Okej, ale wracając do rzeczowej dyskusji:
Osobistą tragedią dla mnie jest wpychanie silnika Unreal Engine 3 do dowolnych gier wideo naszych czasów. Silnika, który jak każdy ma swoje ograniczenia i narzuca wręcz pewien art-direction teamowi. Przez to, jakoś tak, ostatnimi czasu za dużo gier z pakerami
Fakt, każda z "silniejszych" platform posiada również, masę, pięknych gier na autorskich silnikach, co nie ratuje ich często przed płytkością. Świetny Uncharted z PS3, świetny i do tego piękny, jest mimo wszystko sporym krokiem w tył do serii Jak & Daxter tych samych autorów. Dlaczego? Bo niesamowita oprawa kosztowała czas i pieniądze nie zostawiając miejsca na otwarty świat i masę gameplayeowych ficzerów.
Odchodząc jednak od tego tematu - strasznie śmieszą mnie maniacy wysokiej rozdziałki, Crysisowych ustawień jeszcze bardziej niż na high i innych tego typu dupereli. Większość z nich nosi okulary wielkości teleskopu, co nie przeszkadza im pieprzyć jak to są gotowi oślepnąć od słabszej, żałosnej oprawy. Nie wiem, może ja jestem dziwny, ale ostatnio zachwyciła mnie oprawa Gradiusa II z NESa

:
