[Autorski/Free] Noc Śmierci - Rekrutacja<WSTRZYMANA>

Stare i nieaktywne wątki z Rekrutacji.
MarcusdeBlack
Marynarz
Marynarz
Posty: 327
Rejestracja: środa, 18 lutego 2009, 16:02
Numer GG: 10004592
Lokalizacja: Pałac Złudzeń

[Autorski/Free] Noc Śmierci - Rekrutacja<WSTRZYMANA>

Post autor: MarcusdeBlack »

[Noc Śmierci] - Nadchodzi przebudzenie...

Natura Bogów (fragment)
"...kim lub czym byli bogowie i jakie konsekwencje miała ich prezencja w naszym świecie? Byli pierwszymi istotami, mimo iż każda ze stron uznaje że ich patron był pierwszy. Jednak nie mam zamiaru zgadywać, kto w tym sporze ma racje, ważne że były to pierwotne siły które zyskały świadomość.
Parmus Jasny i Arrat Mroczny, światło i ciemność, 'dobro' i 'zło', widoczna tu dualność sprawiła że ludzie uznali ich za bliźniaków, kto wie może to i prawda, ale trudno pomyśleć by coś pierwotnego posiadało lub trapiło się więzami krwi. Ważne jest że siły te zawsze stały w opozycji do siebie, wyznaczając granice moralności ludzkiej i kształtując jej lud.
Podczas gdy Parmus uczył ludzi pokory, poczucia obowiązku i lojalności, Arrat wpajał swym wyznawcą sztukę podstępu, morderstwa i tortur, tak obrazowo i w skrócie można przedstawić wpływ bogów na poszczególne sfery życia ludzi.
Wbrew temu co sądzi kler Parmusa, Arrat posiadał i wciąż posiada równie wielką rzeszę wyznawców, co Jasny. Ludzka dusza jest mieszanką dobra i zła, w końcu świat został stworzony przez obu 'braci', nikt nie wie w jakim celu, ale był to jedyny wspólny układ tych bytów.
Wiele zmieniało się wraz z biegiem czasu, królestwa powstawały i upadały, śmiertelnicy przelewali krew za swym Bogów, mimo to strony były sobie równe, a ostateczny rozrachunek mógł rozegrać się tylko między Potęgami.
Bóstwa zstąpiły na ziemie, zażarta walka trwała dni, w między czasie, kiedy bracia ranili swe boskie powłoki, ginęło wiele śmiertelnych. Jednak, koniec nastąpił. Podstępny Arrat zginął, czy raczej stracił swą powłokę, gdyż zszedł w świat pozagrobowy. Gdy Parmus powalił swego nemezis, załkał widząc martwe ciała swoich czcicieli. Jego łzy zmieszały się z krwią bogów, płynąc i oczyszczając świat.
Krew bogów jak mawiają kapłani Arrata lub łzy Parmusa jak wolą mówić kapłani Jasnego, to czysta boska moc, która przyczyniła się do powstania magii.
Magii, która jest tępiona przez inkwizytorów Parmusa, mimo iż część z nich korzysta z niej. Uważają oni że tylko kapłani są godni używać 'daru ojca', gdyż naznacza słabsze umysły i sprowadza je na ścieżkę zła. W rękach innych to dla nich bluźnierstwo.
Kult Arrata zszedł do podziemia, wyznawcy Parmusa tryumfowali i rośli w siłę. Jednak moc Mrocznego nie zgasła, bóg tylko zmienił miejsce bytu. Poznając smak śmierci mógł zawładnąć zaświatami, dusze zmarłych musiały mu się podporządkować. W ten sposób kler Arrata, zmienił się w pewnego rodzaju kult nekromancki.
Armie umarłych już nie raz atakowały siedziby śmiertelnych, a dzieci Parmusa zyskały jego przychylność, mogąc schronić się w jego domenie po śmierci. Jednak tyczyło się to tylko zagorzałych wyznawców, słabe lub po prostu niewierne duchy zostawały na łasce pana Podziemia, Arrata. To wszystko sprowadza się do..."



Umarli wracają, ponownie zagrażając śmiertelnym. Sesja, którą wam proponuję postawi przed wami wiele przeciwności i dziwnych zdarzeń, pozwoli także ukazać wam jedną podstawową zasadę, nic nie jest czarno-białe. Świat jest malowany w wielu rodzajach szarości, jednak w tej rozgrywce macie szansę stanąć, pod barwami tych ciemniejszych odcieni.
Nieumarli, martwiaki, ożywieńcy, jakkolwiek ich nie nazwać, zawsze reprezentują to co umarło i powstało, by gnębić i nawiedzać żywych. Tym się staniecie drodzy gracze, czymś nieludzkim, pozbawionym większości ludzkich odruchów, dlaczego nie wszystkich? Bo wasze postacie, będą obdarzone własną wolą, tym samym możnością wyboru. Ograniczoną ale jednak. Wolna wola, ale ograniczona? O czym ty bredzisz Marcus? Ano, Ci co przeczytali wstęp (a dokładnie Naturę Bogów), wiedzą że Arrat ma niejaką kontrolę nad nieumarłymi, nazwać to można, pewnego rodzaju wezwaniem, które zmusza ich do wykonywania określonych działań.
Tak więc priorytetową misją ożywieńców jest służba u Mrocznego i to będzie główna oś tej sesji, oś, ale nie szprychy.

Dobrze, typ i sens rozgrywki mamy za sobą. Czas na tło i klimat. Teologiczny punkt został ukazany powyżej, niektórzy domyślają się już (lub nie), że w tym że świecie istnieją tylko ludzie jako istoty rozumne i tak właśnie jest. Mimo iż mamy tu do czynienia z typowym fantasy, nie ujrzymy tu elfów, krasnoludów czy innych stworzeń tego typu. Ludzie i potwory, najbliższe porównanie jakie przychodzi mi do głowy to Diablo, ale to też nie to.
Nie mam zamiaru rozwodzić się nad geografią tegoż świata, czy układami politycznymi, kraina jest tylko tłem do 'Waszych' działań, wszelkie informacje będę podawał na bieżąco jeśli zajdzie taka potrzeba.
W skrócie, poziom kultury to coś na kształt alternatywnego późnego średniowiecza, magia jest obecna, lecz rzadka, ludzie nękani są przez umarłych i istoty nadprzyrodzone (demony - słudzy Arrata). Wszelka wiara w Arrata czy inne pogaństwa są tępione przez kościół Parmusa (dokladnie inkwizytorów), główna ich siedziba znajduje sie w Parmie, stolicy największego z królestw, Dwynnen. I w tym królestwie będzie się rozgrywać nasza historia.

W jednej z propozycji wspomniałem już że przyjmę Czterech graczy, na razie tego się trzymam, choć jeśli karty wypadną nad wyraz znakomicie, znajdzie się dodatkowe miejsce.
Oto w co macie możliwość się wcielić (podam tu krótki opis i pewnego rodzaju statystyki):

Szkielety:
Z reguły szybsze i zręczniejsze, jeśli tak można to określić bo w końcu nie posiadają mięśni. Gdzieniegdzie jednak zwisają im kawałki zgniłego ciała, jednak nie zmienia to faktu że są to kruche kreatury.
Ogień czy mróz nie są w stanie wyrządzić im wielkich obrażeń (choć całkowite zamrożenie mogłoby je uwięzić), tak samo jak strzały czy mała broń (np. sztylet), ale mocny cios z broni obuchowej z łatwością zmiażdży stare kości.
Siła: 3
Szybkość: 4
Wytrzymałość: 2
Umysł: 3

Zombie:
Powolne zombie to ciała ożywione dość wcześnie, nadal posiadają ciała i jest to zarówno atut, jak i wada. Ci cieleśni ożywieńcy, posiadają ograniczone ruchy, jednak nadrabiają to wielką wytrzymałością na wszelką broń. Czy to miecz czy młot, nie wiele jest w stanie zagrozić zombie, niewiele oprócz ognia, który z łatwością trawi martwe ciała zmieniając je w kupki popiołu.
Siła: 3
Szybkość: 2
Wytrzymałość: 5
Umysł: 2

Widma:
Te eteryczne duchy nie posiadają cielesnej powłoki, dlatego niewiele może im zagrozić, oprócz magii, jednak jest to miecz obosieczny. Widma nie mogą bezpośrednio wpływać na materialny świat, wyjątkiem są może widma magowie, ale czary czerpią moc bezpośrednio z psyche/mentalności, wyczerpując szybciej bezcielesnych magów. Duchy to raczej szpiedzy, argumentem za tym stwierdzeniem jest fakt że widma mogą oszukać słabe umysły, stając się dla NICH niewidzialnymi.
Siła: 1
Szybkość: 4
Wytrzymałość: 2
Umysł: 5

Potępieńcy:
Potępieńcy to dusze martwych, którzy nie zgodzili się z własną śmiercią, uważając że było to niesprawiedliwe, nie zawsze jednak zgodne jest to z prawdą. Równie dobrze potępieńcem, może zostać podstępnie zabity rycerz, jak i obalony dyktator. Popycha ich gniew i żądza mordu, to nieprzewidywalni nieumarli, nawet będąc pod kontrolą Mrocznego. Potępieniec wygląda jak za życia, z tą różnicą że jego skóra jest blada niczym śnieg, jego ciało jest puste i martwe, oraz to że jego oczy lśnią zgniłozielonym blaskiem (lśnią nie świecą się). Posiadają umiarkowaną odporność na większość obrażeń, prócz magi boskiej.
Siła: 4
Szybkość: 4
Wytrzymałość: 4
Umysł: 0


[Od razu na wstępie, tylko tacy nieumarli. Żadnych wampirów, liczy, ghuli czy czegoś tam innego.]
<Oprócz tego Wszyscy nieumarli są podatni na obrażenia święte, choć magia boska jest trudna do opanowania i tacy czarodzieje/inkwizytorzy to rzadkość, to niektórzy z nich posiłkują się małymi magicznymi przedmiotami>
Objaśnienie statystyk i poziomy.
Siła - Ogólna siła fizyczna, ktoś silny zadaje mocniejsze ciosy, może podnieść więcej itp.

Szybkość - Określa jak szybko postać się porusza i reaguje, szybki osobnik jest wstanie umknąć przed pościgiem, lub dogonić swą ofiarę.

Wytrzymałość - Odporność na ciosy, chociaż niektórzy nieumarli są niewrażliwi na niektóre obrażenia. Bardzo wytrzymały osobnik nic nie zrobi sobie z miecza sterczącego z jego miecza i będzie nadal bez problemów walczył.

Umysł - Wbrew pozorom nie określa inteligencji, ale to czy postać jest w stanie czarować i jak silna jest jej siła woli. Potępieńcy posiadają 0 w Umyśle, gdyż żaden z nich nigdy nie był za życia i nie było przypadku, by mag powstał jako potępieniec.

Poziomy statystyk
5 - Nadzwyczajny
4 - Duży
3 - Zwykły
2 - Słaby
1 - Nikły

Pozwalam także zwiększyć jedną statystykę o JEDEN. Zresztą to i tak tylko określniki.

Zapewne znajdą się jakieś pytania, na różne tematy (tak zakładam, a jak będzie? tego nie wiem...), pytania proszę więc Tu, chyba że to coś poufnego (cóż takiego?), w tym wypadku PW proponuję, lub GG, choć z rzadka bywam (chociaż jak jestem, to już pobędę jakiś czas).
Jak ktoś nie może znaleźć avatara to na PW do mnie, coś się znajdzie.
Oto wzór karty:
AVATAR

Imię i nazwisko/przydomek:
Płeć:
Typ ożywieńca:
Profesja (kim postać była za życia):
Religia (czy czcił Arrata? może ateista który tak płaci za niezdecydowanie, a może? niezbyt gorliwy czciciel Parmusa?):
Wygląd (tu macie spore pole do popisu, w końcu opisujecie coś co powstało z grobu):
Charakter (wbrew pozorom waniejsze niż historia, niech ta posta 'żyje'...no wiecie o co mi chodzi!):
Umiejętności (co postać potrafiła za życia, posługiwała się jakąś bronią? posługiwała się magia? umiała się wspinać/pływać? itp.) :
Historia (nie musi to być wielka epicka opowieść, ale żeby to posiadało sens i nie było krótkie na 3-4 linijki):
Gracie nowo powstałymi, co nie znaczy że postać nie mogła żyć setki lat temu. Dlatego bez ekwipunku. Acha, jedna ważna rzecz, nie chcę chmary magów! Dogadać się między sobą kto kim gra (ewentualnie dać znać TU).
I tak będę musiał pogadać sobie z ewentualnym magiem, o magii i jej działaniu. Ale to po tym jak otrzymam karty, wtedy pogadamy i można co nieco zmienić, ok? No jasne że ok.
Symbol Arrata    ->Obrazek
Symbol Parmusa ->Obrazek

Koniec rekrutacji: 30 Lipca 2009 [Macie kupę czasu na karty, więc nie szarżować. Jak wcześniej - pytania TU, na PW lub GG. Powodzenia].
Ostatnio zmieniony czwartek, 27 sierpnia 2009, 16:13 przez MarcusdeBlack, łącznie zmieniany 5 razy.
"Prawdziwych przyjaciół trudno jest znaleźć, lecz stracić ich jest bardzo łatwo."

Marcus jest okay. Marcusdeblack się dziwnie odmienia jako całość ;P.
Szasza
Bombardier
Bombardier
Posty: 639
Rejestracja: niedziela, 1 października 2006, 17:54
Numer GG: 10499479
Lokalizacja: Stalowa Wola

Re: [Autorski/Free] Noc Śmierci - Rekrutacja <OTWARTA>

Post autor: Szasza »

Myślę nad kartą. Rysunek i ogólną historię postaci wymyśliłem jeszcze przed rekrutacją i jest ona w połowie drogi pomiędzy widmem, a potępieńcem :smile:
Obrazek
MarcusdeBlack
Marynarz
Marynarz
Posty: 327
Rejestracja: środa, 18 lutego 2009, 16:02
Numer GG: 10004592
Lokalizacja: Pałac Złudzeń

Re: [Autorski/Free] Noc Śmierci - Rekrutacja <OTWARTA>

Post autor: MarcusdeBlack »

Mam nadzieję że informacje, które podałem są wystarczające.
I powtarzam nie śpieszyć się tak z kartami, data zamknięcia rekrutacji się nie zmieni i tak ;) .
"Prawdziwych przyjaciół trudno jest znaleźć, lecz stracić ich jest bardzo łatwo."

Marcus jest okay. Marcusdeblack się dziwnie odmienia jako całość ;P.
necron1501
Mat
Mat
Posty: 448
Rejestracja: poniedziałek, 4 lutego 2008, 17:42
Numer GG: 10328396

Re: [Autorski/Free] Noc Śmierci - Rekrutacja <OTWARTA>

Post autor: necron1501 »

Więc tak: ja myślę nad potępieńcem-wojownikiem, wiec w drużynie(jeśli sie dostanę) jest wojownik.
ObrazekObrazek
ObrazekObrazek
MarcusdeBlack
Marynarz
Marynarz
Posty: 327
Rejestracja: środa, 18 lutego 2009, 16:02
Numer GG: 10004592
Lokalizacja: Pałac Złudzeń

Re: [Autorski/Free] Noc Śmierci - Rekrutacja <OTWARTA>

Post autor: MarcusdeBlack »

Trudno dzielić tu postacie na jakieś kategorie, ale dla potępieńca innej możliwości nie ma.
Mimo iż wydają się 'najlepsi', to tacy nie są, są wybuchowi i z trudem nad sobą panują itp. Są także ograniczone do jednej kariery, przynajmniej w moich oczach, do siekania wrogów, a to nie zawsze wszystko.
"Prawdziwych przyjaciół trudno jest znaleźć, lecz stracić ich jest bardzo łatwo."

Marcus jest okay. Marcusdeblack się dziwnie odmienia jako całość ;P.
Szasza
Bombardier
Bombardier
Posty: 639
Rejestracja: niedziela, 1 października 2006, 17:54
Numer GG: 10499479
Lokalizacja: Stalowa Wola

Re: [Autorski/Free] Noc Śmierci - Rekrutacja <OTWARTA>

Post autor: Szasza »

Ok. Karta będzie gotowa za jakąś godzinę. Mag-Zombie zaklepany :D
Obrazek
necron1501
Mat
Mat
Posty: 448
Rejestracja: poniedziałek, 4 lutego 2008, 17:42
Numer GG: 10328396

Re: [Autorski/Free] Noc Śmierci - Rekrutacja <OTWARTA>

Post autor: necron1501 »

MarcusdeBlack pisze:Trudno dzielić tu postacie na jakieś kategorie, ale dla potępieńca innej możliwości nie ma.
Mimo iż wydają się 'najlepsi', to tacy nie są, są wybuchowi i z trudem nad sobą panują itp. Są także ograniczone do jednej kariery, przynajmniej w moich oczach, do siekania wrogów, a to nie zawsze wszystko.
Wiem, ale ja właśnie chce grać szaloną postacią :D Po drugie biorę woja aby wspomóc drużynę :D
ObrazekObrazek
ObrazekObrazek
MarcusdeBlack
Marynarz
Marynarz
Posty: 327
Rejestracja: środa, 18 lutego 2009, 16:02
Numer GG: 10004592
Lokalizacja: Pałac Złudzeń

Re: [Autorski/Free] Noc Śmierci - Rekrutacja <OTWARTA>

Post autor: MarcusdeBlack »

Szasza: Spoko, ale i tak pewnie jutro przejrzę, więc chill out.
Mnie już dziś nie ma.
Necron: Oczywiście, chciałem tylko to zobrazować.
"Prawdziwych przyjaciół trudno jest znaleźć, lecz stracić ich jest bardzo łatwo."

Marcus jest okay. Marcusdeblack się dziwnie odmienia jako całość ;P.
Szasza
Bombardier
Bombardier
Posty: 639
Rejestracja: niedziela, 1 października 2006, 17:54
Numer GG: 10499479
Lokalizacja: Stalowa Wola

Re: [Autorski/Free] Noc Śmierci - Rekrutacja <OTWARTA>

Post autor: Szasza »

Karta poszła.
Obrazek
MarcusdeBlack
Marynarz
Marynarz
Posty: 327
Rejestracja: środa, 18 lutego 2009, 16:02
Numer GG: 10004592
Lokalizacja: Pałac Złudzeń

Re: [Autorski/Free] Noc Śmierci - Rekrutacja <OTWARTA>

Post autor: MarcusdeBlack »

Obudziłem się, to przeczytam. Jutro dam znać co i jak. Ale wstępnie interesująca postać (mówię po przeleceniu wzrokiem :P ).
"Prawdziwych przyjaciół trudno jest znaleźć, lecz stracić ich jest bardzo łatwo."

Marcus jest okay. Marcusdeblack się dziwnie odmienia jako całość ;P.
Plomiennoluski
Mat
Mat
Posty: 494
Rejestracja: sobota, 13 stycznia 2007, 12:49
Lokalizacja: Z Pustki

Re: [Autorski/Free] Noc Śmierci - Rekrutacja <OTWARTA>

Post autor: Plomiennoluski »

Noż kurcze flaszka, akurat jak jadę na urlop. Byłaby możliwość dołączenia później? Wylatuję jutro i wracam 6tego sierpnia a w międzyczasie raczej nie będę miał dostępu do neta. Jeśli tak to karta by powstała po powrocie, jeśli nie to cóż, mówi sie trudno :)
K.M.N.

Don't make me dance on your grave...
MarcusdeBlack
Marynarz
Marynarz
Posty: 327
Rejestracja: środa, 18 lutego 2009, 16:02
Numer GG: 10004592
Lokalizacja: Pałac Złudzeń

Re: [Autorski/Free] Noc Śmierci - Rekrutacja <OTWARTA>

Post autor: MarcusdeBlack »

Jeśli się wątek rozwinie, to możliwość późniejszego dołączenia jest.
Więc się nie martw, jakby co to zapodaj chociaż ideę postaci (jeśli jakowąś masz ;) ), jak nie to do szóstego.
"Prawdziwych przyjaciół trudno jest znaleźć, lecz stracić ich jest bardzo łatwo."

Marcus jest okay. Marcusdeblack się dziwnie odmienia jako całość ;P.
MarcusdeBlack
Marynarz
Marynarz
Posty: 327
Rejestracja: środa, 18 lutego 2009, 16:02
Numer GG: 10004592
Lokalizacja: Pałac Złudzeń

Re: [Autorski/Free] Noc Śmierci - Rekrutacja <OTWARTA>

Post autor: MarcusdeBlack »

Czasu było sporo, sporo było chęci, chętnych także, a na razie względna cisza.
Koniec co prawda dopiero w czwartek, ale albo tu będą seryjne ostre wejścia, albo będzie po prostu 'ZONK'.

Około Sześć osób deklarowało się za tą sesją, zgłosiły się tylko Trzy osoby, a kartę dostałem Jedną. Ciekawy rachunek, nieprawdaż?

Zamiast czekać do trzydziestego i wysłać Rekrutację na łono nienarodzonych sesji, postanawiam przedłużyć rekrutację, raz i tylko raz.
Oto nowy termin:
Koniec rekrutacji: 8 sierpnia 2009
"Prawdziwych przyjaciół trudno jest znaleźć, lecz stracić ich jest bardzo łatwo."

Marcus jest okay. Marcusdeblack się dziwnie odmienia jako całość ;P.
necron1501
Mat
Mat
Posty: 448
Rejestracja: poniedziałek, 4 lutego 2008, 17:42
Numer GG: 10328396

Re: [Autorski/Free] Noc Śmierci - Rekrutacja <OTWARTA>

Post autor: necron1501 »

Dobra decyduje się. Karta na dniach.
ObrazekObrazek
ObrazekObrazek
Draugunov
Pomywacz
Posty: 39
Rejestracja: niedziela, 3 maja 2009, 18:01
Numer GG: 0
Skype: sztefen2
Lokalizacja: Sochaczew

Re: [Autorski/Free] Noc Śmierci - Rekrutacja <OTWARTA>

Post autor: Draugunov »

Ja też się zgłaszam! Kartę mam w połowie gotową, niedługo podeślę.

P.S.: Z wyjazdu wróciłem wcześniej.
MarcusdeBlack
Marynarz
Marynarz
Posty: 327
Rejestracja: środa, 18 lutego 2009, 16:02
Numer GG: 10004592
Lokalizacja: Pałac Złudzeń

Re: [Autorski/Free] Noc Śmierci - Rekrutacja <OTWARTA>

Post autor: MarcusdeBlack »

Dobre wiadomości, może jednak ta sesja powstanie.
Zobaczymy, pożyjemy.
"Prawdziwych przyjaciół trudno jest znaleźć, lecz stracić ich jest bardzo łatwo."

Marcus jest okay. Marcusdeblack się dziwnie odmienia jako całość ;P.
necron1501
Mat
Mat
Posty: 448
Rejestracja: poniedziałek, 4 lutego 2008, 17:42
Numer GG: 10328396

Re: [Autorski/Free] Noc Śmierci - Rekrutacja <OTWARTA>

Post autor: necron1501 »

Karta najpewniej w poniedziałek, tylko historia została :D
ObrazekObrazek
ObrazekObrazek
Zablokowany