Strona 3 z 3
Re: Mody do gier
: sobota, 7 sierpnia 2010, 00:54
autor: Max Smirnov
Sir_herrbatka pisze:Świetny ten kombajn, nie mogę przestać się śmiać
BTW: Te modele 3D są na użytek moda?
Dzięki! Tak, te modele faktycznie zostaną użyte w modzie. Co prawda limitacje grafiki gry sprawiają, że mają tam o wiele niższą rozdzielczość (największa strata przy modelach takich jak ABC Clone), ale może przynajmniej zamaskuje to moją amatorszczyznę
Nowy poster
Re: Mody do gier
: sobota, 7 sierpnia 2010, 12:05
autor: Sir_herrbatka
A opublikujesz te modele na jakieś licencji w stylu CC? Świetne modele, na oko High-Poly - można by je przekonwertować na użytek innych gier, jak np. morrowind
PS
Piesek też jest rewelacyjny.
Re: Mody do gier
: poniedziałek, 9 sierpnia 2010, 02:10
autor: Max Smirnov
Sir_herrbatka pisze:A opublikujesz te modele na jakieś licencji w stylu CC? Świetne modele, na oko High-Poly - można by je przekonwertować na użytek innych gier, jak np. morrowind
PS
Piesek też jest rewelacyjny.
Nie, no, schlebiasz mi
Modele nie są moje. Obiekty 3d high-poly to darmowe downloady ze strony www-roc.infria.fr (można tam sprawdzić, czyje to dokładnie, ale przeważnie abandonware - generalnie można ich używać jako non-profit
). Ja tylko je koloruję i pozuję, ew. uzupełniam prostymi bryłami (widać to zwłaszcza przy Swarmie).
Re: Mody do gier
: poniedziałek, 9 sierpnia 2010, 10:29
autor: Sir_herrbatka
A ja już myślałem że jesteś takim uber grafikiem który potrafi w pół dnia zrobić model i jeszcze go oteksturować, zawiodłeś mnie smirnov.
Z drugiej strony dziwiło mnie to, że bawisz się w taką jakość do strategi w której i tak nikt nie zauważy różnicy
Zajrzę na stronę i spróbuję przeblenderować co nieco
Re: Mody do gier
: niedziela, 20 lutego 2011, 21:25
autor: Solarius Scorch
Panie i panowie,
Lo & Behold! Nasz mod, ostatecznie nazwany
Forever Future, po latach prac właśnie ujrzał światło dzienne!
Nie jest to jeszcze wersja ostateczna, mogą być jakieś błędy, ale jest w pełni grywalna i nie brakuje w niej niczego ważnego. Zapraszam do testów i zgłaszania uwag.
EDIT: Nasz mod znalazł nowy dom na Apolytonie, znanej stronie poświęconej civkom. Obecnie można go pobrać
stąd.