[Shop Defenser] Counter Strike
: sobota, 31 października 2009, 20:02
Trzech terrorystów nie wiadomo jakiego pochodzenia zajeło centrum handlowe! Najprawdopodobniej są to byli pracownicy, którzy walczą przeciw burżujskiemu wykupowaniu pojedynczych pasków za 100 na własność
(Demland.info)!Pani Burmistrz, co pani na to:
-Nie ma litości dla skurwieli!
Eee... no tak. Czy oznacza to natychmiastową akcję przeciw nim?
-Ależ oczywiście! Zaraz wyślemy tam Odział Do Walki Z Najgrożniejszymi Przestępcami im. Kupieckich Domów Towarowych!
Nie będę tłumaczył jak w to się gra, tutaj wszystko macie: http://www.tawerna.rpg.pl/forum/viewtop ... 15&start=0
Zmiany w stosunku do poprzedniej edycji:
-Chińczyk się zindianił
-sklepy mają wnętrza
-każdy gracz ma podręczny Kombinator, który może rozkładać przedmioty na materiały (metal, drewno skóra itp.), ale też łączyć je. Łącząc itemki powiedzcie co chcecie uzyskać i jakim kosztem (bo to logiczne, że lekka zbroja mniej metalu zużyje od ciężkiej)
-gracze nadal mają nieograniczony equip, ale tylko to co mają na sobie/w łapach daje im bonusy
-bronie białe mają dwie statystyki: atak i obronę (np. ciężki młot ma +2/-1)
-zbroje mają obronę i ograniczenie zręczności (np. Lego Armor ma +1/-2)
-bronie zasięgowe mają celność, ilość naboi na minutę oraz ilość naboi (np. snajperka ma +5/1/3)
-naraz na sobie można mieć jedną zbroję, nie rozdrabniam na hełmy/nogi/tłów, zbroja to jeden element i po jednej rzeczy w łapie, więc MÓWCIE CZYM ATAKUJECIE
-do niektórych rzeczy jest też *przypis, czyli reguła specjalna*
-gadamy na ircu: http://tawerna.rpg.pl/irc.php
2 godziny wcześniej, tuż po opanowaniu sklepu:
czyli macie 4 tury przed rozpoczęciem gry na przeszukanie sklepu, potem wchodzi 1 fala. Powodzenia.
PISZCIE ROZKAZY KOLOREM TEAMU!
(Demland.info)!Pani Burmistrz, co pani na to:
-Nie ma litości dla skurwieli!
Eee... no tak. Czy oznacza to natychmiastową akcję przeciw nim?
-Ależ oczywiście! Zaraz wyślemy tam Odział Do Walki Z Najgrożniejszymi Przestępcami im. Kupieckich Domów Towarowych!
Nie będę tłumaczył jak w to się gra, tutaj wszystko macie: http://www.tawerna.rpg.pl/forum/viewtop ... 15&start=0
Zmiany w stosunku do poprzedniej edycji:
-Chińczyk się zindianił
-sklepy mają wnętrza
-każdy gracz ma podręczny Kombinator, który może rozkładać przedmioty na materiały (metal, drewno skóra itp.), ale też łączyć je. Łącząc itemki powiedzcie co chcecie uzyskać i jakim kosztem (bo to logiczne, że lekka zbroja mniej metalu zużyje od ciężkiej)
-gracze nadal mają nieograniczony equip, ale tylko to co mają na sobie/w łapach daje im bonusy
-bronie białe mają dwie statystyki: atak i obronę (np. ciężki młot ma +2/-1)
-zbroje mają obronę i ograniczenie zręczności (np. Lego Armor ma +1/-2)
-bronie zasięgowe mają celność, ilość naboi na minutę oraz ilość naboi (np. snajperka ma +5/1/3)
-naraz na sobie można mieć jedną zbroję, nie rozdrabniam na hełmy/nogi/tłów, zbroja to jeden element i po jednej rzeczy w łapie, więc MÓWCIE CZYM ATAKUJECIE
-do niektórych rzeczy jest też *przypis, czyli reguła specjalna*
-gadamy na ircu: http://tawerna.rpg.pl/irc.php
2 godziny wcześniej, tuż po opanowaniu sklepu:
czyli macie 4 tury przed rozpoczęciem gry na przeszukanie sklepu, potem wchodzi 1 fala. Powodzenia.
PISZCIE ROZKAZY KOLOREM TEAMU!