Strona 2 z 5

Re: Neverwinter Nights 2

: czwartek, 28 czerwca 2007, 21:34
autor: hyjek
Czy ktorys z forumowiczow mial juz niewatpliwa przyjemnosc zagrania w ta gierke na Oficjalnym Polskim Serwerze? Ewentualnych takich wlasnie ludkow prosilbym o, nawet najskromniejsza, relacje na ten temat, bo sam jak na razie nie moge sie na serwer wdostac...
Z gory dziekuje!

Re: Neverwinter Nights 2

: czwartek, 28 czerwca 2007, 23:44
autor: Lajla
Ja nie gralam jeszcze w jedynke, ale mysle ze bym sie skusila :lol:

Mam pytanie do wtajemniczonych :co jest lepsze w 2???

Re: Neverwinter Nights 2

: piątek, 29 czerwca 2007, 11:57
autor: Bielik
Hmm...
W 2 jest dużo lepsza grafa :D.Jest znacznie więcej zdolności i umiejętności. Klasy prestiżowe które chyba w "jedynce" doszły w którymś z dodatków... Fabuła bardziej rozbudowana... Możliwość dołączenia do paru gildii... I takie tam :D
Chociaż lokacje wydają się być dużo mniejsze niż w jedynce...

Re: Neverwinter Nights 2

: piątek, 29 czerwca 2007, 14:37
autor: Lajla
sorka bo chyba w ostatnim poscie cos mi sie pomylilo.....gralam w jedynke.... i chcialabym sprobowac w 2

Re: Neverwinter Nights 2

: piątek, 29 czerwca 2007, 15:24
autor: Lea
Cóż. Historia nie jest tak wprawdzie oryginalna jak motyw zbuntowanej wojowniczki-mieszańca spod klosza, a drużyna nie jest tak ciekawa jak szlachetny ork, pokurczony fanatyk śmierci i megalomanka w negliżu, ale jakoś da się grać...
:P
:)

Jak "byś chciała", to spróbuj, po co psuć sobie zabawę pytaniami?
Ten wątek zresztą zawiera wstecz kilka odpowiedzi. Może warto przejrzeć.

Do zalet dopisałabym, już po ukończeniu, wątki poznawcze postaci. Niestety nie wszystkie je mają. Niektórych prawie nie poznajesz, są z tym swoim dialogiem podstawowym i mielą go mniej więcej w kółko. Jest też dla odmiany postać, która zaskoczyła mnie tym, jak ciekawie była pomyślana.

Mała uwaga wyczytana w necie, to że w ramach oszczędzania sobie rozczarowań, nie warto grać drowem lub sferakiem, bo nikt nie zauważa w ogóle Twojej hm.. odmienności. Ale nie testowałam tego sama.

Re: Neverwinter Nights 2

: piątek, 29 czerwca 2007, 16:45
autor: Lajla
Dzieki Lea juz kolejny raz mi pomagasz...... :wink:

Chyba naprawde sprobuje......tylko musze zdobyć ta niezwykle jeszcze tajemnicza dla mnie gierke:D

Re: Neverwinter Nights 2

: piątek, 29 czerwca 2007, 19:34
autor: hyjek
Lea pisze:Mała uwaga wyczytana w necie, to że w ramach oszczędzania sobie rozczarowań, nie warto grać drowem lub sferakiem, bo nikt nie zauważa w ogóle Twojej hm.. odmienności. Ale nie testowałam tego sama.
Nie do konca...
Jak gralem przez kilka godzinek drowem, to niektorzy mieli linijke czy dwie dodatkowego tekstu na temat Twojego pochodzenia, chocby kupiec Galen... Dłuzej ta postacia rzeczywiscie nie gralem, wiec moze byc tak jak mowisz, ale teraz to i tak bez znaczenia, jak serwer otworzyli. Tam na pewno zwroca Tobie uwage :)

Re: Neverwinter Nights 2

: niedziela, 8 lipca 2007, 14:26
autor: Lea
A może, nie wiem - jak mówiłam, nie sprawdzałam. Zetknęłam się tylko ze skargami graczy, że stworzyli sobie takie postacie i nikt się ich nie bał. W zasadzie tieflingi i drowy to faktycznie rasy, które budzą przynajmniej nieufność i niepokój otoczenia, zwłaszcza takiego, które nie jest nawykłe do ich obecności. Więc ludzie powinni reagować na nich inaczej niż na zwykłą egzotyczną istotkę. No ale ja nie o tym.

Chciałam polecić kampanię Darkwaters Adama Millera. Niestety na zakończenie trzeba będzie poczekać, bo jest dopiero pierwsza część (druga na etapie prototypu). Sama nieraz wolę poczekać na komplet odcinków i potem grać bez zakłóceń i półrocznych przerw, ale Millera przy okazji jedynki polubiłam na tyle, że chciałam zobaczyć co wymodził. I teraz jestem na głodzie, mam za swoje.
Gra ma swoje wady, choć zależy dla kogo. Jeśli nawet zdarzy się jakiś bug, da się z nim uporać. Początek dla niektórych może być dezorientujący, ale później widać czemu był taki a nie inny. Środek dla niektórych może być mało dynamiczny, ale trzyma ciekawy nastrój. No a koniec jest... wart czasu.
Bardzo ciekawy wydaje mi się świat, w jakim osadzona jest fabuła (nie FR) oraz jego historia, którą się stopniowo poznaje. Moduł ma jak zwykle dobrze dobraną muzykę, konsekwentnie budującą klimat, oraz dubbing, który jednak ma swoją czarną owcę (ale ona mało beczy).
Uwaga dla walecznych - jak komuś na początku mało walk, one później będą. Więc cierpliwości. Aha, nie ma za nie ekspa - to jest przygoda rp.
Uwaga dla nielubiących czytać i oglądać - gra w dużym stopniu jest zagłębianiem się w pewną historię, poznawaniem świata (jak to pierwsza część). Omijając przedmioty, nie czytając rzeczy i nie eskplorując świata, dużo się jej zabiera. No i tym samym sobie, to oczywiste.

Przyjemnej zabawy...

Re: Neverwinter Nights 2

: poniedziałek, 30 lipca 2007, 17:54
autor: LOD
Mam pytanie odnośnie jednej rzeczy której nie chce mi się szukać w instrukcji, a której przez zmianę w interfejsie nie mogę odkryć. A mianowicie, czy jest możliwość otworzenia skrzyni nie mając umiejętności złodziejskich? Jak np. rozwalić ją jak w pierwszej części? Jak tak, to jak?

Re: Neverwinter Nights 2

: wtorek, 31 lipca 2007, 00:11
autor: hyjek
Przytrzymaj PPM na skrzyni i wybierz "wywaz"
Tylko ze wtedy niektore przedmioty zostaja uszkodzone...
Najlepiej niech ktorys z druzynowych magow niech ma czar "kolatka" a problem zamknietych skrzyn rozwiazuje sie sam, bez potrzeby trzymania lotrzyka w druzynie :)

Re: Neverwinter Nights 2

: sobota, 4 sierpnia 2007, 12:31
autor: Sihamaah
Mam pytanie odnośnie NWN1, bez dodatków. Otóż: mam tą grę, oczywiście oryginalną wersję, ale przy próbie aktualizacji wyskakuje błąd "NIE MOŻNA ZAKTUALIZOWAĆ PLIKU" i każe ściągnąć poprawkę z załączonej strony BioWare (polską). Mimo tego po ściągnięciu poprawki nic z tego - gra nadal nie chce się zaktualizować. Ma ktoś jakiś pomysł, jak ją spaczować?

Aha - trzecia płyta (ta od gry) niestety mi się porysowała, więc muszę brać instalacje minimalną i grać bez dźwięku... Może to mieć jakiś związek z problemem spaczowania?

Z góry dzięki za pomoc.

Re: Neverwinter Nights 2

: sobota, 4 sierpnia 2007, 15:26
autor: hyjek
Wydaje mi sie, ze najlepiej bedzie, jak sie do ludzi z gram.pl zglosisz z tym problemem...

Re: Neverwinter Nights 2

: sobota, 4 sierpnia 2007, 17:24
autor: Zamroczony mrrrok
Jeżeli naprawdę kupiłeś ją w Extraklasyce (a nie masz po prostu pajrata okrojonego z dźwięku żeby szybciej go zaciągnąć i mniej zajmował) to możesz im wysłać tą porysowaną płytę a oni wyślą ci nowiutką z uśmiechem na twarzy ( oj żeby wszystkie gry były w Extraklasyce ehhhh)

Re: Neverwinter Nights 2

: sobota, 4 sierpnia 2007, 21:01
autor: Sihamaah
Oryginał to jest, ale z wersji jakieś pół roku po premierze. Jeżeli znajdę kod aktywacyjny z instrukcji do gry, to mi odeślą. Tyle że kupowałem ją dawno temu, więc nie wiem gdzie może być. Czas przeszukać cały dom :? Oby się nie okazało, że poszedł z dymem... Piractwu: STOP! Prócz tego z CDP mam jeszcze Icewind Dale 1, ID2, Fallout2 i Morrowinda, więc gdyby aktywować wszystkie konta to bym miał NWN: Diamentowa Edycja za jakieś dwie dychy :D Reszta za wirtualne złotówki. Tylko, jak mówie, w tym największy problem, żeby znaleźć kody...

Inna rzecz, że większym problemem od płytek jest niemożność aktualizacji. Jakieś inne pomysły?

Re: Neverwinter Nights 2

: niedziela, 5 sierpnia 2007, 11:42
autor: Azrael
Głównym problemem niestety jest to, że... a opisze na przykładzie.

Kupiłem u nich G2, a że gra była BOSKA to zachciało mi się G: Noc Kruka - Myśle sobie "hm... dostane zniżke za kupno G2 plus te 5 zł za kod aktywacyjny..." - i co? Za każdym razem wyskakiwało mi, że kod (na zmiane) albo zużyty, albo błędny.

(Noc Kruka kupiłem w"Techtroniku" 500m. od mojego domu)

Re: Neverwinter Nights 2

: niedziela, 21 października 2007, 12:18
autor: lukaszs
Ja wirtualnych zł mam 47 ale do przeciętnej cenowo gry można zapłacić nimi tylko 6 zł!!! Chyba, że masz zarejestrowaną część poprzednią tej gry, wtedy można zapłacić wirtualnymi 20zł. Ja na przykład mogę kupić NWN2: Maska Zdrajcy 20zł taniej bo zarejestrowałem NWN2.

Re: Neverwinter Nights 2

: niedziela, 10 lutego 2008, 14:38
autor: Perzyn
A ja się zabawię w nekromantę i wątek ożywię. A to dlatego, że mam pytanko - gram sobie w tego Neverka 2, nawet całkiem przyjemna gra i doszedłem do etapu gdy szefuję twierdzy. Pytania są 2 - czy to jak sobie poradzę jest jakieś bardzo ważne dla fabuły czy mogę to olać i grać spokojnie dalej? I drugie - skąd można wytrzasnąć kowala do kuźni w tejże twierdzy? Z góry dzięki za odpowiedź.