Jagged Alliance 2

cRPG Corner
Awatar użytkownika
Solarius Scorch
Bosman
Bosman
Posty: 1859
Rejestracja: sobota, 25 czerwca 2005, 13:38
Numer GG: 0
Skype: solar_scorch
Lokalizacja: Cyprysowe Źródła

Post autor: Solarius Scorch »

Spoko... Tak naprawdę nie twierdzę wcale, że jest zła. Po prostu wolę szybszy tryb walki strzeleckiej, w której trafienie to ciężka rana lub śmierć, niż sytuację, w której antagoniści odstrzeliwują sobie kończyny, a mimo to walczą dalej :).
BearClaw
Marynarz
Marynarz
Posty: 261
Rejestracja: czwartek, 21 lipca 2005, 12:46
Numer GG: 9458038
Lokalizacja: Z Bractwa Stali...
Kontakt:

Post autor: BearClaw »

Stało się! Pożyczyłem od znajomego Jagged Aliance 2 Wildfire! I muszę przyznać, że wciąga! Co prawda jest to dość odnowiona stara dobra dwójeczka, jednak nadal ma ten klimacik! Poprawiona szata graficzna (wyższa rozdzielczość), lesze zachowanie przeciwników i wyższy poziom trudności! Miodzio... W dodatku dobra polonizacja (kinówka) i całkiem nowe teksty! (No prawie, zależy gdzie :D ). Polecam. Realistykę również poprawiono oraz jest nieco szybszy rozwój postaci - czyli to co tygryski lubią najbardziej! Więcej dobrej akcji! :D
Wszystko przemija w milczeniu, a milczenie spowija wszystko...
laRy
Kok
Kok
Posty: 1133
Rejestracja: niedziela, 26 grudnia 2004, 14:02

Post autor: laRy »

do wildfire sie tez dorwalem. musze powiedziec ze najbardziej mi sie spodobal realizm i to ze pistolety niepotrzebuja juz takich wielkich ilosci ap. teraz czyszcze domy nie z famas w lapie tylo z beretta i mp5/ump i jestem baaaardzo zadowolony.
Falandar
Marynarz
Marynarz
Posty: 166
Rejestracja: poniedziałek, 10 kwietnia 2006, 01:23
Numer GG: 5951765
Lokalizacja: Drawsko Pom/Wrocław

Post autor: Falandar »

Ja grałem w JA 2.5 było nieźle.

Shadow to szkielet drużyny, do tego wsparcie ciężkich karabinów (Ivan) no i troszkę taniego mięsa Steroid ;) Graliśmy z kumplem każdy po najemniku, dobra zabawa była. Jeśli chodzi o gry turowe takiego pokroju chętnie bym zagrał w Rezerwowe Psy, ale ciężko to dostać.
Pavciooo
Kok
Kok
Posty: 1245
Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:22
Lokalizacja: Legionowo
Kontakt:

Post autor: Pavciooo »

Oh, jak ja mogłem tego tematu nie zauważyć ;)

Jagged Alliance 2 jest jedną z najlepszych gier w jakie grałem, grałem w nią dziesiątki razy (ale przeszedłem do końca tylko 2 razy :P Przeważnie dochodziłem do połowy i grałem od nowa :P)

Moimi ulubionymi najemnikami są:
-Stephen (nie jest drogi, umiejętności dobre, a co najważniejsze wysoka inteligencja, uczy się strasznie szybko :) )
-Wolf (tani a wymiata 8) )

Lubię jeszcze wielu innych ale ci najemnicy dla mnie najfajniejsi ;)
Co do taktyki: Ja nie jestem takim specem, nie wyżynam każdego z noża po cichu, ja raczej idę swoimi i rozwalam co się napatoczy :D

Co do kosmitów i trybu S-F trochę to uciążliwe, ale fajnie się rozwala ich królową (2x gaz musztardowy, wszyscy za ścianę, po czym wychodzi ktoś z LAW-em i dobija :)

Czekam niecierpliwie na JA 3D, ale boję sie, ze zkaszanią taką świetną grę :(
I tak nikt tego nie czyta...
Ant
Kok
Kok
Posty: 1228
Rejestracja: poniedziałek, 28 sierpnia 2006, 21:54
Numer GG: 8228852
Lokalizacja: Dziki kraj pod Rosją

Post autor: Ant »

Ja lubie Magica, Ice'a, Shadowa i rodzinke Dolvichów.
Moja taktyka była taka... Wejdź na dach i z tamtąd wystrzelaj wszystkich. Jak nie było to czaiłem się na krawędziach domów.
Łatwo też było zrobić sobie 100 mat.wybuchowych. Zdobywało się mine, zakopywało, odkopytało, zapopywało, odkopywało itd. W razie potrzeby Ivan zawsze mógł pomóc wykopać niesforną minę.
Szkoda że jeszcze nie ma JA3D :(
Obrazek
Fioletowy Front Wyzwolenia Mrówek
Klub Przyjaciół Kawy
Pavciooo
Kok
Kok
Posty: 1245
Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:22
Lokalizacja: Legionowo
Kontakt:

Post autor: Pavciooo »

Ant pisze:Szkoda że jeszcze nie ma JA3D :(
Lepiej, niech ją porządnie dopracują, bo jak wypuszczą bubla to im tego nie wybaczę :P
I tak nikt tego nie czyta...
impostor
Marynarz
Marynarz
Posty: 392
Rejestracja: środa, 8 marca 2006, 08:22
Lokalizacja: Prosto z trzewi molocha!
Kontakt:

Post autor: impostor »

Ja nawet na JA3D nie czekam, bo ma być w Real-time. A już to dyskwalifikuje u mnie grę. Po prostu wolę się spokojnie zastanowić jak wydać AP, gdzie zrobić ruch i jak dokładnie strzelić, a nie wszystko na szybko. RPG powinno być w turach i tyle!
Obrazek

Obrazek
Pavciooo
Kok
Kok
Posty: 1245
Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:22
Lokalizacja: Legionowo
Kontakt:

Post autor: Pavciooo »

impostor pisze:Ja nawet na JA3D nie czekam, bo ma być w Real-time. A już to dyskwalifikuje u mnie grę. Po prostu wolę się spokojnie zastanowić jak wydać AP, gdzie zrobić ruch i jak dokładnie strzelić, a nie wszystko na szybko. RPG powinno być w turach i tyle!
Z informacji które ja posiadam pod naciskami fanów zrezygnowali z tego szalonego pomysłu...
I tak nikt tego nie czyta...
impostor
Marynarz
Marynarz
Posty: 392
Rejestracja: środa, 8 marca 2006, 08:22
Lokalizacja: Prosto z trzewi molocha!
Kontakt:

Post autor: impostor »

DObrze to słyszeć! Mimo wszystko, jakaśtam nieufność pozostała. Pożyjemy, zobaczymy co zrobią z legendą Jagged Alliance'a.

<prawie offtopic>
Na przykład, gdy grałem w Baldur's Gate na samym początku odrzucił mnie system walki. A grę przeszedłem właściwie tylko po to, by nie wstydzić się że się nie zaliczyło takiego klasyka.
Obrazek

Obrazek
Septimus Helmheid
Majtek
Majtek
Posty: 140
Rejestracja: wtorek, 3 października 2006, 16:23
Lokalizacja: Zamek Blackhill

Post autor: Septimus Helmheid »

Mam wszystkie czesci, czyli 1, 2 i 2,5 gdyz wszystkie zamiescili w CD Action. Ale zadnej z nich nigdy nie przeszedlem. Za to spedzilem pare tygodni bawiac sie edytorem do JA2. W samej grze podobal mie sie "sprawdzian osobowosci" na poczatku czesci drugiej. Niezle teksty, przyznaje ze sie usmialem...
Przyklad:
Mis Uszatek, bohater dobranocek powinien:
1: Byc wzorem dzieciecych wartosci i usposobienia.
2: Wisiec na drzewie.
3: Wisiec zastrzelony na drzewie.
4: Wisiec na drzewie zastrzelony, wybebeszony i rozjechany przez osiemnastokolowca.
Ciekawy jestem jakie pytania byly w wersji angielskiej.
Septimus Helmheid
Arcymag z Blackhill
Pita
Tawerniany Berserk
Tawerniany Berserk
Posty: 1044
Rejestracja: poniedziałek, 26 grudnia 2005, 14:17
Numer GG: 9350651

Post autor: Pita »

zapowiedziano JA2 na Nintendo DS :twisted:
Har Har Har
Pavciooo
Kok
Kok
Posty: 1245
Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:22
Lokalizacja: Legionowo
Kontakt:

Post autor: Pavciooo »

Septimus Helmheid pisze: Ciekawy jestem jakie pytania byly w wersji angielskiej.
Jak widzę to są jakieś pytania przerobione na polskie realia, żeby każdy wiedział o co chodzi, w normalnej wersji zamiast misia uszatka był "purpurowy, futrzaty dinozaur Barney" czy jakoś tak...

PS: Good news! Doczytałem się, że w wyniku jakichś nieporozumień czy coś, studio robiące JA3D straciło licencję na robienie 3-ciej części JA ale wyda gre pod innym tytułem, natomiast JA3 będzie nowym projektem :D
Gra ma być jeszcze bardziej nie liniowa niż JA2!!! :twisted: Ma być 5 frakcji, z czego 4 grywalne, a jedna to frakcja która występować będzie tylko w trybie S-F (obcy? :> )

Trzeba będzie zagrać w obie gry, ale obstawiam, że JA3 będzie lepsze :P
I tak nikt tego nie czyta...
Awatar użytkownika
Solarius Scorch
Bosman
Bosman
Posty: 1859
Rejestracja: sobota, 25 czerwca 2005, 13:38
Numer GG: 0
Skype: solar_scorch
Lokalizacja: Cyprysowe Źródła

Post autor: Solarius Scorch »

Pavciooo pisze:
Septimus Helmheid pisze: Ciekawy jestem jakie pytania byly w wersji angielskiej.
Jak widzę to są jakieś pytania przerobione na polskie realia, żeby każdy wiedział o co chodzi, w normalnej wersji zamiast misia uszatka był "purpurowy, futrzaty dinozaur Barney" czy jakoś tak...
Tak właśnie. Z tym że Miś Uszatek to przy Barneyu jest Darth Vaderem. Barney ma nieprawdopodobnie wysoki współczynnik wymiocinowy... Moim zdaniem powinien być rozstrzelany, skremowany i wystrzelony w kosmos - a ja nawet lubię kreskówki i filmy dla dzieci...
Pavciooo pisze:
Septimus Helmheid pisze:PS: Good news! Doczytałem się, że w wyniku jakichś nieporozumień czy coś, studio robiące JA3D straciło licencję na robienie 3-ciej części JA ale wyda gre pod innym tytułem, natomiast JA3 będzie nowym projektem :D
Gra ma być jeszcze bardziej nie liniowa niż JA2!!! :twisted: Ma być 5 frakcji, z czego 4 grywalne, a jedna to frakcja która występować będzie tylko w trybie S-F (obcy? :> )

Trzeba będzie zagrać w obie gry, ale obstawiam, że JA3 będzie lepsze :P
To rzeczywiście ciekawa wieść... Cóż, jak zwykle zobaczymy, jak to będzie naprawdę. (Gdzie ten Wiedźmin?)
scooly
Szczur Lądowy
Posty: 5
Rejestracja: środa, 21 lutego 2007, 23:08
Kontakt:

Post autor: scooly »

Pavciooo pisze:PS: Good news! Doczytałem się, że w wyniku jakichś nieporozumień czy coś, studio robiące JA3D straciło licencję na robienie 3-ciej części JA ale wyda gre pod innym tytułem, natomiast JA3 będzie nowym projektem
Zgadzam się w 101% :wink: . Rzeczywiście bardzo dobra wiadomość. To całe "Jagged Alliance" ze śmieszną końcówką "3D" i zamieszanie wokół niego stawało się coraz bardziej niesmaczne...

Dla zaostrzenia apetytu dodam, że nowe "Jagged Alliance 3" powstanie na przerobionym silniku z gry "Silent Storm" a za sterami produkcji zasiądą panowie z rosyjskiego studia Akella oraz F3 Games. Smaczku doda także fakt, że nad pierwowzorem JA3 pracowali jeszcze ludzie ze starego Sir-Tech'a (JA/JA2/JA2.5)... ;)

Ehh... nie ma to jak stary dobry Jagged :)

PS. Jako, że to mój pierwszy post na tym forum - witam serdecznie wszystkich zagorzałych tawernowców. :wink:
Len
Szczur Lądowy
Posty: 1
Rejestracja: poniedziałek, 12 marca 2007, 13:54
Kontakt:

Post autor: Len »

Jagged Alliance 2: Vietnam SOG '69
W polskiej wersji językowej!

Prawie rok po premierze polskiej wersji JA2: Urban Chaos - największej i najlepszej modyfikacji do Jagged Alliance 2, światło dzienne ujrzał nowy projekt. A jest nim modyfikacja nosząca nazwę JA2: Vietnam SOG '69, której polonizacją zajęła się grupa Iron Squad.

W Vietnam SOG '69 stajesz na czele grupy najemników fundowanej przez SOG mającej za zadanie odnaleźć COSVN i odbyć ewentualną wędrówkę do Kambodży aby go zniszczyć. Twoja misja zacznie się w Tay Ninh, niedaleko granicy z Kambodżą. Będziesz walczył w dżunglach Żelaznego Trójkąta, na ulichach An Loc i w tunelach samego COSVN.
W modyfikacji pojawia się czterech nowych najemników i wielu nowych NPC. Do tego ponad 40 broni oraz ekwipunek z czasów wojny w Wietnamie. Nie jest to może nowoczesny sprzęt, ale z pewnością zabójczy.


Całość wygląda smakowicie trzeba przyznać i tak rzeczywiście jest. W przeciwieństwie do poprzedniego projektu, ten został przetłumaczony dosłownie cały. W grze nie napotkacie na żaden napis, którego nie zrozumiecie. Wszystkich zainteresowanych modyfikacją zapraszam na stronę Jagged Alliance Center oraz Iron Squad Site, gdzie znajdziecie wszystkie informacje nt. Vietnam SOG '69. A jeśli jakimś cudem tam nie znajdziecie to nie szukajcie dalej, gdyż jest to jedyny zbiór informacji na temat tej modyfikacji wśród polskich stron - zapytajcie na oficjalnym forum obu tych stron.

Jeśli ktoś z tu obecnych już grał i napotkał jakiś błąd bardzo proszę o poinformowanie mnie o tym. To dla nas bardzo ważne.

Iron Squad - Oficjalna strona twórców polonizacji.
Jagged Alliance Center - Patronat projektu, poradniki do modyfikacji.
Forum Jagged Alliance Center - Oficjalne forum grupy IS oraz strony JAC.
Coen z Poviss
Szczur Lądowy
Posty: 8
Rejestracja: piątek, 9 marca 2007, 19:12

Post autor: Coen z Poviss »

Moja ulubiona gra! :D

Skład:
Lynx [snajper]- 99 punktów celności, dobra zręczność oraz broń- o ile pamiętam M14. Jeden z moich ulubionych zawodników ;-)
Reaper [szturmowiec]- klasa sama w sobie. Cichy, zwinny, z dobrą bronią (M4), na dodatek z umiejętnościami ślusarskimi.
Grizzly [szturmowiec/ mięśniak :P]- główny paker w zespole- do rozwalania drzwi i pudeł łomem oraz okładania przeciwników w barze w San Monie :P Strzela całkiem całkiem (o ile da mu się długą broń i podejdzie dostatecznie blisko, najlepiej sprawdza się w mieście), poza tym potrafi rozpłatać gardło nożem ;]
Barry [lekarz]- dużo zdolności medyczne oraz przyzwoita broń (Thompson)- to jego atuty ;)
Red [saper]- główny człowiek od materiałów wybuchowy i pułapek. Strzela słabo, ale jego znajomość TNT rekompensuje wszystko ;-)

+ ludzie zwerbowani podczas gry. Nie są jakoś wspaniale wyszkoleni, ale znają teren- to pomaga.


Taktyka: Zawsze się skradam wszystkimi ludźmi. W terenie zalesionym, po spotkaniu wroga, chowam wszystkich za drzewkami, i skradam się jak najbliżej wroga, wysuwając szturmowców na pierwszy plan. No a potem wiadomo- jeżeli jestem dostatecznie blisko a drużyna jest cała i zdrowa- staram się strzelać w głowy. Słabszymi zawodnikami w tors. Podobnie działam w terenie zurbanizowanym.
ODPOWIEDZ