Fallout Tactics RPG
-
- Szczur Lądowy
- Posty: 13
- Rejestracja: wtorek, 28 lipca 2009, 23:05
- Numer GG: 0
Fallout Tactics RPG
Witajcie. Jestem nowym użytkownikiem, choć forum czytam już od bardzo dawna (zwłaszcza kfiatki z sesji). Zastanawiam się, czy mogę tutaj dać tego posta i czy nie zostanie to potraktowane jako reklama albo coś. Cóż, raz się żyje, w najlepszym przypadku admini to przeniosą, w najgorszym ban.
Większość z Was pewnie pamięta, jakie były płacze, że FT to nie RPG . Cóż, dość dawno temu moi koledzy grali sieciowo w FT w "trybie" RPG, ale trochę za simsowe to było, więc przestali. Próbowałem ich przekonać teraz, jako że wpadłem niedawno na pomysł, by wprowadzić scenariusze (wiem, wiem, to teoretycznie oczywiste, ale nikt o tym wtedy nie myślał), ale wszyscy się zrazili i nikt nie chce wrócić, więc piszę tutaj, w ostoi fanów RPG. Dobrze więc, przystąpię do opisu.
Wygląda to tak: tworzymy jedną do sześciu postaci (większość ludzi brała 2 do 3 - "zapasowe" ), wtedy reguła była do 500 punktów. BEZ ekwipunku, bez nawet kawałeczka suszonego mięsa. To bardzo ważne, bo postacie z ekwipunkiem są zablokowane. Potem tylko wybiera się team (policja, cywil, sklepikarz itd.) i... start!
Teraz trochę o Waszych prawdopodobnych wątpliwościach, zwłaszcza odnośnie dialogów. Otóż po pierwsze, gdy pisze się enterem, wszyscy na servie to widzą. Ale gdy pisze się '(nie tylda`, tylko ' obok entera) to dialog pojawia się WYŁĄCZNIE nad głową postaci - coś jak te żółte teksty nad głowami bandytów w zwykłych Falloutach. Właśnie dzięki temu możliwe jest granie RPG. Po prostu można symulować rozmowy.
Teraz druga sprawa. Mapy. Tak, jest możliwe granie RPG na standardowych. Jeśli jesteś masochistą . Powstało jednakże całe mnóstwo map SPECJALNIE przeznaczonych do RPG, choć większość zaginęła w otchłani Internetu i 404 not found. Udało mi się jednak znaleźć 4, a 4 to aż za dużo (wystarczy właściwie jedna, zawsze dzieje się coś innego). Tak więc oto linki, zainstalujcie tak, jak radzi Wam ten człowiek - do skirmish. Bez podfolderów.
http://phx.pl/forums/index.php?showtopic=4396
Tutaj link do Hamachi (bezwzględnie wymagany do gry - nieważne, czy macie otwarte czy zamknięte łącza, najszybszy na świecie Internet czy inteligentną atomówkę na łańcuszku - Hamachi potrzebujecie od gry, inaczej servy sięnie wyświetlają):
http://www.instalki.pl/programy/downloa ... amachi.php
No i pacz do FT (do wersji 1.27 - wszyscy grający muszą mieć tą samą wersję):
http://www.idg.pl/ftp/gry_1016/Fallout. ... .1.27.html
No dobrze, a teraz do adremu. Chciałby ktoś choćby spróbować zagrać w RPG? Jeśli jest 5 albo 6 osób, gra się bardzo komfortowo, choć jak mawiał sierżant Andrews: more is merrier (czy jakoś tak). Jeśli zgłosi się tutaj przynajmniej na próbę jeszcze 4 osoby przynajmniej, wyjaśnię dokładniej zasady (niewiele, ale są). Jeśli zgłosi się ktoś, pojutrze (czwartek) o około 19 możecie sobie ze mną przetestować tenże tryb. No więc jak, pisze się ktoś?
Edit: teraz nie mam czasu (tzn. teraz rano, zaraz jadę do Limanowej), ale jak wrócę, podam dokładne zasady, przykład rozgrywki i o co chodzi z tym MG, bo jako tako jest potrzebny.
Większość z Was pewnie pamięta, jakie były płacze, że FT to nie RPG . Cóż, dość dawno temu moi koledzy grali sieciowo w FT w "trybie" RPG, ale trochę za simsowe to było, więc przestali. Próbowałem ich przekonać teraz, jako że wpadłem niedawno na pomysł, by wprowadzić scenariusze (wiem, wiem, to teoretycznie oczywiste, ale nikt o tym wtedy nie myślał), ale wszyscy się zrazili i nikt nie chce wrócić, więc piszę tutaj, w ostoi fanów RPG. Dobrze więc, przystąpię do opisu.
Wygląda to tak: tworzymy jedną do sześciu postaci (większość ludzi brała 2 do 3 - "zapasowe" ), wtedy reguła była do 500 punktów. BEZ ekwipunku, bez nawet kawałeczka suszonego mięsa. To bardzo ważne, bo postacie z ekwipunkiem są zablokowane. Potem tylko wybiera się team (policja, cywil, sklepikarz itd.) i... start!
Teraz trochę o Waszych prawdopodobnych wątpliwościach, zwłaszcza odnośnie dialogów. Otóż po pierwsze, gdy pisze się enterem, wszyscy na servie to widzą. Ale gdy pisze się '(nie tylda`, tylko ' obok entera) to dialog pojawia się WYŁĄCZNIE nad głową postaci - coś jak te żółte teksty nad głowami bandytów w zwykłych Falloutach. Właśnie dzięki temu możliwe jest granie RPG. Po prostu można symulować rozmowy.
Teraz druga sprawa. Mapy. Tak, jest możliwe granie RPG na standardowych. Jeśli jesteś masochistą . Powstało jednakże całe mnóstwo map SPECJALNIE przeznaczonych do RPG, choć większość zaginęła w otchłani Internetu i 404 not found. Udało mi się jednak znaleźć 4, a 4 to aż za dużo (wystarczy właściwie jedna, zawsze dzieje się coś innego). Tak więc oto linki, zainstalujcie tak, jak radzi Wam ten człowiek - do skirmish. Bez podfolderów.
http://phx.pl/forums/index.php?showtopic=4396
Tutaj link do Hamachi (bezwzględnie wymagany do gry - nieważne, czy macie otwarte czy zamknięte łącza, najszybszy na świecie Internet czy inteligentną atomówkę na łańcuszku - Hamachi potrzebujecie od gry, inaczej servy sięnie wyświetlają):
http://www.instalki.pl/programy/downloa ... amachi.php
No i pacz do FT (do wersji 1.27 - wszyscy grający muszą mieć tą samą wersję):
http://www.idg.pl/ftp/gry_1016/Fallout. ... .1.27.html
No dobrze, a teraz do adremu. Chciałby ktoś choćby spróbować zagrać w RPG? Jeśli jest 5 albo 6 osób, gra się bardzo komfortowo, choć jak mawiał sierżant Andrews: more is merrier (czy jakoś tak). Jeśli zgłosi się tutaj przynajmniej na próbę jeszcze 4 osoby przynajmniej, wyjaśnię dokładniej zasady (niewiele, ale są). Jeśli zgłosi się ktoś, pojutrze (czwartek) o około 19 możecie sobie ze mną przetestować tenże tryb. No więc jak, pisze się ktoś?
Edit: teraz nie mam czasu (tzn. teraz rano, zaraz jadę do Limanowej), ale jak wrócę, podam dokładne zasady, przykład rozgrywki i o co chodzi z tym MG, bo jako tako jest potrzebny.
Ostatnio zmieniony środa, 29 lipca 2009, 10:24 przez Pruszkov, łącznie zmieniany 1 raz.
Jeśli słyszysz kogoś, kto mówi, że teoria nie jest ważna, człowiek ten najprawdopodobniej nie ma racji. Dobra teoria jest prawie zawsze podstawą dobrej praktyki. A zasady nie są po to, by je łamać, tylko po to, by je przestrzegać. Zaufaj mi.
-
- Bosman
- Posty: 1719
- Rejestracja: sobota, 4 sierpnia 2007, 12:16
- Numer GG: 11803348
- Lokalizacja: Łóżko -> Lodówka -> Kibel -> Komputer (zapętlić)
Re: Fallout Tactics RPG
Brzmi zachęcająco. Napisz więcej Będziesz MG czy coś w ten deseń?
-
- Szczur Lądowy
- Posty: 13
- Rejestracja: wtorek, 28 lipca 2009, 23:05
- Numer GG: 0
Re: Fallout Tactics RPG
W pewnym sensie, choć tak naprawdę nie potrzeba tam roli MG. Po prostu jest potrzebny ktoś, kto będzie wyznaczał czasami role. Przykład? Właśnie mamy rozegrać scenariusz o snajperze zabójcy terroryzującym miasto. Wiadomo, jeden gracz będzie policją (na mapach są ustalone podziały: wystarczy kliknąć zakładę team i wybrać), ale nie mogą oni wiedzieć, kto będzie snajperem, więc ktoś musi kogoś wyznaczyć, czyli coś jak MG istnieje. Zasady są następujące (choć jeśli nie będą się podobać - niektóre z nich są dyskusyjne - nic nie stoi na przeszkodzie, by je zmienić):
- Postacie do 500 punktów;
- Brak ekwipunku na starcie (po wybraniu teamu przenosi nas np na komisariat, gdzie znajduje się broń, więc equipment jest niepotrzebny);
- Wytrzymałość na poziomie od 1 do 3 (to tworzy klimat i eliminuje potencjalnych Rambo - choć zasadę tę można zmienić);
- Biegać powinno się tylko w wyjątkowych sytuacjach: jakieś wybuchy, uprawianie joggingu itd.;
- No i nie nadużywać czatu głównego (czyli entera): używać tylko do oznajmiania, że jakiś sklep jest otwarty/zamknięty, ogłoszenia o godzinie policyjnej, do dawania oświadczeń (choć tu lepiej jest użyć burmistrza na placu do dania mowy);
- Powinno się grać zgodnie ze statystykami - postać o inteligencji 1 nie powinna posługiwać się językiem dostępnym dla ludzi o inteligencji 10, podobnie jak w wypadku charyzmy, choć tu obowiązuje nieco inna zasada;
- Najważniejszy niezmienialny punkt: należy się dobrze bawić!
Jeśli ktoś chce, mogę podać przykład rozgrywki.
Teraz edit: w razie pytań, kontakt to 5259232. Sieć na hamachi to Fallout RPG<> ,a a hasło to 123.
- Postacie do 500 punktów;
- Brak ekwipunku na starcie (po wybraniu teamu przenosi nas np na komisariat, gdzie znajduje się broń, więc equipment jest niepotrzebny);
- Wytrzymałość na poziomie od 1 do 3 (to tworzy klimat i eliminuje potencjalnych Rambo - choć zasadę tę można zmienić);
- Biegać powinno się tylko w wyjątkowych sytuacjach: jakieś wybuchy, uprawianie joggingu itd.;
- No i nie nadużywać czatu głównego (czyli entera): używać tylko do oznajmiania, że jakiś sklep jest otwarty/zamknięty, ogłoszenia o godzinie policyjnej, do dawania oświadczeń (choć tu lepiej jest użyć burmistrza na placu do dania mowy);
- Powinno się grać zgodnie ze statystykami - postać o inteligencji 1 nie powinna posługiwać się językiem dostępnym dla ludzi o inteligencji 10, podobnie jak w wypadku charyzmy, choć tu obowiązuje nieco inna zasada;
- Najważniejszy niezmienialny punkt: należy się dobrze bawić!
Jeśli ktoś chce, mogę podać przykład rozgrywki.
Teraz edit: w razie pytań, kontakt to 5259232. Sieć na hamachi to Fallout RPG<> ,a a hasło to 123.
Ostatnio zmieniony czwartek, 30 lipca 2009, 19:18 przez Pruszkov, łącznie zmieniany 2 razy.
Jeśli słyszysz kogoś, kto mówi, że teoria nie jest ważna, człowiek ten najprawdopodobniej nie ma racji. Dobra teoria jest prawie zawsze podstawą dobrej praktyki. A zasady nie są po to, by je łamać, tylko po to, by je przestrzegać. Zaufaj mi.
-
- Szczur Lądowy
- Posty: 2
- Rejestracja: czwartek, 30 lipca 2009, 16:27
- Numer GG: 11194916
Re: Fallout Tactics RPG
Pruszkov !! Gdzieś ty był gdy ciebie nie było?! (Ja jestem kolegą z hamachi razem graliśmy) Podaj mi swoje gg, skeypa, telefon cokolwiek ja jestem chętny do gry naturalnie
-
- Bosman
- Posty: 1719
- Rejestracja: sobota, 4 sierpnia 2007, 12:16
- Numer GG: 11803348
- Lokalizacja: Łóżko -> Lodówka -> Kibel -> Komputer (zapętlić)
Re: Fallout Tactics RPG
Pruszkov mnie wprowadził w grę, bardzo fajnie się zapowiada, polecam i zachęcam do przyłączenia się, jeśli ktoś lubi Fallouta Tactics, jak i zwykłego
-
- Szczur Lądowy
- Posty: 2
- Rejestracja: czwartek, 30 lipca 2009, 16:27
- Numer GG: 11194916
Re: Fallout Tactics RPG
Masz może jakiekolwiek zastrzeżenia do rpg?
-
- Szczur Lądowy
- Posty: 13
- Rejestracja: wtorek, 28 lipca 2009, 23:05
- Numer GG: 0
Re: Fallout Tactics RPG
Dwa screeny zrobione wczoraj (zwiększcie sobie lupą):
http://img6.imageshack.us/content.php?p ... ia=mupload
i
http://img3.imageshack.us/content.php?p ... ia=mupload
http://img6.imageshack.us/content.php?p ... ia=mupload
i
http://img3.imageshack.us/content.php?p ... ia=mupload
Jeśli słyszysz kogoś, kto mówi, że teoria nie jest ważna, człowiek ten najprawdopodobniej nie ma racji. Dobra teoria jest prawie zawsze podstawą dobrej praktyki. A zasady nie są po to, by je łamać, tylko po to, by je przestrzegać. Zaufaj mi.
-
- Szczur Lądowy
- Posty: 13
- Rejestracja: wtorek, 28 lipca 2009, 23:05
- Numer GG: 0
Re: Fallout Tactics RPG
Mamy już pięć osób, rozmowa konferencyjna na gadu w celu ustalenia dokładniejszych zasad w niedzielę, najbliższa sesja najprawdopodobniej w poniedziałek. Dziękuję za uwagę, zainteresowanych zapraszam na mój numer gadu, administratorów uprzejmie proszę o zamknięcie tematu.
Jeśli słyszysz kogoś, kto mówi, że teoria nie jest ważna, człowiek ten najprawdopodobniej nie ma racji. Dobra teoria jest prawie zawsze podstawą dobrej praktyki. A zasady nie są po to, by je łamać, tylko po to, by je przestrzegać. Zaufaj mi.
-
- Bosman
- Posty: 1719
- Rejestracja: sobota, 4 sierpnia 2007, 12:16
- Numer GG: 11803348
- Lokalizacja: Łóżko -> Lodówka -> Kibel -> Komputer (zapętlić)
Re: Fallout Tactics RPG
Po co zamykać, jeszcze może ktoś się zgłosi tutaj w przyszłości Albo nie będzie miał dostępu to GG. Nigdy nie wiesz.
-
- Szczur Lądowy
- Posty: 13
- Rejestracja: wtorek, 28 lipca 2009, 23:05
- Numer GG: 0
Re: Fallout Tactics RPG
Tak czy siak, jeśli ktoś się wahał wcześniej, czy w ogóle to wystartuje, albo ile będzie musiał czekać, już nie ma takich wątpliwości. 5 wystarczy do gry, ale im więcej, tym (zazwyczaj) lepiej, więc zapraszamy - rekrutacja jest wciąż otwarta.
Jeśli słyszysz kogoś, kto mówi, że teoria nie jest ważna, człowiek ten najprawdopodobniej nie ma racji. Dobra teoria jest prawie zawsze podstawą dobrej praktyki. A zasady nie są po to, by je łamać, tylko po to, by je przestrzegać. Zaufaj mi.
-
- Bosman
- Posty: 1719
- Rejestracja: sobota, 4 sierpnia 2007, 12:16
- Numer GG: 11803348
- Lokalizacja: Łóżko -> Lodówka -> Kibel -> Komputer (zapętlić)
Re: Fallout Tactics RPG
Przypominam chętnym o naszej grze
Poprawny link do patcha:
http://www.gram.pl/pliki_szczegoly.asp?id=973
Link do paczki mapek:
http://www.speedyshare.com/550896215.html
(rozpakowywujemy je [same pliki mapek] do xxxx\Fallout Tactics\core\Missions\Skirmish)
Dam nawet link do Hamachi, jak się komuś nie chce szukać
http://www.instalki.pl/programy/downloa ... amachi.php
Pozdrawiam i zapraszam chętnych do gry.
Poprawny link do patcha:
http://www.gram.pl/pliki_szczegoly.asp?id=973
Link do paczki mapek:
http://www.speedyshare.com/550896215.html
(rozpakowywujemy je [same pliki mapek] do xxxx\Fallout Tactics\core\Missions\Skirmish)
Dam nawet link do Hamachi, jak się komuś nie chce szukać
http://www.instalki.pl/programy/downloa ... amachi.php
Pozdrawiam i zapraszam chętnych do gry.
-
- Szczur Lądowy
- Posty: 2
- Rejestracja: sobota, 18 czerwca 2011, 19:15
- Numer GG: 10922851
Re: Fallout Tactics RPG
Gracie jeszcze ??
-
- Mat
- Posty: 448
- Rejestracja: poniedziałek, 4 lutego 2008, 17:42
- Numer GG: 10328396
-
- Szczur Lądowy
- Posty: 2
- Rejestracja: sobota, 18 czerwca 2011, 19:15
- Numer GG: 10922851
Re: Fallout Tactics RPG
Widzę że stare...Ale jednak miałem nadzieję że któryś z nich nadal gra...
-
- Mat
- Posty: 448
- Rejestracja: poniedziałek, 4 lutego 2008, 17:42
- Numer GG: 10328396