graficznie Diablo 3 dostanie pewnie nie jeden update po drodze, tak samo jak w przypadku Starcrafta 2 (który jest właśnie w trakcie kolejnej zmiany)
"You killed your own blind brother?"
"It would be cruel to let him live after what I did to his eyes"
Lorandilas
Pomywacz
Posty: 26
Rejestracja: czwartek, 3 lipca 2008, 13:49
Numer GG: 7785668

Re: Seria Diablo

Post autor: Lorandilas »

Petycja jest o tyle dobra,że informuje Blizzard że te zmiany są pożądane przez zainteresowanych grą.
Bo chyba nikt się nie łudził ,że doprowadzi do zmiany aktualnego enginu ? :smile:
Obrazek
Thurs
Mat
Mat
Posty: 470
Rejestracja: sobota, 15 grudnia 2007, 09:33
Numer GG: 0
Lokalizacja: poza zasięgiem

Re: Seria Diablo

Post autor: Thurs »

Hmm coś czuję że to nowe diablo ma być da ludzi urobionych przez wow-a, w sumie blizzard wypuszcza grę długo po diablo 2, może boją się porażki? A z drugiej strony zaważyć może dopuszczenie gry do sprzedaży dla młodszych, choć np poprzednia wersja była od 17 lat. A i tak wszyscy grali, starzy i młodzi. Ech, pamiętam klimat poprzedniego diablo, hrabina która kąpała się w krwi dziewic, starożytny trup zabijający mieszkańców Lut Gholein, robiący z nich sobie drugie ciało, to było właśnie to, po prostu gra była przesiąknięta złem do szpiku zepsutych kości. Pamiętacie jeszcze podziemia pod klasztorem łotrzyc? Wszędzie zakatowane, zakrwawione, pokawałkowane ciała kobiet, wymazane krwią krzesła i stoły, makabra. :smile:
Lorandilas
Pomywacz
Posty: 26
Rejestracja: czwartek, 3 lipca 2008, 13:49
Numer GG: 7785668

Re: Seria Diablo

Post autor: Lorandilas »

I to jest właśnie Diablo :smile:
Mam nadzieje,że skoro widok jest w porządku to i te charakterystyczne elementy o którtych wspomniałeś też będą użyte.
Obrazek
Awatar użytkownika
Solarius Scorch
Bosman
Bosman
Posty: 1859
Rejestracja: sobota, 25 czerwca 2005, 13:38
Numer GG: 0
Skype: solar_scorch
Lokalizacja: Cyprysowe Źródła

Re: Seria Diablo

Post autor: Solarius Scorch »

Ja tam uważam, że makabry w Diablo II było o wiele za dużo. Gdzie nie pójdziesz, to potkniesz się o trupa albo choć kawał wątroby. Przez to człowiek w ogóle nie zwracał na nią uwagi, nie miała żadnej siły oddziaływania - ot, dekoracje.
O wiele lepiej było to zrealizowane w pierwszej części Diablo, w której w pierwszych fazach gry był zupełnie zwyczajny loch. Gdy wtedy wpadałeś na Butchera, wybiegającego z pokoju pełnego poćwiartowanych ciał... To robiło wrażenie. A później znów nic takiego, aż wreszcie docierało się do ostatniego epizodu - Piekła (a raczej prywatnego piekiełka Diablo), w którym ludzkie ciała wisiały na sterczących ze ścian kolców... Wiadomo było wtedy, że to źródło wszelkiego zła, inny świat, ukryty wymiar. Zachowane zostało pewne sacrum śmierci i makabry. W dwójce, jak już pisałem, nie było prawie tego widać, bo było wszędzie i nie miało znaczenia.
Lorandilas
Pomywacz
Posty: 26
Rejestracja: czwartek, 3 lipca 2008, 13:49
Numer GG: 7785668

Re: Seria Diablo

Post autor: Lorandilas »

Masz racje-wszystko z umiarem ;)
Obrazek
Thurs
Mat
Mat
Posty: 470
Rejestracja: sobota, 15 grudnia 2007, 09:33
Numer GG: 0
Lokalizacja: poza zasięgiem

Re: Seria Diablo

Post autor: Thurs »

Solarius Scorch pisze:Ja tam uważam, że makabry w Diablo II było o wiele za dużo. Gdzie nie pójdziesz, to potkniesz się o trupa albo choć kawał wątroby. Przez to człowiek w ogóle nie zwracał na nią uwagi, nie miała żadnej siły oddziaływania - ot, dekoracje.
O wiele lepiej było to zrealizowane w pierwszej części Diablo, w której w pierwszych fazach gry był zupełnie zwyczajny loch. Gdy wtedy wpadałeś na Butchera, wybiegającego z pokoju pełnego poćwiartowanych ciał... To robiło wrażenie. A później znów nic takiego, aż wreszcie docierało się do ostatniego epizodu - Piekła (a raczej prywatnego piekiełka Diablo), w którym ludzkie ciała wisiały na sterczących ze ścian kolców... Wiadomo było wtedy, że to źródło wszelkiego zła, inny świat, ukryty wymiar. Zachowane zostało pewne sacrum śmierci i makabry. W dwójce, jak już pisałem, nie było prawie tego widać, bo było wszędzie i nie miało znaczenia.
Makabra nie była wszędzie, przede wszystkim brak jej było w miastach, oazach pozornego spokoju. Wymieniłem tylko te miejsca w których miała miejsce nagminnie, o paru przemilczałem, jednak chodzące trupy, to w sumie makabra, a były ich odmiany prawie wszędzie, no i bohater sam się do niej przyczyniał. ;)

Biorąc pod uwagę to co widzieliśmy na dotychczasowych materiałach o diablo III, to czegoś jednak tam brakuje, ale to będzie pewnie miła niespodzianka, mam taką nadzieję. ;)
Awatar użytkownika
Solarius Scorch
Bosman
Bosman
Posty: 1859
Rejestracja: sobota, 25 czerwca 2005, 13:38
Numer GG: 0
Skype: solar_scorch
Lokalizacja: Cyprysowe Źródła

Re: Seria Diablo

Post autor: Solarius Scorch »

Thurs pisze:Makabra nie była wszędzie, przede wszystkim brak jej było w miastach, oazach pozornego spokoju. Wymieniłem tylko te miejsca w których miała miejsce nagminnie, o paru przemilczałem, jednak chodzące trupy, to w sumie makabra, a były ich odmiany prawie wszędzie, no i bohater sam się do niej przyczyniał. ;)

Biorąc pod uwagę to co widzieliśmy na dotychczasowych materiałach o diablo III, to czegoś jednak tam brakuje, ale to będzie pewnie miła niespodzianka, mam taką nadzieję. ;)
OK, chodzące trupy były. Jednak to coś innego.
Co do masakry czynionej przez gracza: to jest do cholery hack&slash, wiadomo że chodzi o rzeźnię. Tak samo było w pierwszym Diablo, Revenancie, Sacredzie, Titan Queście itd., w tym rogalikach. Poza tym zarzezanie Fallena to nie to samo co odnalezienie wybebeszonej łotrzycy (która zresztą służy tylko do tego, aby ją przewrócić na drugi bok w poszukiwaniu kasy - baaardzo klimatyczne i w sam raz dla wojownika Światła).
Poza tym ile się przebywało w miastach? 2% czasu gry? To trochę mało.
Thurs
Mat
Mat
Posty: 470
Rejestracja: sobota, 15 grudnia 2007, 09:33
Numer GG: 0
Lokalizacja: poza zasięgiem

Re: Seria Diablo

Post autor: Thurs »

Hm ale zauważyłem, że na filmiku z gry barbarzyńca kończy rozerwany klimatycznie na pół w paszczy tego wielkiego bossa na końcu. Krok w dobrym kierunku. ;)

A co do diablo 2 i po części 1, to jednak bez tych trupów wszędzie, niezidentyfikowanych obiektów leżących i tak dalej, nieważne czy martwych czy żywych, to już byłoby coś całkiem innego. ;)

Odnoście martwicy ożywionej jeszcze: gdyby umieścili parę zdechlaczków porozrzucanych tu i uwdzie w zakamarkach ciemniejszych, które nagle bez ostrzeżenia wstały by, popełzły w kierunku bohatyrowicza albo rzuciły w jego kierunku krzesłem, czarem, siekierą, pogryzły pięty, to byłoby fest. No i byłoby coś do ożywiania dla złych kapłanów. ;)
B@rd
Szczur Lądowy
Posty: 4
Rejestracja: piątek, 4 lipca 2008, 11:57
Numer GG: 0

Re: Seria Diablo

Post autor: B@rd »

Zacznę od tego, że dla mnie Diablo to klasyka! Osobiście, jak zapewne wielu z Was, nie mogę się już doczekać, aż wyjdzie "trójka".

Z tego co wiadomo, na razie najwięcej uwag jest do grafiki - że niby jest za mało mroczna (odbiega od Diablo i Diablo 2). Ale to chyba lepiej, bo będzie widać kontrast i kolory jak się wyjdzie z podziemi :mrgreen: i nie będzie w kółko "czarno" przed oczyma ;)
Thurs
Mat
Mat
Posty: 470
Rejestracja: sobota, 15 grudnia 2007, 09:33
Numer GG: 0
Lokalizacja: poza zasięgiem

Re: Seria Diablo

Post autor: Thurs »

Grafika wygląda ładnie, kolorki są oszałamiające - wide WOW, nadają wręcz psychodelicznego klimatu. ;)
Brak natomiast czasem w wyglądzie gry tego zepsucia, czyżby bohater przybywa w czas? Kiedy jeszcze lochy nie zostały splugawione, a na niejednym drzewie nie zawisł jeszcze cuchnący worek skórzany, pełen kości i larw? Cóż, na razie widać, że jest co ratować. Piekło dopiero zaczyna inwazję? ;)

Ale ta tęcza w tle ze screenem na moście wygląda jak z czytanki do pierwszej klasy. Czyżby "powrót do źródeł" został przez ekipę grafików nieco obacznie zinterpretowany? ;)
ODPOWIEDZ