Strona 5 z 5

Re: Neverwinter Nights 2

: czwartek, 17 czerwca 2010, 19:21
autor: Sihamaah
Próbowałeś zmieniać ustawienia kamery w opcjach na inne typy? Z tego co pamiętam klawiszem * zmieniało się tryb kamery, ale to chyba już dodatek wprowadził, może to pomoże. Nie wiem.

Re: Neverwinter Nights 2

: czwartek, 17 czerwca 2010, 20:00
autor: Alien
Hmm muszę spróbować, i w orginale da się zmieniać w ten sposób...

Re: Neverwinter Nights 2

: środa, 14 lipca 2010, 18:17
autor: Zachajew
NWN 2 jest bardzo dobrą grą RPG w starym stylu. Jednak trochę jest infantylna...taka...brak jej klimatu.Ja osobiścię wolę Drakensang: The dark Eye i Dragon Age: Początek.

Pozdrawiam serdecznie.

Re: Neverwinter Nights 2

: sobota, 18 grudnia 2010, 15:51
autor: jakubxxl5
Czy ktoś mógłby mi powiedzieć, jak rozwinąć górnictwo w Warowni na Rozstajach? Jestem w kropce, bo mam ograniczone możliwości działania(nie mogę ulepszyć armii, wybudować niektórych budynków).

Re: Neverwinter Nights 2

: sobota, 18 grudnia 2010, 16:53
autor: shallov
Gdzieś w Internecie wisi chyba poradnik tam na pewno coś o górnictwie znajdziesz.

Re: Neverwinter Nights 2

: piątek, 21 stycznia 2011, 09:57
autor: Dabu
NWN2 nie jest szczególnie dobre fabularnie, bo skupiono się na przeniesieniu mechaniki D&D 3.5 do gry oraz przystosowaniu jej do silnika - stąd widać, że nacisk położony został na ogólny gameplay niż na historię. Dlatego dopiero Maska Zdrajcy pokazuje, co Obsidian potrafi... głównie przez to, że w końcu Chris Avellone pomagał przy jej tworzeniu. :')

Re: Neverwinter Nights 2

: poniedziałek, 18 kwietnia 2011, 22:43
autor: nache
NWN2, jak już wspomniałam w innym wątku, jest moja ulubioną grą, więc oszczędzę Państwu moich zachwytów, ale mam inne pytanie. Właściwie kiedy grałam w tę grę, a to było sporo lat temu, skupiłam się tylko i wyłącznie na single player. Zwykle tylko na tym się skupiam, bo to daje mi największą radość. Ostatnio jednak oglądałam jakąś tam recenzję tej gry i tam wspominano o czymś, na co nie zwróciłam wcześniej uwagi. Ponoć gra ta jest dobrym podłożem do rozgrywania sesji RPG. Czy ktoś z Państwa próbował się w to bawić i czy warto w ogóle się tym interesować?

Re: Neverwinter Nights 2

: wtorek, 19 kwietnia 2011, 17:50
autor: bOdziO Wolf
Nie wiem jak w drugiej części ale w pierwszej było to jak najbardziej możliwe. Oczywiście wymaga to trochę specyficznego przygotowania.
Na początek należy najlepiej stworzyć swój własny moduł (świat w, którym się poruszamy. Kampanie single player w NWN to też moduły) lub poszukać w internecie gotowy. Osoba, która chce zostać mistrzem gry musi odpalić grę w specjalnym trybie (poszukaj w instrukcji gry :)).
Mistrz gry może dowolnie manipulować otoczeniem - ustawiać czas, środowisko (oświetlenie, muzykę, mgłę), wprowadzać potwory oraz postacie NPC a także na bieżąco modyfikować ich doświadczenie, ekwipunek oraz przynależność (przynależność do określonej grupy wpływa na zachowanie względem gracza oraz innych grup). Powyższe modyfikacje tyczą się także samych graczy. Istnieje także możliwość wcielenia się w dowolną postać/potwora w grze i kierowania jej/jego losami (np. jako przeciwnik graczy, bądź też ich sojusznik).
Tryb oferuje bardzo dużo możliwości i zapewne nie wymieniłem ich wszystkich. Wiele z nich jest na szczęście łatwo dostępna (w ten sam sposób w jaki odpalało się specjalne zdolności), część z nich dostępna jest jedynie po wpisaniu odpowiednich komend do konsoli.

Re: Neverwinter Nights 2

: środa, 25 kwietnia 2012, 13:16
autor: Iselor
NWN 2 to klasa sama w sobie. Jeden z ostatnich prawdziwych cRPG. Znacznie lepsza od jedynki, ma klimat starych cRPG od Black Isle, świetnych towarzyszy (Neeshka!Khelgar! Ale reszta też fajna), ładną grafikę, bardzo dobrą muzykę i oczywiście system D&D w najlepszym wydaniu. Plus kilkadziesiąt godzin gry i dobra (może nie genialna ale właśnie dobra) fabuła. Z dodatków posiadam tylko Maskę Zdrajcy ale ogólna opinia jest taka że to najlepszy dodatek do NWN 2. Stanowi niejako kontynuację z podstawki. Towarzysze bardzo oryginalni, specyficzny klimat Rashemenu (jeśli dobrze pamiętam) i fabuła która stoi na mistrzowskim poziomie - chyba tylko Torment ją przebija.

Re: Neverwinter Nights 2

: piątek, 2 sierpnia 2013, 17:31
autor: Jasiek
Wyskoczę niczym Filip z Konopi i przypomnę wam o dwóch grach za pomocą jednego postu, HAHA! :D

http://neverwinter2.nexusmods.com/mods/794/ Oto link do moda, który zamienia Neverwinter Nights 2 na Baldur's Gate 1. Czyli jedna genialna gra staje się drugą genialną grą.

Ktoś już wypróbował to? :)

Re: Neverwinter Nights 2

: wtorek, 6 sierpnia 2013, 06:17
autor: Diabeł
Co najwyżej gra z gniotliwym silnikiem otrzymuje fajną fabułę, ale dalej ma gniotliwy silnik.

Re: Neverwinter Nights 2

: wtorek, 6 sierpnia 2013, 12:59
autor: Craw
Baldur's Gate jako semi-rogue-like, to by było :D