Strona 2 z 19

: sobota, 29 lipca 2006, 20:29
autor: Chałek
Ups, wszystko pomieszałem :oops: :) No to tak, na pewno niektóre rzeczy będzie się dało niszczyć i przesuwać m.in. beczki. Na kilku trailerach było pokazane jak beczki były niszczone przez zastosowanie znaku Aard. W sumie za pomocą tego znaku można też miotać przeciewnikami i ich późniejszymi truchłami, ale to chyba jest oczywiste. Jeśli zaś chodzi o inne interakcje tego typu, to narazie nie wiem zbyt dużo... Ale skoro nic nie wiadomo, to nie można oceniać czy coś jest słabe czy nie, prawda? "Ludzko zachowujące się AI" - to też ma być. Miasto żyjące swoim życiem. Różne zachowania w zależności od pory dnia i pogody... ale to chyba jest w większości produkowanych obecnie erpegów.
Myślę, że o realizmie będzie się dało powiedzieć coś więcej dopiero bliżej premiery:idea:

Edit: Cytat z Witcheropedii: "Dzięki implementacji silnika fizycznego w grze znajdują się interaktywne przedmioty, którymi będzie można poruszać między innymi za pomocą znaku wiedźmińskiego Aard. Będzie można również wyważać drzwi czy niszczyć elementy sceny. Warto też wspomnieć o systemie Rag Doll, który pozwoli na realistyczne efekty ranienia i śmierci (np. miotanie sztućcami w karczmie w stronę przeciwnika, bez silnika byłoby to niemożliwe)."
Skomentujcie sobie sami... :roll:

: środa, 2 sierpnia 2006, 13:53
autor: Szelmon
Brzmi to wszystko pięknie...zbyt pięknie... Ile to już razy twórcy puszyli się i nadymali, jakie to ich dzieło bedzie wspaniałe, realistyczne, przełomowe i w ogóle. Ja tam wolę podchodzić do takich przechwałek sceptycznie, w najgorszym przypadku się nie rozczaruję, w najlepszym będę miał miłą niespodziankę.

: środa, 2 sierpnia 2006, 14:06
autor: Phoven
Nie mówiąc że to co bedzie w wiedzminie jakims wielkim halo nie bedzie (bo niczego nowego sie nie zobaczy).

: piątek, 4 sierpnia 2006, 16:27
autor: Szelmon
Jak to? Bedzie można mieczem po ścianie skrobać, i krzesać przy tym iskry. Poza tym świat będzie nowy, Sapkowskiego w cRPGach jeszcze nie było. No i system walki jakiś nowy i wypasiony ma być. Oby tylko na skrobaniu, świecie i walce się nie skończyło. Oby się nie okazło że się chłopcy z motyką na słońce porwali. Oby nie było jak z filmem i serialem...

: piątek, 8 września 2006, 11:16
autor: ToTo
Szelmon pisze: Oby się nie okazło że się chłopcy z motyką na słońce porwali. Oby nie było jak z filmem i serialem...
Ta gra nie ma nic wspolnego z filmem.
Nyano pisze:
Chałek pisze:jeśli chcesz się orientować, co będzie oferował jeden z najlepszych, jeśli nie najlepszy ceerpeg
Do twojej informacji: Doskonale orientuję się co oferują Oblivion i Morrowind.
Czemu należy się tytuł najlepszego CRPG to kwestia gustu, aczkolwiek z tego co wiem to w "The Witcher" wiele elementów stać będzie na dosyć żałosnym poziomie, tak jak na przykład realizm.
Realizm w oblivionie? No tak codziennie sie obserwuje ludzi na ulicy patrzacych przez caly dzien na sciany, czy policje korzystajace z teleportow. To ze jednoczesnie opowiadasz kawal i grozisz zeby zmienic czyjs stosunek wobec ciebie też jest calkiem realistyczne. Brak systemu reputacji też niezly mozesz zostac liderem kazdej gildi.

: piątek, 8 września 2006, 12:28
autor: Szelmon
ToTo pisze:
Ta gra nie ma nic wspolnego z filmem.
Chodzi mi o oczekiwania zwiazane z ta gra. W przypadku filmu oczekiwania byly ogromne, przechwalki tworcow tez, a co z tego wyszlo kazdy wie. Czy ja napisalem ze gra ma cos do czynienia z filmem? Czytaj ze zrozumieniem.

: piątek, 8 września 2006, 18:45
autor: Craw
Jak to nie ma? A glowny bohater? A swiat? No jezeli to nie sa wspolne cechy, to wtedy Silmarillion nie ma nic wspolnego z Wladca Pierscieni :] (no moze poza autorem)

To tak w ramach OT

: piątek, 8 września 2006, 19:20
autor: Szelmon
Nie czepiaj sie slowek. "Cos wspolnego" znaczy w tym kontekscie np. ci sami tworcy, ci sami aktorzy, scenarzysta, czy cos w ten desen. Nie mowie o rzeczach oczywistych, jak swiat i postaci.

: piątek, 8 września 2006, 19:41
autor: Phoven
ToTo pisze: Realizm w oblivionie? No tak codziennie sie obserduje ludzi na ulicy patrzacych przez aly dzien na sciany, czy policje korzystajace z teleportow. To ze jednoczesnie opowiadasz kawal i grozisz zeby zmienic czyjs stosunek wobec ciebie tesz jest calkiem realistyczne. Brak systemu reputaci tesz niezly mozesz zostac liderem kazdej gildi.
Ortografia _-_ Gramatyka _-_ Cała reszta _-_ Po pierwsze - naucz się pisać. Po drugie... Niewiele zrozumiałem z tego bełkotu (chodź starałem się)lecz udało mi się bardziej wywnioskować niż przeczytać (bo twa wypowiedz na prawde nie ma sensu istnienia na pismie... oczywiscie w takiej formie (napisz dobrze, nie będe miał pretensji ;)). Tak wiec koncze OT i odpowiadam na twe "zarzuty":
Gra umieszczona w świecie Fantasy ma elementy fantasy, to chyba normalne. Tak więc elementem realnym w takim świecie jest magia, potwory etc. Nierealne są natomiast "przekłamania" niewynikające ze świata gry lecz z niedopracowania bądź błędu programistów.

: sobota, 9 września 2006, 01:21
autor: ToTo
Szelmon pisze:
ToTo pisze:
Ta gra nie ma nic wspolnego z filmem.
Chodzi mi o oczekiwania zwiazane z ta gra. W przypadku filmu oczekiwania byly ogromne, przechwalki tworcow tez, a co z tego wyszlo kazdy wie. Czy ja napisalem ze gra ma cos do czynienia z filmem? Czytaj ze zrozumieniem.
Chodzi mi o to, ze film robi zla reklame grze zupelnie bezpodstawnie, ale jesli nie to miales na mysli tylko pisales ogolnie to cie zle zrozumialem.
Server Revres pisze:
ToTo pisze: Gra umieszczona w świecie Fantasy ma elementy fantasy, to chyba normalne. Tak więc elementem realnym w takim świecie jest magia, potwory etc. Nierealne są natomiast "przekłamania" niewynikające ze świata gry lecz z niedopracowania bądź błędu programistów.
W Oblivion straznicy pojawiaja sie z nikad jak cos ukradniesz o to mi chodzilo. Pisalem tesz o ai (ludzie gapiacy sie na sciany przez cale dni).

: sobota, 9 września 2006, 08:24
autor: Tori
Moim zdaniem będzie to tak:
wyśrubowane wymagania,
pare rzeczy do zniszczenia,
olbrzymie wymagania,
pare naturalnie zachowujących się postaci,
gigantyczne wymagania,
trochę skryptów aby miasto wyglądało na naturalne,
Pisałem coś o wymaganiach??

A poza tym nic nowego. Ileż to razy miał być hit, wyszedł shit. Oby nie było tak jak w przypadku Władcy Pierścieni- dla niezorientowanych: napadają nas wilki, Frodo macha kijem, pająki, Fordo macha kijem, orki, Aragorn macha mieczem itp itd.

: sobota, 9 września 2006, 14:57
autor: Phoven
Ja tam czwartym TEOS'em się nie podniecałem (bo nadal uważam że nie zrobiono crpg'a lepszego od BGII i P:T) ale... mimo wszystko AI ludności nie jest taka zła. W każdym razie lepsza niż w większości crpg'ów (niestety :().

A co do wymagań sprzetowych: Na moim pieknym sprzecie nawet w pasjansie musze ustawiac minimale ;)

Re: The Witcher

: czwartek, 28 czerwca 2007, 11:26
autor: Tori
Już wiadomo, co i jak :)
Twórcy Wiedźmina podali również wstępne wymagania sprzętowe gry, pozwalające na uruchomienie rozgrywki na średnich detalach. Przedstawiają się one następująco:

1. Pentium 4 2,8 GHz lub odpowiednik AMD
2. 1 GB RAM
3. nVidia GeForce 6600 128MB RAM lub jej odpowiednik ATI

Zespół pracujący nad grą zwraca jednak uwagę, że ze względu na trwającą optymalizację kodu gry powyższych wymagań nie należy traktować jako ostatecznych. O wszelkich zmianach CD Projekt będzie informował na bieżąco.
Czyli nie tak źle :P
Sugerowana cena detaliczna edycji podstawowej to 99,90 PLN, zaś Edycji Kolekcjonerskiej - 199,90 PLN.
Czyli też nie tragedia :P
W skład podstawowego wydania Wiedźmina wejdą:

1. DVD z grą Wiedźmin
2. Dysk bonusowy z materiałami Video, oraz innymi materiałami kolekcjonerskimi (tapety, arty itp.)
3. Soundtrack z gry Wiedźmin
4. Instrukcja do gry
5. Poradnik Gracza
6. Opowiadanie Andrzeja Sapkowskiego
7. Mapa świata gry oraz mapa Wyzimy
8. Tylko na gram.pl - dodatkowe etui oraz podwyższonej jakości instrukcja i poradnik!
Ponadto, wyłącznie w limitowanej Edycji Kolekcjonerskiej, znajdą się:

1. Artbook - kolorowy na kredowym papierze, w twardej okładce, powyżej 150 stron
2. Bestiariusz - kolorowy na kredowym papierze, w twardej okładce, ok. 120 stron
3. Unikalny medalion wiedźmiński
4. Koszulka z logo gry Wiedźmin
5. Bitewna gra karciana Wiedźmin
6. Mapa dwustronna drukowana na specjalnym papierze
A wszystko będzie wyglądać tak: Klik

Re: The Witcher

: czwartek, 28 czerwca 2007, 11:38
autor: Azrael
Tak, gra zapowiada się nieźle jednak tylko w Polsce.
później jąNawet gdyby ludzi na zachodzie zachęciła grafika itp.itd nawet jeśli czytali by książkę, nawet gdyby zachęciła ich również cenna to gra nie sprzeda się za dobrze...
Czemu? Otóż w teraźniejszych grach RPG gracze mogą sami tworzyć swoją postać, a przynajmniej wybrać sobie, a potem ją udoskonalać. Wiem, że w wiedźminie będzie możliwość uczenia wiedźmina różnych rzeczy (np. zamiast walki mieczem-walka wręcz, zamiast targowania się - znaki) jednak i tak wygląda to bardzo skromnie.
I nie mówcie mi, że był/jest to problem nie do rozwiązania ze względu na nazwe gry.
Cd-projekt mógł umieścić kilka postaci, z różnymi systemami rozwijania się np. Yenefer, Jaskier, Ciri, Trzykawki(mógł by się zamieniać w smoka :P), Vesimir,(patrzcie na podrygi starego dziadygi) i wiele, wiele innych. (równierz przedstawicieli innych ras.)

Re: The Witcher

: czwartek, 28 czerwca 2007, 11:51
autor: Pita
Ale argumentacja czego gra się nie sprzeda niech mnie normalnie...

Re: The Witcher

: czwartek, 28 czerwca 2007, 12:22
autor: Perzyn
Azrael - wyjaśnij mi zatem, skoto niemożność kreacji postaci dyskwalifikuje grę na stacie, fenomen Gothika? Toż tam bohater nawet nie ma imienia a i tak mnóstwo ludzi się tą grą zachwyca. A po zobaczeniu co jest w wersji kolekcjonerskiej zacząłem myśleć skąd wysupłać te dwie stówki bo takie edycje to po prostu przestępstwo. Jak można coś tak burżujskiego wydać!:P

Re: The Witcher

: czwartek, 28 czerwca 2007, 14:12
autor: Azrael
Ja bym kupił edycje kolekcjonerską dla samego medalionu! :D

Zgoda w Gothicu masz tylko jedną postaćm, ale możesz być:(pisze o dwójce, bo jedynki zbytnio nie pamiętam a trójki nie przeszłem) Magiem, Paladynem, Najemnikiem. + pod klasy. Np. złodziej, alchemik, kowal.
I TO WSZYSTKO W DWÓJCE, KTÓRA WYSZŁA KILKA LAT TEMU!
W trójce można równierz wybrać po której stronie konfliktu stajemy co podwaja możliwości.

A w Wiedźminie? Wiedźmin wybierający mniejsze zło, bądź mniejsze dobro.... cienko : /