Strona 1 z 1

Dungeon Siege 3

: wtorek, 8 czerwca 2010, 08:34
autor: Aras
oesu. oesu. Wyjdzie na PS3, 360 i PC, znowu te konsole wszystko psują!

Re: dungeon siege 3

: wtorek, 8 czerwca 2010, 16:25
autor: Matysz
Jakieś źródło? Jeśli ma wyjśc na konsole to będzie spłycony i będzie miał żałosne sterowanie i interfejs :/

Re: dungeon siege 3

: wtorek, 8 czerwca 2010, 17:53
autor: Alien
i pewnie od optymalizacji zęby będą boleć ;)

Re: dungeon siege 3

: wtorek, 8 czerwca 2010, 20:54
autor: Sir_herrbatka
zapewniam, że zarówno pod ps3 i xbox360 będzie działać płynnie a pecetowcy i tak zawsze mogą kupić kartę graficzną o poborze mocy 300 wat ;)

Re: Dungeon Siege 3

: niedziela, 7 listopada 2010, 19:41
autor: Nivellen
Dwa słowa: Obsidian Entertainment
To oni robią tę grę.
Ludzie co tworzą OE może i mają chlubną przeszłość, ale wszystkie gry które wyszły spod ich ręki pod szyldem OE miały spore dziury...

KotOR 2 - BRAK dużej części fabuły!!!
NWN 2 - wersja bez patchy ma takie bugi, że aż szkoda gadać
F:NV - problemy ze stabilnością

Z DS 3 na 100% będzie tak samo

Optymistyczny Nivellen pozdrawia...

Re: Dungeon Siege 3

: niedziela, 7 listopada 2010, 20:01
autor: No Name
Ta... Tyle że jednocześnie wszystkie te tytuły okazały się świetnymi cRPG i kopią dupy swoim pierwowzorom.

Re: Dungeon Siege 3

: niedziela, 7 listopada 2010, 20:06
autor: Pita
Cięcia KOTORa 2 to zasługa wydawcy, który dał ROK na tę grę, firmie która miała kilka projektów. Poza tym prawda jest taka, że przy budżecie i czasie jaki ma Bioware Obisiad zjadłby go bez popity. Szczególnie team od Dragon Age. Bo np. gry Obków mają fabułę, bohaterów i takie tam ;)

Re: Dungeon Siege 3

: wtorek, 9 listopada 2010, 12:12
autor: Nivellen
Wcale nie neguję, że RPG od OE nie są wielkie.
Stwierdzam tylko, że wydają niedopracowane pod względem technicznym tytuły. Gry od OE to dla mnie znak, że nie trzeba się śpieszyć z ich zakupem tylko czekać na patcha. Inaczej granie grozi sporymi frustracjami...
Przykład: W NWN2 bez patchy nasza postać nie weźmie automatycznie broni w dwie ręcę - trzeba zrobić to manualnie, a czasami jest się tak zajętym przeżywaniem fabuły, że się o tym zapomina...

A swoją drogą OE mógłby w końcu zrobić własnego RPG'a na miarę właśnie KotOR'a czy NWN, a nie ciągle robią tylko sequele. Alpha Protocol się nie liczy bo to bardziej action niż rpg.

A wracając do tematu: wiadomo coś o silniku gry? Będzie autorski czy wzięty z innego tytułu?