Jagged Alliance 2
- Solarius Scorch
- Bosman
- Posty: 1859
- Rejestracja: sobota, 25 czerwca 2005, 13:38
- Numer GG: 0
- Skype: solar_scorch
- Lokalizacja: Cyprysowe Źródła
-
- Marynarz
- Posty: 261
- Rejestracja: czwartek, 21 lipca 2005, 12:46
- Numer GG: 9458038
- Lokalizacja: Z Bractwa Stali...
- Kontakt:
Stało się! Pożyczyłem od znajomego Jagged Aliance 2 Wildfire! I muszę przyznać, że wciąga! Co prawda jest to dość odnowiona stara dobra dwójeczka, jednak nadal ma ten klimacik! Poprawiona szata graficzna (wyższa rozdzielczość), lesze zachowanie przeciwników i wyższy poziom trudności! Miodzio... W dodatku dobra polonizacja (kinówka) i całkiem nowe teksty! (No prawie, zależy gdzie ). Polecam. Realistykę również poprawiono oraz jest nieco szybszy rozwój postaci - czyli to co tygryski lubią najbardziej! Więcej dobrej akcji!
Wszystko przemija w milczeniu, a milczenie spowija wszystko...
-
- Kok
- Posty: 1133
- Rejestracja: niedziela, 26 grudnia 2004, 14:02
-
- Marynarz
- Posty: 166
- Rejestracja: poniedziałek, 10 kwietnia 2006, 01:23
- Numer GG: 5951765
- Lokalizacja: Drawsko Pom/Wrocław
-
- Kok
- Posty: 1245
- Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:22
- Lokalizacja: Legionowo
- Kontakt:
Oh, jak ja mogłem tego tematu nie zauważyć
Jagged Alliance 2 jest jedną z najlepszych gier w jakie grałem, grałem w nią dziesiątki razy (ale przeszedłem do końca tylko 2 razy Przeważnie dochodziłem do połowy i grałem od nowa )
Moimi ulubionymi najemnikami są:
-Stephen (nie jest drogi, umiejętności dobre, a co najważniejsze wysoka inteligencja, uczy się strasznie szybko )
-Wolf (tani a wymiata )
Lubię jeszcze wielu innych ale ci najemnicy dla mnie najfajniejsi
Co do taktyki: Ja nie jestem takim specem, nie wyżynam każdego z noża po cichu, ja raczej idę swoimi i rozwalam co się napatoczy
Co do kosmitów i trybu S-F trochę to uciążliwe, ale fajnie się rozwala ich królową (2x gaz musztardowy, wszyscy za ścianę, po czym wychodzi ktoś z LAW-em i dobija
Czekam niecierpliwie na JA 3D, ale boję sie, ze zkaszanią taką świetną grę
Jagged Alliance 2 jest jedną z najlepszych gier w jakie grałem, grałem w nią dziesiątki razy (ale przeszedłem do końca tylko 2 razy Przeważnie dochodziłem do połowy i grałem od nowa )
Moimi ulubionymi najemnikami są:
-Stephen (nie jest drogi, umiejętności dobre, a co najważniejsze wysoka inteligencja, uczy się strasznie szybko )
-Wolf (tani a wymiata )
Lubię jeszcze wielu innych ale ci najemnicy dla mnie najfajniejsi
Co do taktyki: Ja nie jestem takim specem, nie wyżynam każdego z noża po cichu, ja raczej idę swoimi i rozwalam co się napatoczy
Co do kosmitów i trybu S-F trochę to uciążliwe, ale fajnie się rozwala ich królową (2x gaz musztardowy, wszyscy za ścianę, po czym wychodzi ktoś z LAW-em i dobija
Czekam niecierpliwie na JA 3D, ale boję sie, ze zkaszanią taką świetną grę
I tak nikt tego nie czyta...
-
- Kok
- Posty: 1228
- Rejestracja: poniedziałek, 28 sierpnia 2006, 21:54
- Numer GG: 8228852
- Lokalizacja: Dziki kraj pod Rosją
Ja lubie Magica, Ice'a, Shadowa i rodzinke Dolvichów.
Moja taktyka była taka... Wejdź na dach i z tamtąd wystrzelaj wszystkich. Jak nie było to czaiłem się na krawędziach domów.
Łatwo też było zrobić sobie 100 mat.wybuchowych. Zdobywało się mine, zakopywało, odkopytało, zapopywało, odkopywało itd. W razie potrzeby Ivan zawsze mógł pomóc wykopać niesforną minę.
Szkoda że jeszcze nie ma JA3D
Moja taktyka była taka... Wejdź na dach i z tamtąd wystrzelaj wszystkich. Jak nie było to czaiłem się na krawędziach domów.
Łatwo też było zrobić sobie 100 mat.wybuchowych. Zdobywało się mine, zakopywało, odkopytało, zapopywało, odkopywało itd. W razie potrzeby Ivan zawsze mógł pomóc wykopać niesforną minę.
Szkoda że jeszcze nie ma JA3D
Fioletowy Front Wyzwolenia Mrówek
Klub Przyjaciół Kawy
-
- Kok
- Posty: 1245
- Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:22
- Lokalizacja: Legionowo
- Kontakt:
-
- Marynarz
- Posty: 392
- Rejestracja: środa, 8 marca 2006, 08:22
- Lokalizacja: Prosto z trzewi molocha!
- Kontakt:
-
- Kok
- Posty: 1245
- Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:22
- Lokalizacja: Legionowo
- Kontakt:
Z informacji które ja posiadam pod naciskami fanów zrezygnowali z tego szalonego pomysłu...impostor pisze:Ja nawet na JA3D nie czekam, bo ma być w Real-time. A już to dyskwalifikuje u mnie grę. Po prostu wolę się spokojnie zastanowić jak wydać AP, gdzie zrobić ruch i jak dokładnie strzelić, a nie wszystko na szybko. RPG powinno być w turach i tyle!
I tak nikt tego nie czyta...
-
- Marynarz
- Posty: 392
- Rejestracja: środa, 8 marca 2006, 08:22
- Lokalizacja: Prosto z trzewi molocha!
- Kontakt:
DObrze to słyszeć! Mimo wszystko, jakaśtam nieufność pozostała. Pożyjemy, zobaczymy co zrobią z legendą Jagged Alliance'a.
<prawie offtopic>
Na przykład, gdy grałem w Baldur's Gate na samym początku odrzucił mnie system walki. A grę przeszedłem właściwie tylko po to, by nie wstydzić się że się nie zaliczyło takiego klasyka.
<prawie offtopic>
Na przykład, gdy grałem w Baldur's Gate na samym początku odrzucił mnie system walki. A grę przeszedłem właściwie tylko po to, by nie wstydzić się że się nie zaliczyło takiego klasyka.
-
- Majtek
- Posty: 140
- Rejestracja: wtorek, 3 października 2006, 16:23
- Lokalizacja: Zamek Blackhill
Mam wszystkie czesci, czyli 1, 2 i 2,5 gdyz wszystkie zamiescili w CD Action. Ale zadnej z nich nigdy nie przeszedlem. Za to spedzilem pare tygodni bawiac sie edytorem do JA2. W samej grze podobal mie sie "sprawdzian osobowosci" na poczatku czesci drugiej. Niezle teksty, przyznaje ze sie usmialem...
Przyklad:
Mis Uszatek, bohater dobranocek powinien:
1: Byc wzorem dzieciecych wartosci i usposobienia.
2: Wisiec na drzewie.
3: Wisiec zastrzelony na drzewie.
4: Wisiec na drzewie zastrzelony, wybebeszony i rozjechany przez osiemnastokolowca.
Ciekawy jestem jakie pytania byly w wersji angielskiej.
Przyklad:
Mis Uszatek, bohater dobranocek powinien:
1: Byc wzorem dzieciecych wartosci i usposobienia.
2: Wisiec na drzewie.
3: Wisiec zastrzelony na drzewie.
4: Wisiec na drzewie zastrzelony, wybebeszony i rozjechany przez osiemnastokolowca.
Ciekawy jestem jakie pytania byly w wersji angielskiej.
Septimus Helmheid
Arcymag z Blackhill
Arcymag z Blackhill
-
- Kok
- Posty: 1245
- Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:22
- Lokalizacja: Legionowo
- Kontakt:
Jak widzę to są jakieś pytania przerobione na polskie realia, żeby każdy wiedział o co chodzi, w normalnej wersji zamiast misia uszatka był "purpurowy, futrzaty dinozaur Barney" czy jakoś tak...Septimus Helmheid pisze: Ciekawy jestem jakie pytania byly w wersji angielskiej.
PS: Good news! Doczytałem się, że w wyniku jakichś nieporozumień czy coś, studio robiące JA3D straciło licencję na robienie 3-ciej części JA ale wyda gre pod innym tytułem, natomiast JA3 będzie nowym projektem
Gra ma być jeszcze bardziej nie liniowa niż JA2!!! Ma być 5 frakcji, z czego 4 grywalne, a jedna to frakcja która występować będzie tylko w trybie S-F (obcy? :> )
Trzeba będzie zagrać w obie gry, ale obstawiam, że JA3 będzie lepsze
I tak nikt tego nie czyta...
- Solarius Scorch
- Bosman
- Posty: 1859
- Rejestracja: sobota, 25 czerwca 2005, 13:38
- Numer GG: 0
- Skype: solar_scorch
- Lokalizacja: Cyprysowe Źródła
Tak właśnie. Z tym że Miś Uszatek to przy Barneyu jest Darth Vaderem. Barney ma nieprawdopodobnie wysoki współczynnik wymiocinowy... Moim zdaniem powinien być rozstrzelany, skremowany i wystrzelony w kosmos - a ja nawet lubię kreskówki i filmy dla dzieci...Pavciooo pisze:Jak widzę to są jakieś pytania przerobione na polskie realia, żeby każdy wiedział o co chodzi, w normalnej wersji zamiast misia uszatka był "purpurowy, futrzaty dinozaur Barney" czy jakoś tak...Septimus Helmheid pisze: Ciekawy jestem jakie pytania byly w wersji angielskiej.
To rzeczywiście ciekawa wieść... Cóż, jak zwykle zobaczymy, jak to będzie naprawdę. (Gdzie ten Wiedźmin?)Pavciooo pisze:Septimus Helmheid pisze:PS: Good news! Doczytałem się, że w wyniku jakichś nieporozumień czy coś, studio robiące JA3D straciło licencję na robienie 3-ciej części JA ale wyda gre pod innym tytułem, natomiast JA3 będzie nowym projektem
Gra ma być jeszcze bardziej nie liniowa niż JA2!!! Ma być 5 frakcji, z czego 4 grywalne, a jedna to frakcja która występować będzie tylko w trybie S-F (obcy? :> )
Trzeba będzie zagrać w obie gry, ale obstawiam, że JA3 będzie lepsze
-
- Szczur Lądowy
- Posty: 5
- Rejestracja: środa, 21 lutego 2007, 23:08
- Kontakt:
Zgadzam się w 101% . Rzeczywiście bardzo dobra wiadomość. To całe "Jagged Alliance" ze śmieszną końcówką "3D" i zamieszanie wokół niego stawało się coraz bardziej niesmaczne...Pavciooo pisze:PS: Good news! Doczytałem się, że w wyniku jakichś nieporozumień czy coś, studio robiące JA3D straciło licencję na robienie 3-ciej części JA ale wyda gre pod innym tytułem, natomiast JA3 będzie nowym projektem
Dla zaostrzenia apetytu dodam, że nowe "Jagged Alliance 3" powstanie na przerobionym silniku z gry "Silent Storm" a za sterami produkcji zasiądą panowie z rosyjskiego studia Akella oraz F3 Games. Smaczku doda także fakt, że nad pierwowzorem JA3 pracowali jeszcze ludzie ze starego Sir-Tech'a (JA/JA2/JA2.5)...
Ehh... nie ma to jak stary dobry Jagged
PS. Jako, że to mój pierwszy post na tym forum - witam serdecznie wszystkich zagorzałych tawernowców.
-
- Szczur Lądowy
- Posty: 1
- Rejestracja: poniedziałek, 12 marca 2007, 13:54
- Kontakt:
Jagged Alliance 2: Vietnam SOG '69
W polskiej wersji językowej!
Prawie rok po premierze polskiej wersji JA2: Urban Chaos - największej i najlepszej modyfikacji do Jagged Alliance 2, światło dzienne ujrzał nowy projekt. A jest nim modyfikacja nosząca nazwę JA2: Vietnam SOG '69, której polonizacją zajęła się grupa Iron Squad.
W Vietnam SOG '69 stajesz na czele grupy najemników fundowanej przez SOG mającej za zadanie odnaleźć COSVN i odbyć ewentualną wędrówkę do Kambodży aby go zniszczyć. Twoja misja zacznie się w Tay Ninh, niedaleko granicy z Kambodżą. Będziesz walczył w dżunglach Żelaznego Trójkąta, na ulichach An Loc i w tunelach samego COSVN.
W modyfikacji pojawia się czterech nowych najemników i wielu nowych NPC. Do tego ponad 40 broni oraz ekwipunek z czasów wojny w Wietnamie. Nie jest to może nowoczesny sprzęt, ale z pewnością zabójczy.
Całość wygląda smakowicie trzeba przyznać i tak rzeczywiście jest. W przeciwieństwie do poprzedniego projektu, ten został przetłumaczony dosłownie cały. W grze nie napotkacie na żaden napis, którego nie zrozumiecie. Wszystkich zainteresowanych modyfikacją zapraszam na stronę Jagged Alliance Center oraz Iron Squad Site, gdzie znajdziecie wszystkie informacje nt. Vietnam SOG '69. A jeśli jakimś cudem tam nie znajdziecie to nie szukajcie dalej, gdyż jest to jedyny zbiór informacji na temat tej modyfikacji wśród polskich stron - zapytajcie na oficjalnym forum obu tych stron.
Jeśli ktoś z tu obecnych już grał i napotkał jakiś błąd bardzo proszę o poinformowanie mnie o tym. To dla nas bardzo ważne.
Iron Squad - Oficjalna strona twórców polonizacji.
Jagged Alliance Center - Patronat projektu, poradniki do modyfikacji.
Forum Jagged Alliance Center - Oficjalne forum grupy IS oraz strony JAC.
W polskiej wersji językowej!
Prawie rok po premierze polskiej wersji JA2: Urban Chaos - największej i najlepszej modyfikacji do Jagged Alliance 2, światło dzienne ujrzał nowy projekt. A jest nim modyfikacja nosząca nazwę JA2: Vietnam SOG '69, której polonizacją zajęła się grupa Iron Squad.
W Vietnam SOG '69 stajesz na czele grupy najemników fundowanej przez SOG mającej za zadanie odnaleźć COSVN i odbyć ewentualną wędrówkę do Kambodży aby go zniszczyć. Twoja misja zacznie się w Tay Ninh, niedaleko granicy z Kambodżą. Będziesz walczył w dżunglach Żelaznego Trójkąta, na ulichach An Loc i w tunelach samego COSVN.
W modyfikacji pojawia się czterech nowych najemników i wielu nowych NPC. Do tego ponad 40 broni oraz ekwipunek z czasów wojny w Wietnamie. Nie jest to może nowoczesny sprzęt, ale z pewnością zabójczy.
Całość wygląda smakowicie trzeba przyznać i tak rzeczywiście jest. W przeciwieństwie do poprzedniego projektu, ten został przetłumaczony dosłownie cały. W grze nie napotkacie na żaden napis, którego nie zrozumiecie. Wszystkich zainteresowanych modyfikacją zapraszam na stronę Jagged Alliance Center oraz Iron Squad Site, gdzie znajdziecie wszystkie informacje nt. Vietnam SOG '69. A jeśli jakimś cudem tam nie znajdziecie to nie szukajcie dalej, gdyż jest to jedyny zbiór informacji na temat tej modyfikacji wśród polskich stron - zapytajcie na oficjalnym forum obu tych stron.
Jeśli ktoś z tu obecnych już grał i napotkał jakiś błąd bardzo proszę o poinformowanie mnie o tym. To dla nas bardzo ważne.
Iron Squad - Oficjalna strona twórców polonizacji.
Jagged Alliance Center - Patronat projektu, poradniki do modyfikacji.
Forum Jagged Alliance Center - Oficjalne forum grupy IS oraz strony JAC.
-
- Szczur Lądowy
- Posty: 8
- Rejestracja: piątek, 9 marca 2007, 19:12
Moja ulubiona gra!
Skład:
Lynx [snajper]- 99 punktów celności, dobra zręczność oraz broń- o ile pamiętam M14. Jeden z moich ulubionych zawodników
Reaper [szturmowiec]- klasa sama w sobie. Cichy, zwinny, z dobrą bronią (M4), na dodatek z umiejętnościami ślusarskimi.
Grizzly [szturmowiec/ mięśniak ]- główny paker w zespole- do rozwalania drzwi i pudeł łomem oraz okładania przeciwników w barze w San Monie Strzela całkiem całkiem (o ile da mu się długą broń i podejdzie dostatecznie blisko, najlepiej sprawdza się w mieście), poza tym potrafi rozpłatać gardło nożem ;]
Barry [lekarz]- dużo zdolności medyczne oraz przyzwoita broń (Thompson)- to jego atuty
Red [saper]- główny człowiek od materiałów wybuchowy i pułapek. Strzela słabo, ale jego znajomość TNT rekompensuje wszystko
+ ludzie zwerbowani podczas gry. Nie są jakoś wspaniale wyszkoleni, ale znają teren- to pomaga.
Taktyka: Zawsze się skradam wszystkimi ludźmi. W terenie zalesionym, po spotkaniu wroga, chowam wszystkich za drzewkami, i skradam się jak najbliżej wroga, wysuwając szturmowców na pierwszy plan. No a potem wiadomo- jeżeli jestem dostatecznie blisko a drużyna jest cała i zdrowa- staram się strzelać w głowy. Słabszymi zawodnikami w tors. Podobnie działam w terenie zurbanizowanym.
Skład:
Lynx [snajper]- 99 punktów celności, dobra zręczność oraz broń- o ile pamiętam M14. Jeden z moich ulubionych zawodników
Reaper [szturmowiec]- klasa sama w sobie. Cichy, zwinny, z dobrą bronią (M4), na dodatek z umiejętnościami ślusarskimi.
Grizzly [szturmowiec/ mięśniak ]- główny paker w zespole- do rozwalania drzwi i pudeł łomem oraz okładania przeciwników w barze w San Monie Strzela całkiem całkiem (o ile da mu się długą broń i podejdzie dostatecznie blisko, najlepiej sprawdza się w mieście), poza tym potrafi rozpłatać gardło nożem ;]
Barry [lekarz]- dużo zdolności medyczne oraz przyzwoita broń (Thompson)- to jego atuty
Red [saper]- główny człowiek od materiałów wybuchowy i pułapek. Strzela słabo, ale jego znajomość TNT rekompensuje wszystko
+ ludzie zwerbowani podczas gry. Nie są jakoś wspaniale wyszkoleni, ale znają teren- to pomaga.
Taktyka: Zawsze się skradam wszystkimi ludźmi. W terenie zalesionym, po spotkaniu wroga, chowam wszystkich za drzewkami, i skradam się jak najbliżej wroga, wysuwając szturmowców na pierwszy plan. No a potem wiadomo- jeżeli jestem dostatecznie blisko a drużyna jest cała i zdrowa- staram się strzelać w głowy. Słabszymi zawodnikami w tors. Podobnie działam w terenie zurbanizowanym.