Sprawdź kim jesteś!

O tawerniakach, forumowiczach i innych. Ogólnie z kamerą wśród zwierząt.
ODPOWIEDZ
Tevery Best
Tawerniak
Tawerniak
Numer GG: 10455731

Post autor: Tevery Best »

Nie jesteś unikalny, Zajcew. Mi też wyszedł ten wynik, ale uznałem ten test za zbyt pokemonowaty, coby (CoBy :lol: ) się tym chwalić. I nienawidzę mangi, tak po prostu. Poza tym kiedyś widziałem lepszy test, ale tylko dla fantasy characterów, zwłaszcza D&D. Nie pamiętam strony, ale wyszło mi że jestem Neutralnym Złym gnomem czarodziejem. Mam nadzieję, że BAZYL nie będzie się rzucał o nadużywanie słowa "Zły" :wink: .
BTW: byłem bodaj 9999 osobą o tym wyniku...
Midnight
Marynarz
Marynarz

Post autor: Midnight »

A mi wyszlo cos takiego :D

You are the warrior angel.

You are tough and not afraid to show it. You are also very beautiful, and have many dimensions.

Fajniutki ten qescik

co do ducha:

Duch rownowagi. Jestes najlepszym przykladem rownowagi jaki mogl sie trafic! Zarowno upozadkowany emocjonalnie jak i w zyciu codziennym. Umiesz rozroznic czas pracy i czas zabawy. Zawsze wyrabiasz sie w terminie, a jesli nie to musialo zdarzyc sie cos niezwykle waznego co popsulo ci plany. Zawsze mozna na ciebie liczyc.

Mamo nigdy w zyciu!!!! Ja chaos wyznaje!

Rasa:

Jestes Elfem, dzieckiem natury. Isota pozornie wygladajaca na bardzo krucha i delikatna, niekiedy wolisz za takiego uchodzic, ale potrafisz niezle wladac lekka bronia, a co najwazniejsze lukiem. Mimo to twoim najwiekszym atutem jest magia czerpiaca swoja sile z przyrody. Czcisz nature. Twoj lud znany jest z wielkiej madrosci, ktora chetnie poglebia o nowe doswiadczenia. Kochasz marzyc i spedzac czas na lonie natury. Jako Elf nie lubisz Krasnoludow, ktore w twoim mniemaniu nie sa dosc rozgarniete i sa stworzone jedynie do wysilku fizycznego. Masz paru zaufanych przyjaciol i gdy jestes z nimi mozesz osiagnac wszystko! Moze czas sprobowac zrobic cos samodzielnie?

Profesja:

Morderca opanowal sztuke szybkiego i dyskretnego zabijania, zeby jak najlepiej wykonywac swoje obowiazki, dziala anonimowo i przez zaskoczenie. Nie tylko swietnie wlada bronia, ale czasem i magia. Jest wyszkolony w grze aktorskiej by latwiej bylo mu sie wkrasc blisko swej ofiary, a czasem i wylgac sie od oskarzenia(o ile nie zabije i oskarzycieli). Kieruje sie wlasnym kodeksem i nie przestrzega zadnych regow wyznaczonych przez spoleczenstwo.

hihihihihi chyba sobie postac na podstawie tego postu strzele :D
Now this is not the end. It is not even the beginning of the end. But it is, perhaps, the end of the beginning.
Shadow12
Majtek
Majtek
Kontakt:

Post autor: Shadow12 »

Mój duch to duch ognia. SUPER!!!
Moja profesja to łotrzyk. TEŻ SUPER!!!

Jak dla mnie fajne testy :D
Obrazek
"Dlaczego świat jest nudny, bo ludzie są nudni dlaczego ludzie są nudni, bo świat jest nudny"
fds
Tawerniany Che Wiewióra
Tawerniany Che Wiewióra
Numer GG: 0

Re: Sprawdź kim jesteś!

Post autor: fds »

Nie chciało mi się zakładać kolejnego spamerskiego wątku, więc przedłużam ten :)

Sprawdź kim jesteś w Świecie Mroku!

Test jest stary już, więc się nie zdziwcie jak już go robiliście ;)

A oto co mi wyszło, trochę szkoda, że nie zmiennokształtny, ale nie ma co narzekać ;)

Obrazek

Mage: You can bend and twist reality to your whims as long as you are willing to pay the price. Knowledge fuels you, and spurs you to new and challenging heights on a regular basis. Magic is your tool of choice, and no matter how you invoke its power, you can control and shape it to your whims. You try to slowly change consensual reality in order to allow others to experience your power, as well as lessen the negative effects of casting your spells. One day you hope to transcend this mortal husk that binds you and become something greater.

1519 other people got this result!
This quiz has been taken 42004 times.
11% of people had this result.
Obrazek
Podręczniki za darmo:
Shadowrun 2ed
DnD v3.5
krucaFuks
Tawerniany Trickster
Tawerniany Trickster
Kontakt:

Post autor: krucaFuks »

Obrazek
Changeling: You are one of the forgotten ones, the keepers of dreams that spread light and joy in a world of darkness. You are a fairy caught within a human shell, using your body to keep safe from the cold disbelief just outside your door. Your kind is as varied as the dreams you were born from, and you find that fewer children today believe in the magic and wonder of your kind, but you can not give up hope.. The winter is fast approaching, but you gather dreams tightly about you, a blanket to keep the chill away. You will never truly die as long as there are still people with hopes and dreams.
If you would like to know more, please take my changeling quiz to find out what type you would be classified as at:

Obrazek
Pooka. You are fun loving, get along great with almost everyone, and like to show people how to laugh at themselves. You are a great listener, but sometimes your enthusiasm for a good prank may go a little too far. Overall you have a good time wherever you go or you just don't wan to go.

hehe. nie będę zaprzeczał :P
Beware...
Obrazek Obrazek
Awatar użytkownika
BAZYL
Zły Tawerniak
Zły Tawerniak
Numer GG: 3135921
Kontakt:

Post autor: BAZYL »

A ja zaproponuję coś, co było już kiedyś przez Falkę podane w Ciekawych linkach. Ale myślę, że można zobaczyć jakimi typami psychologicznymi jesteście.

http://enneagram.pl/

Bez bicia przyznaję się, że jestem 1 bez skrzydeł - i opis jak najbardziej sie zgadza, bodaj jedno zdanie było trochę naciągane, no ale to i tak zadziwiajaca zbierzność jak na tak małą liczbę typów.
Pierwszy Admirał Niezwyciężonej Floty Rybackiej Najjaśniejszego Pana, Postrach Mórz i Oceanów, Wody Stojącej i Płynącej...
Heimdall
Bosman
Bosman

Post autor: Heimdall »

Kiedyś zrobiłem sobie ten test i wyszło mi:

Czwórka ze skrzydłem pieć: 4w5 - "Włóczęga"

Skrzydło 5, daje czwórce introwertyczne zachowanie, odsuwanie się od innych, złożoną osobowość. Ta czwórka może być intelektualistką ale posiada wyjątkową głębię uczuć. Jest otwarta na duchowe i estetycznie doznania. Znajduje wiele znaczeń dla prawie wszystkich zdarzeń. Może posiadać silną potrzebę i umiejętność aby realizować się artystycznie. Samotnik, wygląda tajemniczo i jest trudna do "rozszyfrowania". Do świata zewnętrznego podchodzi z rezerwą, ale wewnętrznie bardzo go przeżywa. Gdy się w końcu otwiera, to bardzo gwałtownie i całkowicie, bez żadnych oporów.
W stresie, 4w5 bardzo łatwo popada w alienację i depresję. Wiele czwórek z tym skrzydłem ma odczucie zupełnej inności, jakby pochodziły z innej planety. Narzeka na swój obecny los, wspomina i przeżywa wiele razy zdarzenia z przeszłości. Dość często ma posębne oblicze, odsuwa się od innych z uczuciem zawiedzenia lub poczuciem wstydu. Żyje we własnym świecie bólu i straty. Może mieć bardzo chorą duszę, wyobrażać sobie i interesować się własną śmiercią.

Powiedzmy, że się w większości zgadza.
krucaFuks
Tawerniany Trickster
Tawerniany Trickster
Kontakt:

Post autor: krucaFuks »

To samo...

a myślalem, że jestem taki wyjątkowy :D
Obrazek Obrazek
Zaknafein
Bombardier
Bombardier
Numer GG: 4464308
Kontakt:

Post autor: Zaknafein »

Ekhem...

Kolejny test ze wspólnymi wynikami? Mnie również wyszło 4w5...
Przypomina mi to sytuację z quizem na stworzenie fantasy... Przyznać się, kto nie był 'Angel of Darkness'?
laRy
Kok
Kok

Post autor: laRy »

zrobilem test o tytule: What would your ideal weapon be? ~~ COOL ANIME PICCYS~~

i dostalem bardzo ciekawa odpowiedz...
Your ideal weapons are you hands.

You don't need any fancy weapons. You are confident in your own abilities, and use simple strategies. You are kind, yet fierce.
a ja zawsze twierdzilem ze noz lepiej do mnie pasuje...
Deep
Chorąży
Chorąży

Post autor: Deep »

Obrazek
You are the musical angel.You are artistic, and elegant. You feel at home with music, and are somewhat of a social-loner. You prefer you head to the minds of others[/url]

Oo
scorez
Kok
Kok
Numer GG: 3374868

Post autor: scorez »

You are the musical angel.

You are artistic, and elegant. You feel at home with music, and are somewhat of a social-loner. You prefer you head to the minds of others.

Hahahahahah!!! :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

Ale na przed ostatnim quizie mam:

Your ideal weapon is a sword!

you are sharp witted, and tough. You are a bold person, and usually straight- foward.
jak piszę ortografy to nie poprawiaj... po wkurzamy BAZYL'E
laRy
Kok
Kok

Post autor: laRy »

Vampire: A creature of the night, you feed off the blood of human beings to survive. You often times feel like an outsider looking in on the living. Just on the edge, but never fully a part of the life you left behind when you where embraced. You are a predator, and people are your prey. You have all the time in the world to plan out your un-life, but your sensations are a pale mockery of what you once had in all things save one, the feeding, the embrace, the feel of blood as it flows into your body to sustain you. It is the one thing that you can feel fully, and you cling to it.

1942 other people got this result!
This quiz has been taken 42347 times.
13% of people had this result.

skad ja wiedzialem ze wyjdzie mi wampir? :D
jokemaster
Marynarz
Marynarz
Numer GG: 4340922
Kontakt:

Post autor: jokemaster »

Hunter: You used to be normal. Key phrase is used to be. Then your world shattered when you realized that not everything is as it appears to be. Vampires, werewolves, ghosts, they all exist. You have been chosen to stop them from their evil ways. You can not allow their kind to plague humanity any longer, and you destroy any supernatural creature you come across with extreme prejudice. It is either kill or be killed, and you dont plan on dying any time in the near future. You hope to protect humans from what they do not see before it is too late.

561 other people got this result!
This quiz has been taken 42347 times.
4% of people had this result.

Acha fajnie że dowiedziałem się osobie czegoś nowego. Skoro tak to migiem zakładam na głowe czarne rajtuzy i pędze bronić ludzkości.
This is it, here I stand
I’m the light of the world, I feel grand
Got this love I can feel
And I know yes for sure it is real
Arxel
Kok
Kok
Numer GG: 8564458

Post autor: Arxel »

Obrazek
Changeling: You are one of the forgotten ones, the keepers of dreams that spread light and joy in a world of darkness. You are a fairy caught within a human shell, using your body to keep safe from the cold disbelief just outside your door. Your kind is as varied as the dreams you were born from, and you find that fewer children today believe in the magic and wonder of your kind, but you can not give up hope.. The winter is fast approaching, but you gather dreams tightly about you, a blanket to keep the chill away. You will never truly die as long as there are still people with hopes and dreams.

Obrazek
Selkie. You are a fun loving, ocean going type of person. The waves draw you in with their hypnotic rhythm, and you just can't resist the siren's lull of the ocean. You are disappointed in humans, and even your fae cousins for not appreciating the ocean and all of its wonders. If only they could see there is more than what meets the eye; that dreams live under the sea as well...then maybe they would not scoff.....
OŻESZ TY W PYTĘ WRÓCIŁEM NA FORUM :D!
kaziu
Mat
Mat
Numer GG: 7230085

Post autor: kaziu »

Kindred of the East: A foreigner in a foreign land, you have fought your way through hell in order to return to your mortal form. You seek to bring yourself back into balance in order to gain insight and enlightenment. How you go about finding these truths matters little, it is the journey that teaches you how to grow and become more. The road to true enlightenment is a long and difficult one, but the reward is beyond the wildest dreams of most mere mortals. You despise being compared to the western vampires that feed off of their victims like leeches, for you derive sustenance through a variety of activities, but nothing so vulgar. You are proud, and slow to change.

841 times, 6%

You are a plain girl! You are the average, pink loving, boy crazed doll face. You don't possess any special powers (other then girly ones). color: pink lyrics: "last nigth I saw that beauty queen watched her paint her face on, I want to be that magazine that she bases life on"

4832 times, 8%
fds
Tawerniany Che Wiewióra
Tawerniany Che Wiewióra

Post autor: fds »

Dobra, czas na coś innego :) Znalazłem tego linka na innym forum.
Generator wampirzych imion
Wpierw myślałem, że to nic super ciekawego, ale powalił mnie wynik generacji:

The Great Archives determine you to have gone by the identity:
Ben Flanders
Known in some parts of the world as:
Osiris of Whores
The Great Archives Record:
Beautiful, evil, seductive and dangerous!
Obrazek
Podręczniki za darmo:
Shadowrun 2ed
DnD v3.5
ODPOWIEDZ